Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mpampisaloniki είπε

Θα τους πεις να τα βάλουν με eurobank για να σου πιστωθούν τα χρήματα άμεσα.Αν τα βάλουν με άλλη τράπεζα μπορεί να πάρει 1-3 ημέρες.

Αα ευχαριστώ πολυ!

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αύριο Δευτέρα θα τους πάρω κ γω τηλ ν δω τι γίνεται με αυτό το ριμαδι το λάπτοπ.δεν ξέρω αν ακυρώσω ακόμα λέω να τους δώσω χρόνο μήπως το φέρουν όντως.την Παρασκευή έκλεινε 15 εργάσιμες η παραγγελία.αναμενουμε λοιπον

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά, 

Μόλις έλαβα και εγώ το mail (στις 3 τα χαράματα - κάποιος δουλεύει υπερωρίες) που αναφέρθηκε παραπάνω για ακύρωση παραγγελίας λόγω υπολειτουργίας της επιχείρησης και επιστροφή χρημάτων, ύστερα από δικό μου αίτημα λίγες ώρες νωρίτερα. Αναμένω και εγώ την πίστωση του ποσού... 

  • Like 3
Δημοσ.

Παιδιά σε οποίον απαντήσουν σε τηλεφωνο ας το γράψει εδω.. γιατι ειμαι απο τις 9 στην αναμονή.. 

Μόλις μου έστειλαν mail ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου.. αναμένουμε τα φράγκα πίσω λοιπόν. ΜΑΚΆΡΙ ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΚΆΡΙ.  

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Παιδιά σε οποίον απαντήσουν σε τηλεφωνο ας το γράψει εδω.. γιατι ειμαι απο τις 9 στην αναμονή.. 

Τα ιδια και γω.Στο ενδιαμεσο τους εστειλα και μειλ.εσυ τους ειχες στειλει μειλ για ακυρωση η απο μονοι τους?

Επεξ/σία από nikmav94
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Παιδιά σε οποίον απαντήσουν σε τηλεφωνο ας το γράψει εδω.. γιατι ειμαι απο τις 9 στην αναμονή.. 

Καλημέρα, το ίδιο κι εγώ... Μάλλον το βάρεσε το κανόνι ήδη...

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά, παρηγγειλα κι εγω πριν 10 μερες ενα κινητό απο τη mobilepoint. Πέρα απο το στάνταρ μειλ με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν εχω καταφέρει να ερθω σε αλλη επικοινωνία... απο την πεμπτη παίρνω τηλ, στελνω μειλς, τιποτα... έλεγα να περιμένω αλλα τελικα θελω να ακυρώσω την παραγγελία, με αυτα που διαβαζω... απο τις 9 η γραμμή ειναι απασχολημένη.. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Vagk_03 είπε

Καλημέρα παιδιά, παρηγγειλα κι εγω πριν 10 μερες ενα κινητό απο τη mobilepoint. Πέρα απο το στάνταρ μειλ με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν εχω καταφέρει να ερθω σε αλλη επικοινωνία... απο την πεμπτη παίρνω τηλ, στελνω μειλς, τιποτα... έλεγα να περιμένω αλλα τελικα θελω να ακυρώσω την παραγγελία, με αυτα που διαβαζω... απο τις 9 η γραμμή ειναι απασχολημένη.. 

Παρασκευή και Σάββατο μίλησα μαζί τους μετά από κάποιες προσπάθειες... Πρέπει να παίρνεις απανωτά μέχρι να πιάσεις γραμμή, τουλάχιστον όσες φορές ήθελα και κατάφερα να μιλήσω μαζί τους με αυτόν τον τρόπο μπόρεσα.. Τώρα για τα υπόλοιπα που λένε, παρατήρησα - εκτός αν δεν το είχα προσέξει εξ αρχής- ότι σε αρκετά προϊόντα από "κατόπιν παραγγελίας", έχει μπει ξανά "4-10 ημέρες".. Αν τελικά αληθεύει ότι έφταιγε μόνο αυτή η κατάσταση και δεν τρέχει τπτ άλλο, λογικά ακυρώνουν προηγούμενες παραγγελίες με "αμφίβολη" ημερομηνία παράδοσης που είχαν δρομολογηθεί εν μέσω corona και πάνε για νέες τώρα που αρχίζουν να δουλεύουν ξανά σιγά σιγά όλα.. Θέλω να το ελπίζω βασικά, μέχρι να αρχίζουν να πιστώνουν τις ακυρώσεις που έγιναν...

 

Δημοσ.

Ακόμα και στραβή να γίνει ,όσοι πληρώσατε με κάρτα δεν χάνετε τα λεφτά σας,όσοι κάνατε κατάθεση από λογαριασμό θα έχετε πρόβλημα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Απανωτά καλούσα και οποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή μου το έκλειναν... σημερα τιποτα και στα δυο τηλέφωνα επικοινωνίας... 

Μολις μού απάντησαν με μειλ ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου, αφότου τους εστειλα το ίδιο μειλ για ακύρωση πολλές φορές... 

Δε θα επρεπε να στείλουν κάποιο αποδεικτικό επιστροφής της συναλλαγής;; 

11 λεπτά πριν, Prof98 είπε

Καλημερα παιδια , σε οσους σταλθηκετο mail της ακύρωσης, πηρατε λεφτα πισω;

Ακόμη τιποτα... θελει λεει «1-3 εργάσιμες για να επεξεργαστεί και να επιστραφεί το ποσο».

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας αφήσουμε όλοι εδώ, μια ωραία κριτική στο skroutz

https://www.skroutz.gr/m/5100/Mobilepoint

για να ξέρουν οι επόμενοι

14 ώρες πριν, Nanik78 είπε

Σήμερα τους έστειλα να μου ακυρώσουν ακόμα μια παραγγελία που είχα κάνει στις 01/05 και μου έστειλαν αυτό μόλις τώρα..... Παιδιά ακυρώστε να πάρετε τα λεφτά σας. Νομίζω τσάμπα περιμένετε....

D4DA9C4C-5B3B-4D3B-8263-06A56D34753B.jpeg

αυτό με τα ύποπτα κρούσματα, δεν μου ακούγεται καθόλου πιστικό. 

Επεξ/σία από CityBong
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Vagk_03 είπε

Απανωτά καλούσα και οποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή μου το έκλειναν... σημερα τιποτα και στα δυο τηλέφωνα επικοινωνίας... 

Μολις μού απάντησαν με μειλ ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου, αφότου τους εστειλα το ίδιο μειλ για ακύρωση πολλές φορές... 

Δε θα επρεπε να στείλουν κάποιο αποδεικτικό επιστροφής της συναλλαγής;; 

"Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και θα σας στείλουμε το αποδεικτικό της συναλλαγής συνημμένα με επόμενο email."  
Σε εμένα, όπως είδα και πιο πριν, φαντάζομαι και σε εσένα, αυτό ανέφεραν. Επειδή είναι mail κονσέρβα, δεν φαντάζομαι να έστελναν το αντίστοιχο mail μέτα από πραγματοποίηση της ακύρωσης (κακώς βέβαια), λογικά μέσα στην ημέρα θα πρέπει να τις δρομολογήσουν..

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, @_@ είπε

"Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και θα σας στείλουμε το αποδεικτικό της συναλλαγής συνημμένα με επόμενο email."  
Σε εμένα, όπως είδα και πιο πριν, φαντάζομαι και σε εσένα, αυτό ανέφεραν. Επειδή είναι mail κονσέρβα, δεν φαντάζομαι να έστελναν το αντίστοιχο mail μέτα από πραγματοποίηση της ακύρωσης (κακώς βέβαια), λογικά μέσα στην ημέρα θα πρέπει να τις δρομολογήσουν..

Η απάντηση που έλαβα εγω ηταν αυτή:

  Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

  Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την 
τελικη επιστροφη.

  Ευχαριστουμε,
  Mobilepoint

Οχι και τοσο «περιποιημένη» απάντηση όσο οι δικές σας 😂

Αναμένουμε, λοιπόν, για την επιστροφή και το μειλ με το αποδεικτικό...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Vagk_03 είπε

Η απάντηση που έλαβα εγω ηταν αυτή:

  Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

  Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την 
τελικη επιστροφη.

  Ευχαριστουμε,
  Mobilepoint

Οχι και τοσο «περιποιημένη» απάντηση όσο οι δικές σας 😂

Αναμένουμε, λοιπόν, για την επιστροφή και το μειλ με το αποδεικτικό...

Για το αποδεικτικό όμως δεν νομίζω να χρειάζονται.. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...