Προς το περιεχόμενο

Η Google σχεδιάζει το δικό της αυτόνομο αυτοκίνητο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η οδηγηση ειναι και απολαυση, το μελλον θα δειξει αλλα ο οδηγος δεν φευγει απο την εξισωση, θα μπορουσε να λειτουργησει συμπληρωματικα για ασφαλεια ή για ξεκουραση του οδηγου, και φυσικα εχουν πολλα να γινουν ακομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εγώ δεν το εμπιστεύομαι αυτό,αν γίνει η στραβή αυτό δεν αντιδρά με την λογική ενός ανθρώπου,αν πεταχτεί ένα σκυλί και ένα παιδί αυτό θα τα θεωρήσει και τα δύο εμπόδια και δεν θα κάνει διάκριση για το ποιο να αποφύγει...

Λέγεται φρένο. Το πατάς για να σταματήσει το όχημα. Το έχεις ακούσει ποτέ; όταν έχεις εμπόδιο σταματάς, δεν αποφεύγεις... ή τουλάχιστον έτσι πρέπει. Το computer αυτό θα κάνει, δεν θα προσπαθήσει να "αποφύγει" το εμπόδιο. Επίσης δεν θα τρέχει πάνο από το όριο ταχύτητας το οποίο βάσει ΚΟΚ είναι 50χμ σε κατοικημένη περιοχή, αν δεν υπάρχει σήμανση που να υποδυκνίει μικρότερο όριο. Θες να μου πεις λοιπόν ότι ένα μοντέρνο όχημα που πηγαίνει με το πολύ 50χμ/ώρα δεν θα μπορέσει να σταματήσει μπροστά σε ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί μπροστά του; Το ξέρεις ότι δεν ελέγχει μόνο ευθεία αλλά και γύρω του έτσι;

 

Και για τους υπόλοιπους που έχετε αμφιβολίες περί ορατότητας κλπ πρέπει να σας ενημερώσω ότι αυτή η τεχνολογία φτιάχντεαι εδώ και πολλά χρόνια και τα οχήματα θά έχουν ενσωματομένο wi-fi για να μπορούν να επικοινωνούν με άλλα οχήματα εντός εμβέλιας. Ο υπολογιστής όχι μόνο γνωρίζει τη συμβάινει γύρο από το αμάξι μέσω εικόνας (και ήχου πιθανότατα) αλλά και μέσω συνεργασίας με τα άλλα οχήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέγεται φρένο. Το πατάς για να σταματήσει το όχημα. Το έχεις ακούσει ποτέ; όταν έχεις εμπόδιο σταματάς, δεν αποφεύγεις... ή τουλάχιστον έτσι πρέπει. Το computer αυτό θα κάνει, δεν θα προσπαθήσει να "αποφύγει" το εμπόδιο. Επίσης δεν θα τρέχει πάνο από το όριο ταχύτητας το οποίο βάσει ΚΟΚ είναι 50χμ σε κατοικημένη περιοχή, αν δεν υπάρχει σήμανση που να υποδυκνίει μικρότερο όριο. Θες να μου πεις λοιπόν ότι ένα μοντέρνο όχημα που πηγαίνει με το πολύ 50χμ/ώρα δεν θα μπορέσει να σταματήσει μπροστά σε ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί μπροστά του; Το ξέρεις ότι δεν ελέγχει μόνο ευθεία αλλά και γύρω του έτσι;

 

Και για τους υπόλοιπους που έχετε αμφιβολίες περί ορατότητας κλπ πρέπει να σας ενημερώσω ότι αυτή η τεχνολογία φτιάχντεαι εδώ και πολλά χρόνια και τα οχήματα θά έχουν ενσωματομένο wi-fi για να μπορούν να επικοινωνούν με άλλα οχήματα εντός εμβέλιας. Ο υπολογιστής όχι μόνο γνωρίζει τη συμβάινει γύρο από το αμάξι μέσω εικόνας (και ήχου πιθανότατα) αλλά και μέσω συνεργασίας με τα άλλα οχήματα.

δηλαδή ρε μάγκα αν σου πεταχτεί στα 5 μέτρα και πας με 50 χιλιόμετρα προλαβαίνεις να σταματήσεις θες να μου πεις......ενώ με έναν ελιγμό αν είναι οριακό μπορεί και να αποφύγεις κάτι.

εγώ πριν κανα χρόνο που ήμουν με το αμάξι μου πετάχτηκε ένας σκύλος σε επαρχιακό δρόμο αλλά έβρεχε και γλύστραγε το αμάξι και επειδή είναι του 93 δεν έχει ABS και για να φρενάρω πολύ χλωμό και βγήκα στο αντίθετο ρεύμα λίγο αφού δεν ερχότανε κανένας και δεν τον χτύπησα τον σκύλο.

ο υπολογιστής ξέρεις τι θα είχε κάνει? θα είχε βάλει τον σκύλο απο κάτω.....

και αυτό που λέγεται φρένο πήγαινε στην στροφή λίγο γρήγορα πάτα το τέρμα και αν δεν βρεθείς απέναντι (γιατί η μούρη θα πετάξει η κ@λο) σφύρα μου.

και όσο για αυτό με το wifi που λές πρώτον δεν δέχομαι να ξέρει καμιά βρομοgoogle που πάω και τι κάνω και δεύτερον οι άνθρωποι,και όλα τα άλλα εμπόδια και άυτοκίνητα δεν έχουν wifi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό το έχουμε κάνει είδη σε μεγάλη κλίμακα με τα μετρό,τραμ,ηλεκτρικό κλπ γιατί να βάλουμε και αμάξια σε συγκεκριμένες διαδρομές? το πλεονέκτημα του αμαξιού είναι ότι πάει όπου θέλει όταν το θέλει και δεν περιορίζεται.

 

τώρα ο υπολογιστής όταν το αμάξι πετάξει κ@λ@ θα πλακώσει τα φρένα και δεν θα μαζέψει ποτέ,όταν πεταχτεί ένα εμπόδιο απλά θα πατήσει φρένο και τίποτα παραπάνω,όταν δεί και έχει λάδια ο δρόμος θα νομίζει ότι είναι σκιά και θα τα πατήσει και θα φύγει μαλιοκούβαρα,και πως θα ξέρει που έχει στοπ και προτεραιότητα? μέσο gps και ενσωματομένων πληροφοριών? για την ελλάδα μιλάμε τώρα ,η θα βλέπει τα στοπ,και εκεί που έχει παρκάρει ο άλλος στην γωνία και δεν πιάνει ο αισθητήρας/κάμερα ότι τέλος πάντων έχει αυτου νού που βγαίνει απο το στενό? όπως είπαμε δεν είναι gran turismo ούτε παιχνίδι που ο υπολογιστή έχει επίγνωση για τα πάντα μέσα εκεί και ότι γίνεται και αν γίνει ένα λάθος παίζουμε με ζωές όχι με παιχνίδια.

ο δρόμος δεν είναι πίστα είναι ζούγκλα και πρέπει ο χειριστής του οχήματος είτε είναι υπολογιστής είτε άνθρωπος να μπορεί να καταλαβαίνει τι γίνεται και να αντιλαμβάνεται ότι ένας άνθρωπος.

μην βλέπετε τα δοκιμαστικά που κάνανε με 20ΚΜ/Η σε μια πίστα που πήγαινε το αμάξι μια χαρά,εδώ μιλάμε για πραγματικότητα.

 

Eιναι σχεδον απιθανο ενα αμαξι τελευταιας τεχνολογιας με τοσα αντισπιν που εχουν να πεταξει κ@λ@(στο λεω γιατι εχω οδηγησει ενα RX-8 cosmos και με ολα τα antispin δεν μπορουσα να το ξεκολλησω,κατι που χωρις αυτα γινεται για πλακα)

.Επισης σκεψου πως ο υπολογιστης δεν θα ειναι ρυθμισμενος για ακραια οδηγηση.

Οσο για τα αλλα δεν θα βγαλουν στην παραγωγη ενα αμαξι σκοτωστρα.Φυσικα θα προβλεψουν καθε πιθανο κινδυνο.

Μην ξεχνατε πως ο κυριοτερος λογος για τα τοσα ατυχηματα και δυστυχηματα ειναι υπευθυνα η υπερβολικη ταχυτητα,αλκοολ,κινητα,κουραση,ξενυχτι κτλ. κατι που ο υπολογιστης δεν θα τα εχει.

 

Εμενα ακομα μ'αρεσει να οδηγαω,το θεωρω απολαυση και σιγουρα δεν θα αγοραζα ενα τετοιο αμαξι,αλλα θα βοηθησει αρκετους(κι εμας τους υπολοιπους απο ανευθυνους οδηγους).

 

Φανταστειτε ενα τετοιο αμαξι που θα ειναι προγραμματισμενο μεσα στην πολη να πηγαινει μεχρι 50χλμ/ωρα τι κορνα εχει να φαει απο τους υπολοιπους  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο η ευστάθεια του αυτοκινήτου που είναι ένα μόνο από τα πολλά πράγματα που πρέπει να αναλάβει ο οδηγός, άλλο το να αναλάβει όλη την οδήγηση σε πραγματικό δρόμο με τόσους διαφορετικούς παράγοντες, φανάρια, σήματα, πεζούς, κακοτεχνίες

 

Η bmw έχει καταφέρει να κάνει ένα αυτοκίνητο να πηγαίνει σε άδεια πιστά γρήγορα (το είχαν δείξει σε ένα top gear) , αλλά το έκανε χωρίς κανένα απολύτως εμπόδιο και αφού είχαν αποθηκεύσει τη συγκεκριμένη διαδρομή

 

Το να κάνει το ίδιο σε πραγματικές συνθήκες δε μου φαίνεται μεν απίθανο, αλλά μου φαίνεται πολύ δύσκολο, πολύ πιο μακριά από το ότι έχουν μέχρι στιγμής καταφέρει και δε βρίσκω και για ποιο λόγο να το κάνουν αυτό..

Θα επενδύσουν πολλά λεφτά και θα χάσουν ακόμα περισσότερα.

 

Το ότι ασχολείται η Google με αυτό που γενικά ασχολείται με αποτυχημένα πράγματα γιατί της περισσεύουν λεφτά δε σημαίνει ότι θα υπάρξει γενικά στροφή προς αυτό

 

Ειλικρινά βρείτε μου κάποιο εμπορικό κέρδος από όλο αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τί λέτε ρε παίδες, η google έχει βγάλει βίντεο που κάνει drifting, περνάει με σχετικά μεγάλη ταχύτητα μέσα απο κορύνες και τέτοια.Κανένας άνθρωπος δεν θα είναι ποτέ καλύτερος στην οδήγηση απο ένα αυτόματο σύστημα.ΠΟΤΕ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή ρε μάγκα αν σου πεταχτεί στα 5 μέτρα και πας με 50 χιλιόμετρα προλαβαίνεις να σταματήσεις θες να μου πεις......ενώ με έναν ελιγμό αν είναι οριακό μπορεί και να αποφύγεις κάτι.

εγώ πριν κανα χρόνο που ήμουν με το αμάξι μου πετάχτηκε ένας σκύλος σε επαρχιακό δρόμο αλλά έβρεχε και γλύστραγε το αμάξι και επειδή είναι του 93 δεν έχει ABS και για να φρενάρω πολύ χλωμό και βγήκα στο αντίθετο ρεύμα λίγο αφού δεν ερχότανε κανένας και δεν τον χτύπησα τον σκύλο.

ο υπολογιστής ξέρεις τι θα είχε κάνει? θα είχε βάλει τον σκύλο απο κάτω.....

και αυτό που λέγεται φρένο πήγαινε στην στροφή λίγο γρήγορα πάτα το τέρμα και αν δεν βρεθείς απέναντι (γιατί η μούρη θα πετάξει η κ@λο) σφύρα μου.

και όσο για αυτό με το wifi που λές πρώτον δεν δέχομαι να ξέρει καμιά βρομοgoogle που πάω και τι κάνω και δεύτερον οι άνθρωποι,και όλα τα άλλα εμπόδια και άυτοκίνητα δεν έχουν wifi.

το πρώτο μάθημα ρομποτικής είναι να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο το οποίο μόλις αντιλαμβάνεται εμπόδια μπροστά του να σταματάει επιτόπου και αυτό ξανα λεω ειναι το πρώτο μάθημα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εσυ οδηγάς καλύτερα και ασφαλέστερα απο ένα αυτόματο σύστημα στο δρόμο.Ενδιαφέρον.

Άσε εμένα(που ναι πιστεύω ότι στο ΔΡΟΜΟ είμαι πιο ασφαλής από οποιαδήποτε υπαρκτή τεχνολογία), πιστεύεις ότι ένας οδηγός αγώνων πχ δε μπορεί να οδηγήσει καλύτερα από οποιοδήποτε μηχάνημα;

 

Μιας και είπες "κανένας άνθρωπος"..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λέμε τώρα... εδώ δεν είναι 100% σίγουρη η επιτυχία στην φωνητική εντολή το αυτόματο οδήγημα θα είναι; Καλύτερα να εστιάσουν προσοχή σε καλύτερα GPS, καλύτερα συστήματα παρκαρίσματος, πιο ασφαλή κλειδώματα, αεροδυναμική, αυτόματη ευθυγράμμιση σε περίπτωση που πας να πατήσεις λωρίδα, κλπ και αφήστε την ασφάλεια απλά σε τύπου notifications/warnings στο παρμπρίζ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε εμένα(που ναι πιστεύω ότι στο ΔΡΟΜΟ είμαι πιο ασφαλής από οποιαδήποτε υπαρκτή τεχνολογία), πιστεύεις ότι ένας οδηγός αγώνων πχ δε μπορεί να οδηγήσει καλύτερα από οποιοδήποτε μηχάνημα;

 

Μιας και είπες "κανένας άνθρωπος"..

 

Κακώς το πιστεύεις τότε.

Και ναι δεν πιστεύω οτι οδηγεί καλύτερα.Απλά δες τα ατυχήματα που έχουν συμβεί σε αγώνες στα οποία η πλειονότητα έχει σκοτωθεί.ΟΛΑ αυτά θα είχα αποφευκτεί.Αλλά εκεί δεν γίνετε να βάλεις αυτόματα αυτοκίνητα γιατί απλά θα χάσουν το νόημα τους οι αγώνες.

Θα μπορούσαν να έχουν επιλογή αν είσαι σε καμιά ευθεία καμιά 100 χιλιόμετρα να το βάζεις να οδηγάει αυτόματα.Αλλά μόνο στο εξωτερικό υπάρχουν τέτοιοι δρόμοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...