Προς το περιεχόμενο

Μειωμένο το ποσοστό του iPad στις αποστολές tablet κατά τρίτο τρίμηνο του 2012


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εταιρεία στατιστικών αναλύσεων IDC δημοσίευσε σήμερα τα στατιστικά του τελευταίου τριμήνου όσον αφορά τις αποστολές tablet συσκευών στα ράφια των καταστημάτων, τα οποία δείχνουν σημαντική μείωση του ποσοστού της Apple. Γενικότερα η αγορά των tablet παρουσίασε τεράστια αύξηση μέσα σε ένα χρόνο της τάξεως του 49.5%, αλλά μόλις 6.7% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.Πιο συγκεκριμένα το μερίδιο του iPad στην αγορά φτάνει το 50.4%, με συνολικές αποστολές 27.8 εκατομμυρίων κομματιών παγκοσμίως, ενώ το περσινό αντίστοιχο ποσοστό έφτανε το 59.7%. Όσον αφορά τους υπόλοιπους κατασκευαστές στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Samsung με μερίδιο 18.4%, και στη συνέχεια η Amazon με 9.0% με τις δύο αυτές εταιρείες να προωθούν στην αγορά αποκλειστικά tablets με το λογισμικό του Android.

 

Αξιοσημείωτα είναι τα αποτελέσματα της Samsung η οποία χάρις τις αυξημένες πωλήσεις των Galaxy Tab και Note 10.1 έστειλε 5.1 εκατομμύρια συσκευές προς πώληση κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2012, σημειώνοντας 11.9% αύξηση σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο. Η Amazon η οποία στην αντίστοιχη χρονική περίοδο το 2011 δεν κυκλοφορούσε καμία συσκευή tablet, είδε το ποσοστό της να αυξάνεται κατά 4.2% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο. Η εταιρεία ανακοίνωσε πριν από λίγους μήνες το νέο Kindle Fire HD σε εκδόσεις των 7" και 8.9" ιντσών.

 

Τη λίστα των κορυφαίων κατασκευαστών tablet συσκευών συμπληρώνουν η Asus και η Lenovo, με την πρώτη να κερδίζει ποσοστό 4.8% κατασκευάζοντας το Nexus 7 tablet της Google. Παρά τα μειωμένα ποσοστά της Apple, το iPad της Apple παραμένει ο μεγάλος κυρίαρχος στην κατηγορία με τις συσκευές που τρέχουν το λογισμικό του Android να μειώνουν συνεχώς το ποσοστό της σε αργό όμως ρυθμό. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί, όπως επίσης αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η εξέλιξη του μεριδίου της Apple ύστερα από την παρουσίαση του iPad mini.

 

Link.png Site: thenextweb.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 193
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μου φαίνεται οτι oi μύνησεις της Apple διαφήμισαν την Samsung.

 

Το αυτό. Με όλο το χαμό που έγινε ακούστηκε πολύ η Samsung και τα προϊόντα της.

 

Εμένα μου φαίνεται ότι με τα τελευταία της προϊόντα, η Apple δυσφήμισε τον εαυτό της.

 

Καμία σχέση. Για δύο λόγους:

 

1) Το iPad παραμένει το pad με την καλύτερη εμπειρία χρήσης. Οποιοδήποτε άλλο που ήδη κυκλοφορεί (το τονίζω για να μη πει κανείς για Windows 8 pads που ΘΑ βγουν) είναι πολύ πίσω. Μπορεί λοιπόν να απογοητεύτηκαν αρκετοί tech-freaks λόγω ενός αναπάντεχου νέου iPad, αλλά ακόμα δεν υπάρχει πιο ολοκληρωμένο pad.

 

2) Η είδηση αφορά αποστολές τριμήνου. Το iPad 4ης γενιάς και το iPad Mini δεν έχουν κλείσει ούτε μισό μήνα απ' όταν παρουσιάστηκαν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και καπως ετσι καταλαβε η apple την αναγκη των καταναλωτων για μικροτερα και πιο φορητα tablet, αντεγραψε τον ανταγωνισμο και εβγαλε κ αυτη ενα μικρο και πιο φορητο tablet, το ipad mini.

 

Αναμενω το ipad mini να γινει best seller.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βλέπω πάντως μια χαρά να εχει το μισό μερίδιο της αγοράς 50.4 % τώρα πως αυτο θερωρείται κατρακύλα της Apple για πολλούς δεν το καταλαβαίνω

 

Κατρακύλα θα θεωρούσα αν έβλεπα νούμερα της τάξης κατω απο 40 %

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδεια χαλαρωστε λιγακι! μην κραζετε την apple με την πρωτη ευκαιρια! δηλαδη τα ipad mini και ipad 4 δεν εχει καλα καλα μηνα που βγηκαν και υπαρχει ελειψη λογο αυξημενης ζητησης! οποτε λογικο να εχει πολυ λιγοτερες πωλεισεις σε αυτο το τριμηνο. χωρις να ειμαι apple-λακιας samsung-ακιας κ.ο.κ! αυτο το μηνυμα σε αυτους που βγαζουν κομπλεξ! τωρα για τους αλλους μακαρι να μειωθουν οι αποστασεις γιατι αν υπαρχει μεγαλος ανταγωνισμος τα προιοντα που θα χερομαστε σαν καταναλωτές θα ειναι πολλων περισσοτέρων δυνατοτήτων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις βελτιώσεις των ανταγωνιστών σε λογισμικό και τιμολογιακή πολιτική, αρχίζει ο κορεσμός πρώτου βαθμού για την αγορά των tablet.

 

Χάνονται τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.....αρχίζουν και σαπίζουν τα μήλα....

 

edit: Ας βγάλει νέα σοδειά και βλέπουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η χαρα του hater αυτο το τοπικ.

 

Οταν η apple χασει την πρωτοκαθεδρια στα tablets τοτε μιληστε για κατρακυλα. Οταν επισης εχει μειωσεις στις πωλησεις της σε απολυτους αριθμους τοτε ξαναμιληστε για κατρακυλα (το οτι μεγαλωνει η αγορα με την εισοδο νεων παιχτων στο θεμα ταμπλετ, δε σημαινει οτι ο κοσμος παραταει την apple). Μεχρι τοτε να θυμαστε οτι τη στιγμη που εσεις μιλατε για κατρακυλες η apple εχει το 51% της αγορας και ο αμεσως επομενος το 18%. Τι συμπερασμα βγαινει απτα παραπανω?

Αφενος η samsung εριξε πολλα δις στην αγορα των ταμπλετ (ιδιαιτερα με τη διαφημιση) και προφανως πηρε ενα κομματι της αγορας και αφεταιρου οι κινεζιες των 150 ευρω τα πανε εξαισια σε πωλησεις.

Διοτι αν βγαλουμε στην ακρη το το 51+18+9 της apple,samsung,amazon μας μενει ενα ποσοστο μεγαλυτερο απτης samsung που ανηκει σε ολες τις αλλες εταιρειες :D

 

 

Οποιος εχει δουλεψει σε ταμπλετ και των 2 λειτουργικων δεν χρειαζεται καν να ποσταρει τι ειναι ανωτερο και τι δελεαζει απλως με την τιμη του ή με το brand name του τους αγοραστες.

 

Oσο για τα 7ρια ταμπλετ, ο μονος λογος που πουλανε σαν τρελα ειναι και παλι η τιμη τους. Καμια φορητοτητα και κουραφεξαλα. Αν το 7ρι Χ pad ειχε 150 ευρω και το 10ρι Χ pad ιδιων δυνατοτητων ειχε και παλι 150 ευρω, τοτε δεν θα υπηρχαν 7ρια στην αγορα. Αλλα καθως το κοστος για να ανεβεις 3 ιντσες μεγαλωνει σημαντικα, καποιοι κινεζοι σκεφτηκαν οτι καλη περιπτωση ειναι να βγαλουν μικροτερο μεγεθος. Τα περι φορητοτητος και ιδανικου μεγεθους μου θυμιζουν μια παροιμια: "της κοντης ψω*** της φταινε οι τριχες". Και παλι οποιος εχει δουλεψει και στα 2 μεγεθη οθονων ΞΕΡΕΙ κατα ποσο βασιμο ειναι το επιχειρημα της φορητοτητας και κατα ποσο σημαντικοτερη ειναι η διαφορα των 3 ιντσων στα ΠΑΝΤΑ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Με τις βελτιώσεις των ανταγωνιστών σε λογισμικό και τιμολογιακή πολιτική, αρχίζει ο κορεσμός πρώτου βαθμού για την αγορά των tablet.

 

Χάνονται τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.....αρχίζουν και σαπίζουν τα μήλα....

 

Σαπίζουν τόσο πολύ που για να μην ...πανε χαμένα, η apple πούλησε 3.000.000 ipads (νέο και mini) μέσα σε 3 ημέρες...

 

http://www.theverge.com/2012/11/5/3602858/apple-sells-claims-three-million-ipad-sales-in-one-weekend

 

B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία σχέση. Για δύο λόγους:

 

1) Το iPad παραμένει το pad με την καλύτερη εμπειρία χρήσης. Οποιοδήποτε άλλο που ήδη κυκλοφορεί (το τονίζω για να μη πει κανείς για Windows 8 pads που ΘΑ βγουν) είναι πολύ πίσω. Μπορεί λοιπόν να απογοητεύτηκαν αρκετοί tech-freaks λόγω ενός αναπάντεχου νέου iPad, αλλά ακόμα δεν υπάρχει πιο ολοκληρωμένο pad.

 

2) Η είδηση αφορά αποστολές τριμήνου. Το iPad 4ης γενιάς και το iPad Mini δεν έχουν κλείσει ούτε μισό μήνα απ' όταν παρουσιάστηκαν.

 

Και ποιός σου είπε ότι αναφέρομαι στα προϊόντα των τελευταίων ημερών; Βασικά στον τελευταίο 1,5+ χρόνο αναφέρομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαπίζουν τόσο πολύ που για να μην ...πανε χαμένα, η apple πούλησε 3.000.000 ipads (νέο και mini) μέσα σε 3 ημέρες...

 

http://www.theverge....-in-one-weekend

 

B)

 

 

Να δεις και πόσα θα βγούνε στο σφυρί και στις αγγελίες σε λίγο...

Σάπισε το μήλο του ipad 3 και να δούμε σε ένα τρίμηνο τι θα κάνουν τα επόμενα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...