Προς το περιεχόμενο

Πόσο να πουλήσω / αγοράσω ένα...;


caution
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Η συζήτηση συνεχίζεται στο παρακάτω θέμα

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας!

Θα ήθελα να ξέρω πόσο περίπου πιάνει μια R7 240 2GB μεταχειρισμένη και πόσο μπορώ να πουλήσω μια μεταχειρισμένη HD5450 με κουτί και παρελκόμενα και πιθανώς και λίγη εγγύηση!

Ευχαριστώ πολύ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση παλικάρια, σε περίπτωση που πουλάς έναν ολόκληρο πύργο, και απαιτείς εσύ ο ίδιος ως πωλητής να γίνει τεστ πριν την αγορά με prime 95, loops 3dmark06, Cinebench κτλ, θερμοκρασίες φυσικά και όλα. Φυσικά γίνονται και βγαίνει καθαρό το μηχάνημα μετά απο ώρες.

 

Τώρα στον αγοραστή αφού βάλει δικό του δίσκο και περάσει λειτουργικό και drivers, έστω ότι εμφανίσει BSOD, ποιος φταίει?

 

Εχω βαρεθεί πραγματικά να δίνω άψογα εξαρτήματα και να τα παίρνω πίσω με artifacts απο OC, χωρίς παρελκόμενα (καλώδια, αντάπτορες) και να μου μένουν χαλασμένα. Ώρες ώρες σπάζομαι άπειρα εδώ μέσα.

 

Τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση παλικάρια, σε περίπτωση που πουλάς έναν ολόκληρο πύργο, και απαιτείς εσύ ο ίδιος ως πωλητής να γίνει τεστ πριν την αγορά με prime 95, loops 3dmark06, Cinebench κτλ, θερμοκρασίες φυσικά και όλα. Φυσικά γίνονται και βγαίνει καθαρό το μηχάνημα μετά απο ώρες.

 

Τώρα στον αγοραστή αφού βάλει δικό του δίσκο και περάσει λειτουργικό και drivers, έστω ότι εμφανίσει BSOD, ποιος φταίει?

 

Εχω βαρεθεί πραγματικά να δίνω άψογα εξαρτήματα και να τα παίρνω πίσω με artifacts απο OC, χωρίς παρελκόμενα (καλώδια, αντάπτορες) και να μου μένουν χαλασμένα. Ώρες ώρες σπάζομαι άπειρα εδώ μέσα.

 

Τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις?

Τίποτα.Απο την ώρα που έχει γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και είναι οκ δεν φέρεις καμία ευθύνη για μένα για το τι θα συμβεί στη συνέχεια.Αν ο αγοραστής θέλει να λιώσει το hardware ή εγγύηση για την δική του κακομεταχείρηση να πάει να πάρει νέο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίποτα.Απο την ώρα που έχει γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και είναι οκ δεν φέρεις καμία ευθύνη για μένα για το τι θα συμβεί στη συνέχεια.Αν ο αγοραστής θέλει να λιώσει το hardware ή εγγύηση για την δική του κακομεταχείρηση να πάει να πάρει νέο.

Ηθελα να το ακούσω και απο άλλον, όχι μόνο απο την φωνή στο κεφάλι μου.  :ph34r:

Για αυτό πλέον επιβάλλω έλεγχο του προϊόντος και ας είναι δικό μου!

 

Ευχαριστώ!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηθελα να το ακούσω και απο άλλον, όχι μόνο απο την φωνή στο κεφάλι μου.  :ph34r:

Για αυτό πλέον επιβάλλω έλεγχο του προϊόντος και ας είναι δικό μου!

 

Ευχαριστώ!

σε αυτο συμφωνω και εγω...απο τη στιγμη που θα φυγει το μηχανημα η τα παρτς απο εσενα ΤΕΛΟΣ,ειναι στην ευθυνη του καθε ενος !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε αυτο συμφωνω και εγω...απο τη στιγμη που θα φυγει το μηχανημα η τα παρτς απο εσενα ΤΕΛΟΣ,ειναι στην ευθυνη του καθε ενος !

Με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν αποδείξεις ότι δουλεύουν φυσικά! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν αποδείξεις ότι δουλεύουν φυσικά! ;)

ε ναι. Εννοειται οτι ειτε ερχεται σπιτι σου,ειτε πας εσυ βλεπεις αν ειναι ολα οκ και τελος. Η βγαζεις φωτο κλπ. Τροπος υπαρχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση παλικάρια, σε περίπτωση που πουλάς έναν ολόκληρο πύργο, και απαιτείς εσύ ο ίδιος ως πωλητής να γίνει τεστ πριν την αγορά με prime 95, loops 3dmark06, Cinebench κτλ, θερμοκρασίες φυσικά και όλα. Φυσικά γίνονται και βγαίνει καθαρό το μηχάνημα μετά απο ώρες.

 

Τώρα στον αγοραστή αφού βάλει δικό του δίσκο και περάσει λειτουργικό και drivers, έστω ότι εμφανίσει BSOD, ποιος φταίει?

 

Εχω βαρεθεί πραγματικά να δίνω άψογα εξαρτήματα και να τα παίρνω πίσω με artifacts απο OC, χωρίς παρελκόμενα (καλώδια, αντάπτορες) και να μου μένουν χαλασμένα. Ώρες ώρες σπάζομαι άπειρα εδώ μέσα.

 

Τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις?

 

Τίποτα.Απο την ώρα που έχει γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και είναι οκ δεν φέρεις καμία ευθύνη για μένα για το τι θα συμβεί στη συνέχεια.Αν ο αγοραστής θέλει να λιώσει το hardware ή εγγύηση για την δική του κακομεταχείρηση να πάει να πάρει νέο.

 

Ηθελα να το ακούσω και απο άλλον, όχι μόνο απο την φωνή στο κεφάλι μου.  :ph34r:

Για αυτό πλέον επιβάλλω έλεγχο του προϊόντος και ας είναι δικό μου!

 

Ευχαριστώ!

 

Με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν αποδείξεις ότι δουλεύουν φυσικά! ;)

Και τώρα δημιουργείται το εξής ερώτημα , άραγε θα ακολουθήσουν όλοι ή τουλάχιστον οι περισσότεροι την τακτική-εφαρμογή αυτή , γιατί φίλε μου καλέ εσύ μπορεί να τρελαίνεσαι για κάτι το οποίο είναι όντως σοβαρό και να θες να γίνετε κάτι το οποίο είναι σωστό αλλά τεμπελίστικο (να το πω μπακαλίστικα) λόγω της χρονοβόρας διαδικασίας , κλπ. κλπ. για κάποιους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση παλικάρια, σε περίπτωση που πουλάς έναν ολόκληρο πύργο, και απαιτείς εσύ ο ίδιος ως πωλητής να γίνει τεστ πριν την αγορά με prime 95, loops 3dmark06, Cinebench κτλ, θερμοκρασίες φυσικά και όλα. Φυσικά γίνονται και βγαίνει καθαρό το μηχάνημα μετά απο ώρες.

 

Τώρα στον αγοραστή αφού βάλει δικό του δίσκο και περάσει λειτουργικό και drivers, έστω ότι εμφανίσει BSOD, ποιος φταίει?

 

Εχω βαρεθεί πραγματικά να δίνω άψογα εξαρτήματα και να τα παίρνω πίσω με artifacts απο OC, χωρίς παρελκόμενα (καλώδια, αντάπτορες) και να μου μένουν χαλασμένα. Ώρες ώρες σπάζομαι άπειρα εδώ μέσα.

 

Τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις?

ποιος ήταν αυτός να ξέρουν όλοι να τον αποφεύγουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα περιφεριακά της κάρτας δυστυχώς έχω σβήσει τα μνματα και δεν θυμάμαι όνομα, είναι τυχερός ο φούστης.

Για αυτόν που την χάλασε ήτανε o

 

 

MANOSGR

 

 

 

Xάλασε και μια υδρόψυξη που απαίτησε να του πουλήσω γιατί του χάλασε η αντλία του, αλλά δεν του έκανε και το κατάλαβε αφού την έκανε βίδες (όπως τον είχα προειδοποιήσει ότι δεν θα του έκανε). Προφανώς δεν την δέχτηκα πίσω, και όταν με απείλησε ότι ήταν χαλασμένη και δεν δούλευε, του έστειλα ένα 10λεπτο βίντεο που είχα τραβήξει με την υδρόψυξη σε λειτουργία, με χαρτιά κάτω για τις διαρροές, την ροή να φάινεται απο το plexi κτλ.

 

Ε απο τότε εξαφανίστηκε. Και η κάρτα που έκαψε ήταν μια 4870Χ2 που δεν την λες φτηνή και αδύναμη.  :ph34r:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηθελα να το ακούσω και απο άλλον, όχι μόνο απο την φωνή στο κεφάλι μου.  :ph34r:

Για αυτό πλέον επιβάλλω έλεγχο του προϊόντος και ας είναι δικό μου!

 

Ευχαριστώ!

Professor το ξέρεις ότι έχεις δίκιο.Το τι κάνει ο καθένας με το μηχάνημα σπίτι του είναι δικό του καπέλο από την στιγμή που είδε στην αρχή πως με όλα τα τεστ ήταν όλα οκ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμη που εκανες ελεγχο μπροστα του,το ειδε,,συμφωνησε και το πηρε το θεμα εχει τελειωσει. Στην καλυτερη,αν εχεις χρονο,ενα ενδιαφερον να τον βοηθησεις με καποια συμβουλη αν εχει προβλημα,αλλα σε καμμια περιπτωση δεν δεχεσαι επιστροφη προιοντος.

 

Δεν ξερεις τι μπορει να εκανε αυτος οταν πηγε σπιτι του. Μπορει,για παραδειγμα, να μην γειωθηκε και να εκαψε κατι με στατικο ηλεκτρισμο,ενα οχι τοσο σπανιο φαινομενο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο την στιγμη που εκανες ελεγχο μπροστα του,το ειδε,,συμφωνησε και το πηρε το θεμα εχει τελειωσει. Στην καλυτερη,αν εχεις χρονο,ενα ενδιαφερον να τον βοηθησεις με καποια συμβουλη αν εχει προβλημα,αλλα σε καμμια περιπτωση δεν δεχεσαι επιστροφη προιοντος.

 

Δεν ξερεις τι μπορει να εκανε αυτος οταν πηγε σπιτι του. Μπορει,για παραδειγμα, να μην γειωθηκε και να εκαψε κατι με στατικο ηλεκτρισμο,ενα οχι τοσο σπανιο φαινομενο.

Φυσικά και βοηθάω όσο μπορώ με drivers, throubleshooting κτλ, πάντα. Απλά ως εκεί. Ήθελα να ξέρω αν είμαι ηθικά καλυμμένος.

 

Λόγω απόστασης τα τεστ τρέξανε με 2-3 βίντεο, καμια δεκαριά φωτό κτλ, οπότε το ίδιο είναι λογικά.

 

Σας ευχαριστώ όλους και καλό βράδυ! :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση παλικάρια, σε περίπτωση που πουλάς έναν ολόκληρο πύργο, και απαιτείς εσύ ο ίδιος ως πωλητής να γίνει τεστ πριν την αγορά με prime 95, loops 3dmark06, Cinebench κτλ, θερμοκρασίες φυσικά και όλα. Φυσικά γίνονται και βγαίνει καθαρό το μηχάνημα μετά απο ώρες.

 

Τώρα στον αγοραστή αφού βάλει δικό του δίσκο και περάσει λειτουργικό και drivers, έστω ότι εμφανίσει BSOD, ποιος φταίει?

 

Εχω βαρεθεί πραγματικά να δίνω άψογα εξαρτήματα και να τα παίρνω πίσω με artifacts απο OC, χωρίς παρελκόμενα (καλώδια, αντάπτορες) και να μου μένουν χαλασμένα. Ώρες ώρες σπάζομαι άπειρα εδώ μέσα.

 

Τι κάνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις?

Από την στιγμη που έχει φυγει από εσένα το μηχάνημα και είσαι σίγουρος οτι ειναι οκ μετά απο τα τεστ που λες δεν παίρνεις πίσω τιποτα και για κανενα λόγο,αν υπάρχουν και χαρτιά εγγυήσεις μπορεί να κάνει χρηση ο νέος κάτοχος και τέλος

Τα λαμογια που εχει το φόρουμ θα τα καταλάβεις αμέσως αν μιλήσεις στο τηλέφωνο μαζί τους γιαυτό πάντα μην αγοράζεις η πουλάς οτιδήποτε αν δεν έχεις προσωπική επαφη και ας έχει και 20 θετικές  

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, μια τιμή για τα παρακάτω;

 

Cpu : AMD FX 6100 ( 3.6 Ghz)

Motherboard: Gigabyte GA-970A-D3 (Am3+ socket)

Gpu : ATI AMD Radeon R9 270x 2Gb (με εγγυηση)

Ram : Corsair Vengeance 2 x 4Gb (8Gb) 1600Mhz

Power Supply : Corsair 650 W (με εγγυηση)

First HDD : 60Gb OCZ AGILITY3

Second HDD: 1TB seagate

Case : Corsair Spec 1 (με εγγυηση)

 

+ ενα dvd lg + μια ψυκτρουλα zalman (φτηνη)

 

δεν ειναι δικο γι αυτο δεν ξερω ακριβως τα χαρακτηριστικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...