Προς το περιεχόμενο

ψαχνω κάρο [αμαξι] με χαμηλη καταναλωση


viper2005

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δες κατι τουρμπο με λιγα κυβικα

και αν ειναι δυνατο κατι σε ντιζελ.

για κανενα λογο δε παιρνεις διλιτρο,εκτος κι αν θες να πληρωνεις εναμισι χιλιαρικο το χρονο σε φορο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

honda  civic type r ep3 προγραμματισμενο απο geartech.. εκαψε τοσο. :D  10 λιτρα το ειχα 1 ολοκληρη μερα και εκανα 300 χλμ

 

Εντος πολης ???????????? Τοσο και λιγο πιο κατω μου εκειγε εμενα το 1800αρι cicic με αυτοματο κιβωτιο του 2008

 

Αλλα με 6000 ειναι ανυπαρκτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι απο hyundai κοίταξες μήπως σε ενδιαφέρει? Κυρίως απο 2004 και πάνω, μην σου πω και τα πιο καινούρια όπως i10 ή i20.

 

με 5500 ειχα δεί ενα i10 πετρέλαιο σε πολύ καλή κατασταση καπου στον πειραιά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντος πολης ???????????? Τοσο και λιγο πιο κατω μου εκειγε εμενα το 1800αρι cicic με αυτοματο κιβωτιο του 2008

 

Αλλα με 6000 ειναι ανυπαρκτα

ω ναι.. και ξενερωσα την ζωη μου και το αμαξι ειναι  1ο σταδιο 210 αλογα ροδα..

τωρα το οτι τα Honda ειναι οικονομικα το ξερω.. τωρα τοσο πολυ δεν το ηξερα.. εαν εχει ρυθμιστει καλα ωστε να αντεξει σε βαθος χρονου ουτε αυτο το γνωριζω.. παντως εγω εβαλα 25 ευρω η 30 εαν θυμαμαι καλα και εκανα 300+ χλμ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα πιο οικονομικα σε θεμα καταναλωσης-συντηρησης αυτη τη στιγμη ειναι τα 107-c1-aygo-cuore που φορανε τον ιδιο κινητηρα (daihatsu) και εχουν πραγματικη καταναλωση 5-6 λιτρα μικτο κυκλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

smart passion/brabus 70+ αλογα?

επισης

αυτα τα νουμερα ισχυουν?

 

 

thanks

 

τα smart ειδικά τα turbo τσιμπάνε αν εχεις βαρύ πόδι...

το δικό μου ήταν 62 άλογα και όταν το πάταγα εκαιγε τουλάχιστον σαν 1400 για να μην πω 1600 και φανει υπερβολικό...

 

εγω θα πρότεινα ενα φθηνό πετρέλαιο ή καποιο 1.2 π.χ. Polo και όπως προαναφέρθηκε 107-c1-aygo-cuore (το cuore δε φοράει ιδιο κινητήρα, ειναι εντελώς διαφορετικό και πιο οικονομικό)

 

κάτι τετοιο;

 

με 5 του το παίρνεις άνετα και ενα χιλιαρικο τελωνειο με πινακίδες περίπου...

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3626166/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ω ναι.. και ξενερωσα την ζωη μου και το αμαξι ειναι  1ο σταδιο 210 αλογα ροδα..

τωρα το οτι τα Honda ειναι οικονομικα το ξερω.. τωρα τοσο πολυ δεν το ηξερα.. εαν εχει ρυθμιστει καλα ωστε να αντεξει σε βαθος χρονου ουτε αυτο το γνωριζω.. παντως εγω εβαλα 25 ευρω η 30 εαν θυμαμαι καλα και εκανα 300+ χλμ..

 

Honda ειναι προσοντα !!!!Ακαομα και το CRV που εχω τωρα με υγραεριο και αυτοματο (παντα...) εχει καταναλωση εντος πολης 13-14 λιτρα υγραεριο αρα καπου στα 7-8 με βενζινη σε αναλογια τιμης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας που μιλάμε για οικονομικά αυτοκίνητα ας κάνω και εγώ μια ερώτηση.

 

Το ψήνω μετά το καλοκαίρι να πάρω το Honda civic 1.3 hybrid. Θέλω να πιστεύω ότι η κατανάλωση θα είναι χαμηλή, αλλά από κόστος service πόσο πάει το μαλί; Αγχώνομαι, μήπως λόγω του υβριδικού κινητήρα τα service του είναι στο Θεό.

 

PS. Πάντα μιλάμε για μεταχειρισμένο 2007-2008.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας που μιλάμε για οικονομικά αυτοκίνητα ας κάνω και εγώ μια ερώτηση.

 

Το ψήνω μετά το καλοκαίρι να πάρω το Honda civic 1.3 hybrid. Θέλω να πιστεύω ότι η κατανάλωση θα είναι χαμηλή, αλλά από κόστος service πόσο πάει το μαλί; Αγχώνομαι, μήπως λόγω του υβριδικού κινητήρα τα service του είναι στο Θεό.

 

PS. Πάντα μιλάμε για μεταχειρισμένο 2007-2008.

 

προσεχε με τα μεταχειρισμένα υβριδικά καθώς μετα απο κάποια χρόνια (αναλογα και με τη χρήση) θέλουν οι συσσωρευτές άλλαγμα και το ποσο ειναι τουλάχιστον αστρονομικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας που μιλάμε για οικονομικά αυτοκίνητα ας κάνω και εγώ μια ερώτηση.

 

Το ψήνω μετά το καλοκαίρι να πάρω το Honda civic 1.3 hybrid. Θέλω να πιστεύω ότι η κατανάλωση θα είναι χαμηλή, αλλά από κόστος service πόσο πάει το μαλί; Αγχώνομαι, μήπως λόγω του υβριδικού κινητήρα τα service του είναι στο Θεό.

 

PS. Πάντα μιλάμε για μεταχειρισμένο 2007-2008.

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΥΒΡΙΔΙΚΑ !!!! Φαινομενικά είναι οικονομικά στη πράξη όταν μετά απο κάποια χρόνια πρέπει αναγκαστικά να αλλάξεις τους συσσσωρευτές θα δώσεις χιλιάδες ευρώ. Αυτά είναι αμάξια να τα πάρει καινούρια να τα κρατήσεις το πολύ μια 5ετία και μετά να τα διώξεις σε τιμή ξεφτίλα γιατί θα χουν χάσει αξία μεταπώλησης λόγω συσσωρευτών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΥΒΡΙΔΙΚΑ !!!! Φαινομενικά είναι οικονομικά στη πράξη όταν μετά απο κάποια χρόνια πρέπει αναγκαστικά να αλλάξεις τους συσσσωρευτές θα δώσεις χιλιάδες ευρώ. Αυτά είναι αμάξια να τα πάρει καινούρια να τα κρατήσεις το πολύ μια 5ετία και μετά να τα διώξεις σε τιμή ξεφτίλα γιατί θα χουν χάσει αξία μεταπώλησης λόγω συσσωρευτών.

Υπερβάλλεις, μιλάμε για υβριδικά και όχι για ηλεκτρικά. Κάπου είχα διαβάσει πως η μπαταρία του Honda civic 1.3 hybrid όταν πρωτοκυκλοφόρησε κόστιζε 1.500€, τώρα μάλλον έχει πέσει η τιμή. Εδώ και 15 χρόνια κυκλοφορούν υβριδικά, και κανένα ως τώρα δεν έχει χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας. Επίσης η μπαταρία για αυτό το μοντέλο έχει 8 χρόνια εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερβάλλεις, μιλάμε για υβριδικά και όχι για ηλεκτρικά. Κάπου είχα διαβάσει πως η μπαταρία του Honda civic 1.3 hybrid όταν πρωτοκυκλοφόρησε κόστιζε 1.500€, τώρα μάλλον έχει πέσει η τιμή. Εδώ και 15 χρόνια κυκλοφορούν υβριδικά, και κανένα ως τώρα δεν έχει χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας. Επίσης η μπαταρία για αυτό το μοντέλο έχει 8 χρόνια εγγύηση.

Μιλάω για τις πρώτες γενιές υβριδικών επειδή αυτός που ρώτησε για υβριδικά μιλάει για μεταχειρισμένα. Αμα πάει και πάρει ολοκαίνουριο ναι τοτε ίσως υπάρχουν κάποια υβριδικά που αξίζουν τα λεφτά τους που ίσως έχουν φθηνούς συσσωρευτές και θα κάνει απόσβεση των χρημάτων αλλα και πάλι ίσως κάνει απόσβεση με υβριδικό. Πρέπει να τα βάλεις όλα κάτω και να σκεφτείς όλους τους παράγοντες. Ακόμα και πόσο καιρό έχεις σκοπό να το κρατήσεις και κατα πόσο μετακινείσαι μέσα στη πόλη με αυτοκίνητο.

 

Είπες για 8 χρόνια εγγύηση. Εγγύηση λειτουργικότητας (κύκλοι φόρτισης-αποφόρτισης κτλ ) ή και εγγύηση αυτονομίας? Αν δεν απατώμαι η αυτονομία μιας μπαταρίας πέφτει δραματικά με το καιρό  (αυτό αν δεν κάνω λάθος ισχύει και στις λιθίου σωστά?) 

 

Και κάτι ακόμα που παρατήρησα. Το μοντέλο του 2008 civic hybrid έχει μέση κατανάλωση 4.6 λτ βενζίνη . Γιατί να μην πάρεις ενα πετρελαιοκίνητο 1.4 με μέση κατανάλωση 4.1 λτ συν ότι το καύσιμο είναι κατα 30 cents φθηνότερο;

Αναφέρομαι σε αυτό το μοντέλο γιατί αυτό αναφέρθηκε παραπάνω για αγορά απο ενα μέλος του φόρουμ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και στη τελικη και να μειωθει η ζωη της μπαταριας(που δε θα χαλασει τελειως) απλα θα εχεις μειωμενη οικονομια

και θα μπορεις να το οδηγεις σα βενζινοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...