Προς το περιεχόμενο

Κινητήρες TSI. Γνώμες.


Ivory

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ε diesel ειναι λογικα να εχει περισσοτερο ροπη..

αλλα με τπτ δεν κυνηγαει το type r..

απλα εχει περισσοτερη ροπη..δεν σημαινει ομως οτι με 120 αλογα περναει τα 210..

 

diesel=ευχαριστησει σε ταξιδι.. ανεβαινεις ανηφορα με 6η και ο αλλος ανεβοκατεβαζει ταχυτητες..χαχαχ

που λεει ο λογος..το μελλον ειναι το πετρελαιο παιδια παρτε το χαμπαρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ροπη απο μονη της και το στροφαρισμα απο μονο του δε λενε απολυτως τιποτα για εναν κινητηρα (και για ενα οχημα γενικα)

 

η μεγαλη ροπη που εχουν τα υπερτροφοδοτουμενα (ειτε βενζινη , ειτε diesel) βοηθαει το αυτοκινητο να εχει δυναμη σε μεγαλυτερο φασμα στροφων και συνεπως να μη χρειαζεται να "ανακατευεις ολη την ωρα τη σουπα" (δηλαδη ανεβοκατεβαζεις συνεχεια ταχυτητες)

 

επισης βοηθαει στο να γινεται γενικα οδηγηση σε χαμηλες στροφες και να επιτυγχανεται ετσι μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου σε νορμαλ (το τονιζουμε αυτο) οδηγηση , γιατι αν πιεσεις ενα υπερτροφοδοτουμενο σιγουρα θα καψει τα κερατα του

 

απλα η μεγιστη με ελαχιστη καταναλωση στα τουρμπατα μπορει να απεχουν παρα πολυ σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο

(εχω κανει διαδρομες ανω των 15-20χλμ εως και ταξιδια με καταναλωσεις απο 7.8 , εως 32 λιτρα/100 χλμ)

 

τα ντιζελ απο την αλλη δε συμπαθουν το στροφαρισμα και ουτε ειναι οι καλυτερες επιλογες για καποιον που θελει να τρεχει

 

υπαρχουν ομως πολυ ικανα diesel σε μικρα κυβικα (πχ 1.6 ) που εχουν παρα πολλη δυναμη, συνεπως ειναι αρκετα πιο γρηγορα σε σχεση με ενα αντιστοιχο ατμοσφαρικο

 

παρολα αυτα ο βασικος τους στοχος ειναι η οικονομια καυσιμου

 

οι πολυστροφοι ατμοσφαιρικοι κινητηρες παντως αυτη τη στιγμη βρισκονται σε παρακμη λογω της καλυτερης καταναλωσης και ρυπων που επιτυγχανουν τα τουρμπατα και θα τα βλεπουμε τα επομενα χρονια μονο σε ειδικες και εξωτικες κατασκευες (supercars) .

ειναι αλλωστε ο πιο φθηνος τροπος το τουρμπο ωστε να πετυχεις καλυτερες επιδοσεις και καταναλωση (σε σχεση με το να εξελισσεις ατμοσφαιρικους κινητηρες που ετσι κι αλλιως εχουν φτασει τα ορια τους σε οτι αφορα το στροφαρισμα για καθημερινη χρηση) , για αυτο και βλεπουμε να υιοθετουνται σα λυση απο ολο και περισσοτερους κατασκευαστες με το πλεον χαρακτηριστικο παραδειγμα τη bmw που ελεγε οτι "τα αλογα δε συμπιεζονται" και η κωλοτουμπα της δεν ειχε προηγουμενο ^_^

 

το τουρμπο ειναι η χρυση τομη ωστε να εχεις τα θετικα και της ατμοσφαιρας και του diesel σε ενα πακετο

τελικα βεβαια σε καποια σημεια χανει αισθητα και απο τα 2 (χανει στην οικονομια σε σχεση με τα diesel και στη γραμμικοτητα σε σχεση με την ατμοσφαιρα) , αν ομως καποιος θελει εναν πιο all-around χαρακτηρα , δηλαδη δε θελει "ταξι" , αλλα δε θελει και ενα αυτοκινητο που να ειναι ολη την ωρα κοφτες ειναι η επιλογη που πρεπει να κανει

 

βεβαια και τα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ εχουν πολλες εκδοσεις με διαφορα χαρακτηριστικα για ολα σχεδον τα γουστα (δε γινετα να μπαινει στο ιδιο τσουβαλι ο κινητηρας του evo με τον 1.2 tsi) , ομως η βασικη ιδεα του οτι συνδυαζεις οσο το δυνατον περισσοτερα θετικα απο τους 2 κοσμους παραμενει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...