suspiria Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 παντως θα βαρας το κεφαλι σου στον τοιχο που δεν θα παρεις ντιζελ, αργοτερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Ισχυει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apd453 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Το 20λεπτο διαφορά diesel με αμόλυβδη είναι απλά θέμα χρόνου να γίνει Site: http://www.drive-ali...ml''>10λεπτο και παρακάτω. Δοκιμασμένα ο 1.2 πίνει με χαλαρή οδήγηση 5,5-6 (εκτός πόλης). Ένα 1.6 diesel πίνει περίπου 4,5-5. Το χρόνο κάνω κατά μέσο όρο γύρο στα 10-12χιλ. χιλιόμετρα. Η διαφορά είναι μικρή. Αν λάβεις υπόψιν ότι Τα diesel είναι ακριβότερα. Θα πρέπει να πάω σε μεγαλύτερο κυβισμό (1.6) για να έχω γύρο στα 100 άλογα που θέλω (ασφάλειες, σήμα, τεκμήριο κλπ) Συμπεραίνω λοιπόν ότι απλά δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να πάω σε diesel πέρα από τη τιμή της μεταπώλησης σε 10 χρόνια που θα το πουλήσω (υποθέτω ότι οι περισσότεροι θα θέλουν diesel). Στη τελική σε περίπτωση ανάγκης του πετάω ένα υγραέριο και έχω περίπου τη τιμή του πετρελαίου. Αυτο πως σου φενεται? http://www.4troxoi.g...edition_id=2320 Θα ήθελα λίγο περισσότερο χώρο γιατί πρόκειται για οικογένεια. Όχι ότι στο yaris δε θα χωρούσαμε αλλά αν μπορώ με τα ίδια λεφτά περίπου να πάω σε κάτι μεγαλύτερο θα το προτιμούσα. ωραιο το λεον.αλλα μη παρεις γερμανικο.καντους μπουκοταζ Να μην αρχίσω να λέω για τους βρωμοιάπωνες για τα δεινά που έχουν προκαλέσει στο 1/5 της ανθρωπότητας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Λοιπόν το σκότωσα το παλιό και θέλω άμεσα καινούριο. Ξαναοδήγησα το 1.2tsi και με έπεισε. Δε θέλω και κάτι παραπάνω από γκάζι. Μην αρχίσετε για Ιάπωνες, μόγκολους και ντίζελ κλπ. Ένα αμάξι για οικογένεια, καινούριο, μέχρι 14000, ετοιμοπαράδοτο. VW απορρίπτονται λόγο τιμής. Μία σκέψη είναι το απερχόμενο Site: leon'>http://www.seat.gr/l...=copa']leon που το βρήκα 14500 ψιλοφούλ. Λίγο άσχημο αλλά σε άσπρο τρώγεται. Πολυ καλη επιλογη το leon, στα περισσοτερα σημεια η ποιοτητα ειναι ιδια με τα vw και στον δρομο παταει πολυ καλα λογω αναρτησης. Θα νοιωθεις λιγο κλειστοφοβικα στην αρχη γιατι εχει ψηλα τα παραθυρα αλλα συνηθίζεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apd453 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Ψήθηκα πολύ για το λεον. Ποιοτικά που το είδα μια χαρά μου φάνηκε. 14500 με το κλειδί και είναι ψιλοφουλ. Μάλλον θα πάω να το κλείσω σήμερα κιόλας γιατί είμαι χωρίς αμάξι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 το σημα δε παει πλεον με τα κυβικα,αλλα με τους ρυπους και μη ξεχνας οτι το diesel εχει καταναλωση πιο κοντα στην ονομαστικη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*Kezar* Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 to 1.2 εχει περισσοτερη καταναλωση απο 6 που λες φιλαρακι.. και οσο για τα diesel Μην συγκρινεις περι καταναλωσης κλπ. ενα 1.4 diesel σε σχεση με το 1.2 turbo σκετο θα εχεις λιγοτερη καταναλωση και λιγοτερο κοστος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apd453 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 to 1.2 εχει περισσοτερη καταναλωση απο 6 που λες φιλαρακι.. Κάνεις λάθος. Το είχα 4 μέρες το αμάξι. Δε τα λέω στη τύχη. ενα 1.4 diesel σε σχεση με το 1.2 turbo σκετο Στις περισσότερες των περιπτώσεων τα 100 άλογα τα δίνει ένας 1.6 diesel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 ο 1.6 ντιζελ ειναι πολυ πιο δυνατος απο τον 1.2 βενζινης αλλα δυστυχως εχει μεγαλη διαφορα στη τιμη 4-5 χιλιαρικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Πόσο πιο δυνατός; Νούμερα επιδόσεων σε αντίστοιχα αυτοκίνητα έχουμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Η γνωμη μου ειναι -και το ξαναλεω- οτι σημερα πας για ντιζελ και τιποτα αλλο, η βενζινη εχει πεθανει.Δες στο εξωτερικο τι εχουν δεν ειναι χαζοι οι ανθρωποι.Και αν θες φθηνο ντιζελ παρε citroen το c3 ειναι γαματο και ξεσκιζει στις πωλησεις! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Πόσο πιο δυνατός; Νούμερα επιδόσεων σε αντίστοιχα αυτοκίνητα έχουμε; http://www.seat.gr/p...eon-engines.pdf 7.5 κιλα ροπης διαφορα εχουνε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apd453 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Λογικό αλλά και η διαφορά τιμής είναι μεγάλη. Το μόνο σε κοντινή τιμή diesel είναι το c4 στα 15500 όμως (1,6-95hp) Δε τα διαθέτω αυτή τη στιγμή οπότε και το ξεχνάμε και αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 το κλιο 1.5diesel πως σου φαινεται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 Share Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2012 http://www.seat.gr/p...eon-engines.pdf 7.5 κιλα ροπης διαφορα εχουνε. Και; Και το Bravo Multijet έχει 9 παραπάνω από ένα Type-R. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα