Προς το περιεχόμενο

Γιατι ανοιγμενα κουτια συσκευων πωλουνται στην τιμη των καινουργιων;


venumis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσθηκη απο matrixxx:

Το παρον θεμα ανοιγει για να φιλοξενησει τα οφτοπικ μηνυματα που ηταν συνεχεια/απαντησεις του παρακατω ποστ σε θεμα προσφορας και να υπαρχει τοπος για την σχετικη συζητηση χωρις να συνεχιζεται η πειρατεια στο αρχικο τοπικ . 

Ο τιτλος που σκεφτηκα πιστευω πως ειναι περιγραφικος του περιεχομενου της ολης σχετικης κουβεντας οπως αυτη εξελιχθηκε μεχρι την ωρα αυτη.

 

 

 

___________________________________________________________________________________

 

 

 

 


το καλοκαιρι παντως που εκανα αποπειρα να αγορασω απο το eshop ενα λαπτοπ  lenovo ηταν το πρωτο ελατατvματικο και τα επομενα 3 που πηγαν να μου δωσουν δεν ειχαν το μαυρο αυτοκολλητο... ειχαν μια ασπρη ταινια.... τελικα πηρα τα λεφτα μου πισω... γιατι δεν μπορουσαν να μου βρουν κλειστο πακετο.... ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΑΣ!

 

δλδ αν για κάποιον λόγο ήταν πράγματι ανοιγμένο αλλά το λαπτοπ δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα θα το πήγαινες πισω μόνο κ μόνο για την έλλειψη παρθενικου υμένας?

Επεξ/σία από matrixxx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

δλδ αν για κάποιον λόγο ήταν πράγματι ανοιγμένο αλλά το λαπτοπ δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα θα το πήγαινες πισω μόνο κ μόνο για την έλλειψη παρθενικου υμένας?

 

Κανονικά έτσι πρέπει να γίνεται πλήρωσες για καινούργιο-σφραγισμένο-με κλειδαριά προιόν καινούργιο-σφραγισμένο-με κλειδαριά προιόν πρέπει να παραλάβεις.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δλδ αν για κάποιον λόγο ήταν πράγματι ανοιγμένο αλλά το λαπτοπ δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα θα το πήγαινες πισω μόνο κ μόνο για την έλλειψη παρθενικου υμένας?

Eννοείται, γιατί ο μόνος λόγος να είναι ανοιγμένο είναι να είναι από επιστροφή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία την επόμενη φορά που θα επιστρέψετε κατι σε άριστη κατάσταση αλλά για τον ΧιΨι λόγο δεν σας έκανε μην παραπονεθείτε αν το κατάστημα δεν δεχτεί την αλλαγή!

 

Την "καλή" κίνηση που κάνει ένα κατάστημα για να μην δυσαρεστησει τον πελάτη εσείς την βλέπετε αρνητική.

 

Αυτό λέγεται κακή αντίληψη καταναλωτή εις βάρος τον υπολοίπων.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία την επόμενη φορά που θα επιστρέψετε κατι σε άριστη κατάσταση αλλά για τον ΧιΨι λόγο δεν σας έκανε μην παραπονεθείτε αν το κατάστημα δεν δεχτεί την αλλαγή!

 

Την "καλή" κίνηση που κάνει ένα κατάστημα για να μην δυσαρεστησει τον πελάτη εσείς την βλέπετε αρνητική.

 

Αυτό λέγεται κακή αντίληψη καταναλωτή εις βάρος τον υπολοίπων.

+1 , δε το ειχα σκεφτει αυτο.

επισης ενα τετοιο λαθος μπορει να συμβει σε ολα τα καταστημα, ακομα και στα ''μεγαλα''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eννοείται, γιατί ο μόνος λόγος να είναι ανοιγμένο είναι να είναι από επιστροφή...

Από επιστροφή ήρθε όχι από τον βόθρο!

 

Κανονικά έτσι πρέπει να γίνεται πλήρωσες για καινούργιο-σφραγισμένο-με κλειδαριά προιόν καινούργιο-σφραγισμένο-με κλειδαριά προιόν πρέπει να παραλάβεις.

Το παραπάνω που γράφεις δεν αναφέρεται πουθενά.

Όλα αυτά με τις κλειδαριές και τα λουκέτα.

 

Πλήρωσες ένα καινούριο προϊόν που σε περίπτωση που η συσκευασία του όπως και το περιεχόμενο του δεν είναι πλήρης έχεις το δικαίωμα της επιστροφής.

 

Όπως και στην περίπτωση που είναι ελαττωματικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από επιστροφή ήρθε όχι από τον βόθρο!

 

 

Το παραπάνω που γράφεις δεν αναφέρεται πουθενά.

Όλα αυτά με τις κλειδαριές και τα λουκέτα.

 

Πλήρωσες ένα καινούριο προϊόν που σε περίπτωση που η συσκευασία του όπως και το περιεχόμενο του δεν είναι πλήρης έχεις το δικαίωμα της επιστροφής.

 

Όπως και στην περίπτωση που είναι ελαττωματικό.

Κάνεις λάθος. Πήρες κάτι ως καινούργιο. 

Αν πχ εγώ το είχα 2 μήνες και το δούλευα και μετά στο συσκεύασα και στο πούλησα ως καινούργιο εσύ αν δε δείς σφραγισμένο το ξέρεις οτι δεν έχει χρεισιμοποιηθεί; 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eννοείται, γιατί ο μόνος λόγος να είναι ανοιγμένο είναι να είναι από επιστροφή...

 

Το ενδεχόμενο δηλαδή να ζήτησε πελάτης να το δεί από κοντα πώς είναι εμφανισιακά και ποιοτικά σαν κατασκευή το αποκλείουμε έτσι? Πρέπει να είναι ντε και καλά επιστροφή από πελάτη μόνο...

 

Για μένα καλά κάνουν μετά όσα καταστήματα δε δέχονται πίσω επιστροφές ακόμα και μια γρατζουνιά να υπάρχει στη συσκευασία.

Γιατί μετά θα βρίσκουν και μπελά. Από τη στιγμή που κάτι δεν είναι DOA (ελλατωματικό), το λόγο επιστροφής επειδή ο πελάτης άλλαξε γνώμη προσωπικά δε τον καταλαβαίνω και δε τον συμμερίζομαι. Αν δηλαδή ο κάθε αργόσχολος αγοράζει βιαστηκά και δε ξέρει τί θέλει, το κατάστημα τί φταίει μετά να δέχεται επιστροφές χωρίς αιτία?

Κι αν δεχτεί, μετά τί θα κάνει? Θα το φάει? Ή θα το σκοτώσει για ένα κομμάτι ψωμί έτσι απλά επειδή κάποιου του τη σβούρηξε να ταλαιπωρήσει κόσμο?

 

Θα συμφωνήσω με τον venumis λοιπόν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ενδεχόμενο δηλαδή να ζήτησε πελάτης να το δεί από κοντα πώς είναι εμφανισιακά και ποιοτικά σαν κατασκευή το αποκλείουμε έτσι? Πρέπει να είναι ντε και καλά επιστροφή από πελάτη μόνο...

Αν αυτό είναι Πολιτική Πωλήσεων και Marketing του e-shop καταστήματος -τα φυσικά μαγαζια έχουν τα λεγόμενα εκθεσιακά ή δείγματα- τότε πωλείται -σε άλλα μέρη φυσικά- σαν Open Box και όχι σαν Sealed και φυσικά σε μειωμένη τιμή...

 

...Για μένα καλά κάνουν μετά όσα καταστήματα δε δέχονται πίσω επιστροφές ακόμα και μια γρατζουνιά να υπάρχει στη συσκευασία...

Πολύ καλά κάνουν...

 

Αν...ο κάθε αργόσχολος αγοράζει βιαστηκά και δε ξέρει τί θέλει, το κατάστημα τί φταίει...?

...Μετά τί θα κάνει? Θα το φάει? Ή θα το σκοτώσει για ένα κομμάτι ψωμί έτσι απλά επειδή κάποιου του τη σβούρηξε να ταλαιπωρήσει κόσμο?

Να μην δέχεται επιστροφές χωρίς αιτία και άν δέχεται λόγω Πολιτικής Πωλήσεων και Marketing του να μην φορτώνει αυτή την πολιτική του στους επόμενους πελάτες πουλώντας το για καινούριο και όχι σαν

Open Box σε μειωμένη τιμή όπως γίνεται αλλού...

Λογικό?

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αυτό είναι Πολιτική Πωλήσεων και Marketing του e-shop καταστήματος -τα φυσικά μαγαζια έχουν τα λεγόμενα εκθεσιακά ή δείγματα- τότε πωλείται -σε άλλα μέρη φυσικά- σαν Open Box και όχι σαν Sealed και φυσικά σε μειωμένη τιμή...

 

Πολύ καλά κάνουν...

 

Να μην δέχεται επιστροφές χωρίς αιτία και άν δέχεται λόγω Πολιτικής Πωλήσεων και Marketing του να μην την φορτώνει στους επόμενους πελάτες ίσως?

 

Και τί ακριβώς προτείνεις σε αυτή την περίπτωση? Να ζημιωθεί ο πελάτης που το επιστρέφει (π.χ. ένα 15% restocking fee για άνοιγμα συσκευασίας και πώληση σε αντίστοιχη μειωμένη τιμή από το κατάστημα) ή να ζημιωθεί το κατάστημα που το δέχεται πίσω χαριστικά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και ανοιχθηκε το θεμα, ας πω και γω τη δικη μου εμπειρια.

 

Απρίλιο 2013: διαλεξαμε απο κωτσοβολο (οχι απο το ιντερνετ αλλά απο το φυσικο κατάστημα) την εν λόγω τηλεόραση https://www.skroutz.gr/s/1567848/Samsung-UE46ES6100.html

 

 

Παμε σπίτι, την ανοιγω και ενω περιμενω να μου βγαλει μενού για να κανω συντονισμό καναλιων, μου τα βγαζει ετοιμα και προγραμματισμενα τα καναλια. Το ψαχνω περισσοτερο και βλεπω πως στο allshareplay ειχε και φορτωμενα αρχεια που ειχε δει καποιος (επεισοδια σειρών, εικονες κλπ κλπ)

Οπως καταλαβατε,ηταν χρησιμοποιημένη.

Παιρνω τηλ στο κωτσο (και οι μλκς δεν εχουν τηλ για το καταστημα θεσ/νικης, μονο ενα κεντρικό 800κατι) και μου λενε θα το πατε πίσω, να το δουν και θα σας πουν εκει.

Το παω την επομενη μέρα και για να ειμαι ειλικρινής ήμουν και λιγο αρνητικά φορτωμένη μη μου κάνουν στραβη αλλά τελικά κανενα προβλημα.

Εν τέλει, την ανοιξε ο τεχνικος ειδε τα αρχεια που ηταν φορτωμενα πριν απο τη μερα αγορας του απο μας και οταν τον ρωτησαμε: "Γιατι ρε παιδιά τη ξαναπακεταρετε και τη πουλάτε;" μας λέει "ε τι να κανουμε, την παιρνουν για 5 μερες, δε τους αρεσει για το χ,ψ λογο και τη γυρνάνε....". Μου εκοψε ενα πιστωτικο επιστροφης και μου δωσαν άλλη καινούργια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου εχει τυχει να αγορασω κατι ολοκαινουριο, να το βαλω στο pc και να μην δουλευει, μετα να το δοκιμασω στο λαπτοπ και να δουλευει.. Οταν το παω πισω μου λεει στο PC που το δοκιμασα δουλευει και εγω του λεω στο δικο μου δεν δουλευει.. και τελικα μερικοι το αλλαζουν και μερικοι δεν το αλλαζουν. Οποτε παρολο που το προιν ισως να μην ειναι ελλατωματικο, ισως απλα να εχει compatibility issue με το συγκεκριμενο PC που εχω, αυτοι παλι πρεπει να το αλλαξουν γιατι πουθενα δεν διαβασα εγω πριν το αγορασω οτι υπαρχει περιπτωση να μην δουλεψει στο μηχανημα μου.. Μου εχει τυχει αυτο με καρτα τηλεορασης, με ποντικι και με πληκτρολογιο.

 

Κατι αλλο, οταν σου χαλαει κατι και εχεις εγγυηση.. αυτοι γιατι σου δεινουνε μεταχειρισμενο (για παραδειγμα το πλαισιο)? Κανονικα καινουριο δεν πρεπει να δωσουνε? Εχει τυχει σε φιλους μου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα σε πολύ μεγάλη αλυσίδα  μου έχουν πουλήσει κινητό σε σφραγισμένη συσκευασία, με ζελατίνες και νέα πλαστικά και από όλα το οποίο είχε το φόντο του προηγούμενου χρήστη, τα τσοντοβιντεάκια του και άλλες φωτογραφίες

 

πάντως προϊόντα σε μαγαζιά ζητάω πολύ συχνά να μου ανοίξουν, δε το θεωρώ κακό να πάρω κάτι ανοιγμένο και έχω πάρει κάμποσες φορές, αρκετά μεταχειρισμένο όμως για καινούριο είναι απάτη  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...