Προς το περιεχόμενο

αναρχοτρομοκρατες ετων 20 με γερα πορτοφολια!


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το έχω διαβάσει από το πρωί και λέω πότε θα το ανεβάσει, πότε θα το ανεβάσει... Άλλο ένα σοβαρό άρθρο από έναν σοβαρό γεμάτο επιχειρήματα άνθρωπο. Όχι δεν είναι φασίστας ούτε νομιμοποιεί τον φασισμό.

 

Στέφανος Κασιμάτης: "Οσοι πιστεύουμε στην δημοκρατία οφείλουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Χρυσή Αυγή - και σοβαρολογώ απολύτως."

 

Πλάνη:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 799
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το έχω διαβάσει από το πρωί και λέω πότε θα το ανεβάσει, πότε θα το ανεβάσει... Άλλο ένα σοβαρό άρθρο από έναν σοβαρό γεμάτο επιχειρήματα άνθρωπο. Όχι δεν είναι φασίστας ούτε νομιμοποιεί τον φασισμό.

 

Στέφανος Κασιμάτης: "Οσοι πιστεύουμε στην δημοκρατία οφείλουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην Χρυσή Αυγή - και σοβαρολογώ απολύτως."

Εκτος απο  κοπτοραπτης που εισαι  ,δεν παραθετεις και την συνεχεια αυτουνου ωστε να μην δημιουργουνται λανθασμενες εντυπωσεις .Εκτος αν εισαι της σχολης του ciao,αληθεια ο περισσος τι λεει για ολα αυτα κλεκορ.

Καπου εδω να πουμε πως ο Κασιματης τους εχει αποκαλεσει επανελειμενα ουρακοταγκους τα χρυσα αυγα αρα κλεκορ δεν μας τα λες καλα...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κεφάλαιο «απόπειρα ορισμού τής τρομοκρατίας» το αφήνουμε στην άκρη. Ας μείνει στην ασάφεια.

 

Θα σε μπριζώσω κι άλλο όμως! Βλέπεις το υπογραμμισμένο; Πάμε λοιπόν:

 

Η 17Ν και κάθε 17Ν, ήταν μία «τρομοκρατική» για κάποιους, «επαναστατική» για κάποιους άλλους, οργάνωση. Δεν ήταν ούτε κράτος, ούτε αρχή, ούτε νόμος, ούτε εξουσία. Επρόκειτο για απλούς πολίτες, ασχέτως τού αν παρανομούσαν ή όχι. Σωστά;

 

Εντόπιζαν το στόχο τους, αποφάσιζαν ότι για τα κατά την κρίση τους «αμαρτήματά» του, η ποινή που του άρμοζε ήταν ο θάνατος, του την έστηναν και ...μπαμ! Αυτοί δε - οι εκτός οργάνωσης, οι απλοί πολίτες - που συμφωνούσαν ιδεολογικά με τη δράση τους, δέχονταν την απόφαση ενοχής του εκάστοτε θύματος, την απόφαση επιβολής τής θανατικής ποινής και την αυτοδικία που επέβαλε η οργάνωση, επικροτώντας τις εκτελέσεις. Μεταξύ αυτών, θα εντοπίσεις εύκολα πολλούς, οι οποίοι θα σπεύσουν να χαρακτηρίσουν «φασίστα» και «τσιράκι τού συστήματος», οποιονδήποτε τολμήσει να αμφισβητήσει τα αγνά επαναστατικά τους κίνητρα και να τους αποκαλέσει απλά «κοινούς δολοφόνους».

 

Λέω εγώ τώρα με την ...ισοπεδωτική λογική μου: Μου τη δίνει εμένα - ο οποίος επίσης είμαι απλός πολίτης και όχι κράτος, αρχή, νόμος ή εξουσία - και, στο όνομα τής ...οργάνωσης τάδε που «ιδρύω», αποφασίζω να απαλλάξω κι εγώ την κοινωνία από αυτούς που αξιολογώ, σύμφωνα με τη δική μου ιδεολογία - ως μιάσματα.

 

Ζώνομαι λοιπόν το σαρανταπεντάρι και βγαίνω παγανιά, προς άγρα όσων πιστεύω ότι το να ζουν, αποτελεί προσβολή για την κοινωνία. Εντοπίζω το δραπέτη δολοφόνο τής γιαγιάς, την οποία καθάρισε προκειμένου να τής πάρει τη σύνταξη, ή το βιαστή τής Ξάνθης (ο οποίος - μετά τον οργασμό, μην έχουμε και καμιά ...ρεύση νυχτιάτικα! - έλουσε με βενζίνη κι έκαψε ζωντανή την κοπέλα κάτω απ' το σπίτι της) την ώρα που οδηγείται στο δικαστήριο, ή αυτόν που εκτόξευσε τη μολότοφ και έκαψε ξένες περιουσίες στο όνομα τής επανάστασής του και ...καθαρά και όμορφα(!), κάνω επάλειψη τα μυαλά τους στο πεζοδρόμιο.

 

Είσαι μαζί μου, έτσι; Πολίτης εγώ, πολίτες και οι τής 17Ν. Εκτελέσεις των βασανιστών τής χούντας (ή και των απλών ...καπιταλιστών, αφού σύμφωνα με την ιδεολογία τους, αυτό αποτελεί αδίκημα που επισύρει θανατική ποινή χωρίς δίκη...) αυτοί, εκτελέσεις βιαστών/ληστών/δολοφόνων/εμπρηστών εγώ αφού, σύμφωνα με τη δική μου ιδεολογία, είναι τα δικά τους αδικήματα που επισύρουν θανατική ποινή χωρίς δίκη.

 

Εκτελέσεις εκπορευόμενες εξ ιδεολογίας είναι και οι δύο. Εκτός κι αν, μόνο οι εκτελέσεις που εκπορεύονται από ...αντικαπιταλιστική ιδεολογία, είναι αποδεκτό για κάποιους να γίνονται από απλούς πολίτες.

 

Χάνω κάπου το νόημα; 

Λοιπόν, αυτό είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό. Όταν κάποιος πχ συμφωνεί με μια πράξη της 17Ν δεν το κάνει επειδή "πολίτες εμείς, πολίτες κι αυτοί, πρέπει να αλληλοστηριζόμαστε". Ούτε είναι απαραίτητο κάποιος που ψιλοχάρηκε με μια πράξη της 17Ν να συμφωνεί σε όλες. Η "μπηχτή" με το ότι χάρηκε, πάει κυρίως στην πρώτη δολοφονία της 17Ν, τον αρχιβασανιστή τους χούντας Μάλλιο, που κακά τα ψέματα μεγάλο μερίδιο του κόσμου επικρότησε. Όχι επειδή το λέω εγώ, εγώ δεν ζούσα καν τότε, τα άρθρα το λένε (και για μια ιστορία που περιλαμβάνει βασανισμούς, θανάτους, και τους βασανιστές να περνάνε από δικαστήρια στα οποία αθωώνονται πανηγυρικά ενώ στο μεταξύ βλέπουν τα θυματα τους απέναντι και τα περιφρονούν (εώς και να τα κοροϊδεύουν και να τα περιγελούν, σύμφωνα πάλι με άρθρα), μου φαίνεται απόλυτα λογική η χαρά μερικών).

Σαφώς, επειδή κάποιος συμφώνησε με το παραπάνω, δεν σημαίνει πως θα συμφωνεί και με κάθε "αντικαπιταλιστική δολοφονία".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, αυτό είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό. Όταν κάποιος πχ συμφωνεί με μια πράξη της 17Ν δεν το κάνει επειδή "πολίτες εμείς, πολίτες κι αυτοί, πρέπει να αλληλοστηριζόμαστε". Ούτε είναι απαραίτητο κάποιος που ψιλοχάρηκε με μια πράξη της 17Ν να συμφωνεί σε όλες. Η "μπηχτή" με το ότι χάρηκε, πάει κυρίως στην πρώτη δολοφονία της 17Ν, τον αρχιβασανιστή τους χούντας Μάλλιο, που κακά τα ψέματα μεγάλο μερίδιο του κόσμου επικρότησε. Όχι επειδή το λέω εγώ, εγώ δεν ζούσα καν τότε, τα άρθρα το λένε (και για μια ιστορία που περιλαμβάνει βασανισμούς, θανάτους, και τους βασανιστές να περνάνε από δικαστήρια στα οποία αθωώνονται πανηγυρικά ενώ στο μεταξύ βλέπουν τα θυματα του απέναντι και τα περιφρονούν (εώς και να τα κοροϊδεύουν και να τα περιγελούν, σύμφωνα πάλι με άρθρα), μου φαίνεται απόλυτα λογική η χαρά μερικών).

Σαφώς, επειδή κάποιος συμφώνησε με το παραπάνω, δεν σημαίνει πως θα συμφωνεί και με κάθε "αντικαπιταλιστική δολοφονία".

 

Βρε ναι, ωραία! Το Μάλλιο, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει, κι εγώ κάθαρμα τον θεωρώ και μάλιστα από τα μεγαλύτερα, αλλά δεν την είδα δικαστική και εκτελεστική εξουσία, ώστε να αποφασίσω και να διαπράξω εγώ την εκτέλεσή του. Η ουσία είναι ότι κάποιοι, πήραν το νόμο στα χέρια τους, αποφάσισαν ποια ποινή τού αρμόζει, την εκτέλεσαν και κάποιοι τους επικρότησαν γι' αυτό.

 

Στην ερώτησή μου είναι που περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την απάντησή σου: Αποφασίζω εγώ ότι αρμόζει θανατική ποινή σ' αυτούς που θεωρώ εγώ (αποδεδειγμένα δολοφόνους, βιαστές, εμπρηστές, ληστές, όπως αποδεδειγμένα υπήρξε βασανιστής ο Μάλλιος) ανάξιους να ζουν, τους εντοπίζω και τους εκτελώ εγώ και κάποιοι επικροτούν την πράξη μου. Έχω, αν όχι τη στήριξή σου, τουλάχιστον την αποδοχή σου για την επιλογή μου ή όχι; (Όχι για το ορθό τής εν λόγω επιλογής. Για το ότι αποφάσισα να κάνω πράξη αυτό που εγώ θεώρησα ορθό - όποιο κι αν είναι αυτό - ακριβώς όπως έκανε και η 17Ν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ερώτησή μου είναι που περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την απάντησή σου: Αποφασίζω εγώ ότι αρμόζει θανατική ποινή σ' αυτούς που θεωρώ εγώ (αποδεδειγμένα δολοφόνους, βιαστές, εμπρηστές, ληστές, όπως αποδεδειγμένα υπήρξε βασανιστής ο Μάλλιος) ανάξιους να ζουν, τους εντοπίζω και τους εκτελώ εγώ και κάποιοι επικροτούν την πράξη μου. Έχω, αν όχι τη στήριξή σου, τουλάχιστον την αποδοχή σου για την επιλογή μου ή όχι; 

Νομίζω ότι κανείς σόφρων άνθρωπος δεν θα έλεγε ναι. Ειδικότερα εγώ, που είμαι κατά της θανατικής ποινής, αλλά και κατά του μεγαλύτερου τμήματος του σοφρωνιστικού συστήματος (μιας που θεωρώ ότι τιμωρεί περισσότερο απ'ότι επαναφέρει κάποιον σε σωστό επίπεδο ώστε να απορροφηθεί ξανά από την κοινωνία όταν αποφυλακιστεί).

Θανατική ποινή κατά την γνώμη μου δεν αξίζει σε κάνεναν, αλλά το χαμογελάκι όταν βλέπεις να τρώνε τον αρχιβασανιστή της χούντας δεν κρυβεται :P Αντιλαμβάνομαι βέβαια την αντίφαση σε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε ναι, ωραία! Το Μάλλιο, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει, κι εγώ κάθαρμα τον θεωρώ και μάλιστα από τα μεγαλύτερα, αλλά δεν την είδα δικαστική και εκτελεστική εξουσία, ώστε να αποφασίσω και να διαπράξω εγώ την εκτέλεσή του. Η ουσία είναι ότι κάποιοι, πήραν το νόμο στα χέρια τους, αποφάσισαν ποια ποινή τού αρμόζει, την εκτέλεσαν και κάποιοι τους επικρότησαν γι' αυτό.

 

Στην ερώτησή μου είναι που περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την απάντησή σου: Αποφασίζω εγώ ότι αρμόζει θανατική ποινή σ' αυτούς που θεωρώ εγώ (αποδεδειγμένα δολοφόνους, βιαστές, εμπρηστές, ληστές, όπως αποδεδειγμένα υπήρξε βασανιστής ο Μάλλιος) ανάξιους να ζουν, τους εντοπίζω και τους εκτελώ εγώ και κάποιοι επικροτούν την πράξη μου. Έχω, αν όχι τη στήριξή σου, τουλάχιστον την αποδοχή σου για την επιλογή μου ή όχι; 

Κοιτα μιλαμε για πολιτικα θεμματα οπου η λεξη τρομοκρατια ειναι διαφορετικη για καθε εναν πχ η αθωα δολοφονια παιδιων απο αμερικανους ειναι πραξη για την ασφαλεια της Αμερικης και παραπλευρες απωλειες ενω η δολοφονια ενος υπουργου τους ειναι καθαρη τρομοκρατια που δεν θα αφησουν να περασει ετσι .

 

Τωρα για καθαρα εγκληματα που αφουρουν βιασμους, δολοφωνιες κλπ εκει ειναι αλλο γιατι μπορει πχ να υπαρχει και πλανη και να χασει καποιος την ζωη του αδικα εδω το επισημο κρατος ειδικα στις ΗΠΑ εχει πεσει πολλες φορες θυμα πλανης και αλλες φορες σταματησαν την εκτελεση και αλλες δυστηχως δεν προλαβαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θανατική ποινή κατά την γνώμη μου δεν αξίζει σε κάνεναν, αλλά το χαμογελάκι όταν βλέπεις να τρώνε τον αρχιβασανιστή της χούντας δεν κρυβεται...

 

...διότι το έγκλημά του ήταν ότι υπήρξε αρχιβασανιστής σ' ένα καθεστώς με το οποίο είμαστε ιδεολογικά απέναντι, πράγμα που τον εξαιρεί αυτομάτως από όλους τους υπόλοιπους, στους οποίους συνολικά δεν αξίζει η θανατική ποινή...

 

...ενώ αυτοί με τους οποίους κάποιοι βρίσκονται όχι ιδεολογικά (Μάλλιος: Βασάνισε αντιφρονούντες), αλλά ηθικά απέναντι («Χ» εγκληματίας: Δολοφόνησε ανυπεράσπιστο ηλικιωμένο για να τον ληστέψει/Βίασε κι έκαψε ζωντανή μια κοπέλα), είναι λογικό και πρέπον να βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα και η εκτέλεσή τους να μη δικαιολογεί «χαμογελάκι»...

 

...δεν το πιάνω, ομολογώ...

 

Αντιλαμβάνομαι βέβαια την αντίφαση σε αυτό.

 

Και; Την προσπερνάς σφυρίζοντας;

 

Κοιτα μιλαμε για πολιτικα θεμματα οπου η λεξη τρομοκρατια ειναι διαφορετικη για καθε εναν πχ η αθωα δολοφονια παιδιων απο αμερικανους ειναι πραξη για την ασφαλεια της Αμερικης και παραπλευρες απωλειες ενω η δολοφονια ενος υπουργου τους ειναι καθαρη τρομοκρατια που δεν θα αφησουν να περασει ετσι .

 

Τωρα για καθαρα εγκληματα που αφουρουν βιασμους, δολοφωνιες κλπ εκει ειναι αλλο γιατι μπορει πχ να υπαρχει και πλανη και να χασει καποιος την ζωη του αδικα εδω το επισημο κρατος ειδικα στις ΗΠΑ εχει πεσει πολλες φορες θυμα πλανης και αλλες φορες σταματησαν την εκτελεση και αλλες δυστηχως δεν προλαβαν. 

 

Ο Μάλλιος λοιπόν, «δικαίως» εκτελέστηκε από τη 17Ν, αφού ήταν όντως και αποδεδειγμένα βασανιστής. Ο Μπακογιάννης π.χ. ποιον βασάνισε ή σκότωσε, ώστε να τού επιβληθεί η θανατική ποινή και μάλιστα χωρίς να υπάρχει καν το ενδεχόμενο πλάνης, αφού δεν υπήρξε δίκη;

 

Όταν εκτελούνται πολιτικοί, όλα είναι μέλι γάλα, αλλά όταν εκτελούνται οι λοιποί εγκληματίες, πρέπει να μας δημιουργεί φραγμούς η πιθανότητα πλάνης; Ενδιαφέρον ακούγεται...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...διότι το έγκλημά του ήταν ότι υπήρξε αρχιβασανιστής σ' ένα καθεστώς με το οποίο είμαστε ιδεολογικά απέναντι, πράγμα που τον εξαιρεί αυτομάτως από όλους τους υπόλοιπους, στους οποίους συνολικά δεν αξίζει η θανατική ποινή...

 

...ενώ αυτοί με τους οποίους κάποιοι βρίσκονται όχι ιδεολογικά (Μάλλιος: Βασάνισε αντιφρονούντες), αλλά ηθικά απέναντι («Χ» εγκληματίας: Δολοφόνησε ανυπεράσπιστο ηλικιωμένο για να τον ληστέψει/Βίασε κι έκαψε ζωντανή μια κοπέλα), είναι λογικό και πρέπον να βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα και η εκτέλεσή τους να μη δικαιολογεί «χαμογελάκι»...

 

...δεν το πιάνω, ομολογώ...

Και; Την προσπερνάς σφυρίζοντας;

Αρχικά, και συγκεκριμενοποιώντας για τον Μάλλιο, μιλάμε για μια δολοφονία του '76, άρα σε μια ακραία χρονική περίοδο. Το ότι έληξε η χούντα λίγο πριν, δεν σημαίνει ότι αυτόματα, από το ξημέρωμα της επόμενης μέρας θα ήταν όλοι αγκαλιασμένοι, φίλοι και εχθροί. Με την ίδια λογική, αν κάποιος αύριο εισβάλει στη χώρα μου, δεν θα πω ότι δεν πιάνω όπλο επειδή είμαι κατά της θανατικής ποινής.

 

Για το τελευταίο, δεν θα κρυφτώ πίσω από δικαιολογίες. Κάνω ακριβώς αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά, και συγκεκριμενοποιώντας για τον Μάλλιο, μιλάμε για μια δολοφονία του '76, άρα σε μια ακραία χρονική περίοδο. Το ότι έληξε η χούντα λίγο πριν, δεν σημαίνει ότι αυτόματα, από το ξημέρωμα της επόμενης μέρας θα ήταν όλοι αγκαλιασμένοι, φίλοι και εχθροί. Με την ίδια λογική, αν κάποιος αύριο εισβάλει στη χώρα μου, δεν θα πω ότι δεν πιάνω όπλο επειδή είμαι κατά της θανατικής ποινής.

 

Ας τον εκτελούσαν και χθες, δε με απασχολεί αυτό. Τον έκριναν ένοχο, τον καταδίκασαν σε θάνατο, τον εκτέλεσαν, τέλος! Εγώ στο κριτήριο τού διαχωρισμού για το ποιος αξίζει τη θανατική ποινή και ποιος όχι είναι που κολλάω. Ο «ιδεολογικά» εγκληματίας ναι, ενώ ο «ηθικά», ή ο «για λόγους αρχής» όχι...

 

Για το τελευταίο, δεν θα κρυφτώ πίσω από δικαιολογίες. Κάνω ακριβώς αυτό.

 

Το θεωρώ υποκριτικό, αλλά είναι δικαίωμά σου. Εγώ δε μπορώ να το κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μαμά (όχι απαραιτήτως η συγκεκριμένη, αλλά η κάθε μαμά που θα μπορούσε να ήταν στη θέση της μητέρας του Ν. Ρωμανού) ήταν θύμα ενός αφελούς ρασιοναλισμού, ανώμαλες αποφύσεις του οποίου είναι ο μαρξισμός και ο φιλελευθερισμός στις πλέον δογματικές μορφές τους.

 

Άσε μας Κασσιμάτη κουκλίτσα μου.

 

dee, διάβασα στα πεταχτά την απάντησή σου, αλλά έχω μερικές δουλειές. Θα απαντήσω όμως, δε σε γράφω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...διότι το έγκλημά του ήταν ότι υπήρξε αρχιβασανιστής σ' ένα καθεστώς με το οποίο είμαστε ιδεολογικά απέναντι, πράγμα που τον εξαιρεί αυτομάτως από όλους τους υπόλοιπους, στους οποίους συνολικά δεν αξίζει η θανατική ποινή...

 

...ενώ αυτοί με τους οποίους κάποιοι βρίσκονται όχι ιδεολογικά (Μάλλιος: Βασάνισε αντιφρονούντες), αλλά ηθικά απέναντι («Χ» εγκληματίας: Δολοφόνησε ανυπεράσπιστο ηλικιωμένο για να τον ληστέψει/Βίασε κι έκαψε ζωντανή μια κοπέλα), είναι λογικό και πρέπον να βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα και η εκτέλεσή τους να μη δικαιολογεί «χαμογελάκι»...

 

...δεν το πιάνω, ομολογώ...

 

 

Και; Την προσπερνάς σφυρίζοντας;

 

 

Ο Μάλλιος λοιπόν, «δικαίως» εκτελέστηκε από τη 17Ν, αφού ήταν όντως και αποδεδειγμένα βασανιστής. Ο Μπακογιάννης π.χ. ποιον βασάνισε ή σκότωσε, ώστε να τού επιβληθεί η θανατική ποινή και μάλιστα χωρίς να υπάρχει καν το ενδεχόμενο πλάνης, αφού δεν υπήρξε δίκη;

 

Όταν εκτελούνται πολιτικοί, όλα είναι μέλι γάλα, αλλά όταν εκτελούνται οι λοιποί εγκληματίες, πρέπει να μας δημιουργεί φραγμούς η πιθανότητα πλάνης; Ενδιαφέρον ακούγεται...

 

Κοίτα δεν λέω ότι είναι σωστό αλλα ούτε ξέρω τι μπορεί να είχε κάνει.
 
Δεν είναι ακριβώς έτσι αλλα σκέψου "χοντρικά" ότι ένα κακοποιος μπορεί να σκοτώσει αρκετούς ανθρώπους ένα πολιτικός ολόκληρο έθνος!  
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα δεν λέω ότι είναι σωστό αλλα ούτε ξέρω τι μπορεί να είχε κάνει.

 

Αναφέρεσαι, υποθέτω, στην περίπτωση Μπακογιάννη (τον ανέφερα ως τυχαίο παράδειγμα πριν). Γι' αυτόν λοιπόν, επειδή «ούτε ξέρεις τι μπορεί να είχε κάνει», δεν εξετάζεις καν το ενδεχόμενο τής «πλάνης» (ενώ ούτε καν δικάστηκε, αλλά εκτελέστηκε απ' ευθείας από αυτούς που τον έκριναν εκ προοιμίου ένοχο), ενώ κόπτεσαι για την πιθανότητα δικαστικής πλάνης, άρα και άδικης εκτέλεσης ενός θανατοποινίτη...

 

...και κοιτάζεσαι στον καθρέφτη χωρίς να αισθάνεσαι ίχνος ενοχής... 

 

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι αλλα σκέψου "χοντρικά" ότι ένα κακοποιος μπορεί να σκοτώσει αρκετούς ανθρώπους ένα πολιτικός ολόκληρο έθνος!

 

Πάει με το κεφάλι η απονομή τής δικαιοσύνης, δηλαδή! Για πες να μάθω κι εγώ:

 

- Από πόσους φόνους και πάνω είναι αρμόζουσα η θανατική ποινή;

 

- Σε ποιες περιπτώσεις επικροτείς - ή, έστω, δε διαμαρτύρεσαι - το να επιβάλλεται και να εφαρμόζεται αυτόκλητα από όποιον κρίνει τον εαυτό του αρμόδιο;

 

- Μήπως τελικά δεν είναι τόσο πολυσύνθετο; Μήπως αποφασίζουμε με κριτήριο το αν το προς εκτέλεση άτομο είναι πολιτικός (άρα πιστολιά), ή όχι (άρα επιφύλαξη λόγω πιθανότητας πλάνης) ;

 

Αισθάνομαι πραγματικά την ανάγκη να προβώ σε προσωπικό χαρακτηρισμό, αλλά θα το πω όσο πιο πολιτισμένα μπορώ, για να μη διαγραφεί το post μου:

 

Κάποιος με τις ιδέες και τις θέσεις σου, θα ήταν πολύ πιο επικίνδυνος αν είχε εξουσία, ακόμα και από τον πλέον αιμοσταγή δικτάτορα που έχει καταγραφεί στην ιστορία. Θα έπρεπε να ντρέπεσαι, αλλά άτομα αυτού του σκεπτικού δε γνωρίζουν την έννοια τής λέξης «ντροπή»...

 

Ασχολήθηκα μαζί σου, πολύ περισσότερο απ' όσο σου αξίζει και θα σε παρακαλούσα να μην κάνεις ξανά παράθεση δικού μου post σε δικό σου. Αν το κάνεις, θα σε αγνοήσω...

 

 

dee, διάβασα στα πεταχτά την απάντησή σου, αλλά έχω μερικές δουλειές. Θα απαντήσω όμως, δε σε γράφω.

 

Δε θα σου καταλόγιζα κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις ποια είναι η ουσιαστική διαφορά μεταξύ τής δικής μου και τής δικής σου τοποθέτησης επί τού συγκεκριμένου ζητήματος; Ότι εσύ φαίνεται να εκλαμβάνεις ως - σχεδόν - δεδομένη εξέλιξη ενός τέτοιου υποθετικού περιστατικού, την «αυθαιρεσία τού τυχαίου σκατόμπατσου», ενώ εγώ θεωρώ ιδιαιτέρως πιθανή την απώλεια τής ζωής αθώων, ανυποψίαστων και απολύτως μη εμπλεκόμενων μέχρι εκείνη τη στιγμή πολιτών. 

 

Κι εγώ τη θεωρώ πιθανή ρε αδερφέ. Αλλά ανάμεσα στο "α, έχετε ένα όπλο στην τσέπη σας, συνεχίστε τη βόλτα σας κύριε" και το "α, ένα όπλο στην τσέπη σας, ΜΠΑΜ" υπάρχει και το "ψηλά τα χέρια ρε καριόλη".

 

Αντιμετωπίζεις ως όχι και τόσο σημαντική «λεπτομέρεια» (λες: «αρκεί να δεις όπλο»), το να κουβαλάει ο άλλος οπλοπολυβόλο, επειδή ...ακόμα δεν το έχει χρησιμοποιήσει, ενώ η δική μου λογική λέει ότι αποκλείεται να το πήρε μαζί του για να πουλήσει φιγούρα στη γκόμενα, αντιθέτως το πήρε διότι έχει εκ δεδομένου σκοπό να κάνει κάτι κακό.

 

Εμένα μου λέει ότι μπορεί να είναι νεροπίστολο, ασφαλίτης, διπλωμάτης, κάποιος που μπορεί να ετοιμάζεται να αυτοκτονήσει, ηθοποιός, φαρσέρ. Αυτό που φοβάμαι ακόμα περισσότερο είναι ότι μπορεί το όπλο να μην ήταν εκεί πριν φάει τη σφαίρα αλλά να είναι σαν αυτές τις μαγικές μολότωφ που εμφανίζονται μέσα στις τσάντες διαδηλωτών.

 

Μου λες ότι πρέπει να του δοθεί η ευκαιρία να κάνει αποδείξει τον κακό σκοπό του, ο οποίος μπορεί να καταλήξει από «απλή» ληστεία και διαφυγή, μέχρι τραυματισμό ή και φόνο.

 

Σου λέω ότι θεωρώ απείρως προτιμότερο, να γίνει ό,τι είναι δυνατόν προκειμένου αυτή η ευκαιρία να μην υπάρξει. Αν ήταν εφικτό να τίθεται εκτός λειτουργίας το Kalashnikov με ...τηλεχειρισμό από τους αστυνομικούς, δε θα ήθελα να εκτελεστεί μετά αυτός που το κουβαλάει. Εφόσον όμως αυτό δεν είναι εφικτό, προτιμώ εκατό φορές περισσότερο να τον γαζώσουν, παρά να αφήσουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να αφαιρέσει ζωές.

 

Όπως είπα και στο πρώτο quote, υπάρχουν πολλά ενδιάμεσα στάδια. Για μένα δεν αρκεί να "υπάρχει όπλο", με νοιάζει και το πλαίσιο. Άλλο ένα όπλο στη θήκη, άλλο ένα όπλο στο χέρι, άλλο ένα όπλο που σημαδεύει και άλλο ένα όπλο που έχει πυροβολήσει. Στις πρώτες περιπτώσεις έχεις πάντα τη δυνατότητα να ζητήσεις εκούσιο αφοπλισμό και να πυροβολήσεις αν δεν εισακουστείς, στις άλλες 2 περιπτώσεις, προφανώς παρακάμπτεις αυτό το στάδιο.

 

Για 'μένα, ο οποίος απλά την προσωπική μου άποψη εκφράζω και δε νομοθετώ (ούτε το έχω σκοπό, δυνατότητα ή έστω επιθυμία), αυτός είναι ένας εν δυνάμει δολοφόνος και δεν (πρέπει να) έχει τα ίδια δικαιώματα με τα πιθανά θύματά του.

 

Γενικά εκτιμώ τις απόψεις σου, ακόμα και τις λίγες φορές που δεν συμφωνούν με τις δικές μου γιατί διέπονται από σαφές και μη επουσιώδες σκεπτικό.

Αλλά το να αρνείσαι δικαιώματα σε έναν εν_δυνάμει_οτιδήποτε είναι από τις χειρότερες φασιστικές μαλακίες που έχω ακούσει.

 

Το άλλο παράδοξο που παρατηρώ - όχι μόνο στα δικά σου λεγόμενα, αλλά και σε πολλών ακόμα εδώ μέσα - είναι το ότι υπάρχει μια εμμονή στις ηλίθιες δικαιολογίες (ipad looks like a gun) ενός συγκεκριμένου μαλάκα (Κορκονέας) προκειμένου να ελαφρύνει τη θέση του σχετικά με τη διάπραξη ενός συγκεκριμένου εγκλήματος (δολοφονία Γρηγορόπουλου) και μία τάση να θεωρείται ότι αυτό, ή κάτι αντίστοιχο, θα συμβαίνει σε κάθε πιθανή μελλοντική περίπτωση. Την - ισχυρότατη κατ' εμένα - πιθανότητα να χαθούν ζωές ανθρώπων που δε φταίνε πουθενά, ή το να μην είναι όλοι οι μπάτσοι ίδιοι μαλάκες μ' αυτόν, τη βλέπω να περνάει στα ψιλά γράμματα, όπως και τις τόσες περιπτώσεις όπου ένοπλες ληστείες τραπεζών, έφτασαν να έχουν θύματα πυροβολισμών, από πελάτες και εργαζόμενους τής τράπεζας, μέχρι τυχαίους περαστικούς.

 

Χαίρομαι που βρίσκεις τη δικαιολογία "μπέρδεψα το iPad με όπλο" γελοία. Μακάρι να ήταν όλοι σαν εσένα, ειδικά σε μια χώρα που ο γαμημένος υπουργός βγαίνει και λέει ότι shopαρίστηκαν φωτογραφίες ξυλοδαρμένων "για να είναι αναγνωρίσιμοι". Ούτε εσύ, ούτε εγώ, ούτε ένας μπάτσος (σκέψου..) θα μπέρδευε ποτέ ένα κινητό με όπλο. Αλλά αν υπήρχε το νομικό πλαίσιο να τον καλύπτει, και τσιχλόφουσκα να έσκαγε, θα ισχυριζόταν πως άκουσε πυροβολισμό.

 

Πώς υπάρχει κόσμος που 5 χρόνια μετά πιστεύει στον εξοστρακισμό; Έτσι και το μαλακισμένο θα κρατούσε όπλο, ή ο βλάκας (αλλά όχι αρχίδι παιδοκτόνος) αστυνομικός μπερδεύτηκε και νόμισε πως το είδε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφέρεσαι, υποθέτω, στην περίπτωση Μπακογιάννη (τον ανέφερα ως τυχαίο παράδειγμα πριν). Γι' αυτόν λοιπόν, επειδή «ούτε ξέρεις τι μπορεί να είχε κάνει», δεν εξετάζεις καν το ενδεχόμενο τής «πλάνης» (ενώ ούτε καν δικάστηκε, αλλά εκτελέστηκε απ' ευθείας από αυτούς που τον έκριναν εκ προοιμίου ένοχο), ενώ κόπτεσαι για την πιθανότητα δικαστικής πλάνης, άρα και άδικης εκτέλεσης ενός θανατοποινίτη...

 

...και κοιτάζεσαι στον καθρέφτη χωρίς να αισθάνεσαι ίχνος ενοχής... 

 

 

Πάει με το κεφάλι η απονομή τής δικαιοσύνης, δηλαδή! Για πες να μάθω κι εγώ:

 

- Από πόσους φόνους και πάνω είναι αρμόζουσα η θανατική ποινή;

 

- Σε ποιες περιπτώσεις επικροτείς - ή, έστω, δε διαμαρτύρεσαι - το να επιβάλλεται και να εφαρμόζεται αυτόκλητα από όποιον κρίνει τον εαυτό του αρμόδιο;

 

- Μήπως τελικά δεν είναι τόσο πολυσύνθετο; Μήπως αποφασίζουμε με κριτήριο το αν το προς εκτέλεση άτομο είναι πολιτικός (άρα πιστολιά), ή όχι (άρα επιφύλαξη λόγω πιθανότητας πλάνης) ;

 

Αισθάνομαι πραγματικά την ανάγκη να προβώ σε προσωπικό χαρακτηρισμό, αλλά θα το πω όσο πιο πολιτισμένα μπορώ, για να μη διαγραφεί το post μου:

 

Κάποιος με τις ιδέες και τις θέσεις σου, θα ήταν πολύ πιο επικίνδυνος αν είχε εξουσία, ακόμα και από τον πλέον αιμοσταγή δικτάτορα που έχει καταγραφεί στην ιστορία. Θα έπρεπε να ντρέπεσαι, αλλά άτομα αυτού του σκεπτικού δε γνωρίζουν την έννοια τής λέξης «ντροπή»...

 

Ασχολήθηκα μαζί σου, πολύ περισσότερο απ' όσο σου αξίζει και θα σε παρακαλούσα να μην κάνεις ξανά παράθεση δικού μου post σε δικό σου. Αν το κάνεις, θα την αγνοήσω...

 

 

Δε θα σου καταλόγιζα κάτι τέτοιο.

Αλλο λεω αλλο καταλαβες και εγω τη δολοφονια μπακογιαννη δεν την καταλαβα αλλα στο πισω πισω μερος του μυαλου εχω καποιες μηδαμινες αμφιβολιες.

 

Οσο για το αλλο ενας "τρομοκρατης" σκοτωνει για καποια ιδανικα εστω και λανθασμενα ο αλλος κοιταει την παρτι του.

 

Γενικα ομως κανενας δεν πρεπει να αφερει την ζωη κανενος αυτο ειναι το μονο που συμφωνουμε.

 

Υ.Γ για αυτο τι γνωμη εχεις ?

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112990589

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...