Προς το περιεχόμενο

ford focus η' opel astra?


spyros1981

Προτεινόμενες αναρτήσεις

true. η διαφορά παντως των δυο γενιών ειναι αισθητή...

Η νεώτερη έχει 5 άλογα περισσότερα, αλλά είναι και τουλάχιστον 100 κιλά παραπάνω... Το 0-100 που ανακοινώνει η ford πάντως είναι ίδιο και στα δύο(14,1sec).

 

Το μόνο σίγουρο είναι πως τα 80 άλογα είναι λίγα για το focus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

κατι αλλο , αν το γνωριζετε βεβαια : εχω ακουσει κατα καιρους οτι ειδικα σε μαντρες τα περισοτερα φοκους και αστρα ειναι απο εταιρειες ενοικιασεων η' leasing . αληθευει κατι τετοιο?

 

Ένα 70-75% των αυτοκινήτων (παίζει και λίγο περισσότερο), ανεξαρτήτως εταιρείας και μοντέλου. Πάμε παρακάτω.

 

Να ζητησεις το βιβλιο service να δεις ποιος ηταν ο πρωτος ιδιοκτητης.Αν δεν υπαρχει ειναι πιθανο αυτο που λες.

 

Το βιβλίο σέρβις είναι εύκολα διαμορφώσιμο. Πάμε παρακάτω.

με κλειστα ματια πας στο αστρα.πιο αξιοπιστο και ποιοτικο.το μοτερ απο τα καλυτερα στα 1.4 με πολυ μικρη καταναλωση.στα συν οτι ειναι με καδενα και οχι με ιμαντα χρονισμου.καλυτερα βεβαια ειναι 1.6 για τετοια αμαξωματα αλλα στα 1.4 πανε στο αστρα γιατι εχει πιο ζωηρο μοτερ

 

Και το ένα σέρνεται, και το άλλο σέρνεται.

Καταναλώσεις στην πράξη: 8-9 λίτρα/100km..

 

Αυτό που ανέφεραν πάντως και ο Γιάννης_platano και ο Tenshi για 1.6cc, κοίταξε το. Καταναλώσεις θα έχεις παρόμοιες, επιδόσεις καλύτερες, και μικρή διαφορά στα πάγια έξοδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με κλειστα ματια πας στο αστρα.πιο αξιοπιστο και ποιοτικο.το μοτερ απο τα καλυτερα στα 1.4 με πολυ μικρη καταναλωση.στα συν οτι ειναι με καδενα και οχι με ιμαντα χρονισμου.καλυτερα βεβαια ειναι 1.6 για τετοια αμαξωματα αλλα στα 1.4 πανε στο αστρα γιατι εχει πιο ζωηρο μοτερ

ουδεν σχολιο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουδεν σχολιο!

Opel και αξιοπιστία ;  Για κανένα λόγο .....  Η Opel δε τα παει καθόλου καλά τα τελευταία χρόνια όσον αφορά την αξιοπιστία. Περιπτώσεις φίλων με προβλήματα απο μικρά μέχρι σοβαρά  άπειρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Opel και αξιοπιστία ;  Για κανένα λόγο .....  Η Opel δε τα παει καθόλου καλά τα τελευταία χρόνια όσον αφορά την αξιοπιστία. Περιπτώσεις φίλων με προβλήματα απο μικρά μέχρι σοβαρά  άπειρες.

Σιγουρα πολλα προβληματα.Αν ειναι να παρει καποιος Opel astra σιγουρα το καινουργιο μοντελο ειναι πολυ βελτιωμενο τωρα το ποσο αντεχει ο χρονος θα δειξει.Αλλα μην ακου αξιοπιστο και ποιοτικο...τρελενομαι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις και diesel. Με 5000-5500 μπορείς να βρεις άνετα κάποιο corsa. Για το φορντ δεν ξέρω, πάντως φίλος έχει το 1.6 astra twinport με 105 άλογα και το αμάξι πάει μια χαρά. Και απο προβλήματα δεν εχει παρουσιάσει κάτι σοβαρό, μόνο φυσιολογικές φθορές. Και θα συμφωνήσω και εγώ με τα παλικάρια απο πάνω ότι σε τέτοια αμάξια καλό είναι να μην πας σε 1.4, αλλά να κοιτάξεις για 1.6.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Opel και αξιοπιστία ;  Για κανένα λόγο .....  Η Opel δε τα παει καθόλου καλά τα τελευταία χρόνια όσον αφορά την αξιοπιστία. Περιπτώσεις φίλων με προβλήματα απο μικρά μέχρι σοβαρά  άπειρες.

εγω εχω δει παμπολα περιστατικα με ford.προβληματα στα ηλεκτρονικα καμενοι πολλαπλασιαστες μετα απο λιγα χιλιομετρα και ολα αυτα σε καινουρια αυτοκινητα.την ford την τοποθετω σε αξιοπιστια αρκετα πιο κατω απο opel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε καλα και γω εχω 3 ford σπιτι και δεν εχουνε βγαλει προβλημα...το θεμα είναι να ειναι νταξει αυτό που θα πάρει.(σερβισ, οχι λιωμενο στους κοφτες απο τιποτα καγκουρες, οχι χτυπημενο κτλ). αμα είναι να του βγάλει θεμα, θα του βγαλει όποιο και να παρει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα μου εμενα ειναι το εξης : πως θα καταλαβω (ακομα και μηχανικος να ερθει να το δει) αν η μηχανη ειναι απροβληματιστη? εχετε καποια προταση-συμβουλη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα μου εμενα ειναι το εξης : πως θα καταλαβω (ακομα και μηχανικος να ερθει να το δει) αν η μηχανη ειναι απροβληματιστη? εχετε καποια προταση-συμβουλη?

Αν ο μηχανικος που θα το δει ειναι γατα και δεν φερεις κανα τουβλο θα ακουσει την μηχανη και θα κανει και ηλεκτρονικο ελεγχο και θα καταλαβει.Θα συνυπολογισει και τα χλμ που εχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θεμα μου εμενα ειναι το εξης : πως θα καταλαβω (ακομα και μηχανικος να ερθει να το δει) αν η μηχανη ειναι απροβληματιστη? εχετε καποια προταση-συμβουλη?

Δεν ξέρω πως εννοείς το "απροβλημάτιστη", αλλά το μόνο που μπορείς να δεις είναι το αν δουλεύει καλά, αν καίει λάδια, αν έχει πεσμένη απόδοση, αν βγάζει σωστούς ρύπους, αν κάνει περίεργους θορύβους κτλ. Κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι θα δουλεύει το ίδιο καλά και αύριο. Αν θέλεις εγγύηση για το ότι θα δουλεύει καλά για καιρό, μόνο αγοράζοντας καινούργιο θα το πετύχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για έλεγχο κινητήρα on the fly μπορείτε να δοκιμάσετε μέσω της OBDII θύρας.Νομίζω απο 2002 και μετά όλα τα οχήματα εφοδιάζονται με μία τέτοια θύρα για διαγνωστικό έλεγχο.

 

Απλά χρειάζεται ένα OBDII dongle που είναι σχετικά φτηνό,ένα smartphone και το αντίστοιχο πρόγραμμα (υπάρχουν αρκετά στο android market).Κάνεις σύνδεση μέσω ΒΤ και βλέπεις δεδομένα απο σένσορες του αυτοκινήτου.Επίσης μπορείς να δείς αν υπάρχουν σφάλματα,τα οποία για κάποιο λόγο δέν εμφανίζονται στο ταμπλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για έλεγχο κινητήρα on the fly μπορείτε να δοκιμάσετε μέσω της OBDII θύρας.Νομίζω απο 2002 και μετά όλα τα οχήματα εφοδιάζονται με μία τέτοια θύρα για διαγνωστικό έλεγχο.

 

Απλά χρειάζεται ένα OBDII dongle που είναι σχετικά φτηνό,ένα smartphone και το αντίστοιχο πρόγραμμα (υπάρχουν αρκετά στο android market).Κάνεις σύνδεση μέσω ΒΤ και βλέπεις δεδομένα απο σένσορες του αυτοκινήτου.Επίσης μπορείς να δείς αν υπάρχουν σφάλματα,τα οποία για κάποιο λόγο δέν εμφανίζονται στο ταμπλό.

 

Οντως υπαρχουν τετοια αλλα δεν ειναι αξιοπιστα.

 

Θα το πας σε γατα μηχανικο και να φροντισεις να εχει το αυθεντικο μηχανιμα για τον εγκεφαλο το βαζει και του βγαζει ολο το ιστορικο.

 

Γιατι υπαρχει περιπτωση να μην βλεπεις λαμπακια στο ταμπλο επειδη εχουν μπει στον εγκεφαλο και τα εχουν σβησει για να μην φαινονται.Και εκτος απο αυτο γυριζουν και τα χλμ για πλακα...οποτε παλι πρεπει να δεις βιβλιο σερβις και ημερομηνιες αν ειναι λογικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γάτα μηχανικός,για να έχει και το μηχάνημα,συνεπάγεται εξουσιοδοτημένος μηχανικός.

Το dongle απλά διαβάζει και μεταφέρει δεδομένα.Ουσιαστικά το πρόγραμμα είναι που κάνει όλη τη δουλειά.Αν δέν κάνω λάθος,υπάρχουν προγράμματα που έχουν την δυνατότητα να δουν παλαιότερα errors που έχουν καταγραφεί (και σβηστεί).

Για τα γυρισμένα χιλιόμετρα υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνεις,αφού όπως είπες αλλάζουν πανεύκολα.Εκτός απο το βιβλίο σέρβις,που και αυτό παραποιείται αστεία εύκολα,θα πρέπει να βάλεις το μάτι και το μυαλό σου να δουλέψει.

Πχ. δέν νοείται αμάξι των 40K km και να έχουν λιώσει τα πεντάλ απο την χρήση,να υπάρχει φθορά στο τιμόνι ή να έχει σκιστεί η "φούσκα" στον επιλογέα ταχυτήτων απο τις πολλές αλλαγές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...