Προς το περιεχόμενο

Γιατι ανοιγμενα κουτια συσκευων πωλουνται στην τιμη των καινουργιων;


venumis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν αρχίζει να φωνάζει δίχως λόγο καλείς την αστυνομία ή τον σπάς στο ξύλο εφόσον ζήτησε router και οχι adsl. Αλλα αν εχεις τόσο καλή επιχείρηση (οχι εσυ γενικα) που θες και τον μαμακα ευχαριστημένο μη το ξανα συσκευάσεις και μου το πουλήσεις για καινούργιο γιατι ακόμα και μήνυση μπορεί να προκύψει.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν αρχίζει να φωνάζει δίχως λόγο καλείς την αστυνομία ή τον σπάς στο ξύλο εφόσον ζήτησε router και οχι adsl. Αλλα αν εχεις τόσο καλή επιχείρηση (οχι εσυ γενικα) που θες και τον μαμακα ευχαριστημένο μη το ξανα συσκευάσεις και μου το πουλήσεις για καινούργιο γιατι ακόμα και μήνυση μπορεί να προκύψει.

 

εσυ δικιο εχεις αλλα δυστυχως επειδη ολοι κοιτανε τους πελατες τα κανουν αυτα.απλα σου λενε οτι πρεπει να εχεις την αρχικη συσκευασια.εδω και απο πλαισιο καποιοι ειχαν πει οτι ειχαν παρει ανοιγμενες cpu.και δυστυχως και ο κοσμος δεν ξερει τι παιρνει και ακομα περισσοτερο εχουν βρει και πατανε πανω σε διαφορα επιχειρηματα και τα γυρνανε πισω.κοινως δεν μου κανει σαν το γυρναω.αστα να πανε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μηπως, σχετικα με το "Αρχικη κατασταση", να κανουμε μια ερωτηση,

στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη -και να το ληξουμε εκει το θεμα?

http://www.efpolis.gr/  -> Υπουργειο Αναπτυξης & Ανταγωνιστικοτητας

 

εγω θα βοηθήσω σε αυτό μιας και το εχω φρέσκο,αρχικη κατάσταση =σφραγισμένο,δεν υπάρχει περιπτωσει να πάρεις τα χρηματα σου πίσω ούτε μετά από καταγγελία σε περίπτωση που παραλαβής ο ίδιος από το κατάστημα,αυτό συμβενη σίγουρα στο e-shop

αν στο φέρουν σπίτι ναι γίνετε,μονο τότε σε καλύπτει νόμος για αγορές εξ'αποστασεως-ηλεκτρονικα,δεν τα βγάζω απο το μυαλό μου η απαντήσει που πηρα απο το υπουργειο εμπορείου ειναι μετα απο καταγγελια οτι το κίτρινο μαγαζί δεν κάνει επιστροφή σε laptop 2 ήμερων γιατί το άνοιξα,φυσικά είχα παραλαβη ο ιδιος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω θα βοηθήσω σε αυτό μιας και το εχω φρέσκο,αρχικη κατάσταση =σφραγισμένο,δεν υπάρχει περιπτωσει να πάρεις τα χρηματα σου πίσω ούτε μετά από καταγγελία σε περίπτωση που παραλαβής ο ίδιος από το κατάστημα,αυτό συμβενη σίγουρα στο e-shop

αν στο φέρουν σπίτι ναι γίνετε,μονο τότε σε καλύπτει νόμος για αγορές εξ'αποστασεως-ηλεκτρονικα,δεν τα βγάζω απο το μυαλό μου η απαντήσει που πηρα απο το υπουργειο εμπορείου ειναι μετα απο καταγγελια οτι το κίτρινο μαγαζί δεν κάνει επιστροφή σε laptop 2 ήμερων γιατί το άνοιξα,φυσικά είχα παραλαβη ο ιδιος 

το καλο με το eshop ειναι οτι γενικα δεν επαιρνε ευκολα πραγματα πισω.καλο αυτο διοτι δεν ειχες το προβλημα να πετυχεις ανοιγμενα κτλ.κατα τα αλλα σε θεματα service αστα ναπανε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...το κίτρινο μαγαζί δεν κάνει επιστροφή σε laptop 2 ήμερων γιατί το άνοιξα,φυσικά είχα παραλαβη ο ιδιος...

Για ποιό λόγο αποφάσισες να το επιστρέψεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βούλιαζε το πληκτρολογιο πάνω αριστερά και ειχε ενα καμμενο πιξελ που φυσικά δεν ειναι θέμα δικό τους το πιξελ,απο την στιγμη που η lenovo για αντικατασταση θέλει 3 

 

το χαρτί που μου εδωσαν γράφει οτι το προϊόν δεν ειναι μεταπωλησιμο σαν αίτια μη επιστροφής 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το keyboard flex και τα κάτω των 3 καμμένων pixels είναι μέσα στα αποδεκτά όρια του κατασκευαστή και άρα δυστυχώς δε θα μπορούσε να γίνει αντικατάσταση. Πίστεψέ με υπάρχουν μηχανήματα DELL και Fujitsu που κοστίζουν πολλαπλάσια και υπάρχει flex στο keyboard.

 

Ο μόνος σίγουρος τρόπος να μην έχεις keyboard flex είναι να πας σε ThinkPad, αλλά επειδή έχουν δεί πολλά τα μάτια μου, εχω τύχει σε 17άρια ThinkPad (2 κομμάτια σε W700ds κι ευττυχώς τα μοναδικά ThinkPad που έχω δει με αισθητό keyboard flex για τα standards μου) που να είχαν και keyboard flex αλλά και backlight bleeding το ένα λόγω loose LCD bezel από το εργοστάσιο.

 

Αντικειμενικά τώρα μεταπωλήσιμο το λάπτοπ σου είναι μια χαρά κι εφόσον υπήρχε η πωλητική του resotcking fee από ένα κατάστημα, θα μπορούσε να το δώσει και το κατάστημα χαμηλότερα (φυσικά θα έπρεπε να επιβαρυνθείς το restocking fee εσύ στην περίπτωση μιας τέτοιας επιστροφής).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μιλάμε άπλα για keyboard flex αν πέσει κανένα στα χέρια σου θα καταλάβεις τι λέω,ερχόμενος απο την παλιά σειρά Υ δεν το περιμενα,για resotcking fee μου φαίνεται έχουμε πολύ δρόμο ακόμα,άστα  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε περιπτωση, λέμε τώρα, που ζητησεις στησιμο ενος κουτιου pc απο ενα μαγαζι θα γινεται χαμος φαντάζομαι. Αντε να βγάλεις άκρη σε τι κατάσταση είναι ολα οσα που εχει μεσα..

Εδω τι παίζει με αλλαγες ρε παιδια??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε ένας HDD ελέγχεται, όλα τα υπόλοιπα θα είναι (στη χειρότερη) σαν τα ρούχα ή τα υποδήματα που αγοράζουμε ενώ τα έχει δοκιμάσει πρώτα μιά ντουζίνα κόσμος! :-D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν το προϊόν δεν υπάρχει, ως τρέχουσα αγοραστική αξία ορίζεται η τελευταία τιμή κλεισίματος ή η τρέχουσα τιμή ισοδύναμως χαρακτηριστικών προϊόντως στην αγορά. Από τη στιγμή που κάτι έχει ξεπεράσει το στάδιο DOA, η εταιρία δεν υποχρεούται να σου πιστώσει το αρχικό ποσό αγοράς σε καμία περίπτωση, αλλά το τρέχον.

Αυτό το ανέφερες για επιστροφές ή ελλατωματικά προϊόντα εντός εγγύησης;

 

Για αποδεδειγμένα ελλατωματικό προϊόν το οποίο δεν επισκευάζεται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος & δεν υπάρχει διαθέσιμο ίδιο για αντικατάσταση, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης απ'την σύμβαση πώλησης και δικαιούσαι το πλήρες ποσό της αγοράς, για περίοδο 2 ετών.

 

Για τις επιστροφές λόγω μη ικανοποίησης ή άλλες ιδιότροπες περιπτώσεις δεν γνωρίζω τι ισχύει και εκεί σίγουρα είναι πολύ πιο 'γκρίζα' τα όρια.

 

Μάζι σου πάντως για τις άσκοπες επιστροφές και την έλλειψη restocking fee και αντίστοιχης έκπτωσης για Opened box προϊόντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως επειδή δε τους συμφέρει να δίνουν χρήματα πίσω (ακόμη και σε περίπτωση τρέχουσας αξίας έστω), κάνουν αντικατάσταση με ίδιων χαρακτηριστικών ή καλύτερων, οπότε είναι όλοι ευχαριστημένοι. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α ναι μαζί σου, χάριν ευκολίας αυτό είναι το συνηθέστερο σενάριο που συμφέρει αμφότερες τις πλευρές στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Απλά το αναφέρω γιατί άλλο με τι συμβιβάζομαι και άλλο τι δικαιούμαι. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α ναι μαζί σου, χάριν ευκολίας αυτό είναι το συνηθέστερο σενάριο που συμφέρει αμφότερες τις πλευρές στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Απλά το αναφέρω γιατί άλλο με τι συμβιβάζομαι και άλλο τι δικαιούμαι. ;)

 

Αυτό που λες πρακτικά ισχύει για την υπαναχώρηση, αλλά σου το εχει σαν όρο στην περίπτωση που αδυνατεί ο πωλητής ή η εταιρία να σε καλύψει με άλλο ισοδύναμο ή καλύτερο. Οπότε κανείς δε φτάνει ως εκεί γιατί πάντα βρίσκεται λύση (εκτός είπαμε από την περίπτωση του να έχεις να κάνεις με το εργοστάσιο και με division που έκλεισε, όπως το πραγματικό σενάριο με την OCZ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διάβασα στην νομοθεσία κάτι περί ισοδύναμου/καλύτερου (το οποίο ποιος το κρίνει btw;). Γι'αυτό ανέφερα τα περί συμβιβασμού που συμφέρει αμφότερους.

 

Το γράμμα του νόμου μιλάει για επισκευή ή αντικατάσταση με ίδιο, μετά έρχεται το δικαίωμα υπαναχώρησης και ο συμβιβασμός που λες έναντι του δικαιώματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...