DownUNDERground Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Ευχαριστώ φίλε. Οι υπόλοιποι με τί πληρώνετε; Και αν μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει το 1ο point, για να καταλήξω στο πως θα πληρώσω (αν alipay=υποχρεωτικά ταυτότητες κλπ. με βλέπω για σκέτη κάρτα).
flogerakos Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Παιδιά να ρωτήσω κατι? Εκανα μια αγορά απο το Aliexpress και μετα απο ενα 24ωρο μου ειπε οτι η πληρωμη ηταν επιτυχής. Μετα μου γραφει "Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in 17days 07hours 57minutes 08seconds ." Δηλαδη θα το στειλει μεσα σε 17 ημερες η απλα τιπικο ειναι αυτο και παιζει να το χει στείλει?
petreus Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 @DownUNDERground Χρησιμοποιώ πάντα την κάρτα απ' ευθείας. Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα στα disputes. Για Alipay που έχω ψάξει, χρειάζεται αριθμός διαβατηρίου και επίσης κάνει και verification μέσω κινητού (Πιθανώς να στέλνει κωδικό με sms). @flogerakos Είναι το μέγιστο χρονικό διάστημα που έχει στη διάθεσή του ο πωλητής για να σου στείλει το δέμα. Μετά από αυτό ακυρώνεται αυτόματα η παραγγελία και παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. Μου κάνει εντύπωση πάντως, συνήθως είναι γύρω στις 5 μέρες. Ο πωλητής το στέλνει σε 2-3 μέρες το πολύ. Στην Κίνα γιορτάζουν αυτήν την περίοδο την πρωτοχρονιά και πιθανόν να καθηστερήσουν κάποιες παραγγελίες. Το Aliexpress βγάζει και προειδοποίηση για αυτό. 1
LF21 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2017 Παιδιά να ρωτήσω κατι? Εκανα μια αγορά απο το Aliexpress και μετα απο ενα 24ωρο μου ειπε οτι η πληρωμη ηταν επιτυχής. Μετα μου γραφει "Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in 17days 07hours 57minutes 08seconds ." Δηλαδη θα το στειλει μεσα σε 17 ημερες η απλα τιπικο ειναι αυτο και παιζει να το χει στείλει? Θα πρέπει να στείλει αυτό που αγόρασες εντός 17 ημερών διαφορετικά θα ακυρωθεί η παραγγελία σου και θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Συνήθως το διάστημα αυτό που δίνει το Aliexpress στους πωλητές είναι πολύ λιγότερο (7 ημέρες αντί 17) υπό κανονικές συνθήκες αλλά τώρα έπεσες πάνω στην περίοδο της κινέζικης πρωτοχρονιάς και θα υπάρξουν γενικώς μεγάλες καθυστερήσεις στις μεταφορές από Κίνα.
petreus Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Μέχρι τώρα έκανα τις πληρωμές μου στο Aliexpress με τη Revolut και όλα μια χαρά. Εδώ και λίγες μέρες, που έχουν γίνει και αλλαγές στο μενού παραγγελίας, μου πετάει το παρακάτω μύνημα στην τελική φάση της παραγγελίας που γίνεται το payment confirmation: Το FAQ του Aliexpress για αυτές τις περιπτώσεις λέει μεταξύ άλλων: "When making payment on AliExpress, you must have an activated 3-D Secure Code. Please contact your bank to confirm whether your card has been authorized with 3-D Secure Authentication." Το οποίο 3-D Secure Authentication πρέπει να είναι αυτό που σε κατευθύνει στη σελίδα της Mastercard για να συμπληρώσεις εκεί τα στοιχεία/κωδικό σου, σαν έξτρα μέτρο ασφαλείας. Αυτό δεν το έχω κάνει και υποπτεύομαι ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν περνάνε οι πληρωμές. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία;
villasg Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Εγω με revolut Μια χαρα χωρις να πειραξω τιποτα . Εχθες εκανα αγορα . Χαζο , αλλα , εχει λεφτα μεσα η καρτα? 2
petreus Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Και λεφτά έχει και verification έχω κάνει, αλλά δεν...
NikosKallithea Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 ^ Προσπάθησες απο αλλο μηχάνημα ή το κινητό σου να το πληρώσεις? 1
petreus Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δοκίμασα με το κινητό και δέχτηκε την πληρωμή. Σε ευχαριστώ. Έχεις μήπως ιδέα τη μπορεί να μπλοκάρει την πληρωμή από το PC; Έχω ήδη δοκιμάσει με απενεργοποιημένα firewall και άλλες ασφάλειες, αν και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα με αυτό το configuration. Θα κάνω και άλλες δοκιμές με άλλο browser και ότι άλλο μπορώ να σκεφτώ.
NikosKallithea Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Δοκίμασα με το κινητό και δέχτηκε την πληρωμή. Σε ευχαριστώ. Έχεις μήπως ιδέα τη μπορεί να μπλοκάρει την πληρωμή από το PC; Έχω ήδη δοκιμάσει με απενεργοποιημένα firewall και άλλες ασφάλειες, αν και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα με αυτό το configuration. Θα κάνω και άλλες δοκιμές με άλλο browser και ότι άλλο μπορώ να σκεφτώ. Κατι πρέπει να παιζει με τα πιστοποιητικά σου, άλλαξε και browser 1
xatzi13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 καλησπέρα παιδιά μια βοήθεια, έκανα παραγγελία απο aliexpress ένα tempered glass, το οποίο στην περιγραφή έγραφε ότι είναι κυρτό και ότι καλύπτει όλη την οθόνη. Τώρα που το παρέλαβα είδα ότι δεν είναι και είναι όχι μονο φλάτ αλλά δεν ειναι κυρτό. επικοινώνησα με τον πωλητη και μου είπε το παρακάτω: ---We are really sorry about it. But our glass is the real 2.5D. but is not all full screen cover. i think you need the 3D glass. it can full screen cover.But we will refund you 3USD.First you can go to make a dispute. and the dispute reason must be "Shipping method was not as described". then we can refund you 3USD.By the way. could you please give us all 5 star good feedback?How did you think?---- πείτε μου τι να κάνω. να κάνω το dispute? εάν δεν του βάλω 5 αστέρια που ζητάει δεν θα πάρω το refund?
petreus Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Ο τύπος δεν σε εκβιάζει. Το dispute είναι άσχετο με το feedback το οποίο έχεις περιθώριο να το κάνεις 1 μήνα αφού κλείσει η αγοραπωλησία. Και είναι και πραιρετικό (το feedback).
xatzi13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Ο τύπος δεν σε εκβιάζει. Το dispute είναι άσχετο με το feedback το οποίο έχεις περιθώριο να το κάνεις 1 μήνα αφού κλείσει η αγοραπωλησία. Και είναι και πραιρετικό (το feedback). και για ποιο λόγο μου ζητάει to dispute να είναι εξαιτίας "Shipping method was not as described" και όχι τον πραγματικό λόγο ''product was not as described''?? παρεμπιπτόντως δεν υπάρχει επιλογή στο dispute "Shipping method was not as described"
petreus Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Πες του ότι δεν υπάρχει τέτοια επιλογή. Μπορεί και αυτός να μπερδεύτηκε.
xatzi13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Πες του ότι δεν υπάρχει τέτοια επιλογή. Μπορεί και αυτός να μπερδεύτηκε. πραγματικά δε ξέρω αν με δουλεύει, είναι και η πρώτη μου αγορά απο εκεί...... αυτή η επιλογή που μου ζητάει "Shipping method was not as described" είναι στις επιλογές για τις επιστροφές προιόντων και όχι για μερικό refund ενώ παράλληλα μου μιλάει για να μου επιστρέψει 3 δολλάρια. Τον ρώτησα και περιμένω... Αν στο dispute εγώ γράψω τους πραγματικούς λόγους υπάρχει περίπτωση να κολλήσει το dispute στον πωλητή ή το αλι ενεργεί απο μόνο του μετά?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα