Προς το περιεχόμενο

Seagate SV35 Series 2TB 34.44euro


waterbear

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Παρήγγειλα και εγώ 2 SSD το μεσημέρι, αλλά δεν έχω καμία ελπίδα να παραλάβω...
 

 

 

 

 

 

 

 

Ο χρονος ειναι χρημα.

 


 

 

Ο χρονος ειναι χρημα.


Συνεπώς χρόνος = χρήμα. (1)

Αν υποθέσουμε ότι για να βρεις μια γυναίκα θες και χρήμα και χρόνο, Γυναίκα = χρήμα * χρόνος (2)

Από (1) και (2) έχουμε:
Γυναίκα = χρήμα * χρήμα
Γυναίκα = χρήμα ^ 2 (3)


Επίσης,
αν υποθέσουμε  η ρίζα όλων των δεινών και των προβλημάτων είναι το
χρήμα, ρίζα(Προβλήματα) = χρήμα => Προβλήματα = χρήμα ^ 2 (4)

Από (3) και (4) έχουμε:

Γυναίκα = Προβλήματα

http://www.probabilityof.com/math.shtml

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 183
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

και..?  τι σου ειπαν?  οτι δεν εχουν, ή οτι εκαναν λαθος?

 

Του είπαν στα 34Ε δεν υπάρχει διαθέσιμος αλλά υπάρχει στα 90Ε :devil:

 

Πέρα από την πλάκα, μετά την ακύρωση να απαιτείτε διαγραφή των προσωπικών σας στοιχείων από την database που δημιούργησαν με 500-1000 νέους πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου είπαν ότι έγινε λάθος στην τιμή. Οι τιμές κάνουν αυτόματα update από τον προμηθευτή τους και έγινε κάποιο λάθος από αυτούς. Μου ζήτησε 1000 φορές συγνώμη αλλά δεν ασχολήθηκα περαιτέρω...

 

Επίσης μου είπαν ότι θα φέρουν κάποιον SSD με τιμή γύρω στα 70€...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως παιδες ασχετα με την παραγραφο που εχουν και λενε πως δεν ευθυνονται για τυχον λαθη εδω δεν μιλαμε για 1 προιον οποτε οποιος κρατησε Prtscrn απο ολα καλο θα ηταν να τα στειλει στο ΙΝΚΑ. Δεν νομιζω να τους αφησουν ετσι οταν δουνε πως εγιναν τοσα "λαθη".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως παιδιά δέχομαι την λάθος τιμή από όποιον και αν οφείλεται αλλά τουλάχιστον δεν είναι υποχρεωμένοι να στείλουν ένα email/sms σε όλους αυτούς που έκαναν την παραγγελία;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τιμές κάνουν αυτόματα update από τον προμηθευτή τους και έγινε κάποιο λάθος από αυτούς.

Hμουν 99,9% σιγουρος οτι θα εχει γινει (ή τελος παντων θα ισχυριζονταν) ακριβως αυτο.

Γιατι στο 99,9% των περιπτωσεων ετσι "εμφανιζεται" το λαθος στην ιστοσελιδα. Γιατι; Απλα για να υπαρχει διαρκης ανανεωση προϊοντων/τιμων και να μη χασουν τυχον 5-10 (? ισως και -πιθανοτερο- κανεναν!) πελατες που θα αγοραζαν στο διαστημα που ειναι κλειστο το μαγαζι (νυχτα, Κυριακες, αργιες κλπ). Εκει και μονο εκει θεωρω οτι υπαρχει παντα στο ακεραιο η ευθυνη του καταστηματος. Ας ερχονταν οι τιμες απο τους προμηθευτες (με οποιο τροπο ερχονται) και ας τις εβαζαν οι ιδιοι μετα απο εναν ελεγχο (που ακομα και προχειροτατος θα εβγαζε ματι οτι λειπει πχ το ψηφιο της εκατονταδας απο 3-4 τιμες)! Αν ο προμηθευτης δεν δεχεται ας βρει αλλον (ετσι κι αλλιως οι "κανονικες" τους τιμες ειναι για κραξιμο).

 

Καλα ξεμπερδεματα λοιπον σε οσους "μπλεξατε"  με στοιχεια/χρηματα, και ακομα καλυτερα ξεμπερδεματα με τις καταγγελιες που εχετε ετοιμασει απο προχτες.

 

ΥΓ. Οπως γραφτηκε (και εχω ξαναγραψει και εγω) ειμαι 100% σιγουρος οτι αν αυριο κανουν το ιδιο παλι το 99% οσων παρηγγειλαν χθες-προχθες θα το ξανακανουν. Οταν απο απολυτοι αρχοντες ως συνολο (θελετε καταναλωτων, θελετε ψηφοφορων κλπ) γινομαστε μια αμυαλη και δημαγωγουμενη μαζα (και η φάρα μας δυστυχως διαπιστωνω οτι ειναι απο τις χειροτερες παγκοσμιως σε αυτο το θεμα) ολα οσα συμβαινουν καθημερινα μας αξιζουν και με το παραπανω.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...