Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, KilliK είπε

το DXR ειναι μερος του DX12, και υπαρχει διαθεσιμο  απο το 2018. το Vulkan RT κυκλοφορησε τον περασμενο μηνα. και ο λογος που το Youngblood ειναι το πρωτο παιχνιδι που το υποστηριζει, ειναι επειδη η idTech Engine 6 ειναι χτισμενη πανω στο Vulkan. προφανως το ιδιο δεν ισχυει με την engine της CDPR. λογικα θα βγει υποστηριξη αργοτερα με καποιο update, απλως τωρα εχουν ετοιμη  λυση με  το DX12 και προχωρανε με αυτην.

Τι ένα μήνα; Από τον Ιανουάριο έχει RT το Youngblood. Και δεν το είπα γι' αυτό αλλά για το ότι το guru3d λέει ότι το RT δουλεύει μόνο σε DX12 κάτι που δεν ισχύει φυσικά..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

On 02/07/2020 at 16:35, Deep2deep said:

Μολιεειδα το τελευταιο βιντεο και ψιλο ξενερωσα, τα γραφικαγιατι φαινονται τοσο φλατκαιψευτικα? Τι φαση? Κατωτερο απο το βιντεο πριν ενα χρονο, 

Ισχύει, ούτε και εγώ κόβω φλέβα για τα γραφικά του λίγο που το έχω δει, πιστεύω στην οθόνη του PC μαζί με το Gameplay του θα είναι απόλαυση. 

 

#HYPESTONTHEO

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Eιναι με ray tracing on η πανω και κατω off , καμια σχεση με marketing . 

Η φώτο η 2η είναι τραβηγμένη από το video gameplay που έδειξαν από PC με RTX2080Ti και είπαν ότι το RT είναι ενεργοποιημένο.

123.jpg.7b5b6825e74395c23a1fab1beccbc397.jpg

 

Γενικά οι φωτογραφίες που σκάνε κατά καιρούς για να προμοτάρουν και να ανεβάσουν το Hype με τα τέλεια renders γυαλισμένα γραφικά δεν έχουν καμιά σχέση με το real gameplay footage που είδαμε σε RTX2080Ti. Γι αυτό και αρκετοί μετά βγήκαν και είπαν οκ δεν βλέπουμε και κάτι τρομερό στα γραφικά, αυτό ήθελα να τονίσω. Και αν παίζει έτσι σε PC με RTX2080ti RT on 1080p DLSS 2.0, φαντάσου το downgrade που έχει να πέσει στις κονσόλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εικόνα από πάνω με τον σερίφη δεν παίζει πουθενά σαν promo της nvidia για RTX on/off. Είναι απλά μια καλογυαλισμένη εικόνα από το σιτε της ίδιας της CDPR.

Στην παρακάτω σύγκριση την μια εικόνα την έχω βγάλει από το promo video από το site της nvidia για το RT, και η δεύτερη είναι από το gameplay footage που είδαμε υποτίθεται σε RTX2080Ti, 1080P, Raytracing ON, DLss 2.0. Είναι και οι 2 τραβηγμένες από youtube σε 4κ ανάλυση. Βλέπετε καμία διαφορά? 🙄

 

 

Untitled.jpg.fe877ace636ba5b34d7a336275d7a7a1.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η πρωτη εικονα με τον σεριφη ειναι τελειως ρετουσαρισμενη, αφου  οι σκιες και οι φωτισμοι δεν βγαζουν νοημα, με  βαση  την τοποθεσια των πηγων φωτος. πχ το καπελο  του σεριφη λαμπει, σαν να υπαρχει φωτακι ακριβως πανω στο στεφανι της πορτας.

η  τελευταια  φωτο δειχνει να ειναι πιο φυσικη οσο αφορα τον φωτισμο. πχ το ροζ φως απο την πινακιδα απλωνεται στο γηπεδο, ενω στην πρωτη φωτο σταματαει μπροστα απο την κολονα της.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η από κάτω εικόνα είναι απο το promo video της nvidia προφανώς με όλα τα RT features on, και ένας θεός ξέρει τη GPU θα χρειαστεί για να βγάλει αυτό το αποτέλεσμα, όταν για την πάνω εικόνα η RTX2080Ti παίζει στα 1080p 30fps DLSS2 με κομμένα RT features.

Τις μεγαλύτερες διαφορές τις έχουν στους φωτισμούς RT στο βάθος άμα παρατηρήσετε, και πως οι φωτισμοί ανακλώνται στο δάπεδο και πανω σε άλλα αντικείμενα και στο Ambient Occlusion. Άρα το gameplay που είδαμε είχε κομμένα RT features και σε καμία περίπτωση δεν φτάνει την ποιότητα του promo video της Nvidia.   Όπως και άλλες τεχνικές RT που αναφέρει η Nvidia στο σιτε της και ποιες από αυτές τις τεχνικές είναι ενεργοποιημένες και ποιες όχι κάνεις δεν ξέρει. RT Diffuse Illumination, RT Reflections, RT Ambient Occlusion, RT Shadows. 

Μετά το βίντεο που έδειξαν σε μια πανίσχυρη GPU των 1200€ σε 1080p σε Pc το έντονο popup στα texrures και το κομμένο RT κρατάω μικρο καλάθι για το τι θα δούμε στις νέες κονσόλες. Ας ελπίσουμε σε επιπλέον optimization στο διάστημα μέχρι να κυκλοφορήσει.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=2uobRRGTBdo&feature=emb_title

Το degrade συνεχίζεται. Χωρίς περιγραφή θα νόμιζες ότι πρόκειται για κάποιο generic fps τύπου Shadow Warrior του 2015-2017. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=2uobRRGTBdo&feature=emb_title

Το degrade συνεχίζεται. Χωρίς περιγραφή θα νόμιζες ότι πρόκειται για κάποιο generic fps τύπου Shadow Warrior του 2015-2017. 

Εγώ πάλι στην αρχή νόμιζα ότι έβλεπα βίδεο του LGR για DOS game. 

Αλήτες.

:P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η αληθεια ειναι πως το meele combat φαινεται off,κατι που συμβαδιζει και με τα previews. To shooting παντως φαινεται στιβαρο απτο gameplay που ειδα,ευτυχως δεν ειμαι meele τυπος :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, pirmen56 said:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=2uobRRGTBdo&feature=emb_title

Το degrade συνεχίζεται. Χωρίς περιγραφή θα νόμιζες ότι πρόκειται για κάποιο generic fps τύπου Shadow Warrior του 2015-2017. 

Το Red Steel στο Wii καλύτερα γραφικά έχει! Τι να λέμε τώρα! 

 

Επεξ/σία από NickTG
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...