Προς το περιεχόμενο

Δουλειά σε τηλ. κέντρο - Απορίες περί εργασιακού δικαίου


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρήκα μια δουλειά σε ένα τηλεφωνικό κέντρο πωλήσεων πακέτων κινητής τηλεφωνίας. Τα δεδομένα μέχρι στιγμής είναι τα ακόλουθα:

  • Ο μισθός μου είπαν ειναι 900 ευρώ καθαρά πλην την αλληλεγγύη1. Ασφάλεια Ι.Κ.Α. παρέχεται κανονικά.
  • Οι ωρες εργασίας είναι 9 ώρες καθημερινά (11:00 - 20:00)2 και 8 ώρες το Σάββατο (09:00 - 17:00)3.
  • Απ ότι άκουσα από άτομα που ήδη εργάζονται εκεί συχνά τους υποχρεώνουν σε υπερωρίες 1-2 ωρών πριν ή μετά την έναρξη του προαναφερθέντος ωραρίου.4

 

 

Επειδή είμαι άσχετος με τα εργασιακά μιας και είναι από τις πρώτες μου δουλειές και επειδή η εκμετάλευση μου την σπάει, θέλω να ρωτήσω:

 

  1. Τι είναι η αλληλεγγύη και πόσο είναι.
     
  2. Οι καθημερινές ώρες είναι 9, άρα η 1 επιπλέον των 8 πρέπει να θεωρείται υπερωρία και να πληρώνεται με διαφορετικό πόσο εκ του οποίου προκύπτουν υποθέτω τα 900: Πόσο είναι το ποσό με το οποίο προβλέπεται να πληρώνονται οι υπερωρίες? Υπάρχει περίπτωση να μην φαίνεται ως υπερωρία? Πως μπορώ να το καταλάβω?
     
  3. Τι προβλέπεται από τον νόμο για τα Σάββατα? Πληρώνονται περισσότερο? Προφανώς και αυτά περιλαμβάνονται στον μισθό των 900 ευρώ αλλά προσπαθώ να κάνω μια ανάλυση του ποσού των 900 που μου ανακοινώθηκε για να δω αν :
     
     
    [Βασικός μισθός που προβλέπεται από τον νόμο για 5νθήμερο 8ωρο]+[μισθός υπερωριών για την μια επιπλέον ώρα τις καθημερινές]+[μισθος Σαββάτου για τις 8 ώρες] = 900 €

  4. Αν μου ζητηθούν υπερωρίες πέραν των προαναφερθέντων ωραρίων πόσο θα πρέπει να πληρωθούν αν είναι σε καθημερινή ή Σάββατο?
     
  5. Τι να προσέξω στην σύμβαση που θα υπογράψω?
     
  6. Με παίρνει σε περίπτωση που με αναγκάσουν σε υπερωρίες να ζητήσω να πληρωθώ ή θα πάρω πόδι την ίδια μέρα? Γενικά το εργασιακό δίκαιο υπάρχει και το φοβούνται ή θα βγω χαμένος και καλύτερα να κάνω την πάπια?
     
  7. Τι προβλέπεται από τον νόμο για τις άδειες?