Hal9000 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2013 Σχετικά με το θέμα, λάβαμε την επίσημη απάντηση του καταστήματος INFOWORLD την οποία και δημοσιεύουμε INFOWORLD Την Κυριακή το μεσημέρι, λόγω λάθους του αυτοματοποιημένου συστήματος τιμολόγησης με βάση τις τιμές πώλησης των προμηθευτών, ορισμένα προϊόντα διαμόρφωσαν τιμή πώλησης ιδιαίτερα χαμηλή -εκτός αγοράς- προκαλώντας το αγοραστικό ενδιαφέρον του κοινού. Το γεγονός ότι το συμβάν διαδραματίστηκε μεταξύ Κυριακής και Δευτέρας, που το κατάστημά μας παρέμενε κλειστό, δεν μας επέτρεψε να αντιληφθούμε έγκαιρα το πρόβλημα και να διακόψουμε την προβολή αυτών των προϊόντων στο Internet. Όταν τελικά το πράξαμε το βράδυ της Δευτέρας, είχαμε πλέον έναν όγκο από ανεκπλήρωτες παραγγελίες στην βάση δεδομένων μας τις οποίες έπρεπε να διαχειριστούμε. Αρχίσαμε μια τεράστια προσπάθεια επικοινωνίας και ενημέρωσης για το εσφαλμένο, καθώς και επιστροφής χρημάτων σε paypal, πιστωτικές και τραπεζικούς λογαριασμούς. Σε κάθε περίπτωση το λάθος προκλήθηκε από εμάς. Θέλουμε λοιπόν να ζητήσουμε συγνώμη από όλους όσους έχασαν το πολύτιμο χρόνο τους για αυτό και να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν υπήρξε καμία σκοπιμότητα και δόλος και ότι στο μέλλον θα είμαστε πιο προσεκτικοί ώστε να αποφευχθούν παρόμοιες καταστάσεις. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις