Προς το περιεχόμενο

Γιατι ανοιγμενα κουτια συσκευων πωλουνται στην τιμη των καινουργιων;


venumis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο πωλητής, μετά το διάστημα του DOA, σε κάθε περίπτωση θα ανατρέξει στον κατασκευαστή.

Όλοι οι κατασκευαστές βάσει Ευρωπαϊκού Δικαίου έχουν τους ίδιους όρους κάλυψης εγγύησης.

 

Παραθέτω ένα κλασικό παράδειγμα αυτών (και τονίζω τα αντίστοιχα χωρία):

 

http://www.kingston.com/us/wa/warranty_gr/

 

 

Εάν η Kingston δεν είναι δυνατόν να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προϊόν, θα επιστρέψει το αντίτιμο ή θα πιστώσει είτε την τρέχουσα αξία του προϊόντος κατά το χρόνο που εγείρεται η απαίτηση εγγύησης είτε την αξία αγοράς, οποιοδήποτε ποσό από τα δύο είναι το μικρότερο.

 

... ... ...

 

Αυτή η περιορισμένη εγγύηση καλύπτει μόνο την επισκευή, αντικατάσταση, επιστροφή του αντιτίμου ή πίστωση της αξίας για ελαττωματικά προϊόντα Kingston, όπως αναφέρθηκε παραπάνω.

 

 

 

 

Και αν θες και τη γνώμη μου, το βρίσκω πέρα για πέρα δίκαιο.

Γιατί 99 στις 100 περιπτώσεις θα στο αντικαταστήσουν με ίδιο ή καλύτερο (οπότε δε σε χάλασε) και την 1 στις 100 περιπτώσεις θα σου δώσουν την τρέχουσα αξία του (η οποία λίγο πολύ αν το διαπραγματευτείς με λογικά επιχειρήματα μπορεί και να ανέβει προς όφελός σου).

 

Αντικειμενικά δε, όταν βγάζουν ανταλλακτικά για 3-5 χρόνια μετά την απόσυρση του προϊόντος από την αγορά, είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα στο επισκευάσουν ή θα στο αντικαταστήσουν, παρά να σε πιστώσουν.

 

 

Κάτι άλλο που είναι σημαντικό και θα ήθελα να τονίσω (με αναφορές επίσης στο ίδιο παράδειγμα της Kingston), είναι ότι στα προϊόντα με εγγύηση lifetime, ως lifetime ορίζεται ο χρόνος ζωής του προϊόντος στην αγορά (το όσο διαρκεί η παραγωγή του και η διάθεσή του από την εταιρία ώστε να κυκλοφορεί ακόμα) και όχι να έχει εγγύηση εφόρου ζωής (π.χ. όσο ζεί ο κάτοχός του κλπ). :)

 

Ισόβια εγγύηση προϊόντος:**
Τα ακόλουθα προϊόντα Kingston καλύπτονται από εγγύηση καθόλη τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς, απόλυτα θεμιτή η γνώμη σου και συμφωνώ! Εδώ όμως δεν συζητώ για το τι είναι δίκαιο βάσει της ηθικής μου αλλά τι ορίζει η νομοθεσία. Η Kingston και η κάθε εταιρεία μπορεί να γράφει ότι θέλει, η διετής εγγύηση για διαρκή καταναλωτικά αγαθά ορίζεται σαφώς απ'την ευρωπαϊκή νομοθεσία και όχι απ'τον κάθε κατασκευαστή. Δες εδώ 

 

Με το πέρας αυτής της εγγύησης μπλέκεις με τοπικό δίκαιο (που είναι μέρα-νύχτα Αγγλία με Ελλάδα πχ) και φυσικά με τις παροχές του κατασκευαστή/αντιπροσωπείας κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς, απόλυτα θεμιτή η γνώμη σου και συμφωνώ! Εδώ όμως δεν συζητώ για το τι είναι δίκαιο βάσει της ηθικής μου αλλά τι ορίζει η νομοθεσία. Η Kingston και η κάθε εταιρεία μπορεί να γράφει ότι θέλει, η διετής εγγύηση για διαρκή καταναλωτικά αγαθά ορίζεται σαφώς απ'την ευρωπαϊκή νομοθεσία και όχι απ'τον κάθε κατασκευαστή. Δες εδώ

 

Με το πέρας αυτής της εγγύησης μπλέκεις με τοπικό δίκαιο (που είναι μέρα-νύχτα Αγγλία με Ελλάδα πχ) και φυσικά με τις παροχές του κατασκευαστή/αντιπροσωπείας κτλ.

 

 

Μη νομίζεις ότι και στην Αγγλία είναι καλύτερα τα πράγματα.

 

Όπου τους πιάσεις είναι.

 

Σε επικοινωνία που είχα πρό εβδομάδας με τη Fujitsu Αγγλίας για ένα λάπτοπ, μου ανέφεραν ρητά πως η εγγύηση είναι 1 χρόνος και όχι 2.

 

Επίσης εδώ έχουν καραμέλα να σε βγάζουν εκτός εγγύησης σε αγορές που έχουν γίνει από unauthorized resellers.

 

Και γι αυτό και δε θα ξανασχοληθώ και με τη Fujitsu.

 

 

Εξαίρεση έχουν οι σοβαρές εταιρίες που σου δίνουν global warranty σε επαγγελματικές σειρές.

 

 

Τα υπόλοιπα consumer τα έχουν του πεταματού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, πάντα έτσι ήταν η αγορά πληροφορικής, το καλό service είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας δυστυχώς και φυσικά το πληρώνεις. Πάντως αν έχεις πρόβλημα με το laptop σου και είναι εντός διετίας απ'την αγορά, μίλα με τον πωλήτη και όχι την Fujitsu. Το link που παρέθεσα ισχύει και για Αγγλία νομίζω.

 

Πάντως σε αντίστοιχο θέμα με προϊόντα Apple (η οποία επίσης δίνει μόνο 1 χρόνο εγγύηση) αναγκάστηκε να υποχωρήσει η εταιρεία αν δεν κάνω λάθος. Τυχαίο link από Google: Εδώ Θέλει πολύ κυνήγι το πράμα, η Apple έπηξε στην μήνυση για να αλλάξει στάση http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειάζεται να τρέχω τον πωλητή από τη στιγμή που οι μερικές εταιρίες αρνούνται να καλύψουν την εγγύηση ακόμη και μεσα στο χρόνο που ορίζουν.

 

Και πολύ απλά (συνεχίζω και ασχολούμαι μόνο με τη Lenovo και) δε ξανασχολούμαι με Fujitsu ή άλλη μάρκα ακόμα και για εξυπηρέτηση σε φίλο όπως έγινε στην προκειμένη.

Όσο για τα Αγγλάκια, μια χαρά έχω συγκεντρώσει έγγραφο υλικό με το policy της εταιρίας και μια χαρά μπορώ να κυνηγήσω το θέμα της εγγύησης όποτε κι άν προκύψει απευθείας με μια αναφορά στα κεντρικά της Fujitsu (αν ποτέ χρειαστεί).

 

Για την Apple δεν έχω να σχολιάσω κάτι, απλά όπως και η SONY, ανήκει κατ'εμέ στις εταιρίες που θα πρέπει να κλείσουν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Συμφωνώ. Είναι στην κυριότητα της εταιρίας και στους όρους της εγγύησης το ότι δεν υποχρεούται μετά την περίοδο DOA να σου δώσει σφραγισμένο κομμάτι. Η υποχρέωσή της είναι η αντικατάσταση με όμοιο ή λειτουργικά ισοδύναμο (USED / Refurbished) ή η πίστωση του ποσού της τρέχουσας αγοραστικής αξιας σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει ούτε το ένα, ούτε το άλλο (π.χ. να έχει κλείσει το division που βγάζει το συγκεκριμένο προϊόν όπως έγινε ας πούμε με την OCZ και το department με τις μνήμες).

 

Παρόλα αυτά έχει παρατηρηθεί περίπτωση να γίνεται αντικατάσταση και με καινούριο ορισμένες φορές (όταν δεν υπάρχει security stock από used/refurbished). Δεν αποτελεί σε κανόνα όμως σε καμία περίπτωση.

 

αν και παλιο το θεμα θα σας πω και εγω μια ιστορια μου 

 

 

ειχα αγορασει απο το πλαισιο το ηχοσυστημα της logitech z5500. αυτο μεατ απο 1 χρονο παρουσιασε προβλημα στην οθονη ( γνωστο προβλημα) . επισκοινωνησα με την logitech και μου ειπε πως η θα μου στειλουν εκεινοι καινουργιο η θα παω στο πλαισιο για αντικατασταση μονο με καινουργιο.

 

το παω στο πλαισιο , και μετα απο μια μερα με περνουν και μου λενε αντικαταστηθηκε το pod μονο. ( το κοντρολ δηλαδη ) . τους λεω οτι η εταιρια ειπε ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ . γιατι υπαρχει προβλημα συμβατοτητας με τους αποκοδηκοποιητες. και αρχισαν το παραμυθι... τελικος πηγα απο εκει και πηρα τον αντιπροσωπο που ειχα μιλησει απο την logitech και εβαλα τον υπαλληλο του σερβισ να μιλησει στο κινητο μαζι του  ( τον επριξα κυριολεκτικα . )  ε μετα απο το τηλεφωνο μου δωσανε ολοκαινουργια .    δεν το εκανα για να παρω καινουργιο αλλα γατι αν υπηρχε οντως προβλημα ( οπως ειπε και η logitech ) μετα απο ενα χρονο αν χαλουσε παλι δεν θα ειχα εγγυηση . 

 

 

επισης προβληματα με ανοιγμενες συσκευες εχει το media markt καθως οτιδηποτε γυρισει πισω καποιος το ξανα δενουν με την ταινια του media markt και μπενει παλι στο ραφι .  συγκεκριμενα γυρισα πισω κατι που απλα ηταν νεκρο. με εστειλαν στους πωλητες και ενω πηρα αλλο , τους ειδα μετα απο 5 λεπτα να το ξανα δενουν και να το βαζουν παλι στα καινουργια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...