Προς το περιεχόμενο

ΜΝΗΜΗ KINGSTON DDR3 HYPER X BLU 8GB 1600MHZ-RED EDITION απο you.gr 26.99euro


skoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μια χαρά είναι η μνήμη.Σε αυτή την τιμή δεν νομίζω να υπάρχει κάτι καλύτερο. Απο χτές η δικιά μου δουλεύει στα 1866mhz σταθερότατα!

 

Μπορείς να δώσεις παραπάνω λεπτομέρειες ;

 

timings,τάση,mobo,cpu

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Motherboard έχω την gigabyte a75-ud4h και cpu AMD A4-3300

Τώρα timmings έχω: 9-11-9-27 με 1,65V

Φυσικά δεν τα έβαλα στην τύχη αλλά κάπου διάβασα οτι ξεκινάς με αυτά και σιγά σιγά τα σφίγγεις κι άλλο. εγώ ακόμα δεν δοκίμασα να κατεβάσω κι άλλο τα timmings. με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αν ηταν στην ιδια τιμη να το σκεφτοσουν. 40% ακριβοτερα τι το συζητας; ;) Διαφορα δεν πρεπει να εχουν αλλα και να ειχαν θα ηταν μηδαμινη μπροστα στο +40% της τιμης.

1600 με cl 10 και οι δυο.

 

(παρτε και αυτο να ξενερωσετε, ειδικα για την τιμη του eshop, πολυ λιγοτερο για την τιμη του you http://www.alternate...0_Kit/1020603/? :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ναι μονο που και τα τρια χρωματα ειναι ιδια και δεν εχουν διαφορα παρα μονο στο χρωμα. Συμφωνα με οσα ειναι στη σελιδα του κατασκευαστη (mouse over πανω στις "blu") βγαινει το συμπερασμα οτι δεν υπαρχει καμια αλλη διαφορα. Απλα ειναι σε 3 χρωματα ωστε να εχουν ολοι δυνατοτητα να τις αγορασουν οποιο χρωμα και αν "κολαει" στο συστημα τους.

 

Δες και τα τρια μοντελα στο newegg για να δεις οτι δεν ειναι ακριβοτερο το μαυρο, ειναι φτηνοτερο μαλιστα εκει.

 

http://www.newegg.co...N82E16820104361 μαυρη 70 δολλαρια

http://www.newegg.co...N82E16820104341 κοκκινη 75

http://www.newegg.co...N82E16820104318 μπλε 75

 

Μαλιστα αυτες ειναι (οπως και στο Γερμανικο σαιτ παραπανω) οι "X" στο τελος (16Χ) που ειναι αυτες που υποστηριζουν XMP, κατι που δεν εχουν αυτες του eshop, ουτε του you αφου ειναι το σκετο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μίλησα με το live chat, και μου είπαν:

 

Νίκος Αντωνίου: η προσφορά αυτή έχει τελειώσει, και δεν θα έρθει ξανά σε αυτή την τιμή.

Νίκος Αντωνίου: θα πρέπει να ακυρώσουμε την παραγγελία σας.

 

Επίσης, είχαν δεσμεύσει και χρήματα από την κάρτα. Ετοιμάζω mail παραπόνων.

 

Το mail εστάλη, το insomnia θα μάθει όλη την αλήθεια (αν μου απαντήσουν φυσικά :ph34r: )

 

Καλησπέρα,

Μετά από διαφημιστικό email σας, προχώρησα στην παραγγελία 2 τεμαχίων από τις μνήμες Kingston 8GB που είχατε σε προσφορά. Μετά από μια εβδομάδα αναμονής, αποφάσισα να επικοινωνήσω με το live chat σας, για να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας, η οποία δεν είχε ολοκληρωθεί.

Ο υπάλληλος στο chat με ενημέρωσε ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα είχαν εξαντληθεί, ότι δεν θα ξαναέρθουν ποτέ σε αυτή την τιμή, και ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα στην πιστωτική μου κάρτα. Αυτή η πρακτική εγείρει διάφορα ερωτήματα:

1. Γιατί ολοκληρώσατε την παραγγελία μου χωρίς να έχετε διαθέσιμο εμπόρευμα να την πραγματοποιήσετε;

2. Γιατί δεν επικοινωνήσατε μαζί μου όταν διαπιστώσατε ότι δεν έχετε αρκετό stock για την παραγγελια μου, αλλα περιμένατε από εμένα να επικοινωνήσω μαζί σας;

3. Γιατί τραβήξατε χρήματα από την πιστωτική μου κάρτα χωρίς διαθέσιμο εμπόρευμα;

4. Γιατί δεν προχωρήσατε στην εύρεση κάποιου ισοδύναμου προϊόντος για να προσφέρετε στους πελάτες σας που παρήγγειλαν μεν, αλλά δεν ολοκληρώθηκε η παραγγελία τους;

Αυτά τα ερωτήματα δεν είναι μόνο δικά μου, είναι και σε ένα από τα μεγαλύτερα Ελληνικά τεχνολογικά forum, μέσω του οποίου η προσφορά σας απέκτησε πολλές παραγγελίες.

Τέλος σας ενημερώνω ότι τόσο αυτό το email, όσο και η τυχόν απάντησή σας, θα κοινοποιηθεί στο εν λόγω forum, όπου πολλοί πελάτες σαν κι εμένα περιμένουν μια απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου σβήσανε και την παραγγελία από τις εκκρεμείς παραγγελίες στο site τους.

 

Τι ώρα είχες κάνει την παραγγελία;

Η δικιά μου ήταν στις 3/12, 15:58 και ορίστε τι μου απάντησαν χθες σε mail (ήταν offline το live chat):

 

Καλησπέρα σας,

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο.

Αναμένεται να παραλάβουμε το αργότερο αύριο.

 

Με εκτίμηση,

 

xxx

Customer Service Representative

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...