Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

23 minutes ago, Malthador said:

τι ακριβώς είχε το Freelancer που το κάνει μη-ολοκληρωμένο;

Νομίζω η έμφαση ήταν περισσότερο στο κομμάτι "να έχει όλα αυτά τα στοιχεία τα οποία έχει κατά καιρούς υποσχεθεί", μια και απο όσο θυμάμαι το Freelancer είχε ανακοινωθεί με διάφορα features όπως dynamic faction zones και trade prices, player-piloted ships πέρα απο τα Freighter/Fighter class (π.χ. Cruisers), dialogue tree systems κ.τ.λ. τα οποία "κόπηκαν" μετά απο συνεχείς καθυστερήσεις και, προς το τέλος, την επέμβαση της Microsoft (που είχε εξαγοράσει την Digital Anvil κάποιους μήνες πριν).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως πανω που σκεφτομουν να αγορασω κανα ship και να το αρχισω ηρθε το free week και αντιλιφθηκα οτι μονο νευρα θα μου παρεχει η μεχρι στιγμης pre alpha state του παιχνιδιου

αρα κερδισμενος βγηκα απαξ και το προσπαθησα χωρις να επιβαρυνθω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
45 λεπτά πριν, Greygore είπε

Νομίζω η έμφαση ήταν περισσότερο στο κομμάτι "να έχει όλα αυτά τα στοιχεία τα οποία έχει κατά καιρούς υποσχεθεί", μια και απο όσο θυμάμαι το Freelancer είχε ανακοινωθεί με διάφορα features όπως dynamic faction zones και trade prices, player-piloted ships πέρα απο τα Freighter/Fighter class (π.χ. Cruisers), dialogue tree systems κ.τ.λ. τα οποία "κόπηκαν" μετά απο συνεχείς καθυστερήσεις και, προς το τέλος, την επέμβαση της Microsoft (που είχε εξαγοράσει την Digital Anvil κάποιους μήνες πριν).

Και νομίζω ότι θα είχες και επαγγέλματα και ήθελα να είμαι μέλος του διαστημικού πολεμικού ναυτικού, αλλά τίποτα...

Το οποίο και στο Elite Dangerous που έχει ranks για Federation, Empire, Alliance αλλά το μόνο που σου δίνει είναι να μπορείς να παίρνεις σκάφος των αντιστοίχων βαθμών. :(

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η αναφορά στο Freelancer έχει να κάνει με το ότι δεν θα ήταν η πρώτη φορά που ο Ρόμπερτς τάζει εντυπωσιακά πράγματα που τελικά αποτυγχάνει να πραγματοποιήσει.

Το καταγεγραμμένο παρελθόν ενός developer είναι ουσιώδες στοιχείο. Ούτε "hate", ούτε λοιπές φορτισμένες λέξεις που επιλέγονται για να απαξιώσουν τον ουσιώδη σχολιασμό.

Λ.χ. (για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα από την crowd funding σκηνή που δεν περιλαμβάνει το Ρόμπερτς, ώστε να μη βρεθώ σύντομα αντιμέτωπος με νέες Μοντογιές...) πολύ θα ήθελα να ήξερα εγκαίρως πως ο Σέιφερ τα είχε ξανακάνει μαντάρα με τον προγραμματισμό παιχνιδιών (Iron Brigade, χαρακτηριστικό παράδειγμα), προτού βγει να μας πει (εκείνες τις χρυσές εποχές του KS) πως για όλα τα δεινά του gaming φταίνε οι παραγωγοί, για να τον δούμε μετά να τα κάνει μαντάρα τόσο στο Broken Age, όσο και στο Massive Chalice.

Standard disclaimer: Τα παραπάνω δεν συνιστούν αθώωση των παραγωγών, απλά επισήμανση πως η θεωρία πως μία πλευρά του συνόλου ευθύνεται συστηματικά όταν κάτι στραβώνει μπάζει περισσότερα νερά και από πολυκαιρισμένο σουρωτήρι.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Snoob είπε

Η αναφορά στο Freelancer έχει να κάνει με το ότι δεν θα ήταν η πρώτη φορά που ο Ρόμπερτς τάζει εντυπωσιακά πράγματα που τελικά αποτυγχάνει να πραγματοποιήσει.

Το καταγεγραμμένο παρελθόν ενός developer είναι ουσιώδες στοιχείο. Ούτε "hate", ούτε λοιπές φορτισμένες λέξεις που επιλέγονται για να απαξιώσουν τον ουσιώδη σχολιασμό.

Λ.χ. (για να δώσω ένα άλλο παράδειγμα από την crowd funding σκηνή που δεν περιλαμβάνει το Ρόμπερτς, ώστε να μη βρεθώ σύντομα αντιμέτωπος με νέες Μοντογιές...) πολύ θα ήθελα να ήξερα εγκαίρως πως ο Σέιφερ τα είχε ξανακάνει μαντάρα με τον προγραμματισμό παιχνιδιών (Iron Brigade, χαρακτηριστικό παράδειγμα), προτού βγει να μας πει (εκείνες τις χρυσές εποχές του KS) πως για όλα τα δεινά του gaming φταίνε οι παραγωγοί, για να τον δούμε μετά να τα κάνει μαντάρα τόσο στο Broken Age, όσο και στο Massive Chalice.

Standard disclaimer: Τα παραπάνω δεν συνιστούν αθώωση των παραγωγών, απλά επισήμανση πως η θεωρία πως μία πλευρά του συνόλου ευθύνεται συστηματικά όταν κάτι στραβώνει μπάζει περισσότερα νερά και από πολυκαιρισμένο σουρωτήρι.

Απέτυχε να υλοποιήσει? Απέτυχε? σοβαρά τώρα? Μιλάμε για το Freelancer, το καλύτερο space sim ever όταν βγήκε, σωστά? Ή κάτι χάνω??

Επεξ/σία από jimarass26
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
14 λεπτά πριν, jimarass26 είπε

Απέτυχε να υλοποιήσει? Απέτυχε? σοβαρά τώρα? Μιλάμε για το Freelancer, το καλύτερο space sim ever όταν βγήκε, σωστά? Ή κάτι χάνω??

Δεν θυμάμαι να είχε κάτι τρελά πρωτότυπο σε σχέση με άλλα space sims.
+ ότι το Freelancer ήταν αρκετά arcade γενικά;

Δηλαδή από του Roberts πιο πολύ θυμάμαι τα Wing Commander και Privateer (που πήγαιναν σαν τα παλιά Elite), παρά το Freelancer που θυμάμαι ότι είχε συμπαθητικά γραφικά στα cutsecnes.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, jimarass26 said:

Απέτυχε να υλοποιήσει? Απέτυχε? σοβαρά τώρα? Μιλάμε για το Freelancer, το καλύτερο space sim ever όταν βγήκε, σωστά? Ή κάτι χάνω??

Πρώτον: για άλλη μια φορά, ο Snoob αναφέρεται στις υποσχέσεις που "έταζε" ο Chris Roberts πριν την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού, στη συγκεκριμένη το Freelancer - τις οποίες και σαφώς απέτυχε να πραγματοποιήσει (έχω σχετικό post πιο πάνω με ορισμένα που θυμάμαι - προσωπικά με είχε "ενοχλήσει" η έλλειψη dynamic price adjustment, καθώς η δυναμική του space trader "χάνει" πολύ αν παίζεις μόνο σε market με static prices, καθώς κάνει το όλο εγχείρημα περισσότερο μια φάση πέτρα-ψαλίδι-χαρτί, βρίσκεις το πιο κερδοφόρο route και επαναλαμβάνεις ad infinitum). Σίγουρα το οτι δεν είχε όλα τα υποσχόμενα features δεν το έκανε κακό παιχνίδι, άλλωστε δεν θεωρώ πως αυτός ήταν ο σκοπός της σύγκρισης.

Δεύτερον: Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με το bolded καθώς θεωρώ πως το FreeSpace 2 ήταν μακράν καλύτερο ως space simulation (με 4 χρόνια διαφορά απο το Freelancer, 1999 με 2003), καθώς και την ύπαρξη του Hardw[a]r (1998), το οποίο υλοποιούσε ορισμένα απο τα "κομμένα" features του Freelancer σε σαφώς μικρότερη κλίμακα (αλλά επίσης λιγότερο arcade control scheme, μια και το αναφέρει ο Ghost) :P 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε

Δεν θυμάμαι να είχε κάτι τρελά πρωτότυπο σε σχέση με άλλα space sims.
+ ότι το Freelancer ήταν αρκετά arcade γενικά;

Δηλαδή από του Roberts πιο πολύ θυμάμαι τα Wing Commander και Privateer (που πήγαιναν σαν τα παλιά Elite), παρά το Freelancer που θυμάμαι ότι είχε συμπαθητικά γραφικά στα cutsecnes.

Ήρθε μετά το starlancer και αν θυμάμαι καλά η μεγάλη επιτυχία του ήταν ότι αν και είχε ωραιο story μπορούσες να παίξεις open όσο ήθελες στο ενδιάμεσο. Επισης η δυνατότητα να προσγειώνεσαι σε πλανήτες. Και γενικά το όλο στήσιμο του (weapons, μουσική, ατμόσφαιρα, εμπόριο). Άφησε εποχή, μετά το θρυλικό  wing commander. 

Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα space sims προσπαθούν να αποτελέσουν τη συνέχεια του.

 

Επεξ/σία από jimarass26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κάτι χάνεις, ναι.

Yπήρχαν διάφορα πράγματα που θα έμπαιναν στο παιχνίδι, και τελικά δεν υπήρχαν. Ορισμένα περιγράφονται δύο-τρία μηνύματα παραπάνω. Προφανώς ο Ρόμπερτς έσπευσε να φορτώσει τις ευθύνες στη Microsoft, όμως γεγονός παραμένει πως το Freelancer ήταν ένα εξαιρετικά φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο ξεπέρασε κατά πολύ τις αρχικές προβλέψεις για το κόστος ανάπτυξης, ξεπέρασε κατά πολύ το αρχικό χρονικό πλαίσιο ανάπτυξης και, τελικά, δεν περιλάμβανε όλα όσα είχε υποσχεθεί ο Ρόμπερτς. Κάποια στιγμή ο Ρόμπερτς πούλησε και αποχώρησε.

Και τότε υπήρχαν σοβαρές και τεκμηριωμένες αμφιβολίες για το κατά πόσο ήταν όλα αυτά εφικτά, και τότε προτιμήθηκε να μετρήσει η αμφιβολία υπέρ του Ρόμπερτς. Αν σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά, δεν είστε οι μόνοι:

"Roberts admitted that his team required large sums of money, which only a huge company could provide, to continue developing Freelancer with its "wildly ambitious" features and unpredictable schedule; the project had overshot its original development projection of three years by 18 months"

Το ότι πολλά από αυτά που συνέβησαν τότε συμβαίνουν και τώρα, για μένα δεν είναι τυχαίο. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να αποτελεί σύμπτωση. Μπράβο για το όραμά του, αλλά δεν μπορεί το ότι έχει όραμα να αποτελεί διαρκώς πασαπόρτι για να προσπερνάμε το γεγονός πως, αυτά που ζούμε τώρα, τα έχουμε ξαναζήσει (απλά, αυτή τη φορά, ο Ρόμπερτς δεν δουλεύει με τα λεφτά της Microsoft, αλλά χιλιάδων απλών ανθρώπων -και μερικών επενδυτών, γιατί πόσα διαστημόπλοια να πουλήσεις...)

Επίσης, υπάρχει μια λεπτή διαφορά μεταξύ του "απέτυχε να βάλει στο παιχνίδι όλα όσα έταζε" και "το παιχνίδι ήταν μάπα". Δεν υποστηρίζω ότι το Freelancer ήταν κακό. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 hours ago, Snoob said:

Η αναφορά στο Freelancer έχει να κάνει με το ότι δεν θα ήταν η πρώτη φορά που ο Ρόμπερτς τάζει εντυπωσιακά πράγματα που τελικά αποτυγχάνει να πραγματοποιήσει.

Ok, απλά η αντιδιαστολή Freelancer VS Star Citizen με ξένισε. Το ένα είναι ένα πλήρως ολοκληρωμένο game που έχει άπειρα πράγματα να κάνεις και περιλαμβάνει πάρα πολύ μεγάλο κόσμο με υπεραρκετά factions και το άλλο είναι ένα όνειρο θερινής νυκτός που δεν θα βγει μέχρι ο γιος μου να πάει πανεπιστήμιο (και δεν πάει καν νηπιαγωγείο ακόμα). Οπότε there you have it, εκεί σκάλωσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, kti23 είπε

έστω ότι δεν είναι μεγάλη απάτη, ο τρόπος και ο χρόνος ανάπτυξης και πάλι δεν εμπνέουν απόλυτη εμπιστοσύνη ενώ μάλιστα παραδίδουν μια alpha σε τιμή full price.

που κανείς δεν σε υποχρεώνει να αγοράσεις :P

Το παραπάνω βίντεο το είδα χθες. Ουσιαστικά ο Βαριεμένος λέει πως τα 100 ηλιακά συστήματα είχαν ειπωθεί σε μια περίοδο που δεν υπήρχε πρόθεση να γίνει τίποτα από αυτά που κάνουν τώρα όπως δηλαδή πλήρης εξερεύνηση πλανητών ενώ στα προηγούμενα σχέδια ήταν απλώς να υπάρχουν κάποια landing zones όπου θα πήγαινες εκεί στον αυτόματο πιλότο πάνω σε "ράγες". Ως εκ τούτου προτίμησαν την ποιότητα από την ποσότητα με τον Ρομπερτς να κάνει λόγο για 5 έως 10 ηλιακά συστήματα κατά την επίσημη κυκλοφορία με επιπλέον ηλιακά συστήματα να προστίθενται στην πορεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Snoob είπε

Κάτι χάνεις, ναι.

Yπήρχαν διάφορα πράγματα που θα έμπαιναν στο παιχνίδι, και τελικά δεν υπήρχαν. Ορισμένα περιγράφονται δύο-τρία μηνύματα παραπάνω. Προφανώς ο Ρόμπερτς έσπευσε να φορτώσει τις ευθύνες στη Microsoft, όμως γεγονός παραμένει πως το Freelancer ήταν ένα εξαιρετικά φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο ξεπέρασε κατά πολύ τις αρχικές προβλέψεις για το κόστος ανάπτυξης, ξεπέρασε κατά πολύ το αρχικό χρονικό πλαίσιο ανάπτυξης και, τελικά, δεν περιλάμβανε όλα όσα είχε υποσχεθεί ο Ρόμπερτς. Κάποια στιγμή ο Ρόμπερτς πούλησε και αποχώρησε.

Και τότε υπήρχαν σοβαρές και τεκμηριωμένες αμφιβολίες για το κατά πόσο ήταν όλα αυτά εφικτά, και τότε προτιμήθηκε να μετρήσει η αμφιβολία υπέρ του Ρόμπερτς. Αν σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά, δεν είστε οι μόνοι:

"Roberts admitted that his team required large sums of money, which only a huge company could provide, to continue developing Freelancer with its "wildly ambitious" features and unpredictable schedule; the project had overshot its original development projection of three years by 18 months"

Το ότι πολλά από αυτά που συνέβησαν τότε συμβαίνουν και τώρα, για μένα δεν είναι τυχαίο. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να αποτελεί σύμπτωση. Μπράβο για το όραμά του, αλλά δεν μπορεί το ότι έχει όραμα να αποτελεί διαρκώς πασαπόρτι για να προσπερνάμε το γεγονός πως, αυτά που ζούμε τώρα, τα έχουμε ξαναζήσει (απλά, αυτή τη φορά, ο Ρόμπερτς δεν δουλεύει με τα λεφτά της Microsoft, αλλά χιλιάδων απλών ανθρώπων -και μερικών επενδυτών, γιατί πόσα διαστημόπλοια να πουλήσεις...)

Επίσης, υπάρχει μια λεπτή διαφορά μεταξύ του "απέτυχε να βάλει στο παιχνίδι όλα όσα έταζε" και "το παιχνίδι ήταν μάπα". Δεν υποστηρίζω ότι το Freelancer ήταν κακό. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Τότε σταμάτα να κάνεις το κλασικό λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι όταν κρίνουμε ανθρώπους, που είτε κατέχουν θέσεις ισχύος, είτε αναλαμβάνουν έργα: Να κρίνεις τι τελικά προσέφερε συγκριτικά με το τι βρήκαν, όχι το τι εσύ ιδανικά θα ήθελες. Δεν υπάρχουν θεοί, ούτε αλάνθαστοι άνθρωποι. Εγώ προτιμώ στο τιμόνι κάποιον που έφερε ένα γαμάτο αποτέλεσμα, άσχετα αν αυτό δεν ήρθε τελικά τόσο καλά όσο θα το ήθελα. 

Αλλιώς good luck finding κάποιον να ασχοληθεί, όταν ξέρει ότι θα ακούσει τη χλέβη από τον πρώτο άσχετο......

Στον χώρο του gaming, μόνο 4 παιχνίδια (ίσως χάνω και κάποιο) δεν έχουν βρει άξιο αντικαταστάτη/συνεχιστή ακόμα:

1) Diablo 2

2) Freelancer (ίσως να το καταφέρει το ED από ότι διαβάζω....)

3) Legacy of Kain Soul Reaver

4) Age of empires 2

Προσοχή πως κρίνουμε επιτεύγματα ανθρώπων......

Επεξ/σία από jimarass26
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, jimarass26 said:

Τότε σταμάτα να κάνεις το κλασικό λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι όταν κρίνουμε ανθρώπους, που είτε κατέχουν θέσεις ισχύος, είτε αναλαμβάνουν έργα: Να κρίνεις τι τελικά προσέφερε συγκριτικά με το τι βρήκαν, όχι το τι εσύ ιδανικά θα ήθελες έταζαν. Δεν υπάρχουν θεοί, ούτε αλάνθαστοι άνθρωποι. Εγώ προτιμώ στο τιμόνι κάποιον που έφερε ένα γαμάτο αποτέλεσμα, άσχετα αν αυτό δεν ήταν αυτό που θα ήθελα. 

Αλλιώς good luck finding κάποιον να ασχοληθεί, όταν ξέρει ότι θα ακούσει τη χλέβη από τον πρώτο άσχετο......

Fixed, έχουν δίκιο να κράζουν άμα ο dev ήταν καραγκιόζης.

Επεξ/σία από Malthador
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...