Προς το περιεχόμενο

Κινητήρες TSI. Γνώμες.


Ivory

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου φένεται πολυ περίεργο που παρά την ενημέρωση που έχουμε πια με το internet οι έλληνες κοιτάνε πρώτα την εμφάνηση και μετά όλα τα αλλα.

Εχω τελείωσει σχολή μηχανολογίας και θυμάμαι ένα εξάμηνο που λύναμε δίαφορα μοτέρ ανάμεσα σε αυτα και VW.

Δυστιχος εγώ αρκετές φορές έπεφτα σε έναν 1.8 8v χρονολογίας κάπου στο 98 της vw . Τα λόγια είναι περιτά....το μοτερ συγκριτικά με ένα suzuki swift 1995 16v και ένα honda vtec 1.6 16v ήταν κόλαση , για πέταμα πως το λένε.

 

Πληροφοριακά ο Γερμανός φτιάχνει αυτοκίνητα με ημερομινία λήξης όχι γιατι είναι άσχετος και δεν έχει δυνατότητες να αντέχει στον χρόνο ΑΛΛΑ γιατί όπως όλοι ξέρουμε η Γερμανία με την υγρασία τα χιόνια ρίχνει αλάτι στους δρόμους παααρα πολυ συχνα. Με αποτέλεσμα ολο το αυτοκίνητο απο κάτω να σαπίζει στα 5 χρόνια. Να φανταστείτε οτι υπάρχουν εταιρίες ενίσχυσης σασι.

 

Με αποτέλεσμα φιλε μου Ivory να μην σκεύτονται εσένα που θες κάτι οικονομικό για πολλα χρόνια! Γιαυτό ψαξε κατι σε diesel μιας και μπορείς πλέον ! αν τελικά καταληξεις σε diesel σου προτίνω ευρώπη. Αν θες βενζίνη πάρε κορεάτη η ιάπωνα!! ΑΥΤΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα το καλοκαιρι αγορα ενα golf VI cabrio 1.4 160αλογα.... μεχρι στιγμης εχω μεικτο κυκλο στα 9lt/100km.....με αρκετη χρηση στον περιφερειακο....εχετε κατι να μου προτεινετε ωστε να εχω μικροτερη καταναλωση (π.χ. στροφες για αλλαγη ταχυτητων)....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα το καλοκαιρι αγορα ενα golf VI cabrio 1.4 160αλογα.... μεχρι στιγμης εχω μεικτο κυκλο στα 9lt/100km.....με αρκετη χρηση στον περιφερειακο....εχετε κατι να μου προτεινετε ωστε να εχω μικροτερη καταναλωση (π.χ. στροφες για αλλαγη ταχυτητων)....

Βαζε στο καντραν την ενδειξη για την καταναλωση ανα 100χλμ (οχι την στιγμιαια) και κοιταζε να την κρατας χαμηλα.Θα καταλαβαινεις ποτε οδηγεις καταναλωνοντας πολυ και ετσι θα συγκρατιεσαι.Για να κατεβεις κατω απο τα 9 λιτρα να ξεχασεις τις αποτομες επιταχυνσεις και το βυθισμα στο γκαζι.

 

Μου φένεται πολυ περίεργο που παρά την ενημέρωση που έχουμε πια με το internet οι έλληνες κοιτάνε πρώτα την εμφάνηση και μετά όλα τα αλλα.

Μα ισα ισα τα γερμανικα πασχουν απο design.Οι ανθρωποι ειναι πολυ πισω γενικοτερα σε αυτον τον τομεα.Οι Ιταλοι ειναι πολυ πιο μπροστα.Οταν η Fiat το '93 εβγαζε το Punto με τα φαναρια ψηλα ολοι ελεγαν τι χαζομαρες ειναι αυτα;Για δεστε τωρα που εχουν τα φαναρια ολοι!Θυμιθειτε το polo της εποχης: ενα κουτι με ροδες ηταν!

760.jpg volkswagen-polo-1993-red-coupe-cl-coupe-88fa18cbd4ec8ec7bec935af1e7c7dac-m2.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ισα ισα τα γερμανικα πασχουν απο design.Οι ανθρωποι ειναι πολυ πισω γενικοτερα σε αυτον τον τομεα.Οι Ιταλοι ειναι πολυ πιο μπροστα.

Τι;

:shock:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαζε στο καντραν την ενδειξη για την καταναλωση ανα 100χλμ (οχι την στιγμιαια) και κοιταζε να την κρατας χαμηλα.Θα καταλαβαινεις ποτε οδηγεις καταναλωνοντας πολυ και ετσι θα συγκρατιεσαι.Για να κατεβεις κατω απο τα 9 λιτρα να ξεχασεις τις αποτομες επιταχυνσεις και το βυθισμα στο γκαζι.

 

 

Μα ισα ισα τα γερμανικα πασχουν απο design.Οι ανθρωποι ειναι πολυ πισω γενικοτερα σε αυτον τον τομεα.Οι Ιταλοι ειναι πολυ πιο μπροστα.Οταν η Fiat το '93 εβγαζε το Punto με τα φαναρια ψηλα ολοι ελεγαν τι χαζομαρες ειναι αυτα;Για δεστε τωρα που εχουν τα φαναρια ολοι!Θυμιθειτε το polo της εποχης: ενα κουτι με ροδες ηταν!

volkswagen-polo-1993-red-coupe-cl-coupe-88fa18cbd4ec8ec7bec935af1e7c7dac-m2.jpg

 

Οχι και κουτι με ροδες, αυτο ακριβως (σε ασπρο) ηταν το πρωτο μου αυτοκινητο, αμαξαρα μιλαμε :P. Ειναι το κουπε βασικα γιαυτο ειναι ωραιο, το απλο πολο της εποχης οντως ηταν κουτι με ροδες

 

Για την καταναλωση το ποιο βασικο ειναι σταθερη ταχυτητα, με οσο γινεται λιγοτερες επιταχυνσεις/φρεναρισματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως εγω δεν εχω κολληματα με μαρκες.Ειχα 2 fiat, ford και τωρα vw.Μετα μπορει να παρω γαλλικο, γιαπωνεζικο, κορεατικο δεν με χαλαει τιποτα.Οπως λεω ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα και ολα βγαζουν προβληματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tιμές Ελλάδας δεν γνωρίζω.Για τιμές γερμανίας που μένω η διαφορά στις βασικές εκδόσεις δίλητρων πρέπει να είναι από 5χίλιαρο μέχρι 8-9 αναλλόγως αν είναι επιβατικό ή touring.

Δέστε τις τιμές στις ευρωπαικές χώρες.

To θέμα μας δεν ήταν η τιμή τους,αλλά ότι οι γερμαναράδες δεν ξέρουν να φτιάχνουν όμορφα αμάξια.

Και στα +++ το δίλητρο πετρελαίου αμάξι της φωτο έχει από τις καλύτερες τιμές οικονομίας καυσίμου/απόδοσης.3,8 λίτρα κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο με 184ps και 380nm.

 

@jpmotors αυτό με τα αλάτια που λες ήταν κάποτε.Για λόγους οικονομίας τα περιορίσανε πααααρα πολύ.

Πρόπερσι θυμάμαι που είχαμε αρκετές παγωνιές και χιόνια, τσουλήθρες με τα αμάξια κάναμε.

Όχι μόνο αλάτι,αλλά ούτε και εκχιονιστικά μηχανήματα δεν βγάλανε.Πάντως και 14 χρόνων αμάξι είχα κάποτε αλλά και δεν είχε καθόλου σκουριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πόσες (δεκάδες) χιλιάδες ευρώ διαφορά έχει το κάτω με το πάνω είπαμε;

γυρω στις 5-6000 ευρω και ενα χρονο διαφορα η μια ειναι του 2011 και η μπεμπα του 2012 μηλα πορτοκαλια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Aκριβώς έτσι είναι.

 

 

 

Συγκρίνεις φετινό αμάξι με την 159 που βγήκε πριν 7 χρόνια.

Φυσικά μην αναφέρω το γεγονός πως η μία είναι φώτο επεξεργασμένη στην εντέλεια μιας και είναι διαφημιστική και η άλλη είναι από τις χειρότερες που μπορούσες να βρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...