Προς το περιεχόμενο

Πορειες-μπαχαλακηδες


TXC_ELLAS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ο αλλος λεει οτι τα βιαια επεισοδια τα κανουν οι ασφαλιτες για να αμαυρωσουν την επανασταση,

Δεν είναι για να αμαυρώσουν, είναι για να σπάσουν. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθείτε ότι η ελληνική όπως και η κάθε αστυνομία δεν θεωρεί άνετο να έχει 200.000 κόσμο έξω από το Σύνταγμα.

 

Δηλαδή πόσες φορές πρέπει να δείτε το: (1) κόσμος κατεβαίνει - (2) μπάχαλοι τα σπάνε - (3) ΜΑΤάδες επεμβαίνουν - (4) η Τρέμη κράζει - (5) "γιατί να κατέβω, για να φάω τσάμπα χημικά και ξύλο? - repeat step 1..

Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι 150 κλούβες αστακοί ματάδες να πιάσουν 30 μπαχαλαίους αν ήταν αυτός ο σκοπός τους, πλάκα κάνετε τώρα?

 

Επειδή ο deesnider είχε μια δυσκολία, θα μπορούσες εσύ να μου δώσεις ένα παράδειγμα που θα σε έπειθε. Όχι που έχει υπάρξει, που έστω, θα μπορούσε να υπάρξει.

 

Γιατί δεν κάνει το ίδιο και με τους "στρατάρχες" και τους "πραίτορας" να δούμε τι θα γίνει;;;

ΑΠΑΙΤΩ edit εδώ και τώρα ή πας για συκοφαντική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 518
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν είναι για να αμαυρώσουν, είναι για να σπάσουν. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθείτε ότι η ελληνική όπως και η κάθε αστυνομία δεν θεωρεί άνετο να έχει 200.000 κόσμο έξω από το Σύνταγμα.

 

Δηλαδή πόσες φορές πρέπει να δείτε το: (1) κόσμος κατεβαίνει - (2) μπάχαλοι τα σπάνε - (3) ΜΑΤάδες επεμβαίνουν - (4) η Τρέμη κράζει - (5) "γιατί να κατέβω, για να φάω τσάμπα χημικά και ξύλο? - repeat step 1..

Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι 150 κλούβες αστακοί ματάδες να πιάσουν 30 μπαχαλαίους αν ήταν αυτός ο σκοπός τους, πλάκα κάνετε τώρα?

 

Επειδή ο deesnider είχε μια δυσκολία, θα μπορούσες εσύ να μου δώσεις ένα παράδειγμα που θα σε έπειθε. Όχι που έχει υπάρξει, που έστω, θα μπορούσε να υπάρξει.

 

 

χμ δεν νομιζω την αστυνομια να την ενδιαφερει το ποσοι θα κατεβουν. οσοι και να κατεβουν οι αστυνομικοι θα πληρωθουν απλα ισως να κουραστουν λιγο παραπανω να τα παρουν. το θεμα ειναι αλλο 200.000 μπροστα στο συνταγμα με μπαχαλακηδες μεσα και αλλο 200.000 πολιτες που κανουν ειρηνικη διαδηλωση. στην πρωτη θα αποτυχει τελειως το θεμα ενω στην 2ρη θα κανει τους υπουργους κλπ κυβερνητικους να αγχωθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν δήλωσα κάπου επαναστάτης.

Ας μην παιζουμε με τις λεξεις. Πραγματι δεν δηλωσες, αλλα αυτη τη φιλοσοφια πρεσβευεις και ευκολα κατακρινεις οτιδηποτε -ειτε αντιτιθεται, ειτε θεωρεις οτι αντιτιθεται- στη λογικη της επαναστασης.

Δεν κάνω αποχή από τις εκλογές.

Μειοψηφεις. Οπως θα καταλαβες ( ; ) απο το ποστ μου δεν αναφερθηκα προσωπικα σε εσενα για το αν απεχεις η οχι απτο δικαιωμα ψηφου. Εξαλλου μια βολτα ακομα και στο παρον φορουμ (το οποιο φυσικα δεν ειναι καθρεφτης της πραγματικοτητας, αλλα σε παραπεμπω χαριν διευκολυνσης της κουβεντας), στα αντιστοιχα τοπικ εκλογων θα σου υπενθυμισει οτι καποιοι που "ασπαζονται" μια ας πουμε "επαναστατικη" ιδεολογια προτρεπουν σε αποχη απο εκλογες κλπ.

 

Εδώ έχουμε απλά ένα παραλλήρημα. Να τονίσουμε κατ'αρχάς, ότι η επανάσταση δεν έχει συγκεκριμένα κριτήρια και χαρακτηριστικά.

Εσύ, όπως και κάποιοι άλλοι, θεωρείτε ότι η επανάσταση πρέπει να έχει το α, το β, και το γ. Αν δεν τα βλέπεις, είναι κάτι άλλο, όχι πάντως επανάσταση. Αντίθετα, εξαρτάται από την εποχή, τις συνθήκες, τον λαό, και τις πεπειθήσεις του λαού.

Τέλος, αν πρέπει να καταλάβει ο λαός για επαναστάτες και λοιπούς μεσσίες, τότε σίγουρα μιλάμε για λαό που δεν έχει σχέση με πολιτική και ούτε θέλει να αποκτήσει. Ένας λαός καταναλωτών, όπως άλλωστε είναι και οι περισσότεροι λαοί.

Παραληρουντες θα μπορουσες να χαρακτηρισεις με περισσοτερες πιθανοτητες επιτυχιας αυτους τους e-συντροφους στο indymedia ή ακομα και εδω. Το να σκιαγραφω τους παραληρουντες, δεν σημαινει οτι παραληρω εγω.

 

Απο κει και περα τωρα, διακρινω οτι αλλοτε σας βολευει να δινετε πολυ γενικο και αοριστο χαρακτηρα στην ενοια της επαναστασης και αλλοτε πολυ συγκεκριμενο (βαρεστε μπατσους, καψτε ελληνικες σημαιες, σπαστε τραπεζες, ριχτε μολοτωφ κλπ). Θεωρεις οτι αυτη η ασαφεια βοηθα σε κατι τις θεσεις ενος που κρινει συντηριτικη την υπολοιπη κοινωνια, βγαζοντας την ουρα του απεξω και φωναζοντας οτι πρεπει να υπαρξει επανασταση?

 

Δεν είναι για να αμαυρώσουν, είναι για να σπάσουν. Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθείτε ότι η ελληνική όπως και η κάθε αστυνομία δεν θεωρεί άνετο να έχει 200.000 κόσμο έξω από το Σύνταγμα.

 

Δηλαδή πόσες φορές πρέπει να δείτε το: (1) κόσμος κατεβαίνει - (2) μπάχαλοι τα σπάνε - (3) ΜΑΤάδες επεμβαίνουν - (4) η Τρέμη κράζει - (5) "γιατί να κατέβω, για να φάω τσάμπα χημικά και ξύλο? - repeat step 1..

Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι 150 κλούβες αστακοί ματάδες να πιάσουν 30 μπαχαλαίους αν ήταν αυτός ο σκοπός τους, πλάκα κάνετε τώρα?

 

Επειδή ο deesnider είχε μια δυσκολία, θα μπορούσες εσύ να μου δώσεις ένα παράδειγμα που θα σε έπειθε. Όχι που έχει υπάρξει, που έστω, θα μπορούσε να υπάρξει.

Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πώς ανθρωποι που απτη μια λενε πως η βια ειναι απαραιτητη για να "ταρακουνηθει" το πολιτικο γιγνεσθαι, οτι οι επαναστασεις/εξεγερσεις παντα συνοδευονταν απο αιμα και βια, να επικαλουνται απτην αλλη τους ΜΑταδες (σχεδον) μονιμως για τα επεισοδια. Εν τελει οι διαφοροι που υποστηριζουν οτι με μολοτοφ και καψιμο τραπεζων κλπ κλπ κλπ γινεται η αντιδραση στο συστημα, αναλογως την περισταση θα μας πετανε οτι αυτα ειναι εργο ασφαλιτων με σκοπο τη διαλυση των συγκεντρωσεων?

 

Κι αν εσυ με ρωτας, εκ του ασφαλους, να σου αποδειξω οτι τα επεισοδια προερχονται απο μπαχαλακηδες και οχι απο ΜΑΤ, τοτε κι εγω σου ζητω να μου αποδειξεις οτι το συνολο των επεισοδιων προερχεται απο ΜΑΤατζηδες. Μπορουμε δηλαδη, να το παμε ετσι μεχρι αυριο, παιζοντας την κολοκυθια ζητωντας αποδειξεις απτον αλλον.

Εξαλλου οταν θετεις τετοιου τυπου ερωτηματα φανταζομαι πως οτιδηποτε σου πουν δεν ειναι ικανο να σε πεισει. Αν σου βαλω βιντεο θα ζητησεις να σου αποδειξω οτι δεν ειναι ασφαλιτης.

Αν σου διηγηθω αυτα που μου λεει φιλος αναρχικος ή "αναρχικος" που παλαιοτερα πηγαινε σε συγκεντρωσεις θα πεις οτι λεω φανταστικες ιστοριες του κουμπαρου του μπατζανακη μου κλπ. Οποτε η ερωτηση σου εν τελει δεν βλεπω να αποσκοπει σε απαντηση. Τι ειδους τεκμηρια ειναι ικανα να σε πεισουν οτι (μεγαλο) ποσοστο επεισοδιων προερχεται απο μπαχαλακηδες και οχι ασφαλιτες ή ΜΑΤατζηδες?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμ δεν νομιζω την αστυνομια να την ενδιαφερει το ποσοι θα κατεβουν. οσοι και να κατεβουν οι αστυνομικοι θα πληρωθουν απλα ισως να κουραστουν λιγο παραπανω να τα παρουν. το θεμα ειναι αλλο 200.000 μπροστα στο συνταγμα με μπαχαλακηδες μεσα και αλλο 200.000 πολιτες που κανουν ειρηνικη διαδηλωση. στην πρωτη θα αποτυχει τελειως το θεμα ενω στην 2ρη θα κανει τους υπουργους κλπ κυβερνητικους να αγχωθουν.

χ00.000 κόσμος μπροστά από το Σύνταγμα επί μέρες δημιουργεί από μόνο του εκρηκτικό κλίμα. Αν δεν υπήρχαν ψύχραιμοι κι από τις δυο μεριές (έχω δει και ματατζή διμοιρίτη να γαμωσταυρίζει ΜΑΤά που προκαλούσε, και άτομα από το πλήθος να "εξαφανίζουν" μαλάκα που ήταν προκλητικότατος δίπλα από τραυματισμένο ματατζή) κάθε φορά θα είχαμε πόλεμο.

 

ζητω να μου αποδειξεις οτι το συνολο των επεισοδιων προερχεται απο ΜΑΤατζηδες.

Δεν υποστηρίζω τη βία, Δεν ανέφερα το "σύνολο". Προφανώς η καθυστέρηση δεν γνωρίζει σύνορα. Αν και συ πιστεύεις ότι ασφαλίτης = επίορκος δημόσιος υπάλληλος ή ότι 15 κλούβες δεν πιάνουν 30 άτομα επειδή "δεν τους ξέρουμε/δεν μπορούμε", οκ.

 

Αν πιστεύεις ότι και οι δύο πλευρές σπάνε ενίοτε για διαφορετικούς λόγους η καθεμια, δεν διαφωνούμε πουθενά και τσάμπα quotαριστήκαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υποστηρίζω τη βία, Δεν ανέφερα το "σύνολο". Προφανώς η καθυστέρηση δεν γνωρίζει σύνορα. Αν και συ πιστεύεις ότι ασφαλίτης = επίορκος δημόσιος υπάλληλος ή ότι 15 κλούβες δεν πιάνουν 30 άτομα επειδή "δεν τους ξέρουμε/δεν μπορούμε", οκ.

 

Αν πιστεύεις ότι και οι δύο πλευρές παίζουν παιχνίδι δεν διαφωνούμε πουθενά και τσάμπα quotαριστήκαμε.

Εδω συμφωνουμε απολυτως, τα εχω γραψει και πιο παλια εξαλλου. Και ειμαι της γνωμης οτι πολλες φορες επεισοδια προκαλουνται απο ασφαλιτες/ΜΑΤ αλλα ταυτοχρονα ειναι δεδομενο οτι πολλα αν οχι τα περισσοτερα επεισοδια ξεκινουν απο την κατηγορια των αναρχοαυτονομων επαναστατων.

Στο οτι παιζουν (το ιδιο) παιχνιδι και οι 2 πλευρες με βρισκεις απολυτα συμφωνο.

Το προβλημα ειναι τα (οχι λιγα) ρομαντικα μικρα (ή και μεγαλυτερα) παιδια που παρεισφρυουν αναμεσα σε αυτους, ακουν εντολες απο τους "συντροφοαρχηγους" και δρουν ως καλα στρατιωτακια νομιζοντας οτι επαναστατουν. Η ακομα και αυτα που πιστευουν στο οτι ετσι αντιδρας στο κατεστημενο και αυτοπροσδιοριζουν τον εαυτο τους μεσα στα φορα σαν κατι αντιστοιχο με τους κουκουλοφορους ας πουμε, χωρις να καταλαβαινουν ποσο βολικη ειναι για το συστημα η υπαρξη τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή πόσες φορές πρέπει να δείτε το: (1) κόσμος κατεβαίνει - (2) μπάχαλοι τα σπάνε - (3) ΜΑΤάδες επεμβαίνουν - (4) η Τρέμη κράζει - (5) "γιατί να κατέβω, για να φάω τσάμπα χημικά και ξύλο? - repeat step 1..

 

ενω αν κατεβαινε κατω, τι ακριβως θα γινοταν;

πες οτι δεν εσπαγε η πορεια και κατεβηκε πολυς κοσμος κατω για να διαδηλωσει ειρηνικα. το τελικο αποτελεσμα ποιο θα ηταν; θα αλλαζε κατι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι. Όσο τα "φταίνε οι δημόσιοι", "φταίει η φοροδιαφυγή", "φταίνε οι πακιστανοί", "φταίει ο νεοέλληνας", "φταεί το dna", "φταιει η Μέρκελ", "μπάτσος καλός μόνο νεκρός", "ασφαλίτες δεν υπάρχουν", "λεφτά υπήρχαν/υπάρχουν/έρχονται", "600 τετρακις εκατομμύρια είναι έτοιμη να δώσει η ομογένεια", "γυαλιά καρφιά τα κάνανε οι συγκεντρωμένοι στο Σύνταγμα πάλι", "για πες μας Γιάννη κι εσύ την άποψη σου", "ναι αλλά στο εξωτερικό", "ε ρε μια χούντα που μας χρειάζεται", "το '74/94/04 ήταν εποχές, όχι έτσι που τα κάνανε", "νόμος είναι το δίκιο του εργάτη", "μα οι αγρότες τότε ου α, 80 γενιά," είναι απόψεις που γράφονται και υποστηρίζονται σε βαθμό λοβοτομημένου εγκεφαλικά ανάπηρου μουτζαχεντίν φυσικά και όχι.

 

Αλλά έχω αισιοδοξία κι ελπίδα Highlander, οπότε σε βάθος χρόνου ισχύει το από πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας μην παιζουμε με τις λεξεις. Πραγματι δεν δηλωσες, αλλα αυτη τη φιλοσοφια πρεσβευεις και ευκολα κατακρινεις οτιδηποτε -ειτε αντιτιθεται, ειτε θεωρεις οτι αντιτιθεται- στη λογικη της επαναστασης.

 

Κι εσύ κατακρίνεις ότι δεν συνδράμει με τη δική σου ιδεολογία, λογικό είναι. Αυτό ισχύει παντού.

 

Μειοψηφεις. Οπως θα καταλαβες ( ; ) απο το ποστ μου δεν αναφερθηκα προσωπικα σε εσενα για το αν απεχεις η οχι απτο δικαιωμα ψηφου. Εξαλλου μια βολτα ακομα και στο παρον φορουμ (το οποιο φυσικα δεν ειναι καθρεφτης της πραγματικοτητας, αλλα σε παραπεμπω χαριν διευκολυνσης της κουβεντας), στα αντιστοιχα τοπικ εκλογων θα σου υπενθυμισει οτι καποιοι που "ασπαζονται" μια ας πουμε "επαναστατικη" ιδεολογια προτρεπουν σε αποχη απο εκλογες κλπ.

 

Εγώ θεωρώ πως δεν ισχύει αυτό, όσους τουλάχιστον γνωρίζω να ασπάζονται επαναστατικές ιδεολογίες, ψηφίζουν αριστερά κόμματα, δυο γνωστά εντός βουλής, και ένα εκτός.

Βέβαια στο ινσομνια, οι περισσότεροι προτρέπουν για μη συμμετοχή σε εκλογές, ίσως λόγω και του είδους του φορουμ.

 

 

 

Παραληρουντες θα μπορουσες να χαρακτηρισεις με περισσοτερες πιθανοτητες επιτυχιας αυτους τους e-συντροφους στο indymedia ή ακομα και εδω. Το να σκιαγραφω τους παραληρουντες, δεν σημαινει οτι παραληρω εγω.

 

Απο κει και περα τωρα, διακρινω οτι αλλοτε σας βολευει να δινετε πολυ γενικο και αοριστο χαρακτηρα στην ενοια της επαναστασης και αλλοτε πολυ συγκεκριμενο (βαρεστε μπατσους, καψτε ελληνικες σημαιες, σπαστε τραπεζες, ριχτε μολοτωφ κλπ). Θεωρεις οτι αυτη η ασαφεια βοηθα σε κατι τις θεσεις ενος που κρινει συντηριτικη την υπολοιπη κοινωνια, βγαζοντας την ουρα του απεξω και φωναζοντας οτι πρεπει να υπαρξει επανασταση?

 

Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, αλλά δεν υπάρχουν guidelines για μια επανάσταση. Πόσο μάλλον για το πως θα ξεκινήσει. Τώρα αν εγώ ή εσύ έχουμε μια εικόνα την οποία θεωρούμε "ιδανική επανάσταση" είναι λογικό. Και δεν βγάζει κανείς την ουρά του απ'έξω, όλοι συμμετέχουμε σε μια κοινωνία και τη διαμορφώνουμε. Από 'κει και πέρα, ναι, κατακρίνω την απάθεια. Δεν λέω να βγει ο κόσμος και να κάψει τα πάντα, αλλά σίγουρα όχι και να τα βάζεις με όσους έχουν να πουν κάτι διαφορετικό, όπως κάνει η κύρια μάζα του ινσομνια.

 

 

Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πώς ανθρωποι που απτη μια λενε πως η βια ειναι απαραιτητη για να "ταρακουνηθει" το πολιτικο γιγνεσθαι, οτι οι επαναστασεις/εξεγερσεις παντα συνοδευονταν απο αιμα και βια, να επικαλουνται απτην αλλη τους ΜΑταδες (σχεδον) μονιμως για τα επεισοδια. Εν τελει οι διαφοροι που υποστηριζουν οτι με μολοτοφ και καψιμο τραπεζων κλπ κλπ κλπ γινεται η αντιδραση στο συστημα, αναλογως την περισταση θα μας πετανε οτι αυτα ειναι εργο ασφαλιτων με σκοπο τη διαλυση των συγκεντρωσεων?

 

Κι αν εσυ με ρωτας, εκ του ασφαλους, να σου αποδειξω οτι τα επεισοδια προερχονται απο μπαχαλακηδες και οχι απο ΜΑΤ, τοτε κι εγω σου ζητω να μου αποδειξεις οτι το συνολο των επεισοδιων προερχεται απο ΜΑΤατζηδες. Μπορουμε δηλαδη, να το παμε ετσι μεχρι αυριο, παιζοντας την κολοκυθια ζητωντας αποδειξεις απτον αλλον.

Εξαλλου οταν θετεις τετοιου τυπου ερωτηματα φανταζομαι πως οτιδηποτε σου πουν δεν ειναι ικανο να σε πεισει. Αν σου βαλω βιντεο θα ζητησεις να σου αποδειξω οτι δεν ειναι ασφαλιτης.

Αν σου διηγηθω αυτα που μου λεει φιλος αναρχικος ή "αναρχικος" που παλαιοτερα πηγαινε σε συγκεντρωσεις θα πεις οτι λεω φανταστικες ιστοριες του κουμπαρου του μπατζανακη μου κλπ. Οποτε η ερωτηση σου εν τελει δεν βλεπω να αποσκοπει σε απαντηση. Τι ειδους τεκμηρια ειναι ικανα να σε πεισουν οτι (μεγαλο) ποσοστο επεισοδιων προερχεται απο μπαχαλακηδες και οχι ασφαλιτες ή ΜΑΤατζηδες?

 

Για αυτό το θέμα, αν θες τη γνώμη "μας", εμείς οι 2-3 σε όλο το ινσομνια, έχουμε πει ήδη: Δεν πετάνε οι ασφαλίτες μολότωφ στους ματατζήδες. Προφανως. Δρουν πολύ πιο διακριτικά, προκαλούν ζημιές σε ιδιωτική περιουσία, και συλλαμβάνουν κουκουλοφόρουν αφού πρώτα έχουν μπει μεταξύ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...α.

 

Αυτό που εννοούσα λοιπόν, είναι πως δεν έχει νόημα να έχει αλλάξει κάτι συγκεκριμένα ή/και αποκλειστικά στην Ελλάδα η μέθοδος της συνάθροισης και διαμαρτυρίας για να καθίσταται η μέθοδος αποτελεσματική. Οπότε το "στην ελλάδα; και μην πεις το πολυτεχνείο" είναι κλασσική κατακαθιανή λαϊκατζοατάκα κίλλικ στις γραμμές του "δημοκρατία δε θέλατε" και δεν προάγει τον παραγωγικό διάλογο. Ως εκ τούτου, σταμάτα να κάνεις ρητορικές απορίες και να γαμάς τα θρεντ αν δεν έχεις σκοπό τίποτε άλλο από το να βαριαναστενάξεις σαν 45άρης συνταξιούχος συνδικαλιστής λίγο μετά αφ' ότου έδειρε τη γυναίκα του φορώντας σωβρακοφανέλα, ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, έχουν αλλάξει κάμποσα πράγματα έτσι.

 

 

για πες μας ποιο δικαιωμα κερδηθηκε με ειρηνικη πορεια και οχι με συγκρουση και μαχη,αιμα και νεκρους.

 

http://www.youtube.com/watch?v=mAmTpho-hBI

 

αφιερωμενο απο ισπανια!!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=iqDvuifVhbw

 

και λιγο απο κορεα....

 

ετσι εχουν κερδηθει τα παντα!!!οχι με ναζια και χαδακια...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=cZ2SaAIF4B4&feature=related

 

 

και λιγο απο αιγυπτο...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=XehmHOD5Vo4

 

και λιγο απο χιλη...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=DS4Jid1jEzM&feature=fvst

 

και λιγο απο αγγλια

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=41YC0ASnfv4

 

 

και λιγο απο καναδα!!!!

 

ο πολεμος δεν ειναι εικονα στις ειδησεις

στο δρομο στο δρομο γεννιουνται συνειδησεις!!!

 

 

και φυσικα ο ειρηνικος μαης του 68 στο παρισι!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=SIgJixhY3v0&feature=related

 

να ποσταρω κι αλλα η το πιασες το νοημα?

η εικονα μιλαει απο μονη της!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...