Προς το περιεχόμενο

Γιατι ανοιγμενα κουτια συσκευων πωλουνται στην τιμη των καινουργιων;


venumis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν τώρα μια εταιρία κάνει παραπληροφόρηση, εκεί αλλάζουν πολλά.

Σε αυτό το κομμάτι είμαι απόλυτα σύμφωνος μαζί σου. Όμως εκεί τεκμηριώνεις εγγράφως ότι το προϊόν ΔΕΝ είναι όπως περιγράφεται κι όπως διαφημίζεται και άρα υπάρχει παραπλάνηση καταναλωτή (misrepresentation of goods) κατά το ευρωπαϊκό δίκαιο.

 

Εκεί πας σε άλλα χωράφια και μπορείς να το κυνηγήσεις το θέμα νομικά και υπέρ σου.

Κι αν εκεί αρνηθεί η εταιρία να στο αλλάξει, τους παίρνεις και τα σώβρακα που λένε.

Το "misrepresentation of goods" είναι κάτι που διώκεται από όλους τους νόμους (όπως και τα counterfeit / fake products = μαϊμούδες).

 

Χαιρομαι που συμφωνουμε σε αυτο . Και για το σκεπτικο μου οταν εξηγω τον νομο με το λιγο μυαλο που διαθετω : Εαν στο δικο μου παραδειγμα πηγαινα στο Χ καταστημα διπλα μου και εβλεπα την LG διπλα στην DELL και διαπιστωνα οτι οντως το Λευκο της ηταν ΓΚΡΙ δεν θα την επαιρνα ποτε . ΕΚΕΙ με προστατευει ο νομος σε αγορα απο αποσταση και γιαυτο και μπορω να διεκδικησω το δικαιωμα μου .

Και επειδη αναφερθηκε, Εκανα λαθος οταν φωναξα στο καταστημα για το μεταφορικα απο εμενα προς αυτον . Αυτο γινετε στο DOA και λανθασμενα του το ειπα και αυτο μεσα σε ολα τα αλλα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν δεν είναι DOA κανένας και πουθενά στον κόσμο, δεν σου δίνει καινούριο. Εκτός αν το διαφημίζουν σαν παροχή.

Aρκετά καταστήματα ειδικά e-shop του εξωτερικού δίνουν καινούριο ή επιστρέφουν το ποσό αγοράς του (money back guarantee) ακόμα και αν το επιστρεφόμενο προϊόν δεν είναι DOA αλλά ο πελάτης που επιστρέφει το προϊόν χρεώνεται με Restocking Fees αν ανοίξει τη συσκευασία του προϊόντος και το προϊόν μεταπωλείται σαν Open Box -και όχι σαν Sealed- ή σαν μεταχειρισμένο σε μειωμένη τιμή... Επεξ/σία από zacharis1955
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρομαι που συμφωνουμε σε αυτο . Και για το σκεπτικο μου οταν εξηγω τον νομο με το λιγο μυαλο που διαθετω : Εαν στο δικο μου παραδειγμα πηγαινα στο Χ καταστημα διπλα μου και εβλεπα την LG διπλα στην DELL και διαπιστωνα οτι οντως το Λευκο της ηταν ΓΚΡΙ δεν θα την επαιρνα ποτε . ΕΚΕΙ με προστατευει ο νομος σε αγορα απο αποσταση και γιαυτο και μπορω να διεκδικησω το δικαιωμα μου .

Και επειδη αναφερθηκε, Εκανα λαθος οταν φωναξα στο καταστημα για το μεταφορικα απο εμενα προς αυτον . Αυτο γινετε στο DOA και λανθασμενα του το ειπα και αυτο μεσα σε ολα τα αλλα. 

 

Πληροφοριακά και οι DELL και οι LG ίδιο panel φοράνε (LG).

 

Αγόρασα DELL H-IPS (U2410) και την πούλησα μετά από λίγο καιρό γιατί την είχα δίπλα σε μια EIZO 24άρα S-PVA και όντως το μαύρο φαινόταν πολύ σκούρο γκρί μπροστά στην EIZO. Δε το θεώρησα όμως τίμιο να την επιστρέψω έχοντάς την ανοίξει με μια τέτοια υποκειμενική αιτιολογία. Αυτό είναι το point μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τιμιο δεν ειναι οταν πουλανε αυτες τις Οθονες με ΓΚΡΙ χρωμα που βαφτιζετε ΛΕΥΚΟ και bleeding σε ΟΛΗ την Οθονη . Το εβλεπα και δεν το πιστευα πραγματικα , ηταν σαν συννεφο μεσα στην οθονη μου . Σε αλλο ποστ εχω ανεβασει και φωτος εαν εχεις περιεργεια να δεις για τι πραγμα μιλαω . Ετσι αφου οι εταιριες κοιτανε ΜΟΝΟΝ το κερδος και πουλανε τετοια προιοντα ερχεται ο νομος να με προστατεψει . Το πηρα κυριοι - το ανοιξα το ειδα - δεν μου κανει - παρακαλω τα λεφτα μου πισω .

 

Για το πανελ που λες οτι φορανε το ιδιο δεν διαφωνο κατι αλλο εχει η DELL , στην πλακετα ισως , που κανει την LG να φαινεται αθλια . 

Να σημειωσω οτι και οι δυο οθονες ειναι LED οπισθιου φωτισμου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει αρκετές επιστροφές, πάντα σε άριστη κατάσταση.
Έχω αγοράσει αρκετές φορές κάτι που έχω δει ότι έχει ανοιχτεί.

Από την στιγμή που σαν καταναλωτής έχω το δικαίωμα να επιστρέφω προϊόν και ευχαριστώ την νομοθεσία γι'αυτό έχω μάθει να μην έχω το παραμικρό πρόβλημα να αγοράσω προϊόν που έχει επιστρέφει κάποιος άλλος καταναλωτής.

Δεν μιλάμε για εκθεσιακα, TV με 1300 ώρες που αναφέρθηκε κτλ

Τώρα αν ο κάθε Παπαδόπουλος θεωρεί αργόσχολο τον κάθε καταναλωτή που για τον ΧιΨι λόγο δεν του άρεσε το προϊόν που αγόρασε πραγματικά δεν θα μπω στην διαδικασία να το σχολιάσω γιατί τον άλλον δεν τον ξέρω προσωπικά και δεν ξέρω καν την ηλικία του που στο συγκεκριμένο θέμα έχει σημασία.

Επεξ/σία από venumis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορούσες πάντως να το κυνηγήσεις με την LG.

Παρεπιπτόντως αν θες στείλε μου με ΠΜ το αντίστοιχο πόστ να ρίξω μια ματιά γιατί είναι ενδιαφέρον.

 

Έχω ακούσει (και δεί με τα μάτια μου) για σκουρο γκρί που θεωρείται μαύρο, αλλά για γκρί που να θεωρείται λευκό είναι η πρώτη φορά.

Ειδικά αν έχεις να κάνεις με IPS panel (όπου τα λευκά τους είναι κάτασπρα εκτυφλωτικά κι έτσι ξεχωρίζω τις LG με τη μία χωρίς καν να τρέξω monitor asset manager), τότε αυτό το κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρον και θέλω να ρίξω μια ματιά στο thread που έχεις ανοίξει, γιατί όντως ίσως να είχες να κάνεις με καμία σάπια παρτίδα και ναί εκεί μπορούσες να δώσεις σαφέστατο λόγο επιστροφής και όχι υποκειμενικό, γιατί κάτι γίνεται λάθος με την οθόνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείτε να μου πειτε πιο κατάστημα δεχεται πισω επιστροφη απο προϊόν μη σφραγισμένο σε περιπτωση μη καποιου εργοστασιακου σφάλματος;Γιατί διαβάζω κατι παραξενα στη πρώτη σελίδα απο ενα δυο και θα τρελαθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aρκετά καταστήματα ειδικά e-shop του εξωτερικού δίνουν καινούριο ή επιστρέφουν το ποσό αγοράς του (money back guarantee) ακόμα και αν το επιστρεφόμενο προϊόν δεν είναι DOA αλλά ο πελάτης που επιστρέφει το προϊόν χρεώνεται με Restocking Fees αν ανοίξει τη συσκευασία του προϊόντος και το προϊόν μεταπωλείται σαν Open Box -και όχι σαν Sealed- ή σαν μεταχειρισμένο σε μειωμένη τιμή...

Eπειδή τα Restocking Fees είναι της τάξης του 10,15 και μερικές φορές του 20% (+ τα ενδεχόμενα Postage and Package costs) ο πελάτης δεν επιστρέφει σχεδόν ποτέ κάτι χωρίς ουσιαστικό λόγο...

 

Την "καλή" κίνηση που κάνει ένα κατάστημα για να μην δυσαρεστησει τον πελάτη εσείς την βλέπετε αρνητική?

Ναι, αν προσπαθήσει να μου πασάρει το προϊόν που επέστρεψες για καινούριο...

 

Αυτό λέγεται κακή αντίληψη καταναλωτή εις βάρος τον υπολοίπων.

Αυτό στην καθομιλουμένη λέγεται "δεν πρόκειται να σου κάνω εγώ τον λαλάκα για να έχεις εσύ πελάτη το κάθε "υπόλοιπο" ψωνισμένο πιτσιρικά που επιστρέφει κάθε τρείς και λίγο τα προϊόντα που αγοράζει συνήθως με χρήματα του μπαμπά του για καπρίτσιο ή για εφφέ σε γκόμενες, κολλητούς κλπ"...  

 

Έχω κάνει αρκετές επιστροφές...

Μαγκιά σου αφού τα καταφέρνεις αλλά πρέπει να καλύπτομαι κατά κάποιο τρόπο και 'γώ που είμαι σπαστικός και δεν γουστάρω να αγοράζω σε τιμή καινούριων προϊόντα που εσύ έχεις χρησιμοποιήσει -ποιος ξέρει πώς- και επιστρέψει για καπρίτσιο ή αφού έχεις κάνει τή φιγούρα σου ή για διάφορους αλλους λόγους που δεν με ενδιαφέρουν, και μάλιστα εν αγνοία μου...

 

Έχω αγοράσει αρκετές φορές κάτι που έχω δει ότι έχει ανοιχτεί...

Και πάλι μαγκιά σου αλλά μου/μας είναι παντελώς αδιάφορο, εγώ (και ελπίζω και πολλοί άλλοι) δεν θα το κάνω ΠΟΤΕ και ειδικά από Ελληνικό μαγαζί...

Επεξ/σία από zacharis1955
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπειδή τα Restocking Fees είναι της τάξης του 10,15 και μερικές φορές του 20% ο πελάτης δεν επιστρέφει ποτέ κάτι χωρίς ουσιαστικό λόγο...

 

Και καλά κάνουν κατ'εμέ.

 

Για να φιλτραριστούν όσοι έχουν πραγματικό λόγο επιστροφής.

 

Τώρα αν ο κάθε Παπαδόπουλος θεωρεί αργόσχολο τον κάθε καταναλωτή που για τον ΧιΨι λόγο δεν του άρεσε το προϊόν που αγόρασε πραγματικά δεν θα μπω στην διαδικασία να το σχολιάσω γιατί τον άλλον δεν τον ξέρω προσωπικά και δεν ξέρω καν την ηλικία του που στο συγκεκριμένο θέμα έχει σημασία.

 

Ναι όταν δεν έχει πραγματικό κι αντικειμενικό λόγο επιστροφής τον θεωρω.

 

Γιατί:

 

α) Δαπανάει resources (χρόνο, χρήμα και κόπο) άλλων.

 

β) Στερεί από τους υπόλοιπους καταναλωτές που ενδιαφέρονται το δικαίωμα να αγοράσουν κάτι σφραγισμένο (π.χ. αν είναι τελευταίο κομμάτι ή είδος σε έλλειψη).

 

γ) Στερεί από το κατάστημα το δικαίωμα να πουλήσει ένα προϊόν ως καινούριο, για το οποίο δεν ευθύνεται το κατάστημα για τον οποιοδήποτε λόγο άλλαξε γνώμη ο καταναλωτής (εκτός αν είναι λανθασμένη η περιγραφή από το κατάστημα).

 

δ) Στερεί από τους υπόλοιπους καταναλωτές το δικαίωμα της επιλογής (περιορίζοντας το φυσικό στοκ ενός καταστήματος χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος αγοράς).

 

Τότε ναι, για μένα είναι αργόσχολος απλά. Και είναι σύνηθες φαινόμενο στις μέρες μας η γνωστή μόδα των timewasters... Και δεν αναφέρομαι μόνο στις αγορές και στα καταστήματα ή δε ξέρω τί (που είναι και το λιγότερο). Αλλά σε γενικό κακό.

 

Για να μην παρεξηγηθούν τα λεγόμενά μου, υπάρχουν και πολλές φορές ουσιαστικοί λόγοι επιστροφής που φαίνονται εφόσον ανοιχτεί ένα προϊόν. Εκεί όμως το προϊόν επιστρέφεται είτε ως ελλατωματικό, είτε ως διαφορετικό από τα προβλεπόμενα χαρακτηριστικά για τα οποία διαφημίστηκε και πουλήθηκε. Άλλο το ένα, κι άλλο το άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως, σχετικα με το "Αρχικη κατασταση", να κανουμε μια ερωτηση,
στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη -και να το ληξουμε εκει το θεμα?
http://www.efpolis.gr/  -> Υπουργειο Αναπτυξης & Ανταγωνιστικοτητας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τιμιο δεν ειναι οταν πουλανε αυτες τις Οθονες με ΓΚΡΙ χρωμα που βαφτιζετε ΛΕΥΚΟ και bleeding σε ΟΛΗ την Οθονη . Το εβλεπα και δεν το πιστευα πραγματικα , ηταν σαν συννεφο μεσα στην οθονη μου . Σε αλλο ποστ εχω ανεβασει και φωτος εαν εχεις περιεργεια να δεις για τι πραγμα μιλαω . Ετσι αφου οι εταιριες κοιτανε ΜΟΝΟΝ το κερδος και πουλανε τετοια προιοντα ερχεται ο νομος να με προστατεψει . Το πηρα κυριοι - το ανοιξα το ειδα - δεν μου κανει - παρακαλω τα λεφτα μου πισω .

Αυτό φυσικά και το επιστρέφεις, αν δεν πρόκειται για ελαττωματικό κομμάτι είναι σίγουρα ψευδής περιγραφή αντικειμένου... Επεξ/σία από zacharis1955
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eπιστροφή σαν προϊόν με διαφορετικά χαρακτηριστικά απ΄αυτά που δηλώθηκαν από την εταιρεία παραγωγής ή/και διάθεσης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείτε να μου πειτε πιο κατάστημα δεχεται πισω επιστροφη απο προϊόν μη σφραγισμένο σε περιπτωση μη καποιου εργοστασιακου σφάλματος;Γιατί διαβάζω κατι μαμακίες στη πρώτη σελίδα απο ενα δυο και θα τρελαθώ.

και ομως πολλα καταστηματα δεχονται οταν ο πελατης αρχιζει και υψωνει φωνη.ειδικα σε περιπτωσεις που καποιος παρει ρουτερ αντι για adsl router παροτι εχει βγει απο την συσκευασια πολλα καταστηματα τα αλλαζουν.και εδω εχω δει ατομα στην κατηγορια adsl routers να λενε πηρα το ταδε ρουτερ και να του λεμε δεν ειναι adsl router ειναι σκετο ρουτερ και μετα να σου λεει οκ πηγα και το αλλαξα.παροτι εχει ανοιχτει και δοκιμαζαν την γραμμη πανω στην Wan.και επισης δεν ειναι ολα σφραγισμενα τα προιοντα παντα.καποα ανοιγουν κανονικα οποτε δεν φαινεται η διαφορα.επισης εχει ακουστει απο καταστηματα που ξανασυσκευαζουν τα ιδια με ζελατινα τα προιοντα.πιθανοτατα καποιο μηχανημα που το κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...