Προς το περιεχόμενο

Τροφοδοτικά desktop,ποιό;ποιός;;


coolerman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, thouthou είπε

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-05-11 191037.png

Δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να συμβαίνει.

Λογικά στα υπόλοιπα καταστήματα δεν ισχύει, ερώτηση για επιβεβαίωση πριν την αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, nickol-us είπε

Δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να συμβαίνει.

Λογικά στα υπόλοιπα καταστήματα δεν ισχύει, ερώτηση για επιβεβαίωση πριν την αγορά.

Εφόσον παρέχεται η εγγύηση από την αντιπροσωπεία δεν είναι κάτι που προσδίδει επιπλέον αξία. Δεν είναι κακό εννοείται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, SeNNinhA είπε


Παραμένει από τα καλα και ποιοτικά. Το ότι μπορεί να βγαίνουν καλύτερα δεν μειώνει σε τίποτε την υπάρχουσα ποιότητα μιας συσκευής.

Ιαπωνικά capacitors και 10 χρόνια εγγύηση.

Δεν θεωρώ ότι είναι όμως στα top διότι δεν είναι ΑΤΧ3.0 και έχουμε περάσει πια σε αυτή την πιστοποίηση.

Επίσης οι τιμές των Seasonic είναι πολύ ανταγωνιστικες και τα BeQuite έχουν ανέβει και αυτά πολύ με ανταγωνιστικες τιμές επίσης και μιλάω για τα ΑΤΧ3.0 μοντέλα τους.

Οπότε θεωρω ότι θα πρεπει να πέσει η τιμή του για να δικαιολογεί την αγορά του σήμερα

Για αυτά το υλοποιήσεις κοιτάμε στα 850W; Δε με πειράζει να πάω σε Seasonic. Be Quiet δε ξέρω τι επίπεδο after sales έχει 

 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και τα Be Quiet δινουν 10 χρονια εγγυησης,οπως εχει αυτο της υπογραφης μου που αγορασα πριν λιγες μερες.Αλλα περα απο την καλη τους φημη,ο κυριος λογος που τους προτιμησα αυτη την φορα ειναι οτι κατασκευαζονται στην Γερμανια,απο Γερμανικη εταιρια την Listan GmbH.

https://www.listan.com/de

https://www.bequiet.com/en/powersupply/4166

Οπως γραφει στην σελιδα κατω δεξια ''developed in Germany''. Αλλα σε οποιαδηποτε Ευρωπαικη χωρα και να φτιαχνονταν θα τα προτιμουσα.Εχω κουραστει απο τις Κινεζικες εταιριες απο Ταιβαν κυριως,που τωρα τελευταια εχουν δει πολυ ψηλα τον αμανε.

Επεξ/σία από benign
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Για αυτά το υλοποιήσεις κοιτάμε στα 850W; Δε με πειράζει να πάω σε Seasonic. Be Quiet δε ξέρω τι επίπεδο after sales έχει 

 

Το τι Watts χρειάζεστε δνε μπορώ να το γνωρίζω. Θεωρώ πάντως ότι στα νέα συστήματα δεν μπαίνει τίποτε λιγότερο από 750W.

21 λεπτά πριν, benign είπε

Και τα Be Quiet δινουν 10 χρονια εγγυησης,οπως εχει αυτο της υπογραφης μου που αγορασα πριν λιγες μερες.Αλλα περα απο την καλη τους φημη,ο κυριος λογος που τους προτιμησα αυτη την φορα ειναι οτι κατασκευαζονται στην Γερμανια,απο Γερμανικη εταιρια την Listan GmbH.

https://www.listan.com/de

https://www.bequiet.com/en/powersupply/4166

Οπως γραφει στην σελιδα κατω δεξια ''developed in Germany''. Αλλα σε οποιαδηποτε Ευρωπαικη χωρα και να φτιαχνονταν θα τα προτιμουσα.Εχω κουραστει απο τις Κινεζικες εταιριες απο Ταιβαν κυριως,που τωρα τελευταια εχουν δει πολυ ψηλα τον αμανε.

Το ίδιο σε Be Quiet Pure Power 12M σε 850W έχω και εγώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά για ενημέρωση:

Το eshop (για corsair) απάντησε ότι στα 10 χρόνια μπορούμε να το πάμε σε κάποιο e-shop.

Το e-gate (για seasonic)  απάντησε "Η εγγύηση είναι του κατασκευαστή ωστόσο μπορείτε να το φέρετε σε εμάς σε κάθε περίπτωση" 

Ρώτησα αυτά τα καταστήματα γιατί αναφέρονται στις σελίδες των εταιρειών στο "where to buy".

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κανω και εγω μια ερωτηση,μιας και ειναι σχετικη με τροφοδοτικα.Εχω ενα RM750,αγορασμενο απο το eshop στις 23/12/2023 και θελω να το στειλω πισω στην Corsair.Ανοιξα χθες το απογευμα ticket,τους περιεγραψα το προβλημα και σημερα πρωι πρωι μου εστειλαν pre-paid shipping label να το εκτυπωσω και να το στειλω πισω με εξοδα δικα τους.Το θεμα ειναι οτι δεν ειμαι 100% σιγουρος οτι φταιει το τροφοδοτικο,τι γινεται σε περιπτωση που το τροφοδοτικο δεν εχει κανενα προβλημα,ξερεις κανενας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

Να κανω και εγω μια ερωτηση,μιας και ειναι σχετικη με τροφοδοτικα.Εχω ενα RM750,αγορασμενο απο το eshop στις 23/12/2023 και θελω να το στειλω πισω στην Corsair.Ανοιξα χθες το απογευμα ticket,τους περιεγραψα το προβλημα και σημερα πρωι πρωι μου εστειλαν pre-paid shipping label να το εκτυπωσω και να το στειλω πισω με εξοδα δικα τους.Το θεμα ειναι οτι δεν ειμαι 100% σιγουρος οτι φταιει το τροφοδοτικο,τι γινεται σε περιπτωση που το τροφοδοτικο δεν εχει κανενα προβλημα,ξερεις κανενας?

Κανονικά πρεπει να χρεωθείς και τα δύο μεταφορικά καθώς και κάποιο ποσό για τον έλεγχο σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο τους.

Μπορεί και να μην σε χρεώσουν τίποτε εάν είναι καλοί άνθρωποι. Πρέπει να δεις τι προβλέπουν αυτοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μεταφορικα για να το στειλω πισω δεν τα πληρωνω,μου εστειλαν πληρωμενο καρτελακι για να το βαλω πανω στο δεμα.Τωρα αν θα πληρωσω για να μου το στειλουν πισω δεν το ξερω και δεν με ενδιαφερει και πολυ.Μαλλον θα πρεπει να σιγουρευτω οτι φταιει το τροφοδοτικο 100% και μετα να το στειλω.Κατι αλλο αν γνωριζει καποιος,εχει καποια ημερομηνια το ticket?Πχ τοσες μερες μεχρι να το στειλω ή το στελνω ακομα και 1 μηνα μετα πχ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Τα μεταφορικα για να το στειλω πισω δεν τα πληρωνω,μου εστειλαν πληρωμενο καρτελακι για να το βαλω πανω στο δεμα.Τωρα αν θα πληρωσω για να μου το στειλουν πισω δεν το ξερω και δεν με ενδιαφερει και πολυ.Μαλλον θα πρεπει να σιγουρευτω οτι φταιει το τροφοδοτικο 100% και μετα να το στειλω.Κατι αλλο αν γνωριζει καποιος,εχει καποια ημερομηνια το ticket?Πχ τοσες μερες μεχρι να το στειλω ή το στελνω ακομα και 1 μηνα μετα πχ?

Καλύτερα να ρωτήσεις την Corsair για αυτο, αν και απο την στιγμη που σου ζητησε να το στειλεις δεν νομιζω να σε χρεωσουν τίποτα, για ολη την διαδικασία. Ρωτά τους για την περίπτωση που το τροφοδοτικό το βρουνε εντάξει(που δεν νομίζω), αν υπάρχει χρέωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,τους ρώτησα τελικά χθες το βράδυ και σήμερα το πρωί μου απάντησε ένας υπάλληλος τους ότι από την στιγμή που έχει ήδη εγκριθεί το rma ticket μου δεν χρειάζεται να ανησυχώ για το αν είναι χαλασμένο ή  όχι το τροφοδοτικό και να το στείλω πίσω όπως και να έχει.Οποτε προχωράω στην επιστροφή και βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...