Προς το περιεχόμενο

[megathread] Amazon.co.uk Black Friday / amazon.de Cyber Monday 2013 + 2014


PETROS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Εσυ μιλας για on purpose προσχεδιασμενη κλοπη και πονηρια που προφανως και ειναι κατακριτεα και για σφαλιαρες, εδω συζηταμε για ενα προβλημα που προκυπτει με υπαιτιοτητα του amazon!

 

 

 

Το να κρατήσεις 2 αντικείμενα ενω εχεις πληρώσει 1 δεν ειναι κλοπη?

Επεξ/σία από newtech
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το να κρατισεις 2 αντικΕΙμενα ενω εχεις πληρωσει 1 δεν ειναι κλοπη?

Το να πληρώσεις για ένα λάθος το οποίο δεν είναι δικό σου δεν είναι χαζό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να κρατισεις 2 αντικιμενα ενω εχεις πληρωσει 1 δεν ειναι κλοπη?

Πού διαπιστωσες να εχω τετοια προθεση;

 

Ισα ισα που για δικη τους υπαιτιοτητα, χωρις να φταιω πουθενα, εχω ολη την καλη διαθεση να τρεχω στα ταχυδρομεια, να στηνομαι σε ουρες και γενικα να εχω τρεχαματα για παρτη τους απλα για να διορθωσω το λαθος τους. Φτανει να δειξουν κι αυτοι την αντιστοιχη καλη διαθεση, δηλαδη να πληρωσουν τα εξοδα αποστολης/παραλαβης. Τι πιο αυτονοητο και αυταποδεικτο;

 

Διαφορετικα πες μου τα επιχειρηματα σου για τα οποια πρεπει να μπω στον κοπο να κανω τα παραπανω, χωρις καν να αποζημιωθω.

 

Εσυ αν πας στον κουρεα και σου κουρεψει το μισο κεφαλι και πληρωσεις κανονικα, μετα ξαναπας να σου κουρεψει το αλλο μισο και τον ξαναπληρωνεις επειδη την πρωτη φορα εκανε λαθος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αμφισβητω τα οσα γραφεις, αλλα αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα, τοτε το amazon για ποιο λογο κανει refund στις "χαμενες" παραγγελιες;

 

Λογικα .de ειναι αυτο;

 

Γιατι κι εμενα οι .de κανουν οτι δεν ειδαν/δεν ακουσαν σε θεμα επιστροφης μεταφορικων.

Υποχρεωση απεναντι στον νόμο εχει προτιστως. Απο τη στιγμη που ουτε το ιδιο μαγαζι δυναται να ελεγξει/αποδειξει οτι ο πελατης που 'δεν παρελαβε' λεει ψεμματα (ή ξερω γω μπορει αλλά βαριεται ή δεν το συμφερει να ασχοληθει --ενας υπαλληλος εκει βγαζει κανα 10ευρω την ωρα, με τις ασφαλειες κλπ θα κοστιζει κανα 15ευρω στο αμαζον, αν τωρα φαει 10 μερες στα τηλεφωνα με τα "ελτα" -γελαμε- να βγαλει ακρη, που μαλλον δε θα βγαλει καν ακρη, χαιρετα μας!--), δεν εχει και πολλες επιλογες (θα κατηγορησεις χωρις αποδειξεις τους πελατες σου οτι ειναι κλεφτες και ... μετα τι?).

Οι Γερμανοι και κατα την δικη μου αποψη ειναι μακραν οι χειροτεροι σε τετοια θεματα. Μπορει απο θεμα εγγυησης, επιστροφων και άλλα τετοια 'σοβαρα θεματα' κλπ να ειναι σωστοι, αλλά σε τετοιες "λαλακιες" της απλης λογικης δεν την παλευουν. Περσι τετοια εποχη ακριβως, παραγγελια με τιμη 35 ευρω, ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΦΥΓΕΙ απο αυτους εριξαν την τιμη 5 ευρω, τους λεω 'βαλτε τα πισω' και απαντανε 'ακυρωσε και ξαναπαρε'... (στο μεταξυ μπηκε σε φαση αποστολης, η οποια δεν πραγματοποιηθηκε για ενα 2ημερο ακομα, οποτε αμεση ακυρωση δεν επαιζε πλεον, επρεπε να παραλαβω και να το επιστρεψω). Δε μιλαμε για "ανθρωπια" δηλαδη, μιλαμε για καθαρη ηλιθιοτητα. Αλλά δυστυχως αυτοι ειναι. Παρολα αυτα μου φαινεται ακομα και για αυτους χοντρο το οτι δεν γυριζουν ουτε μερος των μεταφορικων ενω εχουν κανει το 2πλασιο του προβλεπομενου χρονου για την παραδοση. Το ιδιο και οταν χρεωνουν τα 3πλασια μεταφορικα γιατι το συστημα τους εχει καταχωρημενο στο εκαστοτε προϊον βαρος 3πλασιο (και βαλε μερικες φορες!) του πραγματικου!!! (το οποιο προϊον με τον ιδιο κωδικο στο αγγλικο/ιταλικο/γαλλικο, εχει σχεδον παντα πολυ λιγοτερο βαρος!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αμφισβητω τα οσα γραφεις, αλλα αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα, τοτε το amazon για ποιο λογο κανει refund στις "χαμενες" παραγγελιες; Θελω να πω ολο και καποια δεσμευση εχουν απεναντι στον πελατη που τους πληρωνει εξοδα αποστολης. Αλλιως δε θα ειχαν αναγκη ουτε να διπλοστελνουν ουτε να κανουν refund. Θα λεγανε σορρυ χαθηκε, δεν υπαρχει ουτε tracking number, δεν μπορουμε να κανουμε κατι, επικοινωνηστε με το ταχυδρομειο , μπας και!

Ετσι υποθετω.

 

 

Εσυ μιλας για on purpose προσχεδιασμενη κλοπη και πονηρια που προφανως και ειναι κατακριτεα και για σφαλιαρες, εδω συζηταμε για ενα προβλημα που προκυπτει με υπαιτιοτητα του amazon!

 

 

 

Λογικα .de ειναι αυτο;

 

Γιατι κι εμενα οι .de κανουν οτι δεν ειδαν/δεν ακουσαν σε θεμα επιστροφης μεταφορικων.

Οι του .co.uk το πρωτο πραγμα που απαντησαν στο email μου ηταν οτι επιστρεφουν τα μεταφορικα και να τους πω αν θελω να ξαναστειλουν το προιον ή να κανουν full refund.

ναι DE είναι . Στο UK οταν υπήρξε μια καθυστέρηση μου επέστρεψαν μεταφορικά χωρίς να περάσει κάν απο το μυαλό μου να κάνω νύξη..

 

Εβαλα 1 αστεράκι στην εξυπηρέτηση και δεν ξανασχολούμαι . (και φυσικά δεν ξαναψωνίζω απο Γερμανικό)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περσι τετοια εποχη ακριβως, παραγγελια με τιμη 35 ευρω, ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΦΥΓΕΙ απο αυτους εριξαν την τιμη 5 ευρω, τους λεω 'βαλτε τα πισω' και απαντανε 'ακυρωσε και ξαναπαρε'... (στο μεταξυ μπηκε σε φαση αποστολης, η οποια δεν πραγματοποιηθηκε για ενα 2ημερο ακομα, οποτε αμεση ακυρωση δεν επαιζε πλεον, επρεπε να παραλαβω και να το επιστρεψω). Δε μιλαμε για "ανθρωπια" δηλαδη, μιλαμε για καθαρη ηλιθιοτητα. Αλλά δυστυχως αυτοι ειναι. 

Μου συνέβη ακριβώς το ίδιο, πέρυσι, ίδια εποχή. Είχα παραγγείλει ένα Parlux πιστολάκι και το βλέπω να πέφτει άλλα 10 ευρώ. Τους λέω να μου αλλάξουν την τιμή αν γίνεται και μου λέει παρόλο που δεν έχει αποσταλεί ακόμη το μόνο που μπορείς να κανεις είναι να το παραλάβεις και να το επιστρέψεις. Ε κολοκύθια τούμπανα τους είπα κι εγώ και έκανα πως δεν είδα ποτέ ότι έπεσε η τιμή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είναι απαράδεκτοι ότι και να λέμε. Μιλάω για το Γερμανικό amazon.

 

 

Η πρώτη παραγγελία έφτασε μετα απο 20 μέρες+ με ταχυδρομείο. Δεν είχε μέσα απόδειξη ! Και βλέπω οτι έχει συμβεί και σε άλλους.

 

Η δεύτερη παραγγελία μετα απο 1 μήνα με UPS με απόδειξη μέσα.

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ..

 

 

γενικά δε στέλνουν αποδείξεις.

υπάρχουν ηλεκτρονικά μέσα στο λογαριασμό σου αν πας στις παραγγελίες σου

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού διαπιστωσες να εχω τετοια προθεση;

 

Ισα ισα που για δικη τους υπαιτιοτητα, χωρις να φταιω πουθενα, εχω ολη την καλη διαθεση να τρεχω στα ταχυδρομεια, να στηνομαι σε ουρες και γενικα να εχω τρεχαματα για παρτη τους απλα για να διορθωσω το λαθος τους. Φτανει να δειξουν κι αυτοι την αντιστοιχη καλη διαθεση, δηλαδη να πληρωσουν τα εξοδα αποστολης/παραλαβης. Τι πιο αυτονοητο και αυταποδεικτο;

 

Διαφορετικα πες μου τα επιχειρηματα σου για τα οποια πρεπει να μπω στον κοπο να κανω τα παραπανω, χωρις καν να αποζημιωθω.

 

Εσυ αν πας στον κουρεα και σου κουρεψει το μισο κεφαλι και πληρωσεις κανονικα, μετα ξαναπας να σου κουρεψει το αλλο μισο και τον ξαναπληρωνεις επειδη την πρωτη φορα εκανε λαθος;

 

 

 

Μαλλον δεν ειδες που εκανα το αρχικο comment και τι εγραψα σε αυτο. Δες το μια και θα δεις οτι δεν λεω για σενα αλλα γενικα.

 

Στο δικο σου θεμα τωρα θα σου πω εγω τι κανω.

1)Αν μου κανουν REFUND και μου ερθει τελικα αυτο που περιμένω τοτε τους το λεω και απλα τραβανε ξανα τα χρηματα 

2)Αν μου ερθουν 2 πακετα κανω μη αποδοχη του 2ου. Αν ο ταχυδρομος ειναι μαπας και το παραδοσει χωρις να ειμαι εγω εκει τοτε πολυ απλα δεν φταιει το AMAZON και κανω αποστολή με ELTA αφου τους ενημερώσω για το κοστος και οταν το παραλάβουν μου τα βάζουν.

 

 

Δεν λεω οτι κανεις κατι λαθος εγω απλα λεω αυτο που κανω εγω

Μου συνέβη ακριβώς το ίδιο, πέρυσι, ίδια εποχή. Είχα παραγγείλει ένα Parlux πιστολάκι και το βλέπω να πέφτει άλλα 10 ευρώ. Τους λέω να μου αλλάξουν την τιμή αν γίνεται και μου λέει παρόλο που δεν έχει αποσταλεί ακόμη το μόνο που μπορείς να κανεις είναι να το παραλάβεις και να το επιστρέψεις. Ε κολοκύθια τούμπανα τους είπα κι εγώ και έκανα πως δεν είδα ποτέ ότι έπεσε η τιμή του.

 

Στο DE

Εγω που μου εκαναν send μια φωτογραφικη μου εβαλαν τα χρηματα (γιατι ειχε παει -50€) μεσα σε 10 μερες!

 

Οταν ηθελα να επιστρεψω κατι μου εβαλαν τα χρηματα που κόστιζε η αποστολη απο αυτους (6.55€) ΠΡΙΝ το αποστειλω. και μετα τους το εστειλα!

 

 

 

Δεν εχει πλακα το να βρίσκεις ορθογραφικα και να τα βαζεις με κεφαλαια.. εκτός αν σου τονώνει το ΕΓΩ σου οπότε πάσο

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αφού λεμε όλοι τα ιδια γιατί το συνεχίζουμε το θέμα?

 

P.S. Αν θυμάμαι καλα τα κεφαλαια εσύ τα χρησιμοποιείς για να τονίσεις κάτι και όχι για να φωνάξεις. Έκανα το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε αφού λεμε όλοι τα ιδια γιατί το συνεχίζουμε το θέμα?

 

P.S. Αν θυμάμαι καλα τα κεφαλαια εσύ τα χρησιμοποιείς για να τονίσεις κάτι και όχι για να φωνάξεις. Έκανα το ίδιο.

 

 

Συζήτηση κάνουμε και ανταλλάσσουμε απόψεις

 

Δεν βλεπω καπου να σου λεω οτι φώναξες.. τον λογο που τα τονίζεις ορθογραφικό λάθος δεν βλέπω! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βλεπω καπου να σου λεω οτι φώναξες.. τον λογο που τα τονίζεις ορθογραφικό λάθος δεν βλέπω! 

Σορρυ αν σε προσέβαλε αυτό που έκανα. Γενικά συνηθίζω να το κάνω ίσως γιατί πιστεύω ότι βοηθάει να γνωρίζει ο άλλος αν έκανε κάποιο ορθογραφικό. Είτε γιατί του ξέφυγε είτε για να το διορθώσει γιατί το κείμενο αυτό θα μείνει και είτε για να μάθει κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σορρυ αν σε προσέβαλε αυτό που έκανα. Γενικά συνηθίζω να το κάνω ίσως γιατί πιστεύω ότι βοηθάει να γνωρίζει ο άλλος αν έκανε κάποιο ορθογραφικό. Είτε γιατί του ξέφυγε είτε για να το διορθώσει γιατί το κείμενο αυτό θα μείνει και ίσως να μάθει κιόλας.

 

 

Καμια φορά ο άνθρωπος κανει λαθος (οχι μονο ορθογραφικό) λογο βιασύνης. Δεν νομίζω οτι έρχεται κάνεις στο insomnia για να μάθει να γράφει σωστά ελληνικά. Αν ο σκοπος σου ειναι αυτος που αναφέρεις τοτε οκ.. αλλα εαν δεν σου ζητηθεί δεν βλέπω τον λογο να διορθώνεις (αν φυσικα δεν εχει να κανει με το ποστ ως ποστ). (Ειχε αλλο 1 ορθογραφικό στην ιδια πρόταση αρα...)

Και τελος το offtopic.. 

 

 

Για το amazon τωρα εγω και απο UK και απο DE δεν ειχα θεμα ποτε. Παντα ολα ερχόντουσαν νωρίτερα. Οποτε ηθελα να κανω επιστροφη μου βαζαν πρωτα τα μεταφορικα για να το στειλω και οποτε πχ κατι δεν ερχόταν ή το ξαναεστελναν ή μου καναν refund. 

Μια φωρα μου εστειλαν κατι και έφτασε 2 φορές. το 2ο το εστειλα και οταν παρελαβαν μου καναν refund και απο τα 2 δεματα το p&p αρα βγηκα κερδισμενος

Επεξ/σία από newtech
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικά δε στέλνουν αποδείξεις.

υπάρχουν ηλεκτρονικά μέσα στο λογαριασμό σου αν πας στις παραγγελίες σου

Ισχύει. Ήθελα να το αναφέρω και πιο πριν αλλά το ξέχασα. Ο καθένας έχει πρόσβαση στις αποδείξεις του από τον λογαριασμό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει. Ήθελα να το αναφέρω και πιο πριν αλλά το ξέχασα. Ο καθένας έχει πρόσβαση στις αποδείξεις του από τον λογαριασμό του.

 

Να!. Σε μενα ερχονται και κανονικές αλλα ειναι πολυ βολικο το pdf που εχουν στο λογαριασμό ο καθενας. Ουσιαστικά το χρειαζεσαι μονο για μεταπώληση γιατι η επιστροφές γίνονται αυτόματα και δεν χρειάζονται εσώκλειση της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

γενικά δε στέλνουν αποδείξεις.

 

 

100% λαθος αυτο που λες, διαβαζω πραγματα τετοια, που οποιος διαβαζει θα τα μαθει ολα στραβα εδω μεσα.

 

Παντα εχει αποδειξη μεσα το αμαζον - αντίθετα  σχεδον ποτε δεν εχει στα fulfilled (FBA) ή τριτων πωλητων. Οταν δεν υπαρχει αποδειξη με πωλητη το αμαζον ειναι το λαθος που επιβεβαιωνει τον κανονα. Στατιστικα μονο 1 στα 20 ειναι χωρις αποδειξη. Είναι πολύ εκνευριστικο όταν σου τυχαινει, αλλα όταν εχεις μαθει ότι η λυση είναι να κανεις εκτυπωση από το ιστορικο σου, δεν τρεχει τιποτα. Και φυσικα η αποδειξη δεν είναι για μεταπωληση, αν ηταν ετσι σχεδόν κανενας δεν θα εκοβε / ζητουσε αποδειξη. Φορολογικη αξια και λογο υπαρξης εχει, αλλα και εγγυησης φυσικα αρκετες φορες.

 

Επειδη το μονο που προσφερει πλεον το τοπικ ειναι μονο τσακωμοι καθημερινα - αλλοι εφυγαν αλλοι όχι (ενω εχει μεινει σκοπιμα ανοικτο μονο για αναφορα παραλαβων και θεματων σας όπως κάθε προσφορα που εχει ληξει), νομιζω οτι ηρθε η ωρα να κλεισει και για φετος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...