Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Ναι ξεκάθαρα αυτή η σύνοψη είναι μια κακή σύνοψη του άρθρου -- αφήνω να μαντέψουν οι άλλοι γιατί.

Διαβάστε το ίδιο το άρθρο δεν είναι ούτε περίπλοκο ούτε κακογραμμένο. Όσοι είναι μετέωροι στο να αποφασίσουν να στηρίξουν το εγχείρημα σε αυτή του τη φάση με περισσότερα από (κατά την προσωπική μου γνώμη) $25.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

To άρθρο το βρήκα αρκετά καλογραμμένο.

Το παρών τόπικ δημιουργήθηκε το 2012. Τώρα είμαστε στα μέσα 2019 και πάμε 2020..........

Η πραγματικότητα είναι ότι το project μένει ζωντανό, επειδή κόσμος συνεχίζει να βάζει το χέρι στην τσέπη για να το στηρίξει. Μόλις αυτό σταματήσει, το project αυτομάτως φτάνει στο τέλος του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

H oυσία του άρθρου -και ο λόγος που εξακολουθεί να με απασχολεί ένα παιχνίδι το οποίο φώναζε από την αρχή πως θα οδηγήσει σε άσχημα μονοπάτια- βρίσκεται εδώ:

"This is not fraud—Roberts really is working on a game—but it is incompetence and mismanagement on a galactic scale. The heedless waste is fueled by easy money raised through crowdfunding, a Wild West territory nearly free of regulators and rules." 

Το φθινόπωρο του '12 (εδώ, δηλαδή, και σχεδόν επτά συναπτά έτη) το παιχνίδι υποτίθεται πως βρισκόταν ήδη εδώ και 12 μήνες υπό ανάπτυξη. (Δηλώσεις του ίδιου του Ρόμπερτς, σύνδεσμοι υπάρχουν στο άρθρο για όσους δεν είναι απασχολημένοι να αναζητούν "απαντήσεις" στο Reddit). Επομένως, διανύουμε τον όγδοο χρόνο και μια πολύ αισιόδοξη ανάγνωση των διαφόρων "προβλέψεων" (τύφλα να έχει η Πυθία) και "οδικών χαρτών" που δημοσιεύονται κατά καιρούς οδηγούν με ασφάλεια στο συμπέρασμα πως, εφόσον κυλήσουν όλα ιδανικά, θέλουμε το λιγότερο μία διετία ακόμη. Για κάτι που θα φέρνει σε beta.

Για να καταλάβει κανείς για τι είδους "ανακρίβειες" (από επίσημα χείλη) μιλάμε, "ανακρίβειες" οι οποίες δυστυχώς εξακολουθούν να βρίσκουν πρόθυμους απολογητές, διαβάστε (από τον παραπάνω σύνδεσμο), τι δήλωνε ο ίδιος ο Ρόμπερτς το φθινόπωρο του 2012:

" It will likely be another two years before the full product is ready for release, but early backers will be able to play a version of the game a year from now".

Αβίαστα προκύπτει το συμπέρασμα πως ή δεν είχε ιδέα από τις απαιτήσεις της ανάπτυξης ενός τίτλου της κλίμακας του SC (και του κατακαημένου SQ42), ή απλά έλεγε φίδια (γιατί άλλο είναι να τάζεις στον κόσμο πως σε ένα χρόνο θα δει κάτι, κι άλλο να του πεις πως επτά χρόνια μετά θα συζητάμε για το πότε μπορεί και ίσως δούμε κάτι πέρα από tech demos) ώστε να μαζέψει χρήμα.

H ερμηνεία πως έλεγε φίδια ο Ρόμπερτς ενισχύεται από το γεγονός πως, σύμφωνα με τα στοιχεία που ο ίδιος δημοσίευσε (σύνδεσμος εδώ, υπάρχει και στο άρθρο, αλλά πού να τα βρει αυτά το Reddit...) αρχίζει και μετρά δαπάνες από το 2012, δηλαδή ένα χρόνο μετά την υποτιθέμενη έναρξη της ανάπτυξης του παιχνιδιού. Πριν, φαίνεται πως το "ανέπτυσσε" δια της οσμόσεως.

Το πρόβλημα, αφενός, είναι πως ο κόσμος δεν θέλει να καταλάβει. Όταν κάποιος έχει διαθέσει εκατοντάδες ή και χιλιάδες δολάρια, αντιδρά στο να πιστέψει πως εξαπατήθηκε ή, στην καλύτερη περίπτωση, έπεσε -και εξακολουθεί να πέφτει- θύμα κακοδιαχείρισης. Αφετέρου (και, για μένα, κυρίως), έχει να κάνει με την απουσία πλαισίου (ειδικά από τις πλατφόρμες τύπου KS και FIG): εφόσον κάποιος "προσπαθήσει" να φτιάξει αυτό που υποσχέθηκε, ακόμη κι αν αποτύχει, είναι "εντάξει". Το τι συνιστά "προσπάθεια" χωρά μεγάλη κουβέντα, όμως σίγουρα ο Ρόμπερτς από αυτή την άποψη είναι καλυμμένος.

Το αν θα δούμε ποτέ ολοκληρωμένο παιχνίδι που να έχει όλα αυτά τα στοιχεία τα οποία έχει κατά καιρούς υποσχεθεί, είναι μια άλλη ιστορία. Και, αν κρίνουμε από το Freelancer, μάλλον αμφίβολο.

 

 

 

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον έχετε χάσει επεισόδια ή έχετε επιλεκτική μνήμη... Όταν έβγαλε τα Τρελά χρήματα (που δεν το περίμενε, για αυτό έλεγε 2-3 χρόνια) Έβγαλε επίσημα ανακοίνωση τι θα θέλαμε να κάνουμε... Να παραμείνει στο αρχικό σχέδιο με μικρό game , ή να συνεχίσει το crowdfunding με ένα πιο μεγάλο Game και βλέπουμε...

Πάνω από τα 4/5 ψήφισαν να συνεχίσει... 

Για καλό ή για κακό θα δείξει σίγουρα το μέλλον...

Άμα είσαι original backer από Kickstarter και δεν έχεις κάνει login, ζητά refund και πάρε με τα 45$ Anthem + Fallout 76 ... :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, BadIronTree είπε

Summary από reddit :P

  • Developers and their families are human too and live strange human lives
  • Chris Roberts has money to buy a nice house after a long successful career
  • People still keeps backing this game and they don't understand why, so they assume it's a scam
  • The game is taking too long time to make according the the author. (The game isn't out yet like Anthem, Fallout 76 and Mass Effect: Andromeda.. you know; proper AAA games released on a schedule. The way it's supposed to be done. And CIG's workers aren't treated like shit with a neverending crunch and 16 hour workdays like other succsessful tripple A companies does it in order to meet company deadlines. Shame on CIG for doing it the wrong way.)
  • Chris Roberts is a stickler for details and had a guy work three months on the new ship shield effects (I can't wait for those, apparantly they will make ships crashing more performant as well :) )
  • Jesse Schell, a random "prominent game developer", with huge hits behind him like "Water bears", "Domino world" and "Peg + Cat" !? thinks Chris Roberts doesn't know how to make games
  • Chris Roberts once spent too much time on Freelancer to make the game he wanted to make; and that made Microsoft upset
  • A majority of the concepted ships have already been made, the ships that are not finished yet are still concepts
  • A man named Ken that has multiple sclerosis did not get his money back after purchasing ships. (Nothing was stated about if stores like Steam had offered refunds due to his illness, I guess the important point was that SC didn't.) Ken has continued to buy ships after he was refused a refund
  • A backer that offers an alternate view on matters, that CIG is really working towards something awesome, gets a tiny paragraph in which he is identified as a "Believer"
  • Star Citizen is a game currently in active development where you can purchase one or more ships at varying prices to help fund the game (With the lowest price for full access to the game being 45USD) (As requested by /u/Decembersixteen)

Όπως είπες όποιος θέλει δοκιμάζει και κάνει backing...

έχει 1-2 χρόνια ακόμα και βλέπουμε   :P 

Οι γιαχωβάδες του διαστήματος ή αμερικανιστί οι Σιεντολόγοι δίχως όρια :lol:

|

Τέτοια μούφα δεν έχει ξαναγίνει, είδα προχθές ένα six year review (ή κάτι τέτοιο) και δεν πίστευα ότι ακόμη αυτό το παιχνίδι υπάρχει.

Θα το έλεγα ένα θλιβερό γιοφύρι της Άρτας εάν δεν ήταν τρανή απόδειξη ότι το καλό μάρκετινγκ και οι δημιουργία σωστού hype/φανατίλας νικά τα πάντα, ιδίως την κοινή λογική των αγοραστών gamers.

Μετά απορούμε πως τα DLC ήρθαν για να μείνουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το ποιος έχει επιλεκτική μνήμη διασταυρώνεται πανεύκολα. 

To 2011 υποτίθεται πως ξεκίνησε να αναπτύσσει το παιχνίδι (μόνος του το έλεγε ο Ρόμπερτς, για να θυμούνται όσοι με περισσή ελαφρότητα μιλούν για επιλεκτική μνήμη και να μαθαίνουν οι νεότεροι). Στα οικονομικά στοιχεία που ο ίδιος δημοσίευσε δεν συμπεριλαμβάνεται ΤΙΠΟΤΕ για το 2011. Τι "ανέπτυσσε" τότε, δεν ξέρω. Μάλλον στο Slitherine φοιτούσε, για να μάθει να μιλάει με τα φίδια.

Νοέμβριο του 2012 βγήκε στο KS (και ενώ έτρεχε ήδη crowdfunding μέσω του site του) και ανέφερε, επί λέξει: ¨The great news is that we’ve already raised enough money to ensure this project will happen! But we don’t want to stop there. We have a lot more we want to add to Star Citizen and we need your help to do it!"

Άρα, την επέκταση του παιχνιδιού την είχε ξεκινήσει πολύ πριν πιάσει τα όποια "Τρελά Λεφτά".

Μάζεψε από εκεί 2+ εκατομμύρια. Για να το "μεγαλώσει". Το παιχνίδι που υποτίθεται πως θα έβγαινε σε 2 χρόνια ολόκληρο και σε 1 χρόνο θα είχαν κάτι στα χέρια τους οι backers.

Κι επειδή παίζει πάρα πολύ από τους απολογητές του Ρόμπερτς η δικαιολογία πως "να, μωρέ, ήρθαν τα stretch goals, μεγάλωσε το παιχνίδι και λογικά καθυστέρησε", να θυμίσω σε όσους δεν έχουν επιλεκτική μνήμη το εξής επικό από το FAQ του KS:

"The purpose of the higher stretch goals is to ensure that the game-as-described is finished in the two year time period. We intend to build the game that Chris Roberts described at GDC Online regardless, but without additional funding we are going to have to do it one piece at a time, starting with Squadron 42, rather than as a single larger production. With more funding we can include more ships, systems, unique locations, animations and cinematic sequences. "

Yποτίθεται, δηλαδή, πως το παιχνίδι που ξεκίνησε να αναπτύσσεται από το '11 αλλά δεν εμφανίζει κόστη ανάπτυξης από το '11 (μάλλον τους πλήρωνε με φίδια ο Ρόμπερτς τους προγραμματιστές) θα ήταν, με όλα τα stretch goals του ΚS, έτοιμο μέσα σε εκείνα τα δύο χρόνια. Δεν του έφταιγαν, λοιπόν, τα stretch goals για καμία καθυστέρηση μεταξύ 2011 (άντε, 2012, και μέσα 2014).

Nα θυμίσω επίσης σε όσους δεν έχουν επιλεκτική μνήμη πως τα 100 συστήματα (70 θα είχε το SQ42, "οn launch", λέει στο KS, αυτά εντωμεταξύ -άτιμο πράμα ο καιρός, πώς περνάει- συρρικνώθηκαν σε 60, εδώ, επίσημα) ήταν μέσα στα stretch goals του 2012. 

Περιττό να αναφέρω τι απέγινε η υπόσχεση πως δήθεν θα ξεκινούσαν με το SQ42...

5 μήνες πριν την ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ κυκλοφορία του ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ παιχνιδιού με ΟΛΑ τα stretch goals, δηλαδή τον Ιούνιο του 2014, ο απίθανος βγαίνει εδώ, έχοντας μαζέψει τότε 46 εκατομμύρια δολάρια, και βγάζει σε ψηφορορία αν θέλουν οι backers να συνεχίσει ο απίθανος να προσφέρει stretch goals. (Από τα 46 εκατομμύρια τότε, τα 6+ υποτίθεται θα είχαν δώσει ολοκληρωμένο αποτέλεσμα μέσα στο 2014...)

Αντίθετα με όσους ελαφρά τη καρδία πετάνε νούμερα για εντυπωσιασμό, υπέρ της συνέχισης της εμπορίας φιδιών παροχής stretch goals ψήφισαν όχι τα 4/5, αλλά το 55%. Δηλαδή κάτι παραπάνω από τα 2,5/5. Σαφώς η πλειοψηφία, σε καμία περίπτωση όμως η δήθεν "συντριπτική" πλειοψηφία των 4/5 των ανύπαρκτων ποσοστών που φαντάζομαι δεν εμπίπτουν στην επιλεκτική μνήμη.

Έκτοτε, συγκεντρώθηκαν περίπου 200 επιπλέον εκατομμύρια, οι "στόχοι" εξακολουθούν και αλλάζουν, οι οδικοί χάρτες και οι προβλέψεις έρχονται και παρέρχονται, και γενικά σε δουλειά να βρισκόμαστε. Νέοι τύποι σκαφών (stretch goals του 1 εκατομμυρίου δολαρίων... αλλά τι να πουν τα stretch goals του ενός μυρίου για... φυτά...), διαστημικά λεωφορεία και γενικά ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Προσωπικά είμαι φαν του stretch goal που περιλαμβάνει συνεργασία με γλωσσολόγους για τη δημιουργία ρεαλιστικών εξωγήινων γλωσσών (ψάξτε στα 50 εκατομμύρια). Να πού θα του φανεί χρήσιμη η φοίτηση στο Slitherine του Ρόμπερτς. 

Παρενθετικά, τα stretch goals εξ όσων μπορώ να διαπιστώσω σταματούν στα 65 εκατομμύρια. Άρα, φαντάζομαι πως τα υπόλοιπα 159 εκατομμύρια και κάτι ψιλά είναι... polish.

Προσωπική μου ευχή είναι να βγει το παιχνίδι κάποτε, και να είναι πραγματικά καλό, γιατί το αντίθετο σενάριο θα έχει καταστροφικές συνέπειες για το crowd funding, μπροστά στις οποίες φόλες όπως το Pebble και το Ouya ωχριούν.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου ειδε οτι υπαρχει κοσμος που δινει μεχρι και 10,000 δολλαρια-ευρω για το star citizen !!!! ποιος ο λογος να σταματισει ?

εμπορος ειναι

ποιος εμπορος θα σταματαγε την ιδεα του να μας αδειαζει τις τσεπες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
3 ώρες πριν, BadIronTree είπε

Μάλλον έχετε χάσει επεισόδια ή έχετε επιλεκτική μνήμη... Όταν έβγαλε τα Τρελά χρήματα (που δεν το περίμενε, για αυτό έλεγε 2-3 χρόνια) Έβγαλε επίσημα ανακοίνωση τι θα θέλαμε να κάνουμε... Να παραμείνει στο αρχικό σχέδιο με μικρό game , ή να συνεχίσει το crowdfunding με ένα πιο μεγάλο Game και βλέπουμε...

Πάνω από τα 4/5 ψήφισαν να συνεχίσει... 

Για καλό ή για κακό θα δείξει σίγουρα το μέλλον...

Άμα είσαι original backer από Kickstarter και δεν έχεις κάνει login, ζητά refund και πάρε με τα 45$ Anthem + Fallout 76 ... :P

 

55 λεπτά πριν, BadIronTree είπε

Sorry το 26% είπε όχι έχεις δίκιο :) 1/4

Ειλικρινά, τη χαμογελαστή φατσούλα τι τη θες; Πετάς νούμερα ανύπαρκτα, γράφεις για "επιλεκτική μνήμη" και κοιτάς να βγεις κι από πάνω; Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπει.

Κατά τα λοιπά, το παιχνίδι όπως το διαφήμιζε ήδη επί δύο χρόνια και υποτίθεται το ανέπτυσσε επί τρία χρόνια όταν βγήκε και ζήτησε την "έγκριση" του κόσμου (μέσα του 2014, μόλις πέντε μήνες πριν την υποτιθέμενη ΠΛΗΡΗ κυκλοφορία τόσο του SC όσο και του SQ42) για να συνεχίσει να προσφέρει επικά stretch goals όπως φυτά, διαστημικά λεωφορεία και ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες (για ένα μύριο το κομμάτι) καθόλου "μικρό" δεν ήταν. Τα stretch goals υπάρχουν ήδη από το KS campaign, το σχέδιο επέκτασης υπάρχει χρόνια πριν τη φοβερή και τρομερή ψηφοφορία και σε καμία περίπτωση δεν είναι μικρό αυτό που προτείνει. Είναι τουλάχιστον παραπλανητικό να περιγράφεται όλο εκείνο το πράγμα με τα δεκάδες συστήματα, το πλήρες single player campaign και το multi, σαν κάτι το "μικρό". Που μεγάλωσε με τα αλλεπάλληλα funding goals των... διαστημοπλοίων. Αυτό, δεν ονομάζεται καν επιλεκτική μνήμη, αλλά διαζύγιο από την πραγματικότητα. Δεν ήταν μικρό το παιχνίδι, τότε. Τεράστιο ήταν ήδη. Και η αδυναμία του πέντε χρόνια μετά να ολοκληρώσει έστω το single player κομμάτι το αποδεικνύει περίτρανα.

Εκτός αυτού, τι πάει να πει "δεν το περίμενε"; Κατ' αρχάς, τι σχέση έχει το αν το περίμενε με το ότι δεσμευόταν ρητά και κατηγορηματικά πως το παιχνίδι με ΟΛΑ τα stretch goals του ΚS (τα 100 συστήματα, τα 70 που έγιναν 60 στο SQ24) θα έβγαινε στα 2 χρόνια. Την ψηφοφορία την έκανε 5 μήνες πριν την κυκλοφορία. Πέντε μήνες πριν την κυκλοφορία... αιφνιδιάστηκε; Γιατί, σε ένα μήνα τα μάζεψε τα 40 μύρια; Ξύπνησε μια μέρα και τα βρήκε στο συρτάρι του; Όχι. Επί χρόνια τα μάζευε. Άρα, ούτε τα περί "αιφνιδιασμού" ισχύουν.

Έστω, όμως, ότι ο κόσμος έλεγε όχι. Έστω ότι δεν ήθελε άλλα διαστημικά φυτά και ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες. Και αυτό, σε κάποιο φαντασιακό σύμπαν, τον εμπόδιζε να συνεχίσει να πουλάει φυτά, διαστημικά πούλμαν και ρεαλιστικές εξωγήινες γλώσσες, με τη συνεργασία... γλωσσολόγων (κατακαημένοι Κλίνγκον...). Υπήρχε περίπτωση να είναι έτοιμο το παιχνίδι μέσα στο 2014 όπως το διαφήμιζε στο site του και στο KS; Με ΌΛΑ τα stretch goals του KS, καπάκι σε εκείνα των προηγουμένων 4 εκατομμυρίων από το site του; Έστω και μέσα στο 2015; Όταν, τέσσερα χρόνια μετά απουσιάζουν ακόμη βασικές δομές;

Όταν, άνοιξη του 2019, μας έχει για στόχο για το ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ του 2020, δύο "mission givers"; Δηλαδή, σε ένα χρόνο από τώρα θα φτιάχνουν ακόμη npc που θα σου λένε "τράβα εκεί, σκότωσε/φέρε αυτό". 9 χρόνια μετά την υποτιθέμενη έναρξη της ανάπτυξης του παιχνιδιού (3.9.0) Όταν, από τα 15 gameplay entries για το αμέσως επόμενο build, που είναι, υποτίθεται, να κυκλοφορήσει... Q2 2019, τα 7 είναι... scheduled (δηλαδή, όπως μας πληροφορούν με το που πάμε να ανοίξουμε τη σελίδα, βλέποντας και κάνοντας, μην το δέσουμε και κόμπο).

Η προσπάθεια δικαιολόγησης του ανθρώπου που κοίταξε να αρμέξει γκαφρά μέχρι και από την παρακολούθηση του CitizenCon (εδώ, εδώ κι εδώ, ευτυχώς δεν το έχαψε και αυτό ο κόσμος) πραγματικά είναι εκπληκτική.

Αυτό που είναι ακόμη εκπληκτικότερο, όμως, είναι να κατηγορούνται για δήθεν επιλεκτική μνήμη όσοι υπενθυμίζουν (με πηγές, και όχι νούμερα του αέρα) τα πραγματικά δεδομένα αυτής της, όπως και να τη δει κανείς, θλιβερής ιστορίας.

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οτι το αρμεγμα παει συννεφο δεν νομιζω να μην το βλεπεις καποιος...Το γιατι γινεται μπορουμε να βρουμε 100 δικαιολογιες. Κυριως ομως ειναι μια, γιατι τα θελει ο κ@λος μας.

Παμε ομως στο ουσιαστικο κομματι γιατι εμενα και καθε εμενα δεν με ενδιαφερει αν καποιος επιασε κοτσους καποιους και τους πηρε 200 300 και 400 εκατομμυρια. 

Εμενα με ενδιαφερει: a) Υπαρχει πιθανοτητα να βγει τελικο ολοκληρωμενο προιον; και β)το παιχνιδι εστω και σε αυτο το σταδιο αναπτυξης που  βρισκεται, παιζεται? Εχει κοσμο?Μπορεις να βρεις Active clans-guilds κτλπ να κανεις πραγματα? Εχει τοσα λιγα πραγματα που σε 2 μηνες τα εκανες ολα και μετα εισαι απλα beta tester?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μηπως τελικα σκωτονουμε το gaming δινοντας 10.000 χιλιαρικα αντι να δωσουμε ενα ταπεινο ποσο το οποιο αντανακλα  μια επιθυμεια που εχουμε ολοι, το να δουμε δηλαδη κατι διαφορετικο ?

πολλοι επεσαν στην παγιδα και εδωσαν περιουσιες.

γιατι να θελει 200 εκατομυρια δολλαρια δηλαδη και να μην γινεται φθηνοτερα ?

Το να θελει 10 - 20 χροννια να ετοιμαστη δεν με ενδειαφερει απαξ και δεν εδωσα φραγκο,

αλλα να θελει τοσο χρονο την στιγμη που κοσμος δινει μυρια για να το εχει αυτο το ονειρο καπου βρωμαει

το παιχνιδη εχει γινει επενδυτικο προοιον πλεον

Επεξ/σία από mesfigas
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

BTW  το κάνεις empty ηλιακά συστήματα είναι το πιο εύκολο σαν το Elite Dangerous ... το κάνεις ρεαλιστικούς γεμάτους πλανήτες δεν ήταν ποτέ στα σχέδια ήρθε μετά το KS... (και είναι on-line τώρα)  Αν θυμάστε κάθε φορά που θα πήγαινες να μπεις και να προσγειωθείς θα έμπαινες σε "train tracks"

To full fps game-play με μάχες οπουδήποτε στους πλανήτες δεν ήταν ποτέ στα σχέδια αλλά το έκαναν ήδη (μόνο σε ένα μικρο μέρος του sq42 είχαν πει στην αρχή)

Όπως είπες τα stretch goals σταμάτησαν το 2014 στα $65,000,000

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14354-Letter-From-The-Chairman

και τώρα κάνουν σχεδόν κάθε μήνα ένα νέο σκάφος concept για να μαζεύουν λεφτά

Τώρα γιατί υπολογίζεις τα λίγα άτομα που έκαναν το tech demo για KS στην Cry-engine σαν development time δεν ξέρω... Εγώ θυμάμαι που έκαναν 2 χρόνια να φτιάξουν τα studio και να βρουν τα κατάλληλα άτομα. Το πρώτο χρόνο ήταν σε ένα σπίτι/υπόγειο 30-40 άτομα εάν θυμάμαι καλά (γεράσαμε :D)

Και το κυριότερο "Estimated delivery Nov 2014" με το αρχικό πλάνο ήταν αισιόδοξο και ποτέ δεν πίστεψα ότι θα το καταφέρνανε... Τουλάχιστο έχουν μπει όλα σε ένα πρόγραμμα και κάθε 3ς μήνες περνούμε ένα μεγάλο patch (ότι είναι ready)

Αυτό που φοβάμαι είναι το server meshing tech που πρέπει να κάνουν θαύματα ... Είναι core tech που χωρίς αυτό δεν θα δούμε ποτέ mega-server

h0AZLb1.jpg

ΒΤW στο λέω από τώρα .. SQ42 beta το 2020 δεν θα δείτε... alpha μπορεί εμείς οι "Σιεντολόγοι" να δούμε (ήδη είναι 2-3 μήνες πίσω)

spacer.png

Επεξ/σία από BadIronTree
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Praetorian είπε

Πάνω κάτω λέει πράγματα που θα πρέπει να ήταν γνωστά (Marketing Über Alles), ειδικά σε όποιον θέλει να γίνει backer σε αυτό το χρονικό σημείο και με δεδομένη την κατάσταση ανάπτυξης του παιχνιδιού. Μπαίνει σε λίγο περίεργα μονοπάτια με τις αναφορές στην οικογένεια Roberts --μπορώ να καταλάβω το λόγο μια και η Sandi έχει επίσης ρόλο (και φυσικά μισθό) στην εταιρεία, αλλά εχμ... μπορούσε να μείνει πιο συγκεντρωμένο στην ανικανότητα και την κακοδιαχείριση του Roberts και το κατά πόσο δεν λειτουργεί έτσι η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού.

Εγώ θα κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου. Πέρα από τα κουτσομπολιά και τον κάπως καφενειακό τόνο του άρθρου, όχι μόνο δεν είπε κάτι νέο αλλά οι πηγές του (όσες αναφέρονται τουλάχιστον) είναι 3 - 4 ετών περίπου. Μέσα σε τρία χρόνια τα πράγματα έχουν μείνει ίδια? Μου φάνηκε ευκαιριακό "εύκολο" άρθρο και, κυρίως, απαρχαιωμένο.

Ένα παλιότερο άρθρο από Kotaku ή Polygon που είχε ξεκινήσει την ίδια κουβέντα παλιότερα είχε πολύ περισσότερες και ουσιαστικότερες πληροφορίες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, mesfigas είπε

Μηπως τελικα σκωτονουμε το gaming δινοντας 10.000 χιλιαρικα αντι να δωσουμε ενα ταπεινο ποσο το οποιο αντανακλα  μια επιθυμεια που εχουμε ολοι, το να δουμε δηλαδη κατι διαφοερετικο ?

πολλοι επεσαν στην παγιδα και εδωσαν περιουσιες.

γιατι να θελει 200 εκατομυρια δολλαρια δηλαδη και να μην γινεται φθηνοτερα ?

Το να θελει 10 - 20 χροννια να ετοιμαστη δεν με ενδειαφερει απαξ και δεν εδωσα φραγκο,

αλλα να θελει τοσο χρονο την στιγμη που κοσμος δινει μυρια για να το εχει αυτο το ονειρο καπου βρωμαει

το παιχνιδη εχει γινει επενδυτικο προοιον πλεον

Εκτός από clan που τα έσκασαν για capital ships

Υπάρχουν και λεφτάδες (whales) που λένε αντί να τα σκάσω στο καζίνο σε μια ζαριά το βάζω σαν pledge στο SC καλύτερη επένδυση είναι xD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...