Elmago1925 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Μπορεις να μου εξηγησεις πως μια εταιρια κουριερ θα συνεργαστει με απλο ταχυδρομειο; Με καμια δοση ειρωνιας δεν ρωταω απλα δεν το καταλαβαινω.Ο λογος που ειμαι απολυτος σε αυτα που λεω ειναι γιατι ψωνιζω σχεδον σε καθημερινη βαση απο Gearbest και Bangood ειτε για μενα ειτε για φιλους και φροντιζω να ενημερωνομαι για ολες τις εξελιξεις.Επομενως αν αλλαζε κατι στη γνωστη διαδικασια να εισαι σιγουρος οτι θα το γνωριζα.Οσο για το υφος των απαντησεων που παρεθεσες το οποιο ειναι οντως εντονο,εχει να κανει με το οτι ο συμφορουμιτης με του οποιου την παραγγελια ασχολουμαστε εγω και αλλοι,επιμενει να μη δινει σημασια σε οτι του λεμε και να αραδιαζει τα δικα του αποπροσανατολιντας και τους υπολοιπους.Και οπως ειπες και εσυ εδω ειμαστε για να βοηθαμε οχι για να το παιζουμε εξυπνοι ουτε να αποπροσανατολιζουμε και αλλους που δεν ψωνιζουν συχνα απεξω επομενως ειναι πιο "ανησυχοι" οταν κανουν μια παραγγελια. H gearbest το δίνει στην dpd και η dpd κάνει τι διανομή αναλογα με τις συμφωνίες που εχει με τους τοπικους παροχεις. Η dpd συνεργάζεται και με την acs και με την speeded. Αν έκανε νεα συμφωνία διανομής και με τα ΕΛΤΑ και πλέον όλτα τα eu express dpd αρχισουν να ερχονται με ελτα, πως τελειώνει εδώ η ιστορία; Στα γράφω για να μην είσαι απολυτος για το τώρα, οχι το παρελθόν. crashburn ειναι σημαντικό να βρεις και τα 3 emails που εστειλαν στον πατέρα σου (εγραψα νωρίτερα). Απο την παραγγελία φαίνεται οτι ο πατέρας σου εκανε σωστά την παραγγελία αλλά απο το email (βασικά το πρώτο και το τριτο) θα φανει αν η παραγγελία εγινε με eu express και αν εστάλη με eu express. Αν και απο εκει έχουμε confirmation τοτε δυο ειναι τα πιθανα σενάρια. Α.Το gearbest εστειλε με Austria Post και δεν ενημερωσε το συστημα Β. Η dpd που εχει το εργο της διανομής επελεξε να το προωθήσει με ΕΛΤΑ και οχι με courier. Σε κάθε περιπτωση επικοινωνησε "εντονα" με το gearbest και πες το προβλημα και οτι ενω πλήρωσες eu express για να μην μπει τελωνειο, αυτό μπήκε. Ζητα να επιβεβαιώσουν οτι το εστειλαν με eu express και οχι με απλό registered austria post. Θεωρώ σχεδόν σιγουρο οτι θα σου απαντησουν eu express (αληθες ή οχι δεν το εξετάζω) αλλά αμεσως μετα θα βγάλουν έξω την ουρίτσα τους λεγοντας οτι ετσι κι αλλιως τα τελωνεία ειναι του πελάτη (και δεν υπάρχει ξασφάλιση) Για το Β, θα φανεί τις επομενες ημέρες οπου τα αναλογα fora θα γεμίσουν απο μηνύματα τυπου "πλήρωσα eu express και εκατσε τελωνείο" αντί για το "αγορασα απο gearbest περιμενω 2 μηνες και μπήκε και τελωνείο" Αν θες να σιγουρευτεός ακομα περισσοτερο επικοιωνησε με την dpd ελλαδος και ρωτα ΕΥΓΕΝΙΚΑ με ποιο τρόπο παραδιδουν στην Ελλαδα. Δωσε τους και το tracking number σου. Ισως πραγματικά να αλλαξανε πάροχο διανομης και εσένα να σου εκατσε στην αλλαγή (αν εγινε ετσι ειναι μεγαλη γκαντεμια) Παιδιά ηρεμήστε λίγο. Εδώ ειμαστε να βοηθάμε ο ένας τον άλλο. Ολοι εχετε δικιο αλλά δεδομένων των στοιχείων ΜΠΟΡΕΙ να εχει γινει κάποια αλλαγή που μπαινει τώρα στην πράξη και να αρχίσουν ολα τα gearbest eu epxress πάνω απο 22 ευρω να σκάνε τελωνείο. Και εγώ ειμαι φανατικός υπέρμαρχος του priority mail του banggood αλλά ανα πάσα στιγμή μπορει να αλλάξει.
crashnburn Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 εσενα ακριβως γιατι σε κοφτει τοσο πολυ που ανυσυχησα οσους ψωνιζουν απο gearbest?
makfil Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 H gearbest το δίνει στην dpd και η dpd κάνει τι διανομή αναλογα με τις συμφωνίες που εχει με τους τοπικους παροχεις. Η dpd συνεργάζεται και με την acs και με την speeded. Αν έκανε νεα συμφωνία διανομής και με τα ΕΛΤΑ και πλέον όλτα τα eu express dpd αρχισουν να ερχονται με ελτα, πως τελειώνει εδώ η ιστορία; Στα γράφω για να μην είσαι απολυτος για το τώρα, οχι το παρελθόν. Να προσθέσω και τη δική μου (ταπεινή) άποψη στον προβληματισμό, που απασχολεί επί τόσο χρονικό διάστημα όλους. Αφού το δέμα ήρθε με το αυστριακό ταχυδρομείο (τρίτη χώρα και δεν εξετάζω το γιατί και το πως ταξίδεψε με αυτή τη μεταφορική) ήταν επόμενο ότι θα σταματούσε στο τελωνείο. Θυμίζω την άλλη περίπτωση που το δέμα ξεκίνησε από την Ιταλία, με επιλογή του πωλητή να το στείλει με το αυστριακό, και αποτέλεσμα να χρεωθεί ο αγοραστής με έξοδα εκτελωνισμού. Αφού, βέβαια, ο αγοραστής διαμαρτυρήθηκε στον πωλητή, αυτός του επέστρεψε τα έξοδα. Κάτι αντίστοιχο πρέπει να κάνει και ο πατέρας του συμφορουμίτη, με το Gearbest, και να απαιτήσει την επιστροφή των εξόδων αφενός του τελωνείου αφετέρου της μεταφοράς με EU express. 1
crashnburn Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 ευχαριστω για τις κατατοπιστικες απαντησεις των isay k makfil εχω ανοιξει ηδη ticket στο gearbest επισυναπτοντας κ τα αποδεικτικα 1
isay Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Μπορεις να μου εξηγησεις πως μια εταιρια κουριερ θα συνεργαστει με απλο ταχυδρομειο; Με καμια δοση ειρωνιας δεν ρωταω απλα δεν το καταλαβαινω. Γιατί τα ΕΛΤΑ δεν ειναι μονο το απλό κλασσικό αργό ταχυδρομείο (ο καρβουνιάρης αν μιλουσαμε για τρένα) αλλά παρέχει υπηρεσίες express, courier, εκτελωνισμου, κλπ. Αν κοιτάξεις το track number που εδωσε ο crashnburn, οι ταχυτητες διεκπαιρέωσης ειναι σφαιράτες και οχι ταχυτητες καρβουνιάρη. Γιατί η dpd ειναι μια ιδιωτική εταιρεία που κοιτα το κέρδος της. Γιατί μπορεί να είχε κάποιο πρόβλημα με την acs και να επελεξε να κάνει κάποιες (η ολες τις αποστολές με ελτα) Γιατί Γιατί ... Απο εκεί και πέρα μπορεί η λαμακία να εχει γίνει και τπο την gearbest και αν άλλαξε τη μέθοδο αποστολής αυθαίρετα είναι πάλι μεγαλο της fault. Το αν εστειλε ticket ή email "Το στειλαμε με ταδε αντι για eu express" είναι ανουσιο, γιατί ακομα κι αν το έκανε σε πιάνει απροετοιμαστο συν οτι θα πληρώσεις και τελωνείο. Αν εστελνε ticket τυπου "Δεν μπορουμε eu express, συμφωνείτε να το στειλουμε με αλλο ταδε τρόπο; " θα ήταν έντιμο αλλά η εμπειρία μου εχει δειξει οτι ο κινεζος θα κανει τον κινεζο μεχρι να φυγει το πακετο για να μη χάσει λεφτα απο ακυρώσεις. Ο λογος που ειμαι απολυτος σε αυτα που λεω ειναι γιατι ψωνιζω σχεδον σε καθημερινη βαση απο Gearbest και Bangood ειτε για μενα ειτε για φιλους και φροντιζω να ενημερωνομαι για ολες τις εξελιξεις.Επομενως αν αλλαζε κατι στη γνωστη διαδικασια να εισαι σιγουρος οτι θα το γνωριζα. Αν εργαζόσουν στο τμήμα αποστολών του gearbest ή στο logistics της dpd και αφου έψαχνες το tracking απαντουσες οτι "εμεις δεν εχουμε σχέση με τα ελτα" θα έλεγα οτι ο crashnburn εχει κάνει λάθος. Αντίθετα όμως εκφράζεις μια απόλυτη άρνηση βασισμένος στη μέχρι τώρα εμπειρία σου. Εννοείται εχεις δικαίωμα γνώμης λόγω εμπειρίας αλλά μην εθελοτυφλεις οτι κάτι μπορει να άλλαξε και ΤΩΡΑ εφαρμόζεται η αλλαγη. Όπως λεει ο λαός "το γουρουνάκι θα γουρουνίσει". Αν εντός 1-2 εβδομάδων αρχίσουν να σκάνε μηνύματα "παιδιά πληρωσα τελωνείο με eu express" τοτε εφαρμόστηκε κάποια αλλαγή, αλλά μεχρι τοτε κράτα πισινή για να μη βρεθείς και εσύ εκτεθειμένος στους φιλους σου. ...εχει να κανει με το οτι ο συμφορουμιτης με του οποιου την παραγγελια ασχολουμαστε εγω και αλλοι,επιμενει να μη δινει σημασια σε οτι του λεμε και να αραδιαζει τα δικα του αποπροσανατολιντας και τους υπολοιπους.Και οπως ειπες και εσυ εδω ειμαστε για να βοηθαμε οχι για να το παιζουμε εξυπνοι ουτε να αποπροσανατολιζουμε και αλλους που δεν ψωνιζουν συχνα απεξω επομενως ειναι πιο "ανησυχοι" οταν κανουν μια παραγγελια. Σε αυτό θα ήμουν απολυτα μαζί σου (και θα το εγραφα) αν αποδειχτεί οτι δεν εγινε καποια αλλαγή. Απο την άλλη ΜΕΧΡΙ να γινει αυτό, κι αν ήμουν ενδεχόμενος αγοραστής θα ήταν εξυπνο να κάνω hold την παραγγελία μέχρι να ξεκαθαριστεί το τοπίο. Δεν ειναι θέμα ανησυχίας, ειναι θέμα χρημάτων και ερευνας αγορας. 2
Elmago1925 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Με κοφτει οπως λες και εσυ απο την αποψη οτι δεν γουσταρω καθολου να αποπροσανατολιζω τους υπολοιπους.Ηδη μετα απο αυτο που εγραψες 2 ατομα εξεφρασαν την ανησυχια τους. εσενα ακριβως γιατι σε κοφτει τοσο πολυ που ανυσυχησα οσους ψωνιζουν απο gearbest? Καλημερα.Δεν ημουν σαφης.Δεν εννοω οτι ψαχνομαι σε φορουμ και διαφορες ιστοσελιδες.Φροντιζω να εχω μια τυπικη επικοινωνια με το gearbest για δικους μου σκοπους οποτε αυτος ειναι και ο λογος που απανταω με 100% σιγουρια.Προσωπικα αν και παρακολουθω χρονια το φορουμ εδω σχεδον σε καθημερινη αποψη σπανια απανταω πλεον γιατι απο οτι βλεπω οι ερωτησεις ειδικα σε 2-3 νηματα ειναι επαναλαμβανομενες ανα σελιδα. Γιατί τα ΕΛΤΑ δεν ειναι μονο το απλό κλασσικό αργό ταχυδρομείο (ο καρβουνιάρης αν μιλουσαμε για τρένα) αλλά παρέχει υπηρεσίες express, courier, εκτελωνισμου, κλπ. Αν κοιτάξεις το track number που εδωσε ο crashnburn, οι ταχυτητες διεκπαιρέωσης ειναι σφαιράτες και οχι ταχυτητες καρβουνιάρη. Γιατί η dpd ειναι μια ιδιωτική εταιρεία που κοιτα το κέρδος της. Γιατί μπορεί να είχε κάποιο πρόβλημα με την acs και να επελεξε να κάνει κάποιες (η ολες τις αποστολές με ελτα) Γιατί Γιατί ... Απο εκεί και πέρα μπορεί η λαμακία να εχει γίνει και τπο την gearbest και αν άλλαξε τη μέθοδο αποστολής αυθαίρετα είναι πάλι μεγαλο της fault. Το αν εστειλε ticket ή email "Το στειλαμε με ταδε αντι για eu express" είναι ανουσιο, γιατί ακομα κι αν το έκανε σε πιάνει απροετοιμαστο συν οτι θα πληρώσεις και τελωνείο. Αν εστελνε ticket τυπου "Δεν μπορουμε eu express, συμφωνείτε να το στειλουμε με αλλο ταδε τρόπο; " θα ήταν έντιμο αλλά η εμπειρία μου εχει δειξει οτι ο κινεζος θα κανει τον κινεζο μεχρι να φυγει το πακετο για να μη χάσει λεφτα απο ακυρώσεις. Αν εργαζόσουν στο τμήμα αποστολών του gearbest ή στο logistics της dpd και αφου έψαχνες το tracking απαντουσες οτι "εμεις δεν εχουμε σχέση με τα ελτα" θα έλεγα οτι ο crashnburn εχει κάνει λάθος. Αντίθετα όμως εκφράζεις μια απόλυτη άρνηση βασισμένος στη μέχρι τώρα εμπειρία σου. Εννοείται εχεις δικαίωμα γνώμης λόγω εμπειρίας αλλά μην εθελοτυφλεις οτι κάτι μπορει να άλλαξε και ΤΩΡΑ εφαρμόζεται η αλλαγη. Όπως λεει ο λαός "το γουρουνάκι θα γουρουνίσει". Αν εντός 1-2 εβδομάδων αρχίσουν να σκάνε μηνύματα "παιδιά πληρωσα τελωνείο με eu express" τοτε εφαρμόστηκε κάποια αλλαγή, αλλά μεχρι τοτε κράτα πισινή για να μη βρεθείς και εσύ εκτεθειμένος στους φιλους σου. Σε αυτό θα ήμουν απολυτα μαζί σου (και θα το εγραφα) αν αποδειχτεί οτι δεν εγινε καποια αλλαγή. Απο την άλλη ΜΕΧΡΙ να γινει αυτό, κι αν ήμουν ενδεχόμενος αγοραστής θα ήταν εξυπνο να κάνω hold την παραγγελία μέχρι να ξεκαθαριστεί το τοπίο. Δεν ειναι θέμα ανησυχίας, ειναι θέμα χρημάτων και ερευνας αγορας. Αν μιλας για τα ΕΛΤΑ Courier που δεν ηταν αυτα ο ο τροπος με τον οποιο παρελαβε το δεμα ο πατερας του συμφορουμιτη τοτε σαφως και θα μπορουσε να γινει.Ομως οπως και ο ιδιος ειπε ηρθε με απλο ΕΛΤΑ Γιατί τα ΕΛΤΑ δεν ειναι μονο το απλό κλασσικό αργό ταχυδρομείο (ο καρβουνιάρης αν μιλουσαμε για τρένα) αλλά παρέχει υπηρεσίες express, courier, εκτελωνισμου, κλπ. Αν κοιτάξεις το track number που εδωσε ο crashnburn, οι ταχυτητες διεκπαιρέωσης ειναι σφαιράτες και οχι ταχυτητες καρβουνιάρη. Γιατί η dpd ειναι μια ιδιωτική εταιρεία που κοιτα το κέρδος της. Γιατί μπορεί να είχε κάποιο πρόβλημα με την acs και να επελεξε να κάνει κάποιες (η ολες τις αποστολές με ελτα) Γιατί Γιατί ... Απο εκεί και πέρα μπορεί η λαμακία να εχει γίνει και τπο την gearbest και αν άλλαξε τη μέθοδο αποστολής αυθαίρετα είναι πάλι μεγαλο της fault. Το αν εστειλε ticket ή email "Το στειλαμε με ταδε αντι για eu express" είναι ανουσιο, γιατί ακομα κι αν το έκανε σε πιάνει απροετοιμαστο συν οτι θα πληρώσεις και τελωνείο. Αν εστελνε ticket τυπου "Δεν μπορουμε eu express, συμφωνείτε να το στειλουμε με αλλο ταδε τρόπο; " θα ήταν έντιμο αλλά η εμπειρία μου εχει δειξει οτι ο κινεζος θα κανει τον κινεζο μεχρι να φυγει το πακετο για να μη χάσει λεφτα απο ακυρώσεις. Αν εργαζόσουν στο τμήμα αποστολών του gearbest ή στο logistics της dpd και αφου έψαχνες το tracking απαντουσες οτι "εμεις δεν εχουμε σχέση με τα ελτα" θα έλεγα οτι ο crashnburn εχει κάνει λάθος. Αντίθετα όμως εκφράζεις μια απόλυτη άρνηση βασισμένος στη μέχρι τώρα εμπειρία σου. Εννοείται εχεις δικαίωμα γνώμης λόγω εμπειρίας αλλά μην εθελοτυφλεις οτι κάτι μπορει να άλλαξε και ΤΩΡΑ εφαρμόζεται η αλλαγη. Όπως λεει ο λαός "το γουρουνάκι θα γουρουνίσει". Αν εντός 1-2 εβδομάδων αρχίσουν να σκάνε μηνύματα "παιδιά πληρωσα τελωνείο με eu express" τοτε εφαρμόστηκε κάποια αλλαγή, αλλά μεχρι τοτε κράτα πισινή για να μη βρεθείς και εσύ εκτεθειμένος στους φιλους σου. Σε αυτό θα ήμουν απολυτα μαζί σου (και θα το εγραφα) αν αποδειχτεί οτι δεν εγινε καποια αλλαγή. Απο την άλλη ΜΕΧΡΙ να γινει αυτό, κι αν ήμουν ενδεχόμενος αγοραστής θα ήταν εξυπνο να κάνω hold την παραγγελία μέχρι να ξεκαθαριστεί το τοπίο. Δεν ειναι θέμα ανησυχίας, ειναι θέμα χρημάτων και ερευνας αγορας.
stelios18120 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Τι σεντοναρες είναι αυτές;; Μην κάνετε παράθεση τα πάντα Χάθηκα 2
Elmago1925 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Σαφως και στην υποθεση το gearbest εχει το φταιξιμο δικο του.Δεν το συζηταμε αυτο.Ειτε αν ρωτησε τον πελατη μεσω ticket το οποιο εκεινος δεν πηρε ειδηση(προσωπικα τα τσεκαρω μιας και ερχεται και mail) ειτε αυθαιρετα,ο πελατης εχει το δικιο με το μερος του.Αυτο ειναι ξεκαθαρο.Αυτο που υπερασπιζομαι ειναι οτι δεν μπορει ο καθενας να μπαινει και να λεει την ιστορια του οπως πιστευει οτι συμβαινει και οχι οπως ειναι.Ετσι οπως εχουν σφιξει τα πραγματα πλεον ελαχιστες μεθοδοι συνεχιζουν να υπαρχουν ας μη λεμε οτι μας κατεβει.Αυτα απο μενα και καλη συνεχεια.Σορρυ για τα quote ειμαι απο κινητο Γιατί τα ΕΛΤΑ δεν ειναι μονο το απλό κλασσικό αργό ταχυδρομείο (ο καρβουνιάρης αν μιλουσαμε για τρένα) αλλά παρέχει υπηρεσίες express, courier, εκτελωνισμου, κλπ. Αν κοιτάξεις το track number που εδωσε ο crashnburn, οι ταχυτητες διεκπαιρέωσης ειναι σφαιράτες και οχι ταχυτητες καρβουνιάρη. Γιατί η dpd ειναι μια ιδιωτική εταιρεία που κοιτα το κέρδος της. Γιατί μπορεί να είχε κάποιο πρόβλημα με την acs και να επελεξε να κάνει κάποιες (η ολες τις αποστολές με ελτα) Γιατί Γιατί ... Απο εκεί και πέρα μπορεί η λαμακία να εχει γίνει και τπο την gearbest και αν άλλαξε τη μέθοδο αποστολής αυθαίρετα είναι πάλι μεγαλο της fault. Το αν εστειλε ticket ή email "Το στειλαμε με ταδε αντι για eu express" είναι ανουσιο, γιατί ακομα κι αν το έκανε σε πιάνει απροετοιμαστο συν οτι θα πληρώσεις και τελωνείο. Αν εστελνε ticket τυπου "Δεν μπορουμε eu express, συμφωνείτε να το στειλουμε με αλλο ταδε τρόπο; " θα ήταν έντιμο αλλά η εμπειρία μου εχει δειξει οτι ο κινεζος θα κανει τον κινεζο μεχρι να φυγει το πακετο για να μη χάσει λεφτα απο ακυρώσεις. Αν εργαζόσουν στο τμήμα αποστολών του gearbest ή στο logistics της dpd και αφου έψαχνες το tracking απαντουσες οτι "εμεις δεν εχουμε σχέση με τα ελτα" θα έλεγα οτι ο crashnburn εχει κάνει λάθος. Αντίθετα όμως εκφράζεις μια απόλυτη άρνηση βασισμένος στη μέχρι τώρα εμπειρία σου. Εννοείται εχεις δικαίωμα γνώμης λόγω εμπειρίας αλλά μην εθελοτυφλεις οτι κάτι μπορει να άλλαξε και ΤΩΡΑ εφαρμόζεται η αλλαγη. Όπως λεει ο λαός "το γουρουνάκι θα γουρουνίσει". Αν εντός 1-2 εβδομάδων αρχίσουν να σκάνε μηνύματα "παιδιά πληρωσα τελωνείο με eu express" τοτε εφαρμόστηκε κάποια αλλαγή, αλλά μεχρι τοτε κράτα πισινή για να μη βρεθείς και εσύ εκτεθειμένος στους φιλους σου. Σε αυτό θα ήμουν απολυτα μαζί σου (και θα το εγραφα) αν αποδειχτεί οτι δεν εγινε καποια αλλαγή. Απο την άλλη ΜΕΧΡΙ να γινει αυτό, κι αν ήμουν ενδεχόμενος αγοραστής θα ήταν εξυπνο να κάνω hold την παραγγελία μέχρι να ξεκαθαριστεί το τοπίο. Δεν ειναι θέμα ανησυχίας, ειναι θέμα χρημάτων και ερευνας αγορας. Κινητο στελιο.Σορρυ Τι σεντοναρες είναι αυτές;; Μην κάνετε παράθεση τα πάντα Χάθηκα 1
Xristos_xan Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα ! Εχω ενα δεμα με dpd (uk) και ειναι κολλημενο από τις 12/11 στο southall.20 μερες εκει και τιποτα ακομα.Υπαρχει καποιος αλλος με τοσες μερες καθυστερηση?
stelios18120 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα ! Εχω ενα δεμα με dpd (uk) και ειναι κολλημενο από τις 12/11 στο southall.20 μερες εκει και τιποτα ακομα.Υπαρχει καποιος αλλος με τοσες μερες καθυστερηση?Μήπως έχει κακοκαιρία στην περιοχή; Χιόνια η τίποτα καταιγίδες;Γτ παίζουν μεγάλο ρόλο και αυτά.
Xristos_xan Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Μήπως έχει κακοκαιρία στην περιοχή; Χιόνια η τίποτα καταιγίδες; Γτ παίζουν μεγάλο ρόλο και αυτά. οχι τιποτα. Εστειλα και τικετ και τα πηρα τα γνωστα ( υπομονη , επικοινωνηστε σε 15 μερες ) .Ειχα διαβασει οτι αυτες τις μερες θα κανει να κανει να ξεκινησει απο αγγλια απο 15-20 μερες.Τι να πω
Elmago1925 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα.Λογικα την παραγγελια την εκανες μεσα στο νοεμβριο που ειχαν τις γιορτες τους οι κινεζοι και ειχαν μεγαλο ογκο παραγγελιων.Ειχαν ενημερωσει οτι με DPD θα υπαρξουν καθυστερησεις.Η δικη μου εγινε 11/11 και προχωρησε απο Southall χθες βραδυ οχι τιποτα. Εστειλα και τικετ και τα πηρα τα γνωστα ( υπομονη , επικοινωνηστε σε 15 μερες ) .Ειχα διαβασει οτι αυτες τις μερες θα κανει να κανει να ξεκινησει απο αγγλια απο 15-20 μερες.Τι να πω
Xristos_xan Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Καλημερα.Λογικα την παραγγελια την εκανες μεσα στο νοεμβριο που ειχαν τις γιορτες τους οι κινεζοι και ειχαν μεγαλο ογκο παραγγελιων.Ειχαν ενημερωσει οτι με DPD θα υπαρξουν καθυστερησεις.Η δικη μου εγινε 11/11 και προχωρησε απο Southall χθες βραδυ Και γω 11/11 την εκανα , και απο τις 12/11 ειναι εκει.Βλεπω και μεταγενεστερες οτι εχουν προχωρησει.
Elmago1925 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Ειναι θεμα χρονου και για τη δικη σου Και γω 11/11 την εκανα , και απο τις 12/11 ειναι εκει.Βλεπω και μεταγενεστερες οτι εχουν προχωρησει.
sotiris.bos Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2017 Γ@μω τα κωλοτελωνεια, βρηκα ακριβως αυτο που εψαχνα και φοβαμαι να το αγορασω.Micca Origen G2 καρτα ηχου, μικρο κουτακι μεσω Αμερικανικου Amazon.Το Amazon λεει Shipping & Import Fees Deposit to Greece, μου προσθετει $16.4 ως "υπολογισμενα" Import fees, τα οποια μου φαινονται αστεια για πραγμα αξιας $110. Αν παραγγειλω, να περιμενω να με χρεωσουν δασμους, ΦΠΑ, τα πρωινα δημητριακα του Σοιμπλε και ο,τι αλλο τους κατεβει στο κεφαλι?
Προτεινόμενες αναρτήσεις