Προς το περιεχόμενο

Η Google σχεδιάζει το δικό της αυτόνομο αυτοκίνητο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοίτα ό,τι αντανακλαστικά και να έχεις με αυτούς την έβαψες εκτός και αν παίρνεις αποφάσεις σε 1ns.Εγώ θα ένοιωθα πολύ πιο ασφαλής πάντώς.Κάνε ένα googlαρισμα να δείς τί γίνεται.Τα περισσότερα αμάξια καταλήγουν πατσαβούρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και όσο για αυτό με το wifi που λές πρώτον δεν δέχομαι να ξέρει καμιά βρομοgoogle που πάω και τι κάνω και δεύτερον οι άνθρωποι,και όλα τα άλλα εμπόδια και άυτοκίνητα δεν έχουν wifi.

Όλα τα αμάξια θα έχουν Wi-Fi και wi-fi != ιντερνετ. Εξάλου υπάρχει και το GPS για να σε παρακολουθούν και αυτό το έχει το κινητό σου, δεν χρειάζεται το αμάξι. Εκτός αυτού θα έχεις έλεγχο του αυτοκινήτου όπως τον έχει και ο Κυβερνήτης του αεροπλάνου. Άμα δεις ότι κάτι δεν πάει καλά πατάς φρένο. Δεν είπε κανείς ότι το αμάξι θα σε κάνει ότι θέλει. Σιγά μην σε πηγαίνει και στο τμήμα με το ζόρι άμα περάσεις κόκκινο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Δεν σχολιάζω καν την πρώττη παράγραφο.Ωμή τρολιά.

2. Πας καλά; Δεν ξεκίνησα εγώ να συγκρίνω αγώνες.Ο qsis είπε για οδηγούς αγώνων και του είπα οτι και αυτοί έχουν πολλά ατυχήματα τα οποία θα μπορούσαν να έχουν αποφευκτεί.Αμφιβάλεις;Τότε δεν ξέρω τί πίνεις και δεν μας δίνεις.

1. Tην οποια εσυ ξεκινησες

 

2. Ο ανθρωπος σου ειπε οδηγους αγωνων. Δεν ειπες οδηγους αγωνων την ωρα που οδηγουν formula 1, μιας και το "αυτονομο αυτοκινητο" της google ειναι για κυκλοφορια σε δρομο. Και πως ακριβως θα μπορουσαν να ειχαν αποφευκτει τα ατυχηματα μεσα στους αγωνες ??? (τα οποια δεν ειναι θανατηφορα ως επι το πλειστο οπως πολυ λαθος εγραψες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειαζεται να ειναι 100% αλανθαστο για να γινει αυτο, αρκει να ειναι καλυτερο απο το μεσο ορο των ανθρωπων.

Και ποιος θα αναλάβει να πληρώσει αυτό το κόστος; οι ασφαλιστικές ή οι αυτοκινητοβιομηχανίες που τώρα πετάνε το μπαλάκι στους οδηγούς;

 

Επίσης ακόμα κανείς δε μου απάντησε πώς θεωρεί ότι μια τέτοια κίνηση θα είναι οικονομικά βιώσιμη;

 

Απαντήστε μου πρώτα γιατί τα αυτοκίνητα πάνε 200+ ενώ τα όρια παντού είναι πολύ χαμηλότερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μετα απο 7 σελιδες..... ειμαστε χεραδες, εχουμε ολοι reaction οδηγου αγωνων το λιγοτερο και το αποκορυφωμα το starlet 180 αλογα που αναφερει ο φιλος....... αχχχχχχχ Ελλαδα!!!!!

Τεχνολογικο forum νομιζω ειναι οποτε ας γραφουμε αντιστοιχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ότι είμαστε τεχνολογικό φόρουμ δε σημαίνει ότι δεν είμαστε και ρεαλιστές

 

επιστρέφω στο θέμα παραθέτοντας βίντεο με τη bmw που ανέφερα πριν που πάει όντως μόνη της σε άδειο βέβαια δρόμο και αφού έχει "μάθει" τη πίστα 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει και απο audi σποτακι που αφηνει μια κυρια το αυτοκινητο παει μονο του στο parking και μετα μεσο τηλ αν θυμαμε καλα την παιρνει απο την εξοδο.

Οσο για το αλλο αστο δεν ειναι θεμα ρεαλισμου αλλα ισοπεδωσης.

Απλα να αναφερω οτι το καιμενο το starlet δεν βγηκε για τοσα αλογα οπως επισης τα φρενα του ο Θεος να τα πει δεν μπορουν σε καμια περιπτωση να συγκριθουν με νεο αυτοκινητο ακομη και 70 αλογα! Επιπλεον το αν πεταει μουρες δεν μας ενδιαφερει μιας και αν ειχε ολα τα ηλεκτρονικα μια χαρα θα εμπαινε στην στροφη με το γκαζι στο πατωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ειχα την ευκαρια να παρακολουθησω το Introduction to ΑΙ του Sebastian Thrun, του ανθρωπου πισω απο το self driving αυτοκινητο της Google, οπου το ολο μαθημα εδινε μια ιδεα της λειτουργιας του, απο τη software μερια του αυτοκινητου.

Δεν χρειαζεται να ειναι εκ των προτερων "φορτωμενη" η διαδρομη και φυσικα μπορει ανετα να ειναι γεματη εμποδια (κινητα και μη), γι αυτο αλλωστε βγηκε 2ος με την ομαδα του στο DARPA Challenge του 2007. Μια μικρη παρουσιαση του στην

.
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιος θα αναλάβει να πληρώσει αυτό το κόστος; οι ασφαλιστικές ή οι αυτοκινητοβιομηχανίες που τώρα πετάνε το μπαλάκι στους οδηγούς;

 

Επίσης ακόμα κανείς δε μου απάντησε πώς θεωρεί ότι μια τέτοια κίνηση θα είναι οικονομικά βιώσιμη;

 

Απαντήστε μου πρώτα γιατί τα αυτοκίνητα πάνε 200+ ενώ τα όρια παντού είναι πολύ χαμηλότερα..

Οι ασφαλιστικες θα χαρουν αν εχουν πολυ λιγοτερα ατυχηματα και οι πελατες τους συνεχιζουν να πληρωνουν.Την ασφαλιστικη δε την ενδιαφερει αν εσυ εκανες το λαθος η το συστημα οδηγησης αλλα στο συνολο των ασφαλισμενων της να εχει το μεγαλυτερο κερδος.Οταν φτασει η εποχη που θα κυκλοφορουν τετοια αμαξια θα θεσπιστουν και τα καταλληλα νομικα πλαισια ωστε να τα συμπεριλαβουν και οι ασφαλιστικες.Το δυσκολο μερος ειναι να γινει πραγματικοτητα, τα υπολοιπα θεματα παιρνουν αργα η γρηγορα το δρομο τους.Δυσκολιες και ασαφειες ειναι μεσα στο προγραμμα αλλα αυτο ισχυει σχεδον σε καθε τεχνολογικο βημα.Δε μπορεις να σταματησεις την προοδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ότι είμαστε τεχνολογικό φόρουμ δε σημαίνει ότι δεν είμαστε και ρεαλιστές κάγκουρες (fixed)

Καλά είναι δυνατόν να πιστεύεται οτι εχετε πιο γρήγορα αντανακλαστικά απο υπολογιστή; Δεν ειναι grand tourismo οπου ο υπολογιστης σε αφηνει να κερδίσεις.

 

Βγαινει ο άλλος και λέει "εγω απεφυγα τον σκύλο που μου πεταχτικε στα 5 μετρα"

Αγαπητε η μηχανη θα ειχε δει τον σκύλο την στιγμη που θα εβγαινε απο την γωνια στα 50 μετρα. Μην κρινετε εξ ιδιων.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι ασφαλιστικες θα χαρουν αν εχουν πολυ λιγοτερα ατυχηματα και οι πελατες τους συνεχιζουν να πληρωνουν.Την ασφαλιστικη δε την ενδιαφερει αν εσυ εκανες το λαθος η το συστημα οδηγησης αλλα στο συνολο των ασφαλισμενων της να εχει το μεγαλυτερο κερδος.Οταν φτασει η εποχη που θα κυκλοφορουν τετοια αμαξια θα θεσπιστουν και τα καταλληλα νομικα πλαισια ωστε να τα συμπεριλαβουν και οι ασφαλιστικες.Το δυσκολο μερος ειναι να γινει πραγματικοτητα, τα υπολοιπα θεματα παιρνουν αργα η γρηγορα το δρομο τους.Δυσκολιες και ασαφειες ειναι μεσα στο προγραμμα αλλα αυτο ισχυει σχεδον σε καθε τεχνολογικο βημα.Δε μπορεις να σταματησεις την προοδο.

oκ για τις ασφαλιστικές έχεις δίκιο, δε λέω. παρόλο που στην αρχή μην μπορώντας να υπολογίσουν ακριβώς το κίνδυνο ίσως το παίξουν δύσκολες, αν τις υποχρεώσει ο νόμος τα πάντα ασφαλίζουν.

 

από την άλλη όμως ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο είναι και προϊόν και πρέπει να πλασαριστεί σαν ένα τέτοιο. δε μπορώ να βρω τι το θελκτικό έχει ένα κουτί που πηγαίνει μόνο του. χάνεται έτσι το νόημα του να υπάρχει ποικιλία και του να υπάρχουν διαφορετικά μοντέλα και εταιρείες.

 

Καλά είναι δυνατόν να πιστεύεται οτι εχετε πιο γρήγορα αντανακλαστικά απο υπολογιστή; Δεν ειναι grand tourismo οπου ο υπολογιστης σε αφηνει να κερδίσεις.

 

Βγαινει ο άλλος και λέει "εγω απεφυγα τον σκύλο που μου πεταχτικε στα 5 μετρα"

Αγαπητε η μηχανη θα ειχε δει τον σκύλο την στιγμη που θα εβγαινε απο την γωνια στα 50 μετρα. Μην κρινετε εξ ιδιων.

πρώτα από όλα ευχαριστώ που λες κάγκουρα  :rolleyes:  

 

κατά δεύτερον, για ποια αντανακλαστικά μου μιλάς; το βασικό πράγμα που θίχτηκε είναι η αντίληψη του περιβάλλοντος

 

δεν ήξερα ότι έχουμε φτάσει σε σημείο όπου αυτό οι μηχανές το κάνουν καλύτερα από του ανθρώπους 

 

YΓ πάντως τα 11 χρόνια που οδηγώ δεν έχω πατήσει κανένα συμπαθές τετράποδο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα πολύ καλό ντοκυμαντέρ που παρουσιάζει σε λογικά πλαίσια ένα πιθανό σενάριο για το μέλλον:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=X4xmkq4FOM0

 

Αναφέρονται τα self-driving cars μέσα σε αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από την άλλη όμως ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο είναι και προϊόν και πρέπει να πλασαριστεί σαν ένα τέτοιο. δε μπορώ να βρω τι το θελκτικό έχει ένα κουτί που πηγαίνει μόνο του. χάνεται έτσι το νόημα του να υπάρχει ποικιλία και του να υπάρχουν διαφορετικά μοντέλα και εταιρείες.

κατά δεύτερον, για ποια αντανακλαστικά μου μιλάς; το βασικό πράγμα που θίχτηκε είναι η αντίληψη του περιβάλλοντος

 

δεν ήξερα ότι έχουμε φτάσει σε σημείο όπου αυτό οι μηχανές το κάνουν καλύτερα από του ανθρώπους 

 

Δε βλεπω καποιο λογο να μην υπαρχει ποικιλια.Αυτο που χανεται ειναι η ευχαριστηση της οδηγησης δυστυχως.Απο την αλλη ειναι πιο ξεκουραστος τροπος να "σε πηγαινει" σπιτι μετα τη δουλεια οταν εισαι κουρασμενος.Στην αρχη φανταζομαι θα πλασαριστει σα λυση για ατομα με δυσκολιες στη μετακινηση,Οι γυναικες θα το προτιμησουν επισης (και καλα θα κανουν :P ).Και μετα θα ακολουθησουν οι υπολοιποι.

Σχετικα με την αντιληψη του περιβαλλοντος δες το βιντεακι απο το ποστ του Gi0.Ισως ακομα να μην ειναι καλυτερο απο εναν ανθρωπο αλλα θα γινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Musk το έκανε οπότε γιατί οχι και η google;

Ειδικά απο τη στιγμή που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αρχίζουν να μπαίνουν στην παραγωγή δεν υπάρχει και τόσο μεγάλο κίνητρο πλέον να συνεργαστεί με μια παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία. Δεν χρειάζεται το μεγαλύτερο μέρος της τεχνογνωσίας της.

 

Υ.Γ. Αυτός ο Page τι έχει πάθει; Άσπρισαν τα μαλιά του, έχασε τη φωνή του, του έχει πέσει βαρύς ο ρόλος του CEO.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη μαζική παραγωγή είναι πολύ σχετικό ζήτημα, και ο Musk με τη Tesla τι έχει καταφέρει πέρα από το να βγάζει ακριβά παιχνίδια;

Η εταιρεία του μπαίνει διαρκώς μέσα

 

Αν δε ξεπεραστεί το θέμα της αυτονομίας και φυσικά το να γίνεται ο ανεφοδιασμός σε λίγα δευτερόλεπτα όπως με βενζίνη/πετρέλαιο/υγραέριο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι ουσιαστικά άχρηστα.

Τα υβριδικά ίσως θα μπορούσαν να γίνουν πιο προσιτά, αλλά όλα αυτά δεν έχουν σχέση με ένα αυτοκίνητο που μπορεί να κινείται μόνο του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...