Προς το περιεχόμενο

[megathread] Amazon.co.uk Black Friday / amazon.de Cyber Monday 2013 + 2014


PETROS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

To γαλλικο αμαζον εχει αυτη τη στιγμη κατα την γνωμη μου την καλυτερη εξυπηρετηση απο τα αμαζονια... εγω θα το γυριζα πισω το 2ο και μαζι με την αποδειξη αποστολης της επιστροφης θα ζητουσα και επιστροφη του ποσού τουλαχιστον των αρχικων μεταφορικων που πληρωσες για το 1ο. 2 λεπτα παραπανω χρονος αλλά πιστευω θα στα επιστρεψουν και αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Follow up.
Ενω στα 2 προιοντα που δεν παρελαβα μου ειπαν προχθες οτι δεν υπαρχει στοκ για να μου ξαναστειλουν κι οτι αυτο αναμενεται σε 1-3 μηνες και ακυρωσαν τις παραγγελιες με δικη τους πρωτοβουλια+refund, χθες με ενημερωσαν οτι ξαφνικα βρηκαν στοκ 10 κομματια κλπ. Οργανωση σκρουτζομαγαζου με λιγα λογια.
Τελος παντων με ρωτησαν αν θελω να μου στειλουν στην τιμη της προσφορας "χαριστικά αν και δεν προβλεπεται κατι τετοιο και θα επρεπε να παρω στην κανονικη τιμη". Τους ειπα πως ναι θελω. Και τι κανανε οι θεουληδες?

Ενω η παραγγελια που ειχαν ακυρωσει ηταν 28 ευρω ΜΕ τα μεταφορικα (19 το προιον+9 μεταφορικα), τωρα χρεωσαν 28 ευρω το προιον χωρις τα μεταφορικα. Συνολο 38 με τα μεταφορικα. Χαριστικά. Μετα απο 3-4 emails για να τους επισημανω "το λαθος που τους ειχε διαφυγει" παλι με υφος οτι χαρη μου κανουν το ριξαν στα 28 ευρω και υποτιθεται οτι θα το στειλουν.

Κακιστες εντυπωσεις, καμποση ταλαιπωρια, πολλα emails, περα δωθε τα χρηματα απτον λογαριασμο μου στον δικο τους και τουμπαλιν, ατελειωτη αναμονη παραλαβης, απλα ελπιζω να παραλαβω και τελος οι δοσοληψιες μαζι τους. Tagged ως "αναξιοπιστοι" στις αποστολες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.de

 

Και με uk ειχα περυσι τις ιδιες εμπειριες με μια καρτα ηχου. Την παρηγγειλα, δεν ηρθε ποτε, κανανε refund γιατι ηταν out of stock .

Μολις μπηκε σε stock την ξαναπαρηγγειλα και παλι δεν ηρθε  ποτε και παλι μου κανανε refund. Και βαρεθηκα και εν τελει την πηρα απο εγχωριο καταστημα, ριχνοντας μαυρο στο .uk παραλληλα.

Και με το .de που ειπα να δοκιμασω φετος τα ιδια.

 

Σε ολες αυτες τις περιπτωσεις ισχυριζονται οτι "χαθηκε το δεμα". Και αποτι βλεπω στο παρον thread μαλλον κανονας ειναι να "χανονται τα δεματα" παρα να φτανουν, αρα ή γεμισαν κλεφτες τα ταχυδρομεια ολου του κοσμου ή κατι παει λαθος με τους τυπους στο amazon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι κάνουν πραγματικά . Θα επρεπε να έχουν tracking number ολα τα πακέτα.

 

Μου έστειλαν ως εκ θαύματος με ups μια παραγγελία που περίμενα 1 μήνα . Παλι καλά γιατι την είχα τάξει για δώρο..

 

Η UPS ειδοποιεί οτι θα περάσει;  κοινώς κλείνει ραντεβού; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα γιαυτο το πραγμα εκνευριζομαι περισσοτερο μαζι τους. Πληρωνουμε καλα-καλα τα μεταφορικα μας και στελνουν χωρις tracking number. Και τα δεματα "χανονται" σε αρκετα μεγαλο ποσοστο οπως βλεπω.

Κοροιδευομαστε δηλαδη, παιζουμε τη γατα με το ποντικι για ενα δεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Η UPS ειδοποιεί οτι θα περάσει;  κοινώς κλείνει ραντεβού; 

 

H UPS είναι η καλυτερη. Δεν κλεινει ραντεβού καμια, η ups όμως αν ερθει και δεν εισαι εκει, θα σε παρει επι τοπου ο ανθρωπος τηλεφωνο πριν φυγει από την πορτα σου και θα συνεννοηθείτε.  (τουλάχιστον Αθηνα σε μενα, ετσι δουλευουν οι υπαλληλοι της, ενώ της DHL δεν :mad: .)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H UPS είναι η καλυτερη. Δεν κλεινει ραντεβού καμια, η ups όμως αν ερθει και δεν εισαι εκει, θα σε παρει επι τοπου ο ανθρωπος τηλεφωνο πριν φυγει από την πορτα σου και θα συνεννοηθείτε.  (τουλάχιστον Αθηνα σε μενα, ετσι δουλευουν οι υπαλληλοι της, ενώ της DHL δεν :mad: .)

 

Ακριβώς έτσι είναι. Έχω δεχτεί πολλές παραγγελίες μέσω DHL (ελέω sportsdirect) και ελάχιστες από UPS αλλά τον επαγγελματισμό της δεύτερης δεν τον έχω δει πουθενά. Και επειδή γνωρίζω άνθρωπο που εργάζεται μέσα στην UPS, μου έχει πει τα καλύτερα. End of offtopic.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+1 για UPS.
Όσον αφορά τις επιστροφές, θα τους στείλεις ένα εμαιλ μόλις την παραλάβουν και θα τους ζητήσεις να σου επιστρέψουν όλο το κόστος. Μπορεί να χρειαστεί να σκανάρεις και να στείλεις την απόδειξη.  Πάντως το θέμα δεν είναι τα χρήματα της επιστροφής, είναι ο χρόνος από την ζωή σου που θα ξοδέψεις για την όλη διαδικασία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H UPS είναι ήταν η καλυτερη. Δεν κλεινει ραντεβού καμια, η ups όμως αν ερθει και δεν εισαι εκει, θα σε παρει επι τοπου ο ανθρωπος τηλεφωνο πριν φυγει από την πορτα σου και θα συνεννοηθείτε.  (τουλάχιστον ΜΟΝΟ Αθηνα σε μενα, ετσι δουλευουν οι υπαλληλοι της, ενώ της DHL δεν :mad: .)

 

Μεχρι αποδειξεως του εναντιου, οσον αφορα την επαρχια η ups πλεον συνεργαζεται (τα "φορτωνει" κοινως) στην Γενικη Ταχυδρομικη αντι της speedex παλιοτερα. Εκει να δεις διαφορά (προς το χειροτερο πλεον) μερας με νυχτας... μεχρι που πρεπει να πας να ψαχνεις μονος σου αναμεσα στις κουτες τους γιατι βαριουνται, ειδικα αν ειναι κανα Σαββατο (ή αν ασχολουνται με κατι αλλο...). Η ευθυνη για την κατασταση απο εμενα παει κατα τα 2/3 στην ιδια την UPS. Ξερει πολυ καλα με ποιους κανει δουλειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η UPS ειδοποιεί οτι θα περάσει;  κοινώς κλείνει ραντεβού; 

Δε θα σε πάρει τηλέφωνο, αλλά μπορείς να κανονίσεις ώρα στο περίπου, ειδικά εάν πρόκειται για μετάθεση πιο αργά από τη συνηθισμένη τους, πχ μετά τις 14:00, κλπ. Επίσης μπορείς να ζητήσεις να αλλάξει η διεύθυνση παράδοσης, αλλά μάλλον τότε θα το πάρεις την επομένη.

 

Μόλις δεις στο tracking να πιάνει Ελλάδα, πάρε τους τηλέφωνο νωρίς το πρωί να προλάβεις τη διανομή. Στο site τους λέει να περιμένεις την πρώτη απόπειρα επίδοσης και μετά να επικοινωνήσεις, αλλά τουλάχιστον εδώ, Θεσσαλονίκη, μπόρεσα να κανονίσω ραντεβού μετά τις 15:00 όπως περιγράφω όποτε το χρειάστηκα χωρίς πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω εχω ενα προβλημα με amazon.co.uk . Εχουν περασει 22 μερες, κι ακομα να φτασει το δεμα μου. Δεν εχει tracking και εχω αρχισει να ανησυχω. ψαχνω να βρω καποια " βοηθεια καταναλωτη" στο αμαζον για να συνενοηθω αλλα δεν βρισκω τίποτα. Μπορειτε να μου προτείνετε τι να κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγω εχω ενα προβλημα με amazon.co.uk . Εχουν περασει 22 μερες, κι ακομα να φτασει το δεμα μου. Δεν εχει tracking και εχω αρχισει να ανησυχω. ψαχνω να βρω καποια " βοηθεια καταναλωτη" στο αμαζον για να συνενοηθω αλλα δεν βρισκω τίποτα. Μπορειτε να μου προτείνετε τι να κάνω?

Contact them. 

 

Help >  Need more help? > Contact us

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα κ εγώ από το .de με πιθανή ημερομηνία παράδοσης στις 09/12. Μέχρι την παρασευή δεν είχε έρθει τπτ κ τους έστειλα μαιλ. Η απάντησή τους ήταν η γνωστή ότι μάλλον χάθηκε στη μεταφορά και αν θέλω refund ή να το ξαναστείλουν. Ζήτησα refund.

Σήμερα γυρνώντας από δουλειά βρήκα στο "γραμματοκιβώτιο" το δέμα. Τι κάνω σε αυτή τη περίπτωση; Δεν το αφήνω να το ξαναπάρει ο ταχυδρόμος γιατί είμαι σίγουρος ότι θα χαθεί 100%. Ακούω προτάσεις από τους πιο έμπειρους σε θέματα amazon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...