Προς το περιεχόμενο

Formula 1


alexdelpiero

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 245
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επέτρεψέ μου να διαφωνίσω κάθετα και να πω το αντίθετο. Είναι από τις ελάχιστες εναπομείνασες ομάδες που δίνουν fun στίγμα στο πρωτάθλημα, κάτι διαφορετικό. Αυτο που βλέπαμε στα τέλη των 90'ς απ'τις Jordan αναλογικά. Σε αντίθεση π.χ με τις "άχρωμες" Sauber, Williams, Marussia κτλ. Ακόμα και η McLaren δεν μοιάζει  με αυτο που πάντοτε ήταν, παρα την τρέλα του Πέρεζ.

 

Οι δε αυτοκινητοβιομηχανίες κλασικά κλέβουν ότι δεν μπορούν να φτάσουν (βλέπε Mercedes).

 

Για να φτάσεις στην κορυφή, θα χρειαστεις σε ανθρώπινο δυναμικό κορυφαίους σχεδιαστες, ένα άρτια συντονισμένο πλήρωμα στα πιτς κτλ αλλά ποτε δεν γίνεται τίποτα χωρις τον κατάλληλο οδηγό. Για να κάτσει σε αυτην την θεση ο Σεμπ έπρεπε να αποδείξει την αξία του, πρώτα στην BMW ως τρίτος οδηγός που όλοι παραμιλούσαν με τους χρόνους του στις ελεύθερες, και εν συνεχεια στην Τόρο Ρόσο που εξέθεσε την "πρώτη" ομάδα με τα αποτελέσματά του έναντι Γουέμπερ-Κούλθαρντ (το πιο λούζερ δίδυμο έβερ) : http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BF_%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AC%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1_%CE%A6%CF%8C%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B1_1_%282008%29

 

 

Επίσης διαφωνώ και στην άποψη πάνω στον Σούμι. Στα δικα μου ματια τουλάχιστον ο τύπος ήταν αξιοθαύμαστος ως ρούκι, στα 2 πρώτα πρωταθλήματα (πολύ ταχύτητα!) και (κυρίως) στην γεμάτη κατορθώματα υπερπροσπάθειά του να ξυπνήσει απ'τον λήθαργο το αλογάκι.

Ξέπεσε οικτρά απ'τα αίσχη που ακολούθησαν, με τον Μπαρικέλο να τον λυπάται η ψυχη μας (κυρίως σεζόν 02/03/04), με την F1 να δυσωδιάζει.. Ειδικά το 04 παίζει να'ταν το χειρότερο πρωτάθλημα που παρακολούθησα.

 

Ας πω καταρχάς ότι είμαι/είμαστε πολύ λιγοί εμείς για να κρίνουμε ακόμη και τον τελευταίο δοκιμαστή της Marussia, αλλά το κάνουμε, απλά γιατί έτσι. Tολμάω να μιλήσω για τον Vettel, όταν δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο ούτε με 100 άλογα...τέλος πάντων.

Τα πρωταθλήματα που πήρε ο Schumacher 2000-2004 ήταν πράγματι οι χειρότερες χρονιές που έχω δει, ο κάθε αγώνας ήταν απλά μία ρουτίνα. Αλλά ποιός φταίει για αυτό; Μάλλον όλοι τους, η σκληρή δουλειά στη Ferrari, η ηγετική φυσιογνωμία και οι τρομερές οργανωτικές ικανότητες του Schumacher και εκτός πίστας, η αδιαφορία/έλλειψη χρημάτων/έλλειψη ικανότητας σε όλες τις άλλες ομάδες. Τα χρόνια αυτά ήταν η απόλυτη βαρεμάρα για εμάς, αλλά η Ferrari και ο Schumacher "τα δικαιούνταν", αν σκεφτούμε πόσο χάλια ήταν η ομάδα το '96, πόσο δούλεψαν τα χρόνια '96-00 και πόσο κοντά έφταναν στην πηγή.

Για το (επιφανειακό φυσικά, γιατί στην πραγματικότητα είναι ΟΙ επαγγελματίες...) fun που προσφέρει η Red Bull, δεν συμφωνώ λόγω χαρακτήρα, δεν μου αρέσουν πάρτυ, τα μπούτια και ο χαβαλές στην F1 και εννοείται σιχαίνομαι το Monaco.

Ο Vettel δείχνει να τρέχει με το καλύτερο μονοθέσιο, για αυτό και κερδίζει. Εντάξει, φυσικά δεν είναι Damon Hill με την Williams που πήγαινε μόνη της ή Ferrari/Schumi στην ακμή τους, αλλά και πάλι είναι φανερό ότι μιλάμε για τον καλύτερο συνδυασμό μηχανικών/αυτοκινήτου/οδηγού τα τελευταία χρόνια. Φυσικά και αυτό προσμετράται στα θετικά του, είναι και δικό του αποτέλεσμα εντός και εκτός πίστας, αλλά πόσο πιο σημαντική φαίνεται η προσπάθεια του Alonso, που ενώ τρέχει με ένα φανερά αργότερο μονοθέσιο, όχι μόνο καταφέρνει να είναι ανταγωνιστικός και να κερδίζει, αλλά και να παλεύει μέχρι τέλους;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

demessakis αυτό θα σου απαντούσα:

 

...Μάλλον όλοι τους, η σκληρή δουλειά στη Ferrari, η ηγετική φυσιογνωμία και οι τρομερές οργανωτικές ικανότητες του Schumacher και εκτός πίστας, η αδιαφορία/έλλειψη χρημάτων/έλλειψη ικανότητας σε όλες τις άλλες ομάδες. Τα χρόνια αυτά ήταν η απόλυτη βαρεμάρα για εμάς, αλλά η Ferrari και ο Schumacher "τα δικαιούνταν", αν σκεφτούμε πόσο χάλια ήταν η ομάδα το '96, πόσο δούλεψαν τα χρόνια '96-00 και πόσο κοντά έφταναν στην πηγή.
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό κάνει τον οδηγό να ξεχωρίζει για εμένα, οι ικανότητες εκτός πίστας. Γρήγοροι οδηγοί υπήρχαν και υπάρχουν πολλοί, πολλοί μπορεί να είναι και ταχύτεροι, αλλά κανείς δεν είναι Schumacher.

-Ήταν ο πρώτος που κατάλαβε την τεράστια σημασία της φυσικής κατάστασης και γυμναζόταν τόσο σκληρά.

-Δούλευε απίστευτες ώρες.

-Είχε την ικανότητα να ξέρει τί ακριβώς ήθελε από το μονοθέσιο, να ζητάει από τους μηχανικούς να το κάνουν και να τους πείθει να το κάνουν.

-Πέρα από αυτά, για κάποιον ανεξήγητο για εμένα λόγο, έγινε εξαιρετικά συμπαθής και έδεσε με την βαβέλ που λεγόταν Ferrari, τους συσπείρωσε όλους γύρω του και όλοι μαζί δούλεψαν απίστευτα πολύ.

Τα χρόνια '96-00 ήταν τα ωραιότερα που έχω παρακολουθήσει στην F1, δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Να μαζευτούν τόσοι ικανοί άνθρωποι, να δουλέψουν τόσο σκληρά και μεθοδικά για τόσα χρόνια, να μην τα καταφέρουν όπως θα ήθελαν αυτό το διάστημα  και τελικά να ανταμειφθούν την επόμενη τετραετία με τα πιο χαλαρά πρωταθλήματα της ιστορίας, χωρίς να διαθέτουν κάποιο εξωτικό χαρακτηριστικό, από όσο ξέρουμε τουλάχιστον.

Ο τρόπος που δούλεψε η Ferrari εκείνη την εποχή ήταν μοναδικός για έναν και μόνο λόγο, γιατί όλα και όλοι στήθηκαν πάνω στο Schumacher και αυτός δεν τους διέψευσε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω καλύτερα δεν θα μπορούσα να διατυπώσω απ'τον Voodooman. Και πιστεύω πως αυτό ισχύει για κάθε έναν που αφήνει εποχή, σε οποιοδήποτε σπορ, μηχανοκίνητο ή μη. Η απίστευτη προσπάθεια, η ασταμάτητη δουλειά, ουσιαστικά θυσία της προσωπικής ζωής για να φτάσεις ψηλά, ψηλότερα από κάθε άλλον. Και η δυνατότητα να εμπνεύσεις/πείθεις τους τριγύρω σου να σκυλιάσουν ομοίως.

 

Αν μιλούσαμε για "ωμη" ταχύτητα και οδηγικό ταλέντο, έχω την αίσθηση πως ο πιο "χαρισματικος" που έχω δει πρέπει να'ναι ο Κίμι. Ή ο Μίκα. Ένας απ'τους δυο. Αλλά ο Iceman δεν θα μπορούσε ποτέ να κάνει ότι ο MS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό κάνει τον οδηγό να ξεχωρίζει για εμένα, οι ικανότητες εκτός πίστας. Γρήγοροι οδηγοί υπήρχαν και υπάρχουν πολλοί, πολλοί μπορεί να είναι και ταχύτεροι, αλλά κανείς δεν είναι Schumacher.

-Ήταν ο πρώτος που κατάλαβε την τεράστια σημασία της φυσικής κατάστασης και γυμναζόταν τόσο σκληρά.

-Δούλευε απίστευτες ώρες.

-Είχε την ικανότητα να ξέρει τί ακριβώς ήθελε από το μονοθέσιο, να ζητάει από τους μηχανικούς να το κάνουν και να τους πείθει να το κάνουν.

-Πέρα από αυτά, για κάποιον ανεξήγητο για εμένα λόγο, έγινε εξαιρετικά συμπαθής και έδεσε με την βαβέλ που λεγόταν Ferrari, τους συσπείρωσε όλους γύρω του και όλοι μαζί δούλεψαν απίστευτα πολύ.

Τα χρόνια '96-00 ήταν τα ωραιότερα που έχω παρακολουθήσει στην F1, δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Να μαζευτούν τόσοι ικανοί άνθρωποι, να δουλέψουν τόσο σκληρά και μεθοδικά για τόσα χρόνια, να μην τα καταφέρουν όπως θα ήθελαν αυτό το διάστημα  και τελικά να ανταμειφθούν την επόμενη τετραετία με τα πιο χαλαρά πρωταθλήματα της ιστορίας, χωρίς να διαθέτουν κάποιο εξωτικό χαρακτηριστικό, από όσο ξέρουμε τουλάχιστον.

Ο τρόπος που δούλεψε η Ferrari εκείνη την εποχή ήταν μοναδικός για έναν και μόνο λόγο, γιατί όλα και όλοι στήθηκαν πάνω στο Schumacher και αυτός δεν τους διέψευσε.

 

- Οποιοσδήποτε οδηγεί τέτοιο μονοθέσιο, έχει παρόμοια φυσική κατάσταση. Δεν αναφέρομαι στα παλιά χρόνια, που μέχρι και πούρα άναβαν, κατά την διάρκεια των αγώνων. Άσε που τα ρεπορτάζ, ακολουθούσαν και ανέφεραν μόνο τον Σούμι, τα οποία λειτουργούσαν σαν διαφήμιση του Γερμανού. Ρεπορτάζ του τύπου "Πως γυμνάζεται ο Σούμι", "Πως κάνει το ένα ο Σούμι", "Πως κάνει το άλλο ο Σούμι".

- Όπως η πλειοψηφία...

- Το οποίο θα μπορούσε να διατυπωθεί και ως... "είχε καλύτερους μηχανικούς", οπότε δεν νομίζω η οδηγική ικανότητα κάποιου, να οφείλεται στους γύρω του.

- Για εσένα, ναι. Για τους υπόλοιπους όμως συναδέλφους του, ήταν από τους πιο μισητούς. Περισσότερο εντυπωσιακό ήταν που συσπείρωσε την Φεράρι με τον Έκλεστοουν, παρά την πρώτη μόνο ;).

Αν δεν κάνω λάθος, κάπου σε εκείνα τα χρόνια (96-00), αναφερόταν ο Μίκι Λάουντα, όταν είπε πως "ακόμη και μαϊμού να βάλεις να οδηγήσει, θα τα καταφέρει".

 

Ο Σούμι, για μένα, σε ένα πράμα ξεχώριζε. Χωρίς αυτόν, δεν θα βλέπαμε ποτέ να μπαίνουν τόσοι περιορισμοί στην Φ1, και τόσες βοήθειες (π.χ. launch control, χάρη στην ικανότητά που είχε ο "βασιλιάς", από την pole position, να στρίβει συνήθως... 5ος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Οποιοσδήποτε οδηγεί τέτοιο μονοθέσιο, έχει παρόμοια φυσική κατάσταση. Δεν αναφέρομαι στα παλιά χρόνια, που μέχρι και πούρα άναβαν, κατά την διάρκεια των αγώνων. Άσε που τα ρεπορτάζ, ακολουθούσαν και ανέφεραν μόνο τον Σούμι, τα οποία λειτουργούσαν σαν διαφήμιση του Γερμανού. Ρεπορτάζ του τύπου "Πως γυμνάζεται ο Σούμι", "Πως κάνει το ένα ο Σούμι", "Πως κάνει το άλλο ο Σούμι".

- Όπως η πλειοψηφία...

- Το οποίο θα μπορούσε να διατυπωθεί και ως... "είχε καλύτερους μηχανικούς", οπότε δεν νομίζω η οδηγική ικανότητα κάποιου, να οφείλεται στους γύρω του.

- Για εσένα, ναι. Για τους υπόλοιπους όμως συναδέλφους του, ήταν από τους πιο μισητούς. Περισσότερο εντυπωσιακό ήταν που συσπείρωσε την Φεράρι με τον Έκλεστοουν, παρά την πρώτη μόνο ;).

Αν δεν κάνω λάθος, κάπου σε εκείνα τα χρόνια (96-00), αναφερόταν ο Μίκι Λάουντα, όταν είπε πως "ακόμη και μαϊμού να βάλεις να οδηγήσει, θα τα καταφέρει".

 

Ο Σούμι, για μένα, σε ένα πράμα ξεχώριζε. Χωρίς αυτόν, δεν θα βλέπαμε ποτέ να μπαίνουν τόσοι περιορισμοί στην Φ1, και τόσες βοήθειες (π.χ. launch control, χάρη στην ικανότητά που είχε ο "βασιλιάς", από την pole position, να στρίβει συνήθως... 5ος).

 

Τα περισσότερα είναι προσωπικές σου απόψεις, ΟΚ. Πάντως μη θεωρείς αυτονόητο ότι το '92-'93 όλοι είχαν την τρομερή φυσική κατάσταση και δούλευαν τόσο πολύ, αυτά τα έφερε ο Σουμάχερ.

Δεν νομίζω ο Νίκι Λάουντα πάντως να είπε κάτι τέτοιο, αυτό το πρωτοείπε, από όσο ξέρω, ο Μπλονκβιστ ή ο Ρερλ (νομίζω ο δεύτερος) για την Μισέλ Μουτόν και το Audi quattro. Και κάτι τέτοιο πρέπει να ειπώθηκε και για τον Hill το '96.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξ, ντροπή μου, να κάνω λάθος το όνομα του. Πάντως είμαι σίγουρος, πως ήταν δικά του λόγια.

 

Για την φυσική κατάσταση, επιμένω. Αν κάποιος δεν έχει καλή, δεν μπορεί να αντέξει εκεί μέσα. Επίσης, άλλο είναι να οδηγείς το κορυφαίο μονοθέσιο (που κακά τα ψέματα, πάει μόνο του), και άλλο ένα από τα χειρότερα. Στο δεύτερο, δεν οδηγείς, παλεύεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα , τα εφερε η δηθεν ανικανοτητα του Shumi , μαλιστα .....το ακουσαμε και αυτο. Ψαξε να δεις παλιότερα βιντεο με τι ετρεχε ο Shumi , πως οδηγουσε , και ποιους ειχε αντιπαλους μεσα σε αυτους θα δεις και εναν πως τον λεγανε μωρε; α ! Ayrton Senna ,αν τον εχεις ακουστα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τον συγκρινω απλα προσπαθω να σχηματισω μια εικονα της οδηγικης ικανοτητα του Shumi και γενικοτερα των οδηγων εκεινης της περιοδου .Αν εχεις παρακολουθησει παλιοτερους αγωνες θα καταλαβεις οτι οδηγοι της παστας του Shumi δεν εχουν αναγκη απο launch control και λοιπα βοηθηματα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντύπωση μου προκάλεσε το γεγονός που ανέφερα. Πως ενώ είχε σοβαρό πρόβλημα στις εκκινήσεις, αποφάσισαν να το υιοθετήσουν. Και αν δεν κάνω λάθος, μια άλλη ομάδα (εκτός φεράρι), είχε κάνει εξέλιξη πάνω σε αυτό (lc), και δεν της επέτρεψαν να το χρησιμοποιήσει. Άραγε αν αυτή η ομάδα ήταν η Φεράρι, θα της το απαγόρευαν; (ρητορική ερώτηση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην συγκρίνεις ανόμοιους. Αν δεν ήταν εκείνη η καταραμένη πρωτομαγιά, μόνο ο Ραλφ, θα ήξερε τώρα τον Σούμι.

 

Νομίζω πάντως πως εκείνη η χρονιά δεν είχε αρχίσει καλά για τον Senna, από την αρχή είχε φανεί ότι ο Schumacher και η Benetton ήταν πολύ ανταγωνιστικοί.

Έχω καταλήξει να μην συγκρίνω οδηγούς που οδηγούν ακόμη και για την ίδια ομάδα, πόσο μάλλον με διαφορετικά αυτοκίνητα σε διαφορετικές εποχές. Υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες πέρα από τον οδηγό που καθορίζουν το τελικό αποτέλεσμα, ώστε κάθε σύγκριση είναι ανούσια. Ο μόνος λόγος που θεωρώ τον Schumacher τον σπουδαιότερο οδηγό από αυτούς που έχω δει είναι αυτός που προανέφερα, φαίνεται να έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο και εκτός cockpit στο στήσιμο ολόκληρης της ομάδας, στην αναγέννησή της και στην μετέπειτα κυριαρχία της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...