Προς το περιεχόμενο

Οδηγική συμπεριφορά εν έτη 2012.


Cossutius.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναρωτηθηκες ποτε αν στο παραπανω σκηνικο εχουν δικιο που παιζουνε φωτα? Η δε σου περασε καν απτο μυαλο αυτη η περιπτωση?

Γενικά πριν γράψεις ότι έγραψες έκανες το κόπο να διαβάσεις παρακάτω τι γράφουμε?

Ειμαι σίγουρος πως όχι.

Συνεχίζω.

Ανέφερες κάτι περι Κ.Ο.Κ.

 

Στα επιχειρήματα που έθεσα έδωσα ακριβως άρθρα και παραγράφους του Κ.Ο.Κ. που αναφέρουν τις παραβάσεις.

Το αλλο προβλημα ειναι οτι ασχολεισαι πρωτα με το πως οδηγουν οι αλλοι, θεωροντας για καποιο λογο οτι εσυ εισαι οκ.

Είμαι μεσαία λωριδα σε αυτοκινητόδρομο και πάω με 120 ή 130 ανάλογα με το όριο, και κάποιος μου παίζει τα φώτα και κολλάει από πίσω μου. Τι μπορει να θέλει?Να μου πει ότι έχω ξεχάσει τη πόρτα ανοιχτη?

Να προσπεράσει θέλει. Ε δε θα προσπεράσει. Ειναι απλά τα πράγματα. Η θα πάει απ την αριστερή λωρίδα όπως προβλέπετε και θα προσπεράσει με 150 οπου ειναι το όριο ΚΑΘΑΡΑ οταν προσπερνάς ή απλά θα συνεχίσει να πηγαίνει βάση του ορίου ταχυτητας οπότε εγώ δε τον ενοχλω..

Και οπως εξήγησα οχι δεν ειμαι εγω υποχρεωμένος να πάω στη δεξιά λωρίδα γιατι εκεί κινούντε φορτηγα, πουλμαν κτλ που ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ και βάση του Κ.Ο.Κ. ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ να κινουντε με μικρότερη ταχυτητα από ότι εγώ.

 

Ο Κ.Ο.Κ ειναι ελεύθερος να τον μελετήσει ο καθένας.

 

Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω (και αυτός ειναι ο σκοπός του ποστ μου) για πιό λόγο κάποιος που γνωρίζει πως ειναι παράνομος και ενώ έχει εναλλακτική λύση, προτιμά να θέσει τη ζωή του αλλά και άλλων σε κινδυνο, προτιμάει να διαλέξει να κολλήσει πίσω σου, ανάβωντας φώτα, παρά απλά να πάει δεξιά και να προσπεράσει χωρίς ενόχληση...

 

δεν μπαίνεις στη ΛΕΑ δεν πα να βαράει τον κώλο του ο από πίσω. Αν θέλει να σε προσπεράσει αν το κάνει κανονικά.

Ενα χρόνο πριν θανατηφόρο ατύχημα έγινε επειδή ηλίθιος κάγκουρας κόλλησε στη δεξιά λωρίδα της Κορίνθου-Αθήνων σε φορτηγάκι που πήγαινε με 90 (τόσο ειναι το όριο ταχύτητάς του), το φορτηγάκι έκανε το ΤΡΑΓΙΚΟ λάθος να μπει στη Λ.Ε.Α. για να αφήσει τον ΗΛΙΘΙΟ να προσπεράσει και έπεσε πάνω σε σταματημένο από βλαβη αυτοκίνητο που λόγω ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΗΣ βλάβης δεν είχε καν αλαρμ.

Αποτέλεσμα ηταν να σκοτωθουν οι επιβαίνοντες στο σταματημένο αυτοκίνητο και ο οδηγός στο φορτηγάκι να κατηγορείτε για φόνο εξ αμελείας. Επειδή ένας ΗΛΙΘΙΟΣ ηθελε να κάνει προσπέραση ενω μπορουσε απλά να αλλάξει λωριδα...

 

Ο ένας εκ των θανόντων ήταν συνάδελφος... Αφησε 2 παιδιά επειδή ένας ΗΛΙΘΙΟΣ ηθελε να κάνει μαγκιές στο δρόμο και ένας άλλος σκέφτηκε να κάνει τον καλό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Είμαι μεσαία λωριδα σε αυτοκινητόδρομο και πάω με 120 ή 130 ανάλογα με το όριο, και κάποιος μου παίζει τα φώτα και κολλάει από πίσω μου. Τι μπορει να θέλει?Να μου πει ότι έχω ξεχάσει τη πόρτα ανοιχτη?

Να προσπεράσει θέλει. Ε δε θα προσπεράσει. Ειναι απλά τα πράγματα. Η θα πάει απ την αριστερή λωρίδα όπως προβλέπετε και θα προσπεράσει με 150 οπου ειναι το όριο ΚΑΘΑΡΑ οταν προσπερνάς ή απλά θα συνεχίσει να πηγαίνει βάση του ορίου ταχυτητας οπότε εγώ δε τον ενοχλω..

Και οπως εξήγησα οχι δεν ειμαι εγω υποχρεωμένος να πάω στη δεξιά λωρίδα γιατι εκεί κινούντε φορτηγα, πουλμαν κτλ που ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ και βάση του Κ.Ο.Κ. ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΑ να κινουντε με μικρότερη ταχυτητα από ότι εγώ.

 

Ο Κ.Ο.Κ ειναι ελεύθερος να τον μελετήσει ο καθένας.

 

Δεν δικαιουσαι να χρησιμοποιεις ποσω δε μαλλον να ΚΑΘΕΣΑΙ στην μεσαια λωριδα παρα μονο αν προσπερνας. Η ταχυτητα με την οποια κινεισαι δεν καθοριζει λωριδα ταξιδιου. Η λωριδα κινησης για ΙΧ ειναι η δεξια, οι υπολοιπες χρησιμοποιουνται για προσπεραση. Αν η δεξια λωριδα ειναι πηχτρα, τοτε δικαιουσαι να κινεισαι σταθερα στη μεσαια. Σε καθε αλλη περιπτωση πιανεις δεξια.

 

Θα στο πω αλλιως για να συνενοηθουμε. Εχουμε μπροστα μας μια αδεια ευθεια ενος χιλιομετρου και 3 λωριδων. Εσυ κινεισαι κλασσικα στην μεσαια διοτι αργα η γρηγορα θα πετυχεις φορτηγο στη δεξια και δε θες να αλλαζεις λωριδες καθε λιγο.

 

Εγω κινουμαι οπως οριζει ο ΚΟΚ στην δεξια λωριδα, εφοσον δεν προσπερναω. Και φτανουμε στη φαση που θελω να σε προσπερασω στον αδειο δρομο των 3 λωριδων, αλλα εσυ δεν κανεις δεξια γιατι "πας με σταθερη ταχυτητα" στην μεσαια και γιατι εχεις δωσει τη δικη σου ερμηνεια στον ΚΟΚ.

 

Θα ειμαι κακος αν ερθω πισω σου (δεν εννοω κολλητα, εννοω απλα πισω σου) και σου παιξω φωτα να πας δεξια για να σε προσπερασω? Η μηπως για καθε μια αντιστοιχη περιπτωση θα πρεπει να αλλαζω 2 λωριδες? Η να προσπερναω απο δεξια? Η να κλεινω κι εγω χωρις λογο τη μεσαια λωριδα ωστε οποτε θελω να προσπερναω να αλλαζω μονο μια λωριδα? Τι μου προτεινεις?

 

Ειμαι απο αυτους που παιζουν φωτα οταν βλεπω μεσαια λωριδα πιασμενη χωρις λογο, αρα και κλειστη για προσπεραση. Συνηθως δεν βαζω τη ζωη κανενος σε κινδυνο κανοντας αυτο μονο, εκτος αν ο μπροστα μου ειναι μπετοβλακας και αρχισει τους ψευτοτσαμπουκαδες επειδη θιχτηκε που δικαιως του παιζω φωτα. Τοτε βαζει αυτος τις ζωες μας σε κινδυνο, αναλογως την αντιδραση του, ειδα πχ διαφορες ιδεες εδω μεσα. Ο ενας σανιδωνει το φρενο απτα νευρα του πχ, ο αλλος κοβει ταχυτητα για να σπασει τα νευρα στον βιαστικο τυπο πισω του κλπ

 

Σου εδωσα μερικες απαντησεις σε οσα ρωτας.

 

YΓ. Η αστυνομια πρεπει σιγα σιγα να αρχισει να κοβει κλησεις σε αυτους που κινουνται σε λαθος λωριδα.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεκτές οι απαντήσεις αλλά..

 

Δεν μπορεις να κινήσε στο όριο ταχύτητας και στην δεξιά λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο, ειδικά σε μέρες που υπάρχει μια μικρή κίνηση.

Ξεκαθάριζει ο Κ.Ο.Κ πως ναι μεν ωφείλεις να εισαι οσο πιο δεξιά γίνεται ΟΜΩΣ εκατοντάδες οχήματα, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πάνε με πολύ χαμηλότερη ταχύτητα από το όριο ταχύτητας των επιβατικών.

Δε θα βρεις αργά η γρήγορα όχημα. Θα βρίσκεις συνέχεια. Ειναι φυσικό επακόλουθο.

Αναγκαστηκά λοιπόν εισαι στη μεσαία.

 

Και φτανουμε στη φαση που θελω να σε προσπερασω αλλα εσυ δεν κανεις δεξια γιατι "πας με σταθερη ταχυτητα" στην μεσαια και γιατι εχεις δωσει τη δικη σου ερμηνεια στον ΚΟΚ.

Γιατί να με προσπεράσεις εφόσον πάω πάνω στο όριο?

Εισαι παράνομος.

Προσπέραση με πάνω από το όριο και με ταχύτητα εως 150 ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ γίνεται μόνο απο την αριστερη λωρίδα.

 

Για να παιξεις τα φωτα σε κάποιον πρέπει ο δρόμος να ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ άδειος και αυτός να ειναι με κάτω του ορίου ταχύτητα στη μεσαία λωρίδα, ωστε να παρεμποδίζει τη κίνηση.

Εκει ναι. Ωφείλει να βρισκεται δεξιά.

 

Παρεπιπτοντος σε αυτοκινητόδρομο, ο Κ.Ο.Κ. δίνει τη δυνατότητα να κάνεις και απο δεξιά προσπέραση. (εφοσον ειναι άδειος ο δρόμος)

 

Το να παίξεις τα φωτα στον τυπο που πάει με 100 στη μεσαία ειναι λογικο (εφοσον ειναι και άδεια η δεξιά)

Το να κολλήσεις από πίσω του ομως ενώ έχεις 2 επιλογές ειναι απλά χαζό και κουτομαγκιά...

 

YΓ. Η αστυνομια πρεπει σιγα σιγα να αρχισει να κοβει κλησεις σε αυτους που κινουνται σε λαθος λωριδα.

Συμφωνω απόλυτα.

Που να δεις τι θα συμβεί ομως όταν αρχίσει και κοβει και κλήσεις για τα ορια ταχύτητας σε όλους....

 

Θα ξεχρεώσουμε τα δάνεια λέμε...Παρακαλάω να έρθει αυτή η Αγια μέρα...Πας με 160 στη μεσαία κύριος? Αφαίρεση διπλώματος και 1000 ευρω προστιμο. Ξανατρέχα τωρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο ακριβως εννοω οτι εχεις δωσει δικη σου ερμηνεια στον ΚΟΚ:

 

"Εφοσον το οριο ειναι 120 και εφοσον παω με 120, δεν δικαιουται κανεις να με προσπερασει οπου κι αν κινουμαι. Aρα δεν εμποδιζω κανεναν, αρα παω σε οποια λωριδα με βολευει -την μεσαια- και ειμαι μια χαρα."

 

Ε δεν εισαι μια χαρα, ουτε νομιμος. Η παρανομια του αλλου δεν καθιστα εσενα νομιμο. Πρεπει επισης να καταλαβεις οτι ο ΚΟΚ δεν οριζει τη λωριδα κινησης βαση ταχυτητας, εκτος των περιπτωσεων που σημαινεται σε ταμπελα η περιπτωσεων που σκοπευεις να στριψεις, η περιπτωσεων που ο δρομος ειναι τιγκα στην κινηση (πχ Κηφισιας), η η δεξια ειναι λεοφωρειολοωριδα. Αλλιως, λωριδα κινησης ειναι η δεξια. Παντα. Οι υπολοιπες ειναι λωριδες προσπερασης.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκαθάρισα τι έγραψα.

Δε έγραψα πουθενά οτι πάω σε οποια λωριδα μου γουστάρει. Πάω εκει που ξέρω πως δεν ενοχλώ.Εκει που πρέπει βάση νόμου να ειμαι....Δηλαδη στη μεσαία εκ των τριων...

 

Και στη μεσαία μπορω να κινηθω πάνω στο όριο χωρις να ενοχλήσω ούτε αυτους που πάνε σιγά στην δεξιά (που ειναι πολλοί) αλλά και να δωσω τη δυνατότητα σε οποιον θελει να με προσπεράσει να πάει απ τη δεξιά.

 

Δεν υπάρχει κανεις μα κανεις λόγος να παίξεις φώτα, όταν βλέπεις πως στη δεξιά υπάρχει ροή με φορτηγά, πουλμαν και γενικά οχήματα που κινουντε υποχρεωτικα με χαμηλές ταχυτητες, ενω έχεις την αριστερή λωρίδα ως εναλλακτική λύση και δεν ενοχλείς κανέναν...

 

Δεν ειναι θέμα ηθικης. Ειναι θέμα νομου.

 

Πόσο διαφορετικά να το θέσω?Δε πας με 130 στη δεξιά όταν υπάρχει έστω και μικρή ροη. Πρέπει να ειναι άδειος ο δρόμος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκαθάρισα τι έγραψα.

Δε έγραψα πουθενά οτι πάω σε οποια λωριδα μου γουστάρει. Πάω εκει που ξέρω πως δεν ενοχλώ.Εκει που πρέπει βάση νόμου να ειμαι....Δηλαδη στη μεσαία εκ των τριων...

δεν το 'πιασες. Στη μεσαία μπαίνεις μόνο για να προσπεράσεις τη δεξιά. Αν η δεξίά είναι άδεια δεν κάθεσαι στη μεσαία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παμε παλι:

Oταν εισαι μεσαια και προσπερνας εισαι καθολα νομιμος. Οταν δεν προσπερνας τιποτα πας δεξια. Συμφωνουμε με αυτο?

Οχι.

Εφοσον η δεξιά έχει ροή με χαμηλότερης ταχυτητας οχήματα από εσένα, δεν υποχρεούσε να πας δεξιά αλλά στην αμέσως αριστερή λωρίδα ωστε να μπορεις ελεύθερα να πηγαίνεις με στο οριο ταχύτητας.

 

Το ιδιο ισχύει και όταν έχεις 4-5-6 λωρίδες..

Δεξιά πάνε τα αρθρωτά Λεωφορεία που εχουν οριο 70 ή τα λεωφορεία μαθητων που έχουν οριο 80, στην επομενη τα φορτηγά που εχουν οριο 100 και στην επόμενη ελευθερη τα επιβατικά που έχουν οριο 130 (εφόσον θέλουν να πηγαινουν πάνω στο οριο και εμποδιζονται από τα άλλα).

Αυτός που θέλει να προσπεράσει το οριο θα πάει απ την τέρμα αριστερά, όποια ειναι αυτη.

 

ΜΟΝΟ οταν ο δρομος ειναι ΑΔΕΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ να εισαι στη δεξιά λωρίδα υποχρεωτικά,

Οσο υπάρχουν οχηματα που κινουντε με χαμηλότερη απο το οριο ταχύτητας, πας στην αμέσως επομενη.

 

 

 

 

 

Ειμαστε οκ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ιδέα με το φρένο την έγραψα εγώ, και σας παρακαλώ να την ξαναδιαβάσετε. Δεν ανέφερα πουθενά τσαρούχωμα του πεντάλ. Δεν είπα να χώσετε κλώτσο με όλη σας τη δύναμη, αυτό θα ήταν επικίνδυνο ακόμα και σε άδειο δρόμο.

 

Έγραψα «τσιμπάμε λίγο το φρένο», το οποίο δεν αρκεί ούτε καν για να χαμηλώσει ταχύτητα το αυτοκίνητο (πόσο μάλλον σε επίπεδα επικίνδυνα για τσούγκρισμα). Το πιο πιθανό είναι απλά να ανάψουν τα φώτα από πίσω, και αυτό είναι που θέλουμε. Να σκεφτεί ο άλλος που κολλάει «ώπα, αυτός είναι μαλάκας, μη του κολλάω από πίσω διότι θα φύγουμε μαζί στη θάλασσα». Ταχύτητα το αυτοκίνητο δε χαμηλώνει.

 

Τέλος μ' αυτό. Να ρωτήσω κάτι άλλο τώρα.

 

Έχουμε δει όλοι μας κάτι μεγάλες πινακίδες όπου αναφέρεται όριο ταχύτητας ανά λωρίδα. Π.χ. δίνει 80 ΧΜ/Ω για την δεξιά, 100 ΧΜ/Ω για τη μεσσαία και δε δίνει όριο για την αριστερή. Σε αυτές τις περιπτώσεις πως ερμηνεύεται; Μήπως είναι όντως λωρίδες κυκλοφορίας η μεσσαία και η δεξιά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Cossutius

Νταξει δε χρειαζεται να συνεχισουμε τη συζητηση. Εισαι λαθος κι επιμενεις.

ΕΠισης βαζεις διαφορα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτηρια και μαγειρευεις τον ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ΚΟΚ ο οποιος συνοψιζεται στην προταση που εγραψα στο προηγουμενο ποστ μου.

 

Σε καθε περιπτωση η τελευταια σου προταση δεν υπαρχει πουθενα, μα πουθενα στον ΚΟΚ. Ουτε προκυπτει απο πουθενα ως συμπερασμα του ΚΟΚ.

 

Έχουμε δει όλοι μας κάτι μεγάλες πινακίδες όπου αναφέρεται όριο ταχύτητας ανά λωρίδα. Π.χ. δίνει 80 Χμ/Ω για την δεξιά, 100 ΧΜ/Ω για τη μεσσαία και δε δίνει όριο για την αριστερή. Σε αυτές τις περιπτώσεις πως ερμηνεύεται; Μήπως είναι όντως λωρίδες κυκλοφορίας η μεσσαία και η δεξιά;

Αυτο που λες συνηθως αφορα το κατωτατο οριο ταχυτητας ανα λωριδα (εκτος αν μου διαφευγει κατι γιατι εχω αρκετα χρονια να βγω σε εθνικη οδο της Ελλαδας).

 

Αν αφορα ανωτατο, προφανως αν η δεξια εχει 80 και η μεσαια 120 και εχεις σκοπο να κινηθεις με 120 θα πας μεσαια. Αλλα πραγματικα δε θυμαμαι που υπαρχει αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπως είχε πει ένας σοφός,υπάρχουν 2 κατηγορίες οδηγών

αυτοί που προκαλούν ατυχήματα και αυτοί που παθαίνουν ατυχήματα

 

topic starter συγχαρητήρια,είσαι στην πρώτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λες συνηθως αφορα το κατωτατο οριο ταχυτητας ανα λωριδα (εκτος αν μου διαφευγει κατι γιατι εχω αρκετα χρονια να βγω σε εθνικη οδο της Ελλαδας).

 

Αν αφορα ανωτατο, προφανως αν η δεξια εχει 80 και η μεσαια 120 και εχεις σκοπο να κινηθεις με 120 θα πας μεσαια. Αλλα πραγματικα δε θυμαμαι που υπαρχει αυτο.

 

Ορίστε:

 

 

b-19.jpg

 

 

Αφορά ανώτατο όριο, οι πινακίδες για τα κατώτατα όρια είναι μπλε-άσπρο (αν θυμάμαι σωστά). Δεν είναι και η πιο συχνή πινακίδα που βλέπεις, αλλά την έχω πετύχει αρκετές φορές σε αυτοκινητοδρόμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ορίστε:

 

 

b-19.jpg

 

 

Αφορά ανώτατο όριο, οι πινακίδες για τα κατώτατα όρια είναι μπλε-άσπρο (αν θυμάμαι σωστά). Δεν είναι και η πιο συχνή πινακίδα που βλέπεις, αλλά την έχω πετύχει αρκετές φορές σε αυτοκινητοδρόμους.

Ε στην περιπτωση αυτη (που δε τη θυμαμαι ποτε την ειδα τελευταια φορα), ειναι προφανες οτι αν κινεισαι με 100 πας αριστερα μονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MiDi_MiLiZ ειναι προφανές πως δεν γνωρίζεις τον Κ.Ο.Κ.

Και μόνο το γεγονος οτι επιθυμεις να κάνεις προσπέραση με πάνω από το οριο ειναι παρανομία.

Η όλη συζήτηση ετσι δεν έχει καμια ουσία.

Αλλωστε όσοι ειστε υπερ του κολλήματος πίσω από αμάξια πάτε συνήθως και με πάνω απο 150..

 

Ο Κ.Ο.Κ. ειναι ξεκάθαρος. Απλά δε βολεύει όσους αρέσκονται σε αυτη τη κακη συνήθεια.

 

Την επόμενη φορά που θα παίξετε λοιπόν τα φωτα σε κάποιον φροντίστε να κάνετε έναν έλεγχο στη δική σας ταχύτητα...

 

OH WAIT...θα ειναι πανω απο το οριο ταχύτητας.

 

Αν αφορα ανωτατο, προφανως αν η δεξια εχει 80 και η μεσαια 120 και εχεις σκοπο να κινηθεις με 120 θα πας μεσαια. Αλλα πραγματικα δε θυμαμαι που υπαρχει αυτο.

Γιατι δε διαβάζεις τον Κ.Ο.Κ και ότι γράφω 500 ωρες τωρα...

 

Είσαι πεπησμένος πως σε αυτοκινητόδρομο αυτός που θέλει να πάει πάνω στο οριο πρέπει να ειναι στα δεξιά. ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ.

ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΛΩΡΙΔΑ.

 

ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ.

Αυτός ειναι ο σκοπος με τις λωρίδες...

 

ΚΑΙ ΟΧΙ...ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130 σε οποιοδηποτε σημείου του δρομου ΕΚΤΟΣ και αν πρέπει να κάνεις προσπέραση που θα την κάνεις από την επόμενη λωρίδα και μετά θα επιστρέψεις στη δικιά σου.

 

Θα ημουν επικινδυνος και κακος οδηγός αν πηγαινες εσυ με το οριο ταχυτητας στη μεσαία και εγω πηγαινα με χαμηλότερη ταχυτητα ενω η δεξιά ειναι άδεια. Σε δρομο 3 λωριδων αυτο.

 

 

Σκας γάιδαρο το ξέρεις? :mrgreen:

 

γιατι εχω αρκετα χρονια να βγω σε εθνικη οδο της Ελλαδας).

Ε βγες να πάρεις μια γευση πως κινείτε ο κόσμος :-P

 

Ορίστε:

 

 

b-19.jpg

 

 

Αφορά ανώτατο όριο, οι πινακίδες για τα κατώτατα όρια είναι μπλε-άσπρο (αν θυμάμαι σωστά). Δεν είναι και η πιο συχνή πινακίδα που βλέπεις, αλλά την έχω πετύχει αρκετές φορές σε αυτοκινητοδρόμους.

ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ!!!!

 

cham.jpg

:-p

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...