Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2.4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 


 

Νέα τεχνολογία με κινήσεις προσώπων και οι νέες cameras  στο 2.6  patch

 

 

extra:

https://www.twitch.tv/hydrobigbang/v/108831597

με TRACK IR... που να βάλουν και επίσημα VR 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικες σκεψεις για την 2.6 PTU.Απο το Σαββατο και σχεδον καθε μερα κατεβαζω 25-30gb,και δοκιμαζω.Απο σημερα αποφασισα να σταματησω.Ο κυριος λογος?Το νεο Flight System.

Η CIG τα εκανε μανταρα.Δεν ξερω αν παραπονεθηκαν χρηστες mouse+key παντως τωρα τα joystics-HOTAS ειναι σχεδον αχρηστα.Αυτο ειναι το ενα.

Δευτερο.Μειωσε την SCM καιαλλαξε την συμπεριφορα των πλοιων.Δεν υπαρχει cruise πια παρα μονο boost(ποθ δεν αλλαζει απολυτως τπτ)και afterburner με καυσιμα που τελειωνουν για πλακα και σε αφηνουν κρεμασμενο,οταν τελειωσουν,στοχο για τους διερχομενους.

Τριτο.Οτι αλλαγες εκανε στο FS,τις εκανε κλεινοντας το ματι στους dogfighters και μονο,αλλα και εκει μονο σε αυτους που εχουν super οπλα και ασπιδες.Δλδ τωρα πια νικανε οι πιο πολλοι και οι πιο "δυνατοι" και οχι οι πιο ικανοι πιλοτοι.Κατι σαν το EVE.Kι εγω αλλα και παρα- μα παρα πολλοι αλλοι που θελουν κα κανουν εμποριο η εξερευνησεις θα το κανουν boostαροντας?Γελοιο

Τι πιστευετε εσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η CIG τα εκανε μανταρα.Δεν ξερω αν παραπονεθηκαν χρηστες mouse+key παντως τωρα τα joystics-HOTAS ειναι σχεδον αχρηστα.

 

Μπορείς να εξηγήσεις λίγο? Τι σχέση έχει το mouse + keyboard με το input των HOTAS?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Επίσης, νομίζω σκόπευαν να βγάλουν ένα βελτιωμένο installer που θα κάνει το patching (για να μη κατεβάζει κανείς κάθε φορά 0+ GB). Δεν ήταν για φέτος αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο βίντεο εδώ ο άλλος λέει οτι οι αλλαγές στα flight mechanics, είναι πολύ καλύτερες τώρα... γενικά υπάρχουν διχασμένες απόψεις για τις αλλαγες στο καινούγιο patch... το σίγουρο είναι οτι θα γίνει κι'αλλο balancing...δεν νομίζω να έχουν κατασταλάξει ακόμα. (το fligh gameplay, είναι μετά τα 8-9 λεπτά)

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, νομίζω σκόπευαν να βγάλουν ένα βελτιωμένο installer που θα κάνει το patching (για να μη κατεβάζει κανείς κάθε φορά 0+ GB). Δεν ήταν για φέτος αυτό;

 

Αν θυμαμαι καλά είχαν πει στην 3.1 από Απρίλιο+

 

Μερικες σκεψεις για την 2.6 PTU.Απο το Σαββατο και σχεδον καθε μερα κατεβαζω 25-30gb,και δοκιμαζω.Απο σημερα αποφασισα να σταματησω.Ο κυριος λογος?Το νεο Flight System.

Η CIG τα εκανε μανταρα.Δεν ξερω αν παραπονεθηκαν χρηστες mouse+key παντως τωρα τα joystics-HOTAS ειναι σχεδον αχρηστα.Αυτο ειναι το ενα.

Δευτερο.Μειωσε την SCM καιαλλαξε την συμπεριφορα των πλοιων.Δεν υπαρχει cruise πια παρα μονο boost(ποθ δεν αλλαζει απολυτως τπτ)και afterburner με καυσιμα που τελειωνουν για πλακα και σε αφηνουν κρεμασμενο,οταν τελειωσουν,στοχο για τους διερχομενους.

Τριτο.Οτι αλλαγες εκανε στο FS,τις εκανε κλεινοντας το ματι στους dogfighters και μονο,αλλα και εκει μονο σε αυτους που εχουν super οπλα και ασπιδες.Δλδ τωρα πια νικανε οι πιο πολλοι και οι πιο "δυνατοι" και οχι οι πιο ικανοι πιλοτοι.Κατι σαν το EVE.Kι εγω αλλα και παρα- μα παρα πολλοι αλλοι που θελουν κα κανουν εμποριο η εξερευνησεις θα το κανουν boostαροντας?Γελοιο

Τι πιστευετε εσεις?

 

Το PTU δεν είναι για όλους (πολλά GB)... καλά να δεις στους evocati αλλαγες μέρα σε μέρα 

Missiles θέλουν balance

Time to kill/die (shields + new armor soon)  θέλει ξανά balance

 

• Missile rebalance is ongoing.

• Flight Balance Changes to include AB, Acceleration, Boost, Fuel Rates, and Jerk are ongoing

Feedback

 

We will be collecting feedback from dedicated feedback posts on the PTU Website.

https://ptu.cloudimperiumgames.com/comm-link

το πρόβλημα ήταν ότι το game δεν ήταν "FUN" από τα 2-3 χλμ μακριά ... όλα ήταν τελείες ... άντε να σημαδέψεις  συγκεκριμένα σημεια   και να κάνεις ζημιά σε "part of the ship" (στα συγχρονα sim όλα γινονται πέρα από visual range οι μάχες) 

 

και εμένα στην αρχή μου κακοφανηκε   μέχρι να το συνηθισω ξανά  

 

σε ΜΑΧ AFTERBURNER speed δεν χαλάς fuel 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν θυμαμαι καλά είχαν πει στην 3.1 από Απρίλιο+

 

 

Το PTU δεν είναι για όλους (πολλά GB)... καλά να δεις στους evocati αλλαγες μέρα σε μέρα 

Missiles θέλουν balance

Time to kill/die (shields + new armor soon)  θέλει ξανά balance

 

το πρόβλημα ήταν ότι το game δεν ήταν "FUN" από τα 2-3 χλμ μακριά ... όλα ήταν τελείες ... άντε να σημαδέψεις  συγκεκριμένα σημεια   και να κάνεις ζημιά σε "part of the ship" (στα συγχρονα sim όλα γινονται πέρα από visual range οι μάχες) 

 

και εμένα στην αρχή μου κακοφανηκε   μέχρι να το συνηθισω ξανά  

 

σε ΜΑΧ AFTERBURNER speed δεν χαλάς fuel 

Συμφωνω σχεδον σε ολα.Το προβλημα μου δεν ειναι τα οπλα η οι πυραυλοι,αν και τωρα υπαρχει μια σαφη υπεροχη των βαλλιστικων.Τελως παντων πιστευω οτι θα διορθωθουν οπως και το σχετικα αθλιο field of view των πλοιων.Το τωρινο Flight System ειναι αυστηρα επικεντρωμενο στο dogfighting.Για να σου δωσω να καταλαβεις.

Σεναριο 1>Το υπερφορτωμενο μου TAURUS θελει να παραδωσει το φορτιο του σε ενα outpost στο Yela,500km απο το Grimhex.Πως στο καλο θα το κανω αυτο?Πατωντας συνεχως το shieft για ΑΒ?ΟΚ δεν χαλας fuel σε max ΑΒ ομως αν παρεκλινεις απο την ευθεια πεφτεις σε SCM.Kαι στη Yela,με την asteroid belt θα γινεται συνεχεια.Αυτο δεν εχει πλακα ειδικα αν το φορτιο ειναι time sensitive..

Σεναριο 2>Αποστολη σκαναρισματος ενος distress beacon σε εχθρικη περιοχη με ενα DUR.Πως θα σκαναρεις τομεα-τομεα μια ολοκληρη περιοχη?Παλι με ΑΒ?Σε λιγη ωρα θα σε παρουν χαμπαρι(thermal sig) τα εχθρικα ρανταρ.

Πως θα κανεις εξερευνηση σε μια αχαρτογραφητη περιοχη?Το ειπα και στο feedback αλλα και στο spectrum.Θα πρεπει να επανελθει το cruise mode η να γινει toggle το ΑΒ(διπλο κλικ κλπ)χωρις να πεφτεις σε SCM οταν αλλαζεις πορεια αλλα να χανεις fuel πχ οπως οταν κανεις AB στην 2.5 και αλλαζεις πορεια.

 

Μπορείς να εξηγήσεις λίγο? Τι σχέση έχει το mouse + keyboard με το input των HOTAS?

Ναι.Το couple-decouple απλα δεν λειτουργει στο τωρινο FS.Oσοι εχουν HOTAS η double sticks καταλαβαινουν τι εχουν χασει και ποσο βοηθουσε αυτο σε dogfighting.Toτι αστεροειδεις εφαγα στη μαπα δε λεγετε....

Ουτε το boost δουλευει σε strafe η turn

Aλλα το σημαντικοτερο,κλεισανε  το deadzone του joystick .To ειχα σταθερα(και στο Elite) στο 5%.Τωρα δεν μπορω να πετυχω Starfarer στα 200μ.Mε το παραμικρο αγγιγμα straffαρω,rollαρω...........

ΥΓ.Ειπα οτι δεν θα ξανακατεβασω αλλα σημερα το απογευμα κατεβασα το καινουριο patch(490444)που εχει(κατα πως γραφουν)καποιες αλλαγες σε boost και ΑΒ.Ειδωμεν.

ΥΓ2>Εχω τη εντυπωση οτι η CIG θελει να φερει "νεο αιμα" στο παιχνιδι και οι αλλαγες αυτες θα φερουν ισως πιο casual παιχτες.Το τιμημα ειναι(κατα την γνωμη μου) arcadeοποιηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως από τους ήχους ήδη, ποιο arcade πεθαίνεις 

χαχα και λιγα λες....ενταξει θα το φτιαξουν μεχρι το live πιστευω.

100+ φορες με τα Μ6 laser cannons του Andromeda και τουλαχιστον 10 πυραυλους για να "ριξω" εναν NPC στη Yela.

20+ λεπτα και ειχα ξεμεινει απο καυσιμα για ΑΒ(πηγε περιπατο  ο γυρος της Yela,40 λεπτα με το Andromeda στη 2.5)

Godmode ο τυπος

Tottaly unreal

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχα και λιγα λες....ενταξει θα το φτιαξουν μεχρι το live πιστευω.

100+ φορες με τα Μ6 laser cannons του Andromeda και τουλαχιστον 10 πυραυλους για να "ριξω" εναν NPC στη Yela.

20+ λεπτα και ειχα ξεμεινει απο καυσιμα για ΑΒ(πηγε περιπατο  ο γυρος της Yela,40 λεπτα με το Andromeda στη 2.5)

Godmode ο τυπος

Tottaly unreal

https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/5jtvs9/thank_you_devs_for_listening_to_yela_explorers/

 

So in the latest version, not only do we get after burner in decoupled mode, we also get after burner as a toggle in decoupled mode so we effectively get a cruise mode again. Now all we have to do is go decoupled and press W to change directions at max speed while AB is toggled.

Thank you for listening to the explorers!

I'm happily flying around Yela looking at the new sights hunting for the Big Bennies stone henge.

I was worried exploring would be a hassle after seeing the first changes but now that decoupled has AB we can effectively travel long distances and change direction with ease without running out of AB fuel.

Thanks so much again!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικες σκεψεις για την 2.6 PTU.Απο το Σαββατο και σχεδον καθε μερα κατεβαζω 25-30gb,και δοκιμαζω.Απο σημερα αποφασισα να σταματησω.Ο κυριος λογος?Το νεο Flight System.

Η CIG τα εκανε μανταρα.Δεν ξερω αν παραπονεθηκαν χρηστες mouse+key παντως τωρα τα joystics-HOTAS ειναι σχεδον αχρηστα.Αυτο ειναι το ενα.

Δευτερο.Μειωσε την SCM καιαλλαξε την συμπεριφορα των πλοιων.Δεν υπαρχει cruise πια παρα μονο boost(ποθ δεν αλλαζει απολυτως τπτ)και afterburner με καυσιμα που τελειωνουν για πλακα και σε αφηνουν κρεμασμενο,οταν τελειωσουν,στοχο για τους διερχομενους.

Τριτο.Οτι αλλαγες εκανε στο FS,τις εκανε κλεινοντας το ματι στους dogfighters και μονο,αλλα και εκει μονο σε αυτους που εχουν super οπλα και ασπιδες.Δλδ τωρα πια νικανε οι πιο πολλοι και οι πιο "δυνατοι" και οχι οι πιο ικανοι πιλοτοι.Κατι σαν το EVE.Kι εγω αλλα και παρα- μα παρα πολλοι αλλοι που θελουν κα κανουν εμποριο η εξερευνησεις θα το κανουν boostαροντας?Γελοιο

Τι πιστευετε εσεις?

 

Η μείωση ταχύτητας και το νέο FS έδωσε μεγάλο προβάδισμα στα πιο "ελαφριά μαχητικά" πλοία αφού πλέον είναι ικανά να ξεφύγουν, ακόμα και να βρεθούν πίσω από τον εχθρό με σχετική ευκολία πλέον. Παίζω και με HOTAS, και με 2 Joysticks και με mouse - keyboard και είμαι σε θέση να αντιμετωπίζω τα Sabre ακόμα και με το Avenger μου!

 

Επίσης μην ξεχνάς ότι είναι δύσκολο να καταλάβεις τα πλεονεκτήματα του μειωμένου SCM & FS στο Arena Commander, που τα όρια του είναι πάρα πολύ περιορισμένα και είναι τίγκα στον μετεωρίτη. Και γενικά χάρηκα που το μείωσαν (στην 2.6n την αύξησαν λίγο) γιατι βαρέθηκα να βλέπω διαστημοπλοια να είναι συνέχειά μούρη με μούρη και να προσπερνάνε το ένα το άλλο σαν τα παλαβά χωρίς ουσία...

 

Το Cruise mode θα αντικατασταθεί με κάτι άλλο στο μέλλον, άλλα αν θες να μην χαλάς καύσιμα άπλα κανε Decouple τους κινητήρες σου και έτσι διατηρείς την ταχύτητα σου.

 

Οι ασπίδες, power plants, hull damage, όπλα και όλα τα μέρη του σκάφους ακόμα δεν έχουν τελικά στατιστικά και αριθμούς. Στη ουσία όλοι παίζουμε χωρίς να δουλεύουν όλα αυτά τα στοιχειά. Οπότε σίγουρα παίζει ο αριθμός των όπλων και όχι η ποιότητα, ακόμα και το Caterpillar πέφτει εύκολα από ένα P-52! Στο μέλλον που θα αρχίσουν όλα αυτά να μπαίνουν στο παιχνιδι θα δεις διαφορά.

Το ίδιο ισχύει και για το Star Marine που μπορεί να αδειάζεις γεμιστήρες στον αντίπαλο και να μην γίνει τίποτα!

 

Θα δείξει το πράμα μετά την 3.0 που θα μπουν και τα βασικά επαγγέλματα και αποστολές  :unsure:

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15646-Star-Citizen-Alpha-26-With-Star-Marine-Available 
Star Citizen Alpha 2.6 with Star Marine Available!  :-)

 

 

Greetings Citizens,

Star Citizen Alpha 2.6 is now available for all backers! Alpha 2.6 includes the first iteration of Star Marine, our dedicated FPS module, as well as significant updates to the rest of the Star Citizen experience. Star Marine offers two game modes that will give you a taste of first person combat in the ’verse while a new Pirate Swarm game mode has been added to Arena Commander and a grand total of eight new ships are available in the PU. The patch also includes a major spaceflight balance pass, a brand new menu system, as well as dozens of bug fixes, quality of life improvements and other changes. The Alpha 2.6 patch is now available for download via the Star Citizen launcher.

You can read the complete Patch Notes here.

 

 


Star Citizen Alpha 2.6 Gameplay Trailer
 
https://www.youtube.com/watch?v=HaJx4TdshFA
What is Star Citizen?
 
https://www.youtube.com/watch?v=if3E9QYhQ88
Star Citizen: Star Marine Trailer

 

 

https://robertsspaceindustries.com/faq/liveknownissues

Know Issues

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...