Προς το περιεχόμενο

ψαχνω κάρο [αμαξι] με χαμηλη καταναλωση


viper2005

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν βρίσκεσαι σε εθνική οδό ναι... περισσότερο καίει όταν πας πάνω από 80 σε σχέση με το να πηγαίνεις κάτω από 80... και αυτό ισχύει τόσο στα υβριδικά όσο και στα συμβατικά. Ανεξαρτήτως κυβισμού.

 

Μέσα στην πόλη όμως έχεις το σταμάτα ξεκίνα που ανεβάζει κατά πολύ την κατανάλωση. Και στα υβριδικά και στα συμβατικά. Βέβαια τα υβριδικά διαθέτουν συστήματα που μετατρέπουν σε ρεύμα την κινητική ενέργεια που δεσμεύεται από την πέδηση, και έτσι παίρνεις πίσω ένα μέρος από την ενέργεια που θα κατέληγε να φθείρει τα τακάκια. Παρόλα αυτά η κατανάλωση των υβριδικών μέσα στην πόλη παραμένει αυξημένη κατἀ 20% τουλάχιστον σε σχέση με την κατανάλωση του ταξιδιού.

 

Ο δικός σου ισχυρισμός όμως έρχεται σε αντίθεση με αυτά που έγραψα παραπάνω, έρχεται σε αντίθεση με τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν τα εργοστάσια(πχ honda civic 1.3 hybrid 4,3l/100km εκτός πόλης και 5,2l/100km εντός πόλης), έρχεται σε αντίθεση με τις μετρήσεις των δημοσιογράφων, έρχεται σε αντίθεση με τις μαρτυρίες δεκάδων ιδιοκτητών υβριδικών οχημάτων στα διάφορα ελληνικά φόρουμ. Και όλα αυτά επειδή έτσι σου είπε μια υπάλληλος ΔΕΗ και ένας οδηγός ταξί... :)

 

 

 

Ασε την υπαλληλο ΔΕΗ...Ο επαγγελματιας τοσο λαθος κανει ? Και ηταν και "κυριος" σε ολα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ασε την υπαλληλο ΔΕΗ...Ο επαγγελματιας τοσο λαθος κανει ? Και ηταν και "κυριος" σε ολα του.

Τα δικά μου επιχειρήματα δηλαδή ωχριούν μπροστά στην μαρτυρία του "επαγγελματία"?

 

Το αφήνω γιατί δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε ποτέ σε αυτό το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλείσιμο της χειμερινής περιόδου 2012-2013 και στοιχεία κατανάλωσης.

 

Για την περίοδο 17/9/2012 ως και 30/4/2013 η κατανάλωση συνολικά κυμάνθηκε στα 5.07 lt/100km για μία απόσταση 6198km που χωρίζεται σε δύο μεγάλες μετρήσεις ως και την 20/10/2012 (φθινόπωρο και χαλαρή οδήγηση) όπου και η κατανάλωση έκλεισε σε ένα εντυπωσιακό 4.42 και από 20/10/2012 ως και σήμερα όπου η μέση κυμάνθηκε στα 5.31 (ένα γρήγορο ταξίδι και καθόλου οικονομική λογική... άλλωστε το αμάξι πια το χρησιμοποιώ ως αγχολυτικό πέραν των ταξιδίων).

 

Η κατανομή των χιλιομέτρων είναι πρακτικά 20% πόλη - 40% ταξίδι - 40% περιαστικές (διαδρομές εντός Αττικής κοινώς).

 

Όχημα HONDA CIVIC IMA II - mod 2007 - Ελαστικά Michelin ES 195/65/15. - Κλιματισμός 100% από το Μάρτιο και μετά και ως τον Οκτώβριο.

 

Σήμερα είχα και την πρώτη μέτρηση με τα νέα ελαστικά. Σε πολύ χαλαρό ρυθμό κατεβαίνοντας από Μαρκόπουλο προς Πόρτο Ράφτη 3.8 lt/100 km (~15 km). Επιστροφή με γρήγορους ρυθμούς (λόγω επείγοντος) με ταχύτητα όρια Α.Ο. + 20 km (+30 στιγμιαία σε κάποια κομμάτια της περιφερειακής) και στο τέλος κλείσαμε με ένα αξιοπρεπές 5.0 lt/100 km.

 

Έρευνα Κατανάλωσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δική μου άποψη την οποία έχω κάνει πράξη. Είχα Γερμανικό 1,6 που χάλαγε διαρκώς, για το οποίο είχα δώσει ένα σκασμό λεφτά και ήμουν τακτικός πελάτης της οδικής βοήθειας. Πήρα σβάρνα όλους τους μάστορες στην περιοχή μου, ρωτώντας ποιο αυτοκίνητο να πάρω για να μην πληρώνω ένα κάρο λεφτά σε συντήρηση (που μετράει πολύ) και να είναι αξιόπιστο. Όλοι μα όλοι, μου είπαν Getz 1.4. Πρόσεξε. Όχι οποιοδήποτε Hyundai. Μόνο Getz. Βρήκα λοιπόν ένα Getz 1.4 του 2007, εννοείται από ιδιώτη γιατί οι μαντράδες μου έδιναν μόνο από leasing, χωρίς ιστορικό. Το αγόρασα ευκαιρία σε τιμή ενός καλού λάπτοπ (δεν υπερβάλλω) γιατί τα είχα μετρητά από ιδιώτη. Κόστος αγοράς ανταλλακτικών από μαγαζιά που βρίσκω στο internet ή Ευρωκορεατική, 18 ευρώ φίλτρο λάδια, 65 ευρώ δίσκος -πλατό.Το αυτοκίνητο πάει σφαίρα (100 άλογα), το air-conditioning εκπληκτικό, αθόρυβο, καλά φρένα, πολύ μαλακό κιβώτιο και συμπλέκτης.  Αρκεί να τα δούμε όλα αυτά όχι ως Ελληνάρες που κοιτάνε το σήμα, αλλά με ανοιχτό μυαλό, κοιτάζοντας τι μας συμφέρει μακροπρόθεσμα.

 

Η κατανάλωσή του 7,5-8,5 με ζωηρή οδήγηση. ΌΜΩΣ, γλιτώνω, από κόστος ανταλλακτικών, τιμή αγοράς (εξευτελιστική), και γουστάρω πολύ που το οδηγώ. Θεωρώ τον εαυτό μου πιο λογικό αφού γλίτωσα τα πεσμένα παράθυρα, τα πυράκια που χτυπούσαν διαρκώς, και τους 1000 αισθητήρες τους οποίους ή δεν ήξεραν να φτιάξουν ή απλά χαλούσαν. Είχα καθαρίσει την πεταλούδα 5 φορές.

 

Το Getzάκι μέχρι στιγμής, δεν σπάει-δεν χαλάει, με μόνη εξαίρεση τα χάλια λάστιχα που βάζει η αντιπροσωπεία (Barum), τα οποία στο βρεγμένο θέλουν πολλή προσοχή στις στροφές. Να σου πω την αλήθεια, το γουστάρω πάρα πολύ το αυτοκίνητο αυτό.

 

Σκέψου το, κι όταν φτιάξουν τα πράγματα με τις φορολογίες και την κρίση, το ξαναβλέπεις. Και να θυμάσαι ότι υπάρχει τεκμήριο αγοράς, συντήρησης + όλα τα άλλα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα περισσότερα hyundai απο το 2001 και μετά θεωρούνται σκυλιά!

 

και τα πιο πριν, σκυλιά είναι εμείς είχαμε ατος του 97 και πολυ λυπαμαι που το δωσαμε. απιστευτα οικονομικο και απροβληματιστο σε ολα. ο αντικαταστατης του (φιατ πουντο του 06) μου εβγαλε την πιστη σε προβλήματα και βλαβες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αυτοκίνητο πάει σφαίρα (100 άλογα), το air-conditioning εκπληκτικό, αθόρυβο, καλά φρένα, πολύ μαλακό κιβώτιο και συμπλέκτης.  Αρκεί να τα δούμε όλα αυτά όχι ως Ελληνάρες που κοιτάνε το σήμα, αλλά με ανοιχτό μυαλό, κοιτάζοντας τι μας συμφέρει μακροπρόθεσμα

φανταστικο το getz.

κι ας λενε μερικοι οτι...κοπαναει...

 

Ο μόνος λόγος που βλέπω εγώ, για να μην το προτιμήσει κάποιος στην κατηγορία του, είναι να μην τού αρέσει από αισθητικής πλευράς. Αυτός όμως, είναι ανασταλτικός παράγοντας για την αγορά κάθε αυτοκινήτου, οπότε είναι περιττή η αναφορά του ειδικά για το Getz.

 

Το έχει γείτονας και το οδηγώ συχνά: Πρόκειται για αστεράκι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχει γείτονας και το οδηγώ συχνά: Πρόκειται για αστεράκι!

 

Κλέβεις του γείτονα το αυτοκίνητο ρε?

 

Σα δε ντρέπεσαι λεω γω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλέβεις του γείτονα το αυτοκίνητο ρε?

 

Σα δε ντρέπεσαι λεω γω...

 

Δεν το κλέβω, ρε χαμένε! Υποχρέωση βγάζει ο τύπος. Τού έδωσα κάνα δυο φορές το δικό μου - διότι, αν τολμούσε να πάει στο κατσικοχώρι τής ξαδέρφης του με το Getz, θα το έφερνε πίσω σε τεύχη (αν δεν τον έτρωγαν οι αρκούδες πρώτα...) - και πλέον, όποτε θέλω να πεταχτώ σε καμιά εντός πόλης δουλίτσα, μου δίνει το δικό του για να μην κάνω μάγκες τους βενζινάδες... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα περισσότερα hyundai απο το 2001 και μετά θεωρούνται σκυλιά!

Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές αλλά έχω κάποιους ενδοιασμούς για τα καινούρια hyundai-kia . Είναι αμάξια με πολύ τεχνολογία επάνω και πολλά τους μέρη έχω ακούσει ότι είναι Γερμανικής προέλευσης (έχουν αλλάξει οι προμηθευτές εξαρτημάτων) . Πιστεύω ότι έχουν πιο ακριβά ανταλλακτικά (βλέπε i30 2012 kia ceed 2012 ktl) Παρ όλα αυτά η hyundai εξακολουθεί να δίνει 5 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μηχανικά μέρη και ηλεκτρικά καθώς και 7 χρόνια η KIA .

 

Εγώ έχω ένα hyundai accent 2003 με 104.000 χλμ πρώτο χέρι. Μικροπροβλήματα είχα εως τώρα. Ανταλλακτικά πάμφθηνα.

Έσπασε το χερούλι πίσω αριστερής πόρτας (το εξωτερικό) . Αξία αγοράς 10 ευρώ.

Αμορτισέρ πορτ παγκάζ. Εσπασε το ένα και έχασε λάδια. Κόστος αγοράς το ζευγάρι 40 ευρώ.

Ενα πρόβλημα με το αριστερό ψαλίδι . Απλά μια βίδα ήθελε σφίξιμο.

Φούσκα ιμιαξονίου. Νομίζω 10 ευρώ κόστισε.

Το ρολόι στη κεντρική κονσόλα δε δουλεύει πλέον. Απ ότι μου παν το φυς του έχει βγεί απο τη θέση αλλά δε κάθομαι να το φτιάξω.

Μερικές φορές μου κάνει κουλά ο πίνακας οργάνων και όταν βάζω μπροστά το αμάξι ο δείκτης βενζίνης δεν δείχνει ότι έχω βενζίνη. Αν κλείσω και ανάψω πάλι τον κινητήρα θα δείξει όμως ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει κανονικά την αυτονομία του αυτοκινήτου.

 

Ο κινητήρας πάντως είναι υγιέστατος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φανταστικο το getz.

κι ας λενε μερικοι οτι...κοπαναει...

 

Το θέμα που έχουν μερικά Getz με το κοπάνημα, φτιάχνεται πάμφθηνα με αλλαγή στα λαστιχάκια του σινεμπλόκ, καθώς υπάρχουν ως ανταλλακτικό εκτός αντιπροσωπείας. Το διάβασα σε ένα από τα club της Hyundai.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...