Προς το περιεχόμενο

[megathread] Amazon.co.uk Black Friday / amazon.de Cyber Monday 2013 + 2014


PETROS13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το φπα θα είναι αυτο που βλεπεις.

 

Γενικα παρατηρω οτι επεσε κραξιμο στο παιδι που ειπε πως για αυτο εκοψε το free shipping το amazon.

Ο καθένας κανει οτι γουσταρει παιδια αλλα οκ ειναι υπερβολη δεν νομίζετε να γινεται αυτο επειδη αργησε η παραδοση του προιοντος; σαφως και κανουν μαλακιες και λαθη αλλα η αντιδραση ειναι καπως. τονίζω οτι και εγω θα εκνευριζομουν πολυ γιατι θα περίμενα με αγωνια να παραλάβω οτι και αν ειχα παραγγείλει αλλα μην πηγαίνουμε στο αλλο ακρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ξέρουμε με σιγουριά γιατί έκοψαν τα δωρεάν μεταφορικά. Aν και πιστεύω ότι το έκανε για να προωθήσει το Amazon Prime (το οποιο φυσικά δεν αρέσει σε κάποιους που χρησιμοποιούν την καραμελα ότι το έκανε γι αυτούς που δήλωναν ότι δεν παρέλαβαν ποτέ).

Το πρόβλημα είναι ότι, επιβεβαιωμένα, υπάρχει πρόβλημα με τις παραδόσεις. Σε παρα πολλούς άργησαν. Αν φταίει το αμαζον ή η το ταχυδρομείο ή η κούριερ δεν με απασχολεί εμένα. Αφού πλήρωσα για μεταφορικά θέλω να το πάρω όταν πρέπει να το πάρω. Ακόμη και να μην φταίει άμεσα η αμαζον και φταίει το ταχυδρομείο ή η κούριερ ας αλλάξει deliverα το αμαζον, σε κάποιον πιο αξιόπιστο. 

Δεν λέω να αργήσει 1-2 μέρες αλλά σχεδόν 100% του estimated delivery time από την ημέρα παραγγελίας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δε θα εξετασω οτι απτις 5 παραγγελιες μου, παρελαβα ontime την μια, καθυστερημενη κατα 100% του estimated delivery την 2η (15 μερες την διναν, παρελαβα σε 28) κι οτι δεν παρελαβα ποτε τις αλλες 3.

Δεν θα σταθω καν στο γεγονος οτι η περιπτωση μου μαλλον δεν ειναι εξαιρεση αλλα γενικο φαινομενο, αρα κατι παει λαθος γενικοτερα.

 

Θα σταθω στην πολυ απλη και αυτονοητη σκεψη:

Οταν παραγγελνω, μου δινει options παραλαβης. Με Χ εξοδα αποστολης θα εχεις estimated delivery τοτε, με Y εξοδα αποστολης τοτε, και με Ζ εξοδα αποστολης τοτε.

Κοινως σε αυτο το σημειο της παραγγελιας ΑΓΟΡΑΖΩ κατι ακομα περα απο το προιον. ΑΓΟΡΑΖΩ υπηρεσια.  Υπηρεσια αποστολης  του δεματος και παραλαβης του σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα. Μου δινει options και ψωνιζω αυτο που χρειαζομαι. Οταν λοιπον την υπηρεσια που αγορασα την απολαμβανω μιση, δεν εχω δικαιωμα να ζητησω τα χρηματα που κοστισε πισω; Ειναι τοσο παραλογο οταν μου λεει 15 μερες και κανει 28 να υποστηριζω οτι δεν ελαβα την υπηρεσια για την οποια πληρωσα; Ας μου ελεγε εξαρχης 28, να ηξερα να διαλεξω μια αλλη που θα ελεγε 15, αλλα θα ηταν 15!

 

Και δεν μιλαω για μια περιπτωση που καθυστερησε 2-3-4 μερες να πω παει στο καλο, μιλαμε οτι σου δινανε 15 μερες και εκανε αλλο τοσο για να ερθει! Ε , ειδικα οταν εχω λογο που επρεπε να παραλαβω το πολυ στο 20ημερο, εχω λογο που λεω οτι τα λεφτα που πληρωνουμε ως εξοδα αποστολης ειναι κοροιδιστικα οταν μιλαμε για τετοιες καθυστερησεις.

 

 

ΥΓ. Το προβλημα στο amazon ειναι δεδομενο οτι το γνωριζουν. Το δικο μου προβλημα ειναι οτι δε τους βλεπω να τους καιγεται και καρφακι κι αυτο ειναι το εκνευριστικοτερο ολων. Κι ουτε προκειται να τους καει καρφακι αν δεν υπαρξει αντιδραση και λενε ολοι "ε ενταξει μωρε καθυστερησε 15 μερες σιγα το πραγμα, αφηστε τις υπερβολες, δεν εγινε και τιποτα".

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνω καθολου με οσα λες.

απλα και χωρις να κριτικαρω κανεναν και καμια αντιδραση το οτι εχεις δικιο εσυ εγω κτλ, το οτι δηλαδη αργουν αδικαιολογητα να παραδωσουν κατι δεν μας δινει το δικαιωμα να παιρνουμε διπλα (δυο φορες για τιμωρία) ενα προιον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω. Ουτε υποστηριξα τετοιο πραγμα. Αυτο που θελω ομως ειναι επιστροφη των εξοδων αποστολης μου. Πρωτα απ'ολα γιατι την υπηρεσια την οποια πληρωσα την ελαβα κατα το ημισυ-αρα δεν την ελαβα και δευτερον γιατι αλλιως δε θα ιδρωσει το αυτι τους και θα συνεχισουν την ιδια συμπεριφορα.

Αρα, σε περιπτωση που παραλαβω και το 2ο προιον, ευχαριστως να χασω χρονο απτη ζωη μου (και τη δουλεια μου) να παω στο ταχυδρομειο , αλλα αφου πρωτα πληρωσουν τα σπασμενα, τα οποια ειναι αποκλειστικα δικη τους ευθυνη.  Οπου σπασμενα, τα εξοδα επιστροφης του δευτερου δεματος + τα εξοδα της υπηρεσιας που πληρωσα και δεν ελαβα (το 1ο δεμα). Και αντε,  για να μη γινομαι γραφικος, χαρισμα τους τα λεφτα που θα χασω επειδη θα λειψω κανα μισαωρο-μια ωρα απτη δουλεια για να παω ταχυδρομειο+τις βενζινες που θα καψω+το τρεξιμο χωρις λογο.

 

Αν λοιπον οι κυριοι στο amazon θελουν να πληρωσω εγω τα δικα τους σπασμενα, ε δε θα μπω στον κοπο και το τρεξιμο, δεν εχω λογο να το κανω, σορρυ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω αν και πιστευω πως δεν θα ειναι τοσο ακυροι ωστε να μην σου πληρωσουν τα εξοδα. Το κάνουν παντα αυτο. Αν επαιρνες και τα εξοδα της πρώτης αποστολης θα ηταν όντως και πολύ σωστο και θα τους "ετσουζε" καπως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πάντως απο εδω και πέρα μονο γερμανικό Amazon θα ψωνίζω διότι στέλνουν πάντα με ups και 4-5 ημέρες εργάσιμες παραλαμβάνεις.(σε εκτός προσφορών αγορές που εχω κανει οχι Black Friday-Cyber Monday)

Τέρμα ολα τα υπόλοιπα διότι το λιγότερο με την I parcel είναι 15 ημερολογιακές εως 25 ημέρες παρακαλώ που μου εχει έρθει.

Ακόμα και απο Αμερική με USPS πιο γρήγορα μου έρχονται απ οτι αγγλικό η γαλλικό Amazon μέσω I parcel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολως τυχαιως η τελευταια παραγγελια που εκανα απο το γερμανικο αμαζον φορτωθηκε στην ανυπαρκτη (για θεματα αναζητησης αποστολων) i-parcel...!

Ειδικα αυτο το "στελνουν παντα με ups" για το γερμανικο αμαζον δεν ισχυει με τιποτα, εκτος αν εντελως συμπτωματικα καποιος ψωνιζει προϊοντα τα οποια το αμαζον στελνει μονο με ups λογω της φυσης τους (ξερω γω ακριβα, βαρια κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είναι απαράδεκτοι ότι και να λέμε. Μιλάω για το Γερμανικό amazon.

 

εκανα παραγγελία 3 αντικείμενα τα οποία ηταν ολα διαθέσιμα..

Αποφάσισαν και ενω ηταν διαθέσιμα να τα σπάσουν σε 2 παραγγελίες..

 

Η πρώτη παραγγελία έφτασε μετα απο 20 μέρες+ με ταχυδρομείο. Δεν είχε μέσα απόδειξη ! Και βλέπω οτι έχει συμβεί και σε άλλους.

 

Η δεύτερη παραγγελία μετα απο 1 μήνα με UPS με απόδειξη μέσα.

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ..

 

Εγω τους έστειλα email και εξέφρασα την δυσαρέσκεια μου για το χείριστο service το οποιο δέχτηκα . Δεν απαίτησα κάτι πίσω το αφήνω στην κρίση τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Ολως τυχαιως η τελευταια παραγγελια που εκανα απο το <u>γερμανικο</u> αμαζον φορτωθηκε στην ανυπαρκτη (για θεματα αναζητησης αποστολων) i-parcel...!</p> <p>Ειδικα αυτο το "στελνουν παντα με ups" για το γερμανικο αμαζον δεν ισχυει με τιποτα, εκτος αν εντελως συμπτωματικα καποιος ψωνιζει προϊοντα τα οποια το αμαζον στελνει μονο με ups λογω της φυσης τους (ξερω γω ακριβα, βαρια κλπ).</p>

Εννοείται οτι είναι ακριβά προϊόντα πχ κινητά,tablet,laptop στα οποία αν τα επιχειρούσα με γαλλικό η αγγλικό Amazon πάντα με I parcel μου τα στέλνουμε.

Στα φθηνά κάτω των 100 ευρώ δεν εχω ούτε την απαίτηση ούτε την ψευδαίσθηση να μου τα στέλνουν με ups,αλλα στα ακριβά το γερμανικό Amazon είναι το πιο αξιόπιστο και με την καλύτερη υπηρεσία shipping μακραν σε σχεςη γαλλικό η αγγλικό.

Ολα αυτα σε αγορές εκτός Black Friday-Cyber Monday όπου μέχρι τώρα αγορά δεν εχω κανει κάν.

 

Sent from my iPad using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα εξετασω οτι απτις 5 παραγγελιες μου, παρελαβα ontime την μια, καθυστερημενη κατα 100% του estimated delivery την 2η (15 μερες την διναν, παρελαβα σε 28) κι οτι δεν παρελαβα ποτε τις αλλες 3.

Δεν θα σταθω καν στο γεγονος οτι η περιπτωση μου μαλλον δεν ειναι εξαιρεση αλλα γενικο φαινομενο, αρα κατι παει λαθος γενικοτερα.

 

Θα σταθω στην πολυ απλη και αυτονοητη σκεψη:

Οταν παραγγελνω, μου δινει options παραλαβης. Με Χ εξοδα αποστολης θα εχεις estimated delivery τοτε, με Y εξοδα αποστολης τοτε, και με Ζ εξοδα αποστολης τοτε.

Κοινως σε αυτο το σημειο της παραγγελιας ΑΓΟΡΑΖΩ κατι ακομα περα απο το προιον. ΑΓΟΡΑΖΩ υπηρεσια.  Υπηρεσια αποστολης  του δεματος και παραλαβης του σε συγκεκριμενο χρονικο διαστημα. Μου δινει options και ψωνιζω αυτο που χρειαζομαι. Οταν λοιπον την υπηρεσια που αγορασα την απολαμβανω μιση, δεν εχω δικαιωμα να ζητησω τα χρηματα που κοστισε πισω; Ειναι τοσο παραλογο οταν μου λεει 15 μερες και κανει 28 να υποστηριζω οτι δεν ελαβα την υπηρεσια για την οποια πληρωσα; Ας μου ελεγε εξαρχης 28, να ηξερα να διαλεξω μια αλλη που θα ελεγε 15, αλλα θα ηταν 15!

 

Και δεν μιλαω για μια περιπτωση που καθυστερησε 2-3-4 μερες να πω παει στο καλο, μιλαμε οτι σου δινανε 15 μερες και εκανε αλλο τοσο για να ερθει! Ε , ειδικα οταν εχω λογο που επρεπε να παραλαβω το πολυ στο 20ημερο, εχω λογο που λεω οτι τα λεφτα που πληρωνουμε ως εξοδα αποστολης ειναι κοροιδιστικα οταν μιλαμε για τετοιες καθυστερησεις.

 

 

ΥΓ. Το προβλημα στο amazon ειναι δεδομενο οτι το γνωριζουν. Το δικο μου προβλημα ειναι οτι δε τους βλεπω να τους καιγεται και καρφακι κι αυτο ειναι το εκνευριστικοτερο ολων. Κι ουτε προκειται να τους καει καρφακι αν δεν υπαρξει αντιδραση και λενε ολοι "ε ενταξει μωρε καθυστερησε 15 μερες σιγα το πραγμα, αφηστε τις υπερβολες, δεν εγινε και τιποτα".

 

Θα συμφωνήσω μερικώς μαζί σου.

Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου και το έχω περάσει και εγώ.

Απλά οταν επιλέγουμε απλό ταχυδρομείο στο Αμαζον δεν νομίζω να αναφέρει πουθενά ότι είναι αποστολή εγγυημένου χρόνου όπως τα κούριερ.

Με το κούριερ συμφωνώ ότι αγοράζεις μία υπηρεσία γιατί τον έλεγχο της τον έχει έμμεσα και ο πελάτης (Άμαζον) καθώς μπορεί να απαιτήσει συγκεκριμένες ημερομηνίες παράδοσης και συγκεκριμένες ρήτρες αν δεν τηρηθούν. Επίσης τα 2 άκρα της υπηρεσίας είναι της ίδιας εταιρείας άρα ελέγχει το flow της υπ

Αυτό όπως γνωρίζουμε δεν συμβαίνει με τα απλά ταχυδρομεία (πλην ίσως της αποστολής express που διεκπεραιώνεται πιο γρήγορα) καθώς στα 2 άκρα της υπηρεσίας (αποστολή - παραλαβή) μεσολαβούν διαφορετικές εταιρείες (πχ Royal Mail vs. Ελτα) και η μία δεν μπορεί να επηρεάσει το ρυθμό/ταχύτητες της άλλης και ο πελάτης (Άμαζον) δεν μπορεί να επέμβει άμεσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γι'αυτο ακυρωσε τη δωρεαν αποστολη στην ελλαδα το αμαζον ε?

 

 

Τα ειπες ολα σε 1 γραμμη. Οταν θελουμε οι αλλοι να ειναι σωστοι το ιδιο πρεπει να κανουμε και εμεις.

Εχα γνωστο που εκανε εγωρα ενα logitech mouse

Του ηρθε 1 φωρα , τους γραφει δεν ηρθε.. ερχεται δευτερη φωρα το πουλαει σε αλλο φιλο λεει δεν ηρθε και του καναν και refund.

 

Οταν απο αγγλια εμενα ερχονται 1-2 μερες πριν αναφερει το αμαζον στην τσεχια αρα κατι με τα ΕΛΤΑ παιζει.. οι ταχυδρομοι στην ελλαδα απλα ειναι σταρχιδιστες! τα αφινουν οπως ναναι. Στην τσεχια οτι δεν χωραει στο γραμματοκιβοτιο απλα αφινουν χαρτακι. ΤΕΛΟΣ. Στην ελλαδα γνωριζω (προσοπικα) ατομο που ηταν μεσα και ψιριζε απο ebay πραγματα...

Χαος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου απάντησαν κιόλας . 

 

 

Dear Customer 

I'm very sorry that we weren't able to meet your expectations this time. I hope that you will allow us another opportunity to serve you in the future. 

We appreciate your feedback and will pass it on to the appropriate team. 

Best Regards and Merry Christmas!
Warmest regards,
Gökhan Acik

 

 

Που σημαίνει οτι στα παπάκια τους αν με τα μεταφορικά που πληρώνεις τα λαμβάνεις μετα απο 1 μήνα.

 

Καμία αναφορά για επιστροφή έστω μέρους των μεταφορικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω μερικώς μαζί σου.

Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου και το έχω περάσει και εγώ.

Απλά οταν επιλέγουμε απλό ταχυδρομείο στο Αμαζον δεν νομίζω να αναφέρει πουθενά ότι είναι αποστολή εγγυημένου χρόνου όπως τα κούριερ.

Με το κούριερ συμφωνώ ότι αγοράζεις μία υπηρεσία γιατί τον έλεγχο της τον έχει έμμεσα και ο πελάτης (Άμαζον) καθώς μπορεί να απαιτήσει συγκεκριμένες ημερομηνίες παράδοσης και συγκεκριμένες ρήτρες αν δεν τηρηθούν. Επίσης τα 2 άκρα της υπηρεσίας είναι της ίδιας εταιρείας άρα ελέγχει το flow της υπ

Αυτό όπως γνωρίζουμε δεν συμβαίνει με τα απλά ταχυδρομεία (πλην ίσως της αποστολής express που διεκπεραιώνεται πιο γρήγορα) καθώς στα 2 άκρα της υπηρεσίας (αποστολή - παραλαβή) μεσολαβούν διαφορετικές εταιρείες (πχ Royal Mail vs. Ελτα) και η μία δεν μπορεί να επηρεάσει το ρυθμό/ταχύτητες της άλλης και ο πελάτης (Άμαζον) δεν μπορεί να επέμβει άμεσα.

Δεν αμφισβητω τα οσα γραφεις, αλλα αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα, τοτε το amazon για ποιο λογο κανει refund στις "χαμενες" παραγγελιες; Θελω να πω ολο και καποια δεσμευση εχουν απεναντι στον πελατη που τους πληρωνει εξοδα αποστολης. Αλλιως δε θα ειχαν αναγκη ουτε να διπλοστελνουν ουτε να κανουν refund. Θα λεγανε σορρυ χαθηκε, δεν υπαρχει ουτε tracking number, δεν μπορουμε να κανουμε κατι, επικοινωνηστε με το ταχυδρομειο , μπας και!

Ετσι υποθετω.

 

Τα ειπες ολα σε 1 γραμμη. Οταν θελουμε οι αλλοι να ειναι σωστοι το ιδιο πρεπει να κανουμε και εμεις.

Εχα γνωστο που εκανε εγωρα ενα logitech mouse

Του ηρθε 1 φωρα , τους γραφει δεν ηρθε.. ερχεται δευτερη φωρα το πουλαει σε αλλο φιλο λεει δεν ηρθε και του καναν και refund.

 

Οταν απο αγγλια εμενα ερχονται 1-2 μερες πριν αναφερει το αμαζον στην τσεχια αρα κατι με τα ΕΛΤΑ παιζει.. οι ταχυδρομοι στην ελλαδα απλα ειναι σταρχιδιστες! τα αφινουν οπως ναναι. Στην τσεχια οτι δεν χωραει στο γραμματοκιβοτιο απλα αφινουν χαρτακι. ΤΕΛΟΣ. Στην ελλαδα γνωριζω (προσοπικα) ατομο που ηταν μεσα και ψιριζε απο ebay πραγματα...

Χαος!

 

Εσυ μιλας για on purpose προσχεδιασμενη κλοπη και πονηρια που προφανως και ειναι κατακριτεα και για σφαλιαρες, εδω συζηταμε για ενα προβλημα που προκυπτει με υπαιτιοτητα του amazon!

 

 

 

Μου απάντησαν κιόλας .

 

 

Dear Customer

 

I'm very sorry that we weren't able to meet your expectations this time. I hope that you will allow us another opportunity to serve you in the future.

 

We appreciate your feedback and will pass it on to the appropriate team.

 

Best Regards and Merry Christmas!

Warmest regards,

Gökhan Acik

 

 

Που σημαίνει οτι στα παπάκια τους αν με τα μεταφορικά που πληρώνεις τα λαμβάνεις μετα απο 1 μήνα.

 

Καμία αναφορά για επιστροφή έστω μέρους των μεταφορικών.

Λογικα .de ειναι αυτο;

 

Γιατι κι εμενα οι .de κανουν οτι δεν ειδαν/δεν ακουσαν σε θεμα επιστροφης μεταφορικων.

Οι του .co.uk το πρωτο πραγμα που απαντησαν στο email μου ηταν οτι επιστρεφουν τα μεταφορικα και να τους πω αν θελω να ξαναστειλουν το προιον ή να κανουν full refund.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...