Προς το περιεχόμενο

Γιατι ανοιγμενα κουτια συσκευων πωλουνται στην τιμη των καινουργιων;


venumis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

\

αν δεν είναι DOA κανένας και πουθενά στον κόσμο, δεν σου δίνει καινούριο. Εκτός αν το διαφημίζουν σαν παροχή.

 

Συμφωνώ. Είναι στην κυριότητα της εταιρίας και στους όρους της εγγύησης το ότι δεν υποχρεούται μετά την περίοδο DOA να σου δώσει σφραγισμένο κομμάτι. Η υποχρέωσή της είναι η αντικατάσταση με όμοιο ή λειτουργικά ισοδύναμο (USED / Refurbished) ή η πίστωση του ποσού της τρέχουσας αγοραστικής αξιας σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει ούτε το ένα, ούτε το άλλο (π.χ. να έχει κλείσει το division που βγάζει το συγκεκριμένο προϊόν όπως έγινε ας πούμε με την OCZ και το department με τις μνήμες).

 

Παρόλα αυτά έχει παρατηρηθεί περίπτωση να γίνεται αντικατάσταση και με καινούριο ορισμένες φορές (όταν δεν υπάρχει security stock από used/refurbished). Δεν αποτελεί σε κανόνα όμως σε καμία περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να σε ρωτήσω κάτι?

Ο αληθής λόγος της επιστροφής ποιός ήταν (αν θες να τον μοιραστείς μαζί μας)?

Ο αληθινος λογος τις επιστροφης ηταν οτι δεν μου αρεσε σαν Οθονη . Ειχε αρκετο Bleeding και το Λευκο της ηταν ΓΚΡΙ .

Εγραψα και σε αλλο ποστ οτι δεν αξιζει τα λεφτα της . Παρολα αυτα στο καταστημα δεν χρειαζεται ΚΑΝ να πειτε τον λογο που θελετε να κανετε επιστροφη . Απλως δικαιουστε να την επιστρεψετε .

 

Συμφωνώ. Είναι στην κυριότητα της εταιρίας και στους όρους της εγγύησης το ότι δεν υποχρεούται μετά την περίοδο DOA να σου δώσει σφραγισμένο κομμάτι. Η υποχρέωσή της είναι η αντικατάσταση με όμοιο ή λειτουργικά ισοδύναμο (USED / Refurbished) <--- Μεχρι εδω εισαι σωστος ή η πίστωση του ποσού της τρέχουσας αγοραστικής αξιας σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει ούτε το ένα, ούτε το άλλο <---- Ποια ειναι η τρεχουσα αγοραστικη αξια αφου δεν υπαρχει το προιον ? Η πιστωση γινετε στην αρχικη τιμη αγορας . (π.χ. να έχει κλείσει το division που βγάζει το συγκεκριμένο προϊόν όπως έγινε ας πούμε με την OCZ και το department με τις μνήμες).

 

Παρόλα αυτά έχει παρατηρηθεί περίπτωση να γίνεται αντικατάσταση και με καινούριο ορισμένες φορές (όταν δεν υπάρχει security stock από used/refurbished). Δεν αποτελεί σε κανόνα όμως σε καμία περίπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο το 1% των αγοραστών να είμαστε θύματα ή δυσαρεστημένοι ή αδικημένοι ή ατυχείς σε κάποια συναλλαγή δε θα αφήσουμε κατάστημα για κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αληθινος λογος τις επιστροφης ηταν οτι δεν μου αρεσε σαν Οθονη . Ειχε αρκετο Bleeding και το Λευκο της ηταν ΓΚΡΙ .

Εγραψα και σε αλλο ποστ οτι δεν αξιζει τα λεφτα της . Παρολα αυτα στο καταστημα δεν χρειαζεται ΚΑΝ να πειτε τον λογο που θελετε να κανετε επιστροφη . Απλως δικαιουστε να την επιστρεψετε .

 

 

Ποια ειναι η τρεχουσα αγοραστικη αξια αφου δεν υπαρχει το προιον ? Η πιστωση γινετε στην αρχικη τιμη αγορας .

 

 

 

Όταν το προϊόν δεν υπάρχει, ως τρέχουσα αγοραστική αξία ορίζεται η τελευταία τιμή κλεισίματος ή η τρέχουσα τιμή ισοδύναμως χαρακτηριστικών προϊόντως στην αγορά. Από τη στιγμή που κάτι έχει ξεπεράσει το στάδιο DOA, η εταιρία δεν υποχρεούται να σου πιστώσει το αρχικό ποσό αγοράς σε καμία περίπτωση, αλλά τρο τρέχον.

 

Αν κάνεις μια έρευνα, θα δείς ότι η OCZ για παράδειγμα όταν έκλεισε το division με τις μνήμες, πίστωνε στον end user ή στον reseller το ποσό που απαιτείτω για να προβεί σε αγορά ισάξιως χαρακτηριστικών μνήμης από άλλη εταιρία (π.χ. Kingston).

Και αυτό συνέβη και σε εμένα στο παρελθόν, υπάρχει όλο το paperwork και emails από OCZ Ολλανδίας και Αμερικής κι έτσι έγινε και σε όλους τους υπόλοιπους (μελανό σημείο το ότι το λογιστήριο έκανε 30 μέρες να δώσει το refund, παρόλο που αυτό πήρε μόνο 2 μέρες να εγκριθεί.

 

Επίσης το κατάστημα ΔΕΝ έπρεπε να πάρει πίσω την οθόνη από τη στιγμή που την άνοιξες, αφού ως όρος επιστροφής είναι να παραδίδεται όπως ακριβώς έχει πωληθεί (με σφραγισμένη συσκευασία). Άρα από τη στιγμή που δεν είχε πρόβλημα και ανοίχτηκε η συσκευασία (γιατί το bleeding και τα μή κατάμαυρα μάυρα, δεν είναι πρόβλημα, αλλά κάτι υποκειμενικό), έπρεπε να μή στη δεχτούν καν πίσω κατ'εμε, γιατί αγόρασες κάτι εντελώς καινούριο και το στέλνεις πίσω μεταχειρισμένο.

 

Παράδειγμα πωλητικής επιστροφών:

 

http://www.e-shop.gr/how_return.phtml (όρος 2)

Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.

 

http://www.msystems.gr/index.php?page=8 (όρος 2)

Δεν έχετε αποσφραγίσει το είδος μεν αλλά μετανιώσατε για την τελική σας επιλογή δε. (μη προβληματικό είδος).

 

http://www.mgmanager.gr/tropoi_pliromis/el/cat/4/

Ακυρώσεις και επιστροφές στις παραγγελίες γίνονται δεκτές το πολύ 48 ώρες από τη στιγμή της παραγγελίας και μόνο εφόσον δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη

 

 

Κι επειδή αναφέρθηκε ότι είμαι λάθος και ότι είμαι ενάντια στο νόμο ή δε ξέρω τί, ορίστε και η νομοθεσία επιστροφών...

 

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf

 

(Άρθρο 7, σελίδα 9, παράγραφος 10):

 

 

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.

 

Αρχική κατάσταση = σφραγισμένο κι αμεταχείριστο (εφόσον αγοράστηκε ως τέτοιο). Τελεία και παύλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχιζεις να λες οτι το καταστημα δεν επρεπε να εφαρμοσει τον νομο , οπως εχεις πει σε παραπανω ποστ .

Δεν εχεις καταλαβει οτι ο νομος πρεπει να εφαρμοζεται ανεξαιρετος , και οχι εαν μας συμφερει ή οχι .

Καλα κανεις και υποστηριζεις αυτους που σου δινουν δουλεια Η' στην τελικη και την επιχειρηση σου αλλα υπαρχουν και ορια . 

Η τιμη κλεισιματος δεν αναφερεται πουθενα στον νομο και ειναι εφευρεση τον καταστηματον . 

Το καταστημα ΕΠΡΕΠΕ να την παρει πισω και το ΕΚΑΝΕ τηρωντας τον νομο . Το καταστημα φερθηκε τιμια και γιαυτο δεν θα χασει απο μενα .Οσες αγορες ειναι κοντα στην καλυτερη τιμη θα τις πραγματοποιω απο αυτο . Ετσι δειχνουμε εμπρακτα οτι ανταμοιβουμε τους σωστους και τιμιους επαγγελματιες απο τα τσογλανια . Εαν ολοι μας το καναμε αυτο την προηγουμενη πενταετια θα ειχε καθαρισει σημερα ο τοπος απο τους επιτηδειους .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok να παρεις μεταχειρισμενο αλλά να το πληρώνεις και πιο φθηνά, οχι ομως στην ιδια τιμή...

Αν διαπιστώσω ότι όντως είναι μεταχειρισμένο δεν το αγοράζω, απλά ανοικτό δε σημαίνει και μεταχειρα, αυτό λέω

 

Κάτι που απλά έχει ανοικτει και μπορείς να δεις ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί, το αγοράζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και επειδη με ρωτησανε καποιοι φιλοι 

 

Ο νομος ειναι 2251 / 94 αρθρο 4 παραγραφος 10

 

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.
Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία των δέκα (10) ημερών αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και, για τις υπηρεσίες, από την παραλαβή των εγγράφων που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση.
Στην περίπτωση που ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 9, η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη. Εάν εντός της προθεσμίας των τριών μηνών παρασχεθούν οι εν λόγω πληροφορίες, ο καταναλωτής θα διαθέτει από τη στιγμή αυτή την προθεσμία υπαναχώρησης που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά εντός τριάντα (30) ημερών. 


Την επομενη φορα που καποιος συμπαθεστατος κυριος plpapadopoulos αρνηθει να συμμορφωθει με τον παραπανο νομο καντε μια καταγγελια στο υπουργειο . ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ , να βαλουν καποιοι μυαλο και να σταματησουν να μας αντιμετωπιζουν σαν Μ@ΛΑΚΕΣ .

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχιζεις να λες οτι το καταστημα δεν επρεπε να εφαρμοσει τον νομο , οπως εχεις πει σε παραπανω ποστ .

Δεν εχεις καταλαβει οτι ο νομος πρεπει να εφαρμοζεται ανεξαιρετος , και οχι εαν μας συμφερει ή οχι .

Καλα κανεις και υποστηριζεις αυτους που σου δινουν δουλεια Η' στην τελικη και την επιχειρηση σου αλλα υπαρχουν και ορια . 

Η τιμη κλεισιματος δεν αναφερεται πουθενα στον νομο και ειναι εφευρεση τον καταστηματον . 

Το καταστημα ΕΠΡΕΠΕ να την παρει πισω και το ΕΚΑΝΕ τηρωντας τον νομο . Το καταστημα φερθηκε τιμια και γιαυτο δεν θα χασει απο μενα .Οσες αγορες ειναι κοντα στην καλυτερη τιμη θα τις πραγματοποιω απο αυτο . Ετσι δειχνουμε εμπρακτα οτι ανταμοιβουμε τους σωστους και τιμιους επαγγελματιες απο τα τσογλανια . Εαν ολοι μας το καναμε αυτο την προηγουμενη πενταετια θα ειχε καθαρισει σημερα ο τοπος απο τους επιτηδειους .

 

 

Όχι φίλε, χάρη σου έκανε και την πήρε πίσω ανοιγμένη.

 

Την οθόνη την πήρες σφραγισμένη και την πήγες πίσω μεταχειρισμένη. Δεν έιναι η αρχική της κατάσταση αυτή.

Το ίδιο αναφέρει και ο νόμος που παρέθεσες (την ίδια στιγμή με το edit που έκανα κι εγώ για τον ίδιο νόμο).

 

Επίσης λές πως υποχρέςωσες το κατάστημα να χρεωθεί τα μεταφορικά, ο νόμος ορίζει ότι τα μεταφορικά τα επιβαρύνεται ο αγοραστής. Τον ίδιο νόμο παρέθεσες κι εσύ.

 

Σου επισημαίνω με red και bold τα αντίστοιχα σημεία για να τα ξαναδιαβάσεις σε περίπτωση που σου διέφυγαν.

 

 

 

και επειδη με ρωτησανε καποιοι φιλοι 

 

Ο νομος ειναι 2251 / 94 αρθρο 4 παραγραφος 10

 

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία των δέκα (10) ημερών αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και, για τις υπηρεσίες, από την παραλαβή των εγγράφων που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση.

Στην περίπτωση που ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 9, η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη. Εάν εντός της προθεσμίας των τριών μηνών παρασχεθούν οι εν λόγω πληροφορίες, ο καταναλωτής θα διαθέτει από τη στιγμή αυτή την προθεσμία υπαναχώρησης που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά εντός τριάντα (30) ημερών. 

 

Την επομενη φορα που καποιος συμπαθεστατος κυριος plpapadopoulos αρνηθει να συμμορφωθει με τον παραπανο νομο καντε μια καταγγελια στο υπουργειο . ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ , να βαλουν καποιοι μυαλο και να σταματησουν να μας αντιμετωπιζουν σαν Μ@ΛΑΚΕΣ .

 

Υπάρχουν δικαιώματα και για τον πωλητή και για τον αγοραστή.

Επιμένεις να βλέπεις τη νομοθεσία μονόπλευρα.

 

Παρεπιπτόντως σε περίπτωση αγοράς προϊόντως σφραγισμένου και επιστροφής του ως μεταχειρισμένο μάλλον το χάνεις εσύ το παιχνίδι με τα δικαστήρια και όχι το κατάστημα, χωρίς να θέλω να σε στεναχωρέσω.

 

Γιατί με το ίδιο σκεπτικό ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ όπως λες, σου τραβάει κι εσένα μια αγωγή το κατάστημα για συκοφαντική δυσφήμιση και για διαφυγόντα κερδη από μια τέτοια δυσφήμιση στην περίπτωση που ο νόμος ορίζει ξεκάθαρα πως δεν έχει το δικαίωμα να πάρει κάτι πίσω αν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση (όπως κι εσύ ο ίδιος παρέθεσες σωστά πιό πάνω). Κι έλα να δούμε μετά ποιός θα τρέχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικη κατασταση σημαινει :

 

Να μην εχει γρατσουνιστει - κακοποιηθει 

Να μην λειπουν τα παρελκομενα

Να ειναι μεσα στα φενιζολ 

Να ειναι στο κουτι που συσκευαστηκε 

 

Ετσι το προιον θα ειναι στην ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του και οχι εαν εχει ανοιχθει . Μην μεταφραζουμε τον νομο οπως μας αρεσει για να τα κονομησουμε 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τα μεταφορικά είναι αλήθεια αλλά για το πιστωτικό που κόβει το κόβει στην τιμή αγοράς.Δηλαδή αν πήρες μια κάρτα 300 ευρώ και έφτασε να πουλιέται 50 ευρώ τί θα πάρεις μετά;Τσίχλες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για παραδειγμα το Mr.Cheap εχει ως πολιτικη στις επιστροφες προιοντων το εξης:

Όσο αφορά τις επιστροφές των προϊόντων, λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών, είναι πιθανό να το προϊόν να μην καλύπτει τις προσδοκίες σας λόγω της έλλειψης της οπτικής επαφής. Στην περίπτωση αυτή το MrCheap.gr  δέχεται την επιστροφή του προϊόντος εφόσον η συσκευασίας του βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε χρονικό διάστημα 3 εργάσιμων ημερών. Το έξοδα αποστολής στην περίπτωση επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Link.png Site: http://www.mrcheap.gr/epistrofes-proionton.html">Πηγη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για να εξηγησω (οσο μπορω) τον νομο .

 

Ο νομος αυτος προστατευει τον καταναλωτη που αγοραζει απο αποσταση γιατι δεν εχει την δυνατοτητα να μεταβει στο καταστημα Η' γιατι τα καταστηματα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να εχουν ολη την γκαμα τον προιοντον που πουλανε στην βιτρινα για να τα ελενξουμε και να τα δουμε πριν την αγορα . Ετσι ειναι σαν μια δικλιδα ασφαλειας για τους καταναλωτες . Πως αλλιως θα δω οτι το προιον ΔΕΝ μου κανει εαν δεν το ανοιξω , οταν μαλιστα οι εταιριες σκοπιμως παραπληροφορουν στα χαρακτηριστικα καθε προιοντος 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικη κατασταση σημαινει :

 

Να μην εχει γρατσουνιστει - κακοποιηθει 

Να μην λειπουν τα παρελκομενα

Να ειναι μεσα στα φενιζολ 

Να ειναι στο κουτι που συσκευαστηκε 

 

Ετσι το προιον θα ειναι στην ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ του και οχι εαν εχει ανοιχθει . Μην μεταφραζουμε τον νομο οπως μας αρεσει για να τα κονομησουμε 

 

 

Από πότε??? Από δική σου ερμηνεία αυτό?

 

Όταν πάρεις κάτι σφραγισμένο κι αμεταχείριστο και το επιστρέψεις πίσω με αποτυπώματα από τις δαχτυλάρες σου και τις σκόνες που έμπαζε το σπίτι (εκτός κι αν μένεις σε στατικά μονωμένο σπίτι από μόλυβδο), θεωρείται ίδια κατάσταση λοιπόν?

 

Αλήθεια? Σε ποιόν πλανήτη?

 

Όπως θα έχεις καταλάβει πολλοί Ελληνικοί νόμοι έχουν παραθυράκια και ασάφειες τέτοιες.

 

Κατ'επέκταση, στην περίπτωση που θεωρείς ότι η Ελληνική νομοθεσία δε σε δικαιώνει, μπορείς να κάνεις προσφυγή στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.

Με μια τέτοια προσφυγή λοιπόν θα δείς ότι η εκεί νομοθεσία συγκεκριμενοποιεί αυτό το παραθυράκι που εσύ μεταφράζεις λάθος και υποκειμενικά και αρχική συσκευασία ορίζει κάτι να είναι intact και exactly as it was sold.

 

Αν μπορείς να αποδείξεις ότι το προϊόν το αγόρασες μεταχειρισμένο, τότε ναί, έχεις το νόμο υπέρ σου.

Αν όχι, τότε λυπάμαι αλλά το έχεις χάσει το παιχνίδι.

Και ηθικά και μόνο (αν όχι αντικειμενικά), το θεωρείς δίκαιο να παίρνεις κάτι σφραγισμένο εντελώς και να το επιστρέφεις ανοιγμένο χωρίς να έχει πρόβλημα?

Εγώ σαν καταναλωτής δε το θεωρώ τίμιο. Αλλά και πάλι ο νόμος επιβάλλει το ίδιο.

Οπότε εμμένω σε αυτό που σου είπα, χάρη σου κάνανε και σου άλλαξαν την οθονη ανοιγμένη. Και μάλιστα επιστρεφοντάς σου και τα μεταφορικά που αδίκως απαίτησες κι ενάντια στο νόμο. Αλλά δε μου πέφτει λόγος, μαγκία σου που έπαιξες και κέρδισες. Δε το κάνει όμως και κανόνα.

 

Και για να εξηγησω (οσο μπορω) τον νομο .

 

Ο νομος αυτος προστατευει τον καταναλωτη που αγοραζει απο αποσταση γιατι δεν εχει την δυνατοτητα να μεταβει στο καταστημα Η' γιατι τα καταστηματα ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να εχουν ολη την γκαμα τον προιοντον που πουλανε στην βιτρινα για να τα ελενξουμε και να τα δουμε πριν την αγορα . Ετσι ειναι σαν μια δικλιδα ασφαλειας για τους καταναλωτες . Πως αλλιως θα δω οτι το προιον ΔΕΝ μου κανει εαν δεν το ανοιξω , οταν μαλιστα οι εταιριες σκοπιμως παραπληροφορουν στα χαρακτηριστικα καθε προιοντος 

 

Αν τώρα μια εταιρία κάνει παραπληροφόρηση, εκεί αλλάζουν πολλά.

Σε αυτό το κομμάτι είμαι απόλυτα σύμφωνος μαζί σου. Όμως εκεί τεκμηριώνεις εγγράφως ότι το προϊόν ΔΕΝ είναι όπως περιγράφεται κι όπως διαφημίζεται και άρα υπάρχει παραπλάνηση καταναλωτή (misrepresentation of goods) κατά το ευρωπαϊκό δίκαιο.

 

Εκεί πας σε άλλα χωράφια και μπορείς να το κυνηγήσεις το θέμα νομικά και υπέρ σου.

Κι αν εκεί αρνηθεί η εταιρία να στο αλλάξει, τους παίρνεις και τα σώβρακα που λένε.

 

Το "misrepresentation of goods" είναι κάτι που διώκεται από όλους τους νόμους (όπως και τα counterfeit / fake products = μαϊμούδες).

 

Στην περίπτωσή σου όμως με την οθόνη, δεν υπήρχε όμως misrepresentation of goods, απλά δε τη γούσταρες σε σχεση με άλλες που είχες.

 

Ξέρεις πόσες φορές έχουμε πάρει όλοι πράγματα που δε μας άρεσαν?

Αν τα επιστρέφαμε όλοι ανοιγμένα, θα είχαν κλείσει οι εταιρίες.

 

Να ξεκαθαρίσω, δεν είμαι υπερ κανενός (πωλητών-αγοραστών), κοιτάω να είμαι όμως δίκαιος και ηθικός σε κάποια πράγματα. Έχω υπάρξει και αγοραστής και πωλητής όπως λίγο πολύ όλοι μας.

 

Το να μή σου αρέσει κάτι είναι υποκειμενικό.

Το να μην είναι όμως κάτι όπως περιγράφηκε, είναι παραπλανητικό κι αντικειμενικό.

 

Στο πρώτο δε μπορείς να κάνεις απολύτως τίποτα.

Στο δεύτερο, μπορείς να το φτάσεις μέχρι και σε αγωγή στην κατασκευάστρια εταιρία και να αποζημιωθείς μάλιστα και αδρά.

 

Αυτά από εμένα. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πάρουμε το παράδειγμα ενός HDD. Για ένα τέτοιο προϊόν τι "εννοεί" ο Νόμος; Τι είναι σημαντικότερο η συσκευασία του ή ο χρόνος λειτουργίας; Πιο από τα δύο επηρεάζει περισσότερο την αρχική του κατάσταση; Μπορώ να τον δουλεύω από 1- 9 μέρες και την δέκατη να θεωρείται ότι τον επιστρέφω στην αρχική του κατάσταση; κουφό ε; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...