Προς το περιεχόμενο

Οδηγική συμπεριφορά εν έτη 2012.


Cossutius.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

οφειλεις να κινεισαι στην τερμα δεξια λωριδα,συνεχεια,και οταν γεμισει προχωρας στην αμεσως αριστεροτερη

δηλαδη αυτο το πραγμα παω μεσαια επειδη παω αργα κι ας ειναι η δεξια αδεια ειναι ηλιθιο και παρανομο

αλλα εδω δε σε γραφουνε οταν κινεισαι στη ΛΕΑ...

Oχι.

Η δεξιά λωρίδα σε δρόμο με 3 και πάνω λωρίδες είναι για να κινούντε όσοι δε βιάζοντε.

Ο βιαστικός πάει στη μεσαία όντας στο όριο ταχύτητας.

Τωρα αν για κάποιο λόγο θέλει κάποιος να προσπεράσει χρησιμοποιεί την αριστερή η οποία έχει ακριβως αυτό το ρόλο.

Ε οταν σου ρχεται ο άλλος στη μεσαία με 160 και απαιτεί να περάσει από πάνω σου επειδη εσύ πας με 110, ειναι παράνομος και γελοίος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 117
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Oχι.

Η δεξιά λωρίδα σε δρόμο με 3 και πάνω λωρίδες είναι για να κινούντε όσοι δε βιάζοντε.

Ο βιαστικός πάει στη μεσαία όντας στο όριο ταχύτητας.

Τωρα αν για κάποιο λόγο θέλει κάποιος να προσπεράσει χρησιμοποιεί την αριστερή η οποία έχει ακριβως αυτό το ρόλο.

Ε οταν σου ρχεται ο άλλος στη μεσαία με 160 και απαιτεί να περάσει από πάνω σου επειδη εσύ πας με 110, ειναι παράνομος και γελοίος.

 

 

Για πες μας και που το λέει αυτό στον ΚΟΚ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε athlios ακριβως τύπος σαν εσένα θα ήθελα να μου απαντήσει στη περιπτωση που έγραψα στο πρωτο ποστ.

Εφόσον υπάρχει και η αριστερή λωρίδα, γιατι πρέπει οπωσδήποτε απ τη μεσαία να με στείλεις στη δεξιά ή στη βοηθητική τη στιγμή που πάω με 100 (που συνήθως ειναι και το όριο) με όριο τα 120?

Γιατί απλά δε κάνεις μια προσπέραση απ τα αριστερά και τέλος?

Να σου απαντήσω εγώ, που βλέπω τη δεξιά άδεια και κόσμο στη μέση και μου ανάβουν τα λαμπάκια (μιλάω πάντα για την ΕΟ Αθηνών - Θεσσαλονίκης, και μόνο για τα σημεία που είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος 3 λωρίδων):

Εσύ πας με 100 και εγώ έρχομαι από χιλιόμετρα πίσω με 130 (τόσο είναι το όριο). Μοιραία κάποια στιγμή θα σε φτάσω και θα πρέπει να προσπεράσω. Αν είχες πιάσει τη δεξιά λωρίδα ως όφειλες, θα έβγαινα εγώ στη μεσαία με τα 130 μου, θα πέρναγα και θα επέστρεφα στη δεξιά. Όποιος ήθελε στο ενδιάμεσο να περάσει με 220+ θα το έκανε από την αριστερή - ούτε να σανιδώσω το γκάζι μου, ούτε να του κόψω τη ταχύτητα ούτε νεύρα ούτε τίποτα. Εσύ όμως επιλέγεις (και πραγματικά θα ήθελα κάποιον να μου πει γιατί το κάνει) να μπαστακωθείς στη μεσαία, οπότε εγώ με τα 130 μου θα πρέπει να χρησιμοποιήσω την ίδια λωρίδα με αυτόν που πάει με 220+ ! Δεν έχει σημασία αν ο άλλος είναι νόμιμος ή όχι, σημασία έχει ότι το κάνει. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί την έχουμε τη δεξιά και γιατί πρέπει να την χρησιμοποιούμε;

Για να σου πω και την αλήθεια, πλέον δεν ασχολιέμαι καν με αυτούς που βόσκουν στη μεσαία. Έχω κάνει αμέτρητες φορές το Αθήνα - Θεσσαλονίκη και ειδικά από τα Τέμπη και μετά πιάνω πάντα τη τέρμα δεξιά λωρίδα, σταθερά 130 στο κοντέρ και περπατάω χωρίς καν να χρειαστεί να κάνω προσπέραση!! Εννοείται ότι η μεσαία είναι κατελημένη από κάθε λογής οδηγούς που επιμένουν να κάθονται εκεί παρόλο που η δεξιά είναι άδεια για χιλιόμετρα μπροστά και πίσω μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bέβαια, φανταζεσαι τι θα γινει οταν το κατσικι απο την μεσαια λωριδα αποφασισει να κοψει τερμα το τιμονι για να μπει στη δεξια λωριδα χωρις να ελεγξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bέβαια, φανταζεσαι τι θα γινει οταν το κατσικι απο την μεσαια λωριδα αποφασισει να κοψει τερμα το τιμονι για να μπει στη δεξια λωριδα χωρις να ελεγξει...

Δε χρειάζεται να το φανταστώ - ξέρω τι γίνεται όταν το ίδιο κατσίκι το κόβει όλο αριστερά για να προσπεράσει χωρίς να ελέγξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Για πες μας και που το λέει αυτό στον ΚΟΚ.

Τι απ όλα?

Το γεγονος καταρχην πως πρέπει να πηγαίνεις βάση του ορίου φαντάζομαι το ξέρεις δε πρέπει να στο πω εγω. Βασικος Κ.Ο.Κ. ειναι...

Στους αυτοκινητοδρόμους και εφόσον δεν υπάρχει οριο με συμανση αυτό ειναι 130.(άρθρο 20, παράγραφος 2)

 

Αρα εφόσον πηγαίνω στη μεσαία και είμαι στο όριο (ειναι 120 αυτό? Είναι 130?) απλά προσπερνάς απ την αριστερή και τελειώνει το ζήτημα. (και πάλι απαγορευεται να πας με πάνω απο 150)

 

ΕΦΟΣΟΝ πηγαίνω με λιγότερα από το όριο ταχύτητας (στη μεσαία πάντα)και ΠΑΡΕΝΟΧΛΩ την κινηση, τότε είμαι εγω παράνομος και ωφείλω να κινούμε όσο πιο δεξιά γίνεται. ΑΝ ομως εγω εχω μια σταθερή ταχύτητα πηγαίνοντας με 120 (ενω το οριο ειναι 130) και όσοι ειναι στη δεξιά λωρίδα πάνε με 80 (πχ φορτηγά, σχολικά, λεωφορεια τα οποία έχουν χαμηλότερο όριο ταχύτητας βάση του Κ.Ο.Κ.) ή η δεξιά λωριδά έχει αρκετά αυτοκινητα που κινούντε σε χαμηλότερη ταχύτητα απο εμένα, ΔΕΝ ειναι υποχρεωμένος να αλλάξω εγω λωρίδα αλλά να μου κάνεις εσυ προσπέραση από τα δεξιά. (αρθρο 29 του κώδικα)

 

Το να κολάς από πίσω ειναι επίσης παράνομο (αρθρο 19, παράγραφος 7)

Εσύ όμως επιλέγεις (και πραγματικά θα ήθελα κάποιον να μου πει γιατί το κάνει) να μπαστακωθείς στη μεσαία, οπότε εγώ με τα 130 μου θα πρέπει να χρησιμοποιήσω την ίδια λωρίδα με αυτόν που πάει με 220+ ! Δεν έχει σημασία αν ο άλλος είναι νόμιμος ή όχι, σημασία έχει ότι το κάνει. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί την έχουμε τη δεξιά και γιατί πρέπει να την χρησιμοποιούμε;

Ο νόμος λέει οτι πρέπει να κινούμαστε όσο πιο δεξια γίνεται ΕΦΟΣΟΝ ο δρόμος ειναι άδειος. Στην Εθνική οδό και ειδικά τις ημέρες που ο κοσμος ταξιδεύει στα δεξιά πάνε και τα λεωφορεία και τα φορτηγά με σαφως χαμηλότερη ταχύτητα από το οριο διότι έχουν άλλα όρια ταχύτητας αυτοι. Ειναι απόλυτα λογικό. Ετσι ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν. Αναγκαστικά λοιπόν θα μπαστακωθώ στη μεσαία. ΑΝ έρθεις εσυ με τα 130 ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ στη δεξιά λωρίδα, τοτε θα πρέπει εγω να πάω δεξιά. Αν όμως υπάρχουν ΔΕΝ υποχρεούμαι να κουνηθώ, διότι θα θέσω σε κίνδυνο τη συγκοινωνία της δεξιάς λωρίδας.

 

Και φυσικά και έχει σημασία αν ο άλλος ειναι νομιμος η παράνομος. Γιατι αν ειναι παράνομος φιλε μου, τον γράφεις κανονικότατα δε πα να κορνάρει και να ανάβει όσα φώτα θέλει.

 

ΩΦΕΙΛΟΥΜΕ να λαμβάνουμε υπόψη μας τον Κ.Ο.Κ.

 

Και η επιθετική οδήγηση, το κόλλημα από πίσω, το άναμμα των φώτων και ο σταρχιδισμός ειναι παράνομες δραστηριότητες.

Επεξ/σία από Cossutius.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικώς, ακόμα και αν ο άλλος μπαστακώνεται παράνομα στην μεσαία, καλό θα είναι αν μπορούμε να τον προσπερνάμε εμείς χωρίς προκλήσεις. Δεν θα γίνουμε εμείς παράνομοι επειδή ο άλλος παρανομεί.

 

Στο κάτω κάτω ποτέ δεν ξέρεις, ο άλλος μπορεί να τσαντιστεί, να πανικοβληθεί, οτιδήποτε, και να χωθεί δεξιά όπως περιγράφει ο athlios.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω να με φτασεις αλλα σε περιμενω. Αν και δε νομιζω να ειναι αυτος ο σκοπος του τοπικ...

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

έλα..εγώ σε περιμένω.πόση ώρα θα αντέξεις να πηγαίνεις με την ταχύτητα μου και όχι με την δικιά σου;5;10;30 λεπτά; ειδικά αν επίτηδες πάω και πιο αργά...έχεις πάει στην αριστερή ασυζητητί...

 

και αν γουστάρεις τράκαρε με να χάσουμε και οι 2 την ώρα μας με τις ασφαλιστικές.Εσύ είσαι ο βιαστικός της υπόθεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αρα εφόσον πηγαίνω στη μεσαία και είμαι στο όριο (ειναι 120 αυτό? Είναι 130?) απλά προσπερνάς απ την αριστερή και τελειώνει το ζήτημα. (και πάλι απαγορευεται να πας με πάνω απο 150)

 

ΕΦΟΣΟΝ πηγαίνω με λιγότερα από το όριο ταχύτητας (στη μεσαία πάντα)και ΠΑΡΕΝΟΧΛΩ την κινηση, τότε είμαι εγω παράνομος και ωφείλω να κινούμε όσο πιο δεξιά γίνεται. ΑΝ ομως εγω εχω μια σταθερή ταχύτητα πηγαίνοντας με 120 (ενω το οριο ειναι 130) και όσοι ειναι στη δεξιά λωρίδα πάνε με 80 (πχ φορτηγά, σχολικά, λεωφορεια τα οποία έχουν χαμηλότερο όριο ταχύτητας βάση του Κ.Ο.Κ.) ή η δεξιά λωριδά έχει αρκετά αυτοκινητα που κινούντε σε χαμηλότερη ταχύτητα απο εμένα, ΔΕΝ ειναι υποχρεωμένος να αλλάξω εγω λωρίδα αλλά να μου κάνεις εσυ προσπέραση από τα δεξιά. (αρθρο 29 του κώδικα)

 

Το να κολάς από πίσω ειναι επίσης παράνομο (αρθρο 19, παράγραφος 7)

 

Ο νόμος λέει οτι πρέπει να κινούμαστε όσο πιο δεξια γίνεται ΕΦΟΣΟΝ ο δρόμος ειναι άδειος. Στην Εθνική οδό και ειδικά τις ημέρες που ο κοσμος ταξιδεύει στα δεξιά πάνε και τα λεωφορεία και τα φορτηγά με σαφως χαμηλότερη ταχύτητα από το οριο διότι έχουν άλλα όρια ταχύτητας αυτοι. Ειναι απόλυτα λογικό. Ετσι ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν. Αναγκαστικά λοιπόν θα μπαστακωθώ στη μεσαία. ΑΝ έρθεις εσυ με τα 130 ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ στη δεξιά λωρίδα, τοτε θα πρέπει εγω να πάω δεξιά. Αν όμως υπάρχουν ΔΕΝ υποχρεούμαι να κουνηθώ, διότι θα θέσω σε κίνδυνο τη συγκοινωνία της δεξιάς λωρίδας.

Και φυσικά και έχει σημασία αν ο άλλος ειναι νομιμος η παράνομος. Γιατι αν ειναι παράνομος φιλε μου, τον γράφεις κανονικότατα δε πα να κορνάρει και να ανάβει όσα φώτα θέλει.

 

ΩΦΕΙΛΟΥΜΕ να λαμβάνουμε υπόψη μας τον Κ.Ο.Κ.

 

Και η επιθετική οδήγηση, το κόλλημα από πίσω, το άναμμα των φώτων και ο σταρχιδισμός ειναι παράνομες δραστηριότητες.

 

H αριστερη λωριδα φιλε μου ειναι για προσπεραση, αυτο και μονο. Μαλιστα στην αριστερη λωριδα απαγορευεται η κινηση λεωφορειων και φορτηγων, ακομα και για προσπεραση.

 

Στο λεω γιατι κατι ανεφερες πριν για 100 χλμ και μου εχει τυχει πολλες φορες με λεωφορειο να πηγαινει καποιος με 95 στην μεσαια, να θελει να περασει το λεωφορειο και να μην μπορει να παει αριστερα, ενω ο αλλος εχει μπαστακωθει στην μεσαια. Εκει τι κανεις? Περνας απο επανω του η οχι?

 

Τωρα για το τι ειναι παρανομο και τι οχι, ας το κρινει η τροχαια. Οταν ομως δεξια υπαρχει χωρος τοτε δεν εχεις κανενα λογο να μην κινηθεις εκει. Και δεν μιλαμε αμα ειναι γεματος φορτηγα, αλλα σε συνθηκες οπου σταθερα η μεσαια εχει ποιο πολλα αμαξια που πανε με 90-100-110 ενω η δεξια ειναι αδεια. Αυτο ειναι ΑΣΧΗΜΗ οδηγηκη συμπεριφορα του Ελληνα, πουθενα αλλου δεν θα δεις αυτο το φαινομενο.

 

Τελος, οταν καποιος σας αναβει τα φωτα, ψαχτειτε λιγο τι μαλακια μπορει να εχετε κανει και μην αρπαζεσται με την πρωτοι. Υπαρχουν πολλοι σωστοι οδηγοι που εχουν λογο να κανουν αυτο που κανουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έλα..εγώ σε περιμένω.πόση ώρα θα αντέξεις να πηγαίνεις με την ταχύτητα μου και όχι με την δικιά σου;5;10;30 λεπτά; ειδικά αν επίτηδες πάω και πιο αργά...έχεις πάει στην αριστερή ασυζητητί...

 

και αν γουστάρεις τράκαρε με να χάσουμε και οι 2 την ώρα μας με τις ασφαλιστικές.Εσύ είσαι ο βιαστικός της υπόθεσης.

κατι καταλαβες λαθος.

 

 

give-me-a-kiss.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ενδιαφερον σε αυτην την συζητηση περι αριστερης και δεξιας λωριδας οπου δυο-τρια ατομα εχουν εκ διαμετρου αντιθετη αποψη για το τι οριζει ο ΚΟΚ, ειναι οτι προφανως ενας (ΟΔΗΓΟΣ) ή παραπανω απ[ο τους διαφωνουντες αγνοει τον ΚΟΚ (ελπιζω να μην τον αγνοουν ολοι), αλλα διατεινεται οτι τον γνωριζει...Χωρις να εξεταζω ποιος/ποιοι ειναι.

Τετοιους εχω συναντησει παρα πολλους προσωπικα.

 

Η πλακα ειναι οτι οι ιδιοι κατηγορουν ως τσογλανια που τρεχουν τους νεους οδηγους, ως ψευτομαγκες οδηγους τους 40ρηδες, ως γερους "που πιανουν και τιμονι" τους 60ρηδες+, ως αλητοταριφες τους επαγγελματιες, ως γυναικουλες τις γυναικες οδηγους, και ως ασχετους σε σχεση με τον ΚΟΚ ολους μαζι.

 

 

Όταν όμως είσαι στη μεσαία, οδηγάς πάνω στο όριο και όχι ένας αλλά πολλοί, έρχονται και κολλάνε από πίσω ανάβοντάς σου σπαστικά τα φώτα, ή κορνάροντας πολλές φορές για να σε εξαναγκάσουν να πας είτε στη δεξιά ή αν δεν υπάρχει δεξιά να μπεις στη βοηθητική, τι κάνεις?

Αναρωτηθηκες ποτε αν στο παραπανω σκηνικο εχουν δικιο που παιζουνε φωτα? Η δε σου περασε καν απτο μυαλο αυτη η περιπτωση?

Προσωπικά και μετά από εκατοντάδες ταξίδια και ώρες οδήγησης, απλά τους αγνοώ.

Ομως πως είναι δυνατόν ακόμα και στα δύσκολα αυτά χρόνια που τα πρόστιμα γενικά πέφτουν ευκολότερα, που τα ατυχήματα δεν είναι δυσκολο να συμβούν, Η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ να οδηγάει έτσι?

Το ενα προβλημα ειναι οτι τους αγνοεις, ενω πολλοι πιθανον να προσπαθουν να σου δειξουν οτι καπου κανεις καποιο λαθος.

Το αλλο προβλημα ειναι οτι ασχολεισαι πρωτα με το πως οδηγουν οι αλλοι, θεωροντας για καποιο λογο οτι εσυ εισαι οκ.

Το τελευται προβλημα ειναι οτι θεωρεις πως το να σου παιζουν φωτα πχ, το κανουν για να παριστανουν τους ιπποτες της ασφαλτου. Ναι υπαρχουν αυτοι που ειναι τσογλανοι και παιζουν φωτα και κορνες σ εκαθε ευκαιρια, υπαρχουν ομως κι αυτοι που παιζουν φωτα θελοντας να πουν στον αλλον "ξυπνα, εισαι λαθος, κλεινεις το δρομο".

 

Στο συγκεκριμενο περιστατικο εχουν δικιο να σου παιζουν φωτα για να πας δεξια, εκτος αν προσπερνας εκεινη τη στιγμη. Η μεσαια λωριδα χρησιμοποιειται μοναχα για προσπεραση καποιου που βρισκεται στη δεξια. Σε καθε αλλη περιπτωση δεν καθεσαι στη μεσαια λωριδα. Σχετικα με τα προστιμα, στο περιστατικο "ειμαι μεσαια λωριδα με σταθερη ταχυτητα χωρις να ενοχλω κανεναν και ερχεται ο αλλος απο πισω και μου παιζει φωτα" ο πρωτος που τυπικα τρωει το προστιμο εισαι εσυ. Και καλο θα ειναι να μη δωσεις απαντηση "ειχα σταθερη ταχυτητα", ουτε "εχει κινηση στη δεξια λωριδα".

 

Γενικα για καποιο ακατανοητο λογο εχει περασει σε πολλους οδηγους η αντιληψη οτι στην εθνικη οδηγουμε στη μεσαια λωριδα αν παμε συμφωνα με τα ορια.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικώς, η οδηγική παιδεία στην Ελλάδα είναι παντελώς ανύπαρκτη.

 

Καλώς ή κακώς, όταν κάποιοι κάθονται σε λάθος λωρίδα, είναι τραγικό να κολλάς από πίσω σε απόσταση αναπνοής. Με το παραμικρό, έχετε γίνει ένα στην καλύτερη περίπτωση γιατί αν δείτε στο youtube ανάλογα ατυχήματα θα δείτε που και πως καταλήγουν τα αυτοκίνητα.

 

Και αυτοί που θέλουν επί τόπου λιθοβολισμό, είναι αυτοί που το κάνουν τελείως άσκοπα. Είσαι δηλαδή στην Εθνική με 2 λωρίδες, έχει τρελή κίνηση, δεξιά πάνε τσούκου τσούκου, αριστερά οι λίγο πιο γρήγοροι προσπερνάνε συνεχώς, και έρχεται ο βιαστικός απο πίσω, με αναμένο φλας, το μισό αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα, να σου παίζει τα φώτα ώστε όλη αυτή η τεράστια ουρά που βρίσκεται μπροστά του να πάει και αυτή στα δεξιά!! Ώπα ρε μεγάλε... :mad:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο λεω γιατι κατι ανεφερες πριν για 100 χλμ και μου εχει τυχει πολλες φορες με λεωφορειο να πηγαινει καποιος με 95 στην μεσαια, να θελει να περασει το λεωφορειο και να μην μπορει να παει αριστερα, ενω ο αλλος εχει μπαστακωθει στην μεσαια. Εκει τι κανεις? Περνας απο επανω του η οχι?

 

Όταν το ιδιο περιστατικό συμβαίνει στη δεξιά (σε δρόμο με δυο λωρίδες ανα κατεύθυνση) και η ΛΕΑ είναι από μικρή έως ανύπαρκτη τι γίνεται; :)

 

Που ακόμα και να υπάρχει ΛΕΑ με φάρδος πέντε μέτρα, δεν νομίζω να είναι υποχρεωμένος ο οδηγός να μπεί σε αυτήν.

 

Το αναφέρω απλά επειδή ήταν το πιο πρόσφατο περιστατικό οδηγικής καγκουριάς που συνάντησα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν το ιδιο περιστατικό συμβαίνει στη δεξιά (σε δρόμο με δυο λωρίδες ανα κατεύθυνση) και η ΛΕΑ είναι από μικρή έως ανύπαρκτη τι γίνεται; :)

 

Που ακόμα και να υπάρχει ΛΕΑ με φάρδος πέντε μέτρα, δεν νομίζω να είναι υποχρεωμένος ο οδηγός να μπεί σε αυτήν.

δεν μπαίνεις στη ΛΕΑ δεν πα να βαράει τον κώλο του ο από πίσω. Αν θέλει να σε προσπεράσει αν το κάνει κανονικά.

 

Θέλει ψυχραιμία στο δρόμο πάντως παίδες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε προσωπικά αν μπορώ, θα μπώ.

 

Αν δω οτι η ΛΕΑ είναι για ποδηλάτες ή για off-road, θα ακούσει τα καντηλάκια του και θα προσπεράσει θέλει-δεν-θέλει.

 

Έχει καεί και το πίσω φως ομίχλης γαμώτο, ήταν σχεδόν όσο φωτεινό όσο τα φώτα πέδησης και κάποιοι την πατάγανε ^_^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...