Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Vagk_03 είπε

Απανωτά καλούσα και οποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή μου το έκλειναν... σημερα τιποτα και στα δυο τηλέφωνα επικοινωνίας... 

Μολις μού απάντησαν με μειλ ότι ακυρώθηκε η παραγγελία μου, αφότου τους εστειλα το ίδιο μειλ για ακύρωση πολλές φορές... 

Δε θα επρεπε να στείλουν κάποιο αποδεικτικό επιστροφής της συναλλαγής;; 

"Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και θα σας στείλουμε το αποδεικτικό της συναλλαγής συνημμένα με επόμενο email."  
Σε εμένα, όπως είδα και πιο πριν, φαντάζομαι και σε εσένα, αυτό ανέφεραν. Επειδή είναι mail κονσέρβα, δεν φαντάζομαι να έστελναν το αντίστοιχο mail μέτα από πραγματοποίηση της ακύρωσης (κακώς βέβαια), λογικά μέσα στην ημέρα θα πρέπει να τις δρομολογήσουν..

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, @_@ είπε

"Για το λόγο αυτό σας κάναμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας και θα σας στείλουμε το αποδεικτικό της συναλλαγής συνημμένα με επόμενο email."  
Σε εμένα, όπως είδα και πιο πριν, φαντάζομαι και σε εσένα, αυτό ανέφεραν. Επειδή είναι mail κονσέρβα, δεν φαντάζομαι να έστελναν το αντίστοιχο mail μέτα από πραγματοποίηση της ακύρωσης (κακώς βέβαια), λογικά μέσα στην ημέρα θα πρέπει να τις δρομολογήσουν..

Η απάντηση που έλαβα εγω ηταν αυτή:

  Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

  Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την 
τελικη επιστροφη.

  Ευχαριστουμε,
  Mobilepoint

Οχι και τοσο «περιποιημένη» απάντηση όσο οι δικές σας 😂

Αναμένουμε, λοιπόν, για την επιστροφή και το μειλ με το αποδεικτικό...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Vagk_03 είπε

Η απάντηση που έλαβα εγω ηταν αυτή:

  Η παραγγελια σας εχει ακυρωθει.

  Η τραπεζα χρειαζεται απο 1-3 εργασιμες για την επεξεργασια και την 
τελικη επιστροφη.

  Ευχαριστουμε,
  Mobilepoint

Οχι και τοσο «περιποιημένη» απάντηση όσο οι δικές σας 😂

Αναμένουμε, λοιπόν, για την επιστροφή και το μειλ με το αποδεικτικό...

Για το αποδεικτικό όμως δεν νομίζω να χρειάζονται.. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω παλι, ζητησα τη συμβουλη της σκρουτζ για να δω τι θα κανω με αυτο το θεμα και οριστε το μειλ τους image.png.9e9503243388f94b625e9bb43802b449.png

δεν εχω καταφερει ακομα να επικοινωνήσω μαζι τους για να κανω ακυρωση και να σωσω τα λεφτα μου

Επεξ/σία από manos11i
Δημοσ.
Στις 4/5/2020 στις 3:48 ΜΜ, Kozi0 είπε

Όσοι παραγγείλατε από mobile point μπήκατε απευθείας στο σαιτ ή πήγατε μέσω best price; 

Έχω στείλει ερώτημα στο best price για το κατάστημα λόγω ανησυχίας αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα. Αν θέλετε κάνετε και σεις ένα ερώτημα στην επικοινωνία του best price μήπως και ελέγχει αλλιώς το κατάστημα. 

Σίγουρα δεν έχουμε αποδείξεις για περιπτώσεις απάτης αλλά μπορούμε να δράσουμε πιο γρήγορα μπας και σώσουμε τίποτα. Ή τα λεφτά μας ή αυτά που παραγγείλαμε. 

Προσωπικά στην αρχη το είχα βρει μέσω Σκρουτζ και στη συνέχεια το βρήκα διαθέσιμο και στο best price...μετά από κάποιο διάστημα στο Σκρουτζ δεν ήταν διαθέσιμο αλλά στο σιτε είχαν την αντίστοιχη ένδειξη Σκρουτζ παρτνερ και αν έκανες αναζήτηση το κατάστημα στο έβγαζε με κριτικές κτλ παρόλο που οταν αναζητούσες κάποιο προϊόν όχι...Οποτε εγώ όταν πραγματοποίησα την παραγγελία μέσω best price...προσωπικά έχω κάνει την παραγγελία μου από 15/04 και έκτοτε δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση...από την Παρασκευή 08/05 τα τηλέφωνα δεν δουλεύουν και στα μαιλ δεν απαντάνε...στο Σκρουτζ είχε παρα πολύ καλές κριτικές μέχρι και 03/05 που το έβγαζε διαθέσιμο σαν κατάστημα και έχουν βγάλει και ανακοίνωση πως υπάρχει καθυστέρηση κτλ...παρόλο αυτά θεωρώ πως είναι απαράδεκτο το ότι δεν μπορώ να επικοινωνήσεις μαζί τους και δεν έχω εικόνα της παραγγελίας μου και κλείνω μήνα σε λίγες μέρες (έγραφε 4-10 μέρες και μαζί με το Πάσχα,αργίες κτλ έχουν περάσει) 

Δημοσ.

Σήμερα η γραμμή είναι συνεχώς απασχολημένη. Ενώ μέχρι την Παρασκευή απαντούσαν μετά από πολύ προσπάθεια. Αν κάποιος μένει εκεί κοντά ας πάει να δει αν είναι ανοικτό το μαγαζί και να μας ενημερώσει......

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Ναι παιδιά δεν ξέρω τι γίνεται σήμερα. αν κάποιος είναι κοντά και μπορεί ας κάνει την παλικαριά... 

  • Like 3
Δημοσ.

Έστειλα και εγώ ερωτημα για την εξελιξη της παραγγελιας μου σημερα το πρωι και απαντησαν με το κλασσικο απ'οτι καταλαβα template:

"""
Καλησπερα σας,

Θα θελαμε να σας ενημερωσουμε οτι λογω υπερβολικα αυξημενου ογκου παραγγελιων, η παραγγελια σας δεν κατεστη δυνατον να εκτελεστει. Για το λογο αυτον σας καναμε πληρη επιστροφη των χρηματων σας στην καρτα σας και θα σας στειλουμε και το αποδεικτικο της συναλλαγης συνημμενα σε επομενο email. Θα θελαμε να ζητησουμε συγνωμη για την ταλαιπωρια, δυστυχως εκτος του ανωτερω προβληματος υπηρξαν αρκετα υποπτα κρουσματα στο προσωπικο της επιχειρησης, γεγονος το οποιο μας αναγκασε να υπολειτουργουμε.
Ευελπιστουμε σε μια μελλοντικη καλυτερη συνεργασια.

Με εκτιμηση
Mobilepoint
"""

Δημοσ.

Μαλιστα... Μόλις μου έστειλαν το αποδεικτικό επιστροφής. Τα χρήματα ακόμη δεν εχουν πιστωθεί βεβαια

  • Like 2
Δημοσ.

παιδια βλεπω ολοι στειλατε για να ενημερωθειτε και σας απαντησαν τουλαχιστον οτι θα παρετε λεφτα πισω.εμενα τιποτα τους εστειλα απο τις 9 να ενημερωθω για την φαση της παραγγελεις και δεν εχον πει κατι ακομα.να ανυσηχω?

 

Δημοσ.

Πραγματικά θα ήθελα να περάσω μια βόλτα από εκεί να δω πόσο προσωπικό έχει το μαγαζί... Αν έχει μείνει 1 άτομο να κάνει τις ακυρώσεις - επιστροφές, να σηκώνει το τηλέφωνο, να παίρνει καινούριες παραγγελίες, να μιλάει με προμηθευτές πάω πάσο... Από τη στιγμή που έστειλαν αποδεικτικό επιστροφής ησύχασα λίγο @Vagk_03,  πιο πολύ όταν δούμε όλοι τα χρήματα βέβαια.. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nikmav94 είπε

παιδια βλεπω ολοι στειλατε για να ενημερωθειτε και σας απαντησαν τουλαχιστον οτι θα παρετε λεφτα πισω.εμενα τιποτα τους εστειλα απο τις 9 να ενημερωθω για την φαση της παραγγελεις και δεν εχον πει κατι ακομα.να ανυσηχω?

μονο εγω εστειλα και δεν ελαβα απαντηση

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nikmav94 είπε

παιδια βλεπω ολοι στειλατε για να ενημερωθειτε και σας απαντησαν τουλαχιστον οτι θα παρετε λεφτα πισω.εμενα τιποτα τους εστειλα απο τις 9 να ενημερωθω για την φαση της παραγγελεις και δεν εχον πει κατι ακομα.να ανυσηχω?

Είχα στείλει και εγώ παλιότερα mail για ενημέρωση κατάστασης της παραγγελίας, δεν μου απάντησαν ποτέ..Μόνο τωρα για την ακύρωση μου απάντησαν..

Δημοσ.

οτι θελω να κανω ακυρωση της παραγγελιας μου και απαιτω την αμεση επιστροφη των χρημάτων στον λογαριασμο μου

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...