Προς το περιεχόμενο

Σχολές Πληροφορικής


eaglej

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλά μέσα στο χορό είμαι, θες να αρχίσω να γράψω ονόματα και ονόματα από φίρμες καθηγητών με κάτι βιογραφικά ναααααααααα που δεν θα βγάλεις άκρη ποτέ;

 

Δεν υπάρχει αυτό που λες στη πράξη, δηλαδή δεν μπορείς να συγκρίνεις τις σχολές μιλώντας με καθηγητές γιατί ο καθένας θα επαινέσει το σπίτι του, - αν μπει και σε αυτή τη διαδικασία.

Σίγουρα οι βεντέτες υπάρχουν, αλλά από προσωπική εμπειρία σε 2 διαφορετικές σχολές Πληροφορικής της Αθήνας, οι καθηγητές αυτοί αποτελούν τη μειονότητα και όχι την πλειονότητα.

Οι περισσότεροι που έχω γνωρίσει και μιλήσει σοβαρά μαζί τους είναι εντελώς συζητήσιμοι και πολλές φορές μου έχουν προτείνει δρόμους που έρχονται σε αντίθεση με τα "συμφέροντα" της σχολής.

 

Anyway, δεν έχω κανέναν λόγο να τσακωθώ και να διαφωνήσω, προφανώς έχουμε κάποιες διαφορετικές εμπειρίες, αλλά εμένα η γνώμη μου είναι οτι η πλειονότητα των καθηγητών (λέγοντας καθηγητές βάζω μέσα όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό μιας σχολής όχι μόνο όσους έχουν τον τίτλο του καθηγητή) σέβονται όλους τους φοιτητές που δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον και τους αντιμετωπίζουν από την πρώτη στιγμή ώς συναδέλφους...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φυσικά και (πολλοί) είναι συζητησιμοι σε προσωπικό επίπεδο. Δεν αναφέρομαι στο αν είναι συζητήσιμοι. Φυσικά και είναι ερευνητές, δεν αναφέρομαι στο αν είναι καλοί ερεύνητες. Αναφέρομαι στο αν είναι καλοί παιδαγωγοί και αν μπορούν να συμβουλέψουν ένα νέο για το μέλλον του και για εμένα είναι σαφές πώς όχι, και πώς, παρόλο που υπάρχουν μεγάλα ονόματα στο χώρο, έχουν χάσει κάθε επαφή με το μέσο φοιτητή και τη παιδαγωγική διαδικασία (και ευθύνη) καθαυτή.

 

Αν μπορούσαν να συμβουλέψουν τους μαθητές τους σε σχολικό επίπεδο, θα είχαν φτάσει να είναι τόσο τραγικά τα ποσοστά στην ιδιωτική εκπαίδευση στον χώρο της πληροφορικής σε φοιτητικό επίπεδο; Αν οι περισσότεροι ήταν ο «καλός καθηγητής» που έχει πράγματι καλή εικόνα της κατάστασης των φοιτητών, ο καλός παιδαγωγός, ο μέντορας, θα άφηναν να φτάσει η κατάσταση στα τραγικά ποσοστά αντιγραφών, αγορασμένων εργασιών και ιδιαιτέρων που υπάρχει αυτή τη στιγμή στις σχολές πληροφορικής; Το μπάχαλο αυτό δεν προκαλείται επειδή υπάρχουν 2-3 βεντέτες, αλλά επειδή αυτή τη στιγμή έχει χαθεί η μπάλα στο γήπεδο ακόμα και μέχρι το επίπεδο των δημοσιεύσεων.

 

Από τον σπίτι του τον κρίνω τον καθηγητή. Και το σπίτι του είναι η αποτελεσματικότητα της παιδαγωγικής διαδικασίας και όχι ο λόγος του πίσω από το γραφείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελβετια ειναι 3 χρονια, αλλα εχεις τα 2πλασια μαθηματα καθε εξαμηνο! Δλδ αμα κανεις το κανονικο προγραμμα μονο διαβαζεις και κοιμασαι...

 

Ο φόρτος εργασίας πάει πάνω-κάτω πακέτο με τα credits του κάθε μαθήματος. Αν έχεις διπλάσια μαθήματα (δεν έχω ιδέα, δεν κοίταξα) τότε απλά θα έχεις μισές ώρες σε κάθε μάθημα.

 

Εκτός αν εννοείς ότι εδώ στην Ελλάδα λέμε πως το τάδε μάθημα θα σε απασχολεί 10 ώρες τη βδομάδα αλλά το δαιμόνιο του φοιτητή το μετατρέπει αυτό σε 10 λεπτά. Όλοι το έχουμε δει να συμβαίνει.

 

Θα ξεκινήσω με κάποια βασικά πράγματα που θα ήθελα να μου πει κάποιος πριν επιλέξω κι εγώ σχολή.

 

Ο ρόλος της (οποιασδήποτε) σχολής δεν είναι να σε κάνει προγραμματιστη, είναι να σου μάθει να σκέφτεσαι, να μελετάς και να μάθεις τις βάσεις της επιστήμης σου. Από εκεί και πέρα, εσύ με προσωπική μελέτη, βάσει αυτών που σου αρέσουν θα ακολουθήσεις τη δική σου πορεία. Συνεπώς λίγο πολύ όλεςοι σχολές είναι καλές αρκεί εσύ να ακολουθήσεις σωστά το πρόγραμμα σπουδών και να ασχοληθείς όσο πρέπει με το αντικείμενο.

Αυτή τη στιγμή είναι πολύ νωρίς για να έχεις κάνει την οποιαδήποτε απόφαση.

 

Τα σέβη μου. :)

 

Τα πρώτα 3 χρόνια στις σχολές της Ελλάδας είναι το Bachelor και τα 2 τελευταία το Master.

 

Δεν ξέρω αυτή τη στιγμή τι λέει (αν λέει) η νομοθεσία, αλλά έχω την πολύ ισχυρή πεποίθηση πως έτσι που το θέτεις σαν blanket statement δεν ισχύει.

 

Μπορεί κάποιος να διαβάζει και να είναι άριστος στα μαθήματά του, δε φτάνει όμως μόνο αυτό.

Αυτή είναι η αλήθεια...

 

Όντως. Αν κάποιος "σκοπεύει" να περιοριστεί στο να διαβάζει τα μαθήματά του αυτό που πρέπει να κάνει είναι ιδιαίτερα, όχι πανεπιστήμιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν ξέρω αυτή τη στιγμή τι λέει (αν λέει) η νομοθεσία, αλλά έχω την πολύ ισχυρή πεποίθηση πως έτσι που το θέτεις σαν blanket statement δεν ισχύει.

 

Απλώς για το erasmus, που πήγε ένας φίλος μου, έτσι τα αναγνωρίζουν στα εξωτερικό. Πάει ανάλογα με τις μονάδες ECTS. Ο αριθμός μονάδων που θα μαζέψεις στα 3 πρώτα χρόνια ισοδυναμεί με Bachelor.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε μας υπολογιζονται 90 ωρες να αποσχοληθεις με το μαθημα για 3 ECTS.. τωρα στις αλλες σχολες που στο ιδιο μαθημα δινουνε 6,7,8 ECTS αποκλειεται να χρειαζεσαι 200 ωρες γιαυτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και Μηχανικών Η/Υ να πας θα μάθεις καλά καλούδια...Στο τειλαμ  (Τώρα τει Στερεάς Ελλάδας) που πήγα Είχε μπόλικο και καλό πράγμα και σχετικά καλούε καθηγητές και μπόλικους ορωμίσθιους που συνήθως είναι οι καλύτεροι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ την γνώμη μου για την Πληροφορική ΑΠΘ γιατί εδώ σπουδάζω δεύτερο έτος φέτος με το καλό. Δεν ξέρω γιατί επικρατεί τέτοια κακία απέναντι σε αυτό το τμήμα ( ίσως και επειδή δεν έχω μέτρο σύγκρισης ) αλλά μπορώ να σου πω οτι από τους καθηγητές μου τουλάχιστον έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος. Μεγάλο μειονέκτημα οτι δεν έχουμε τις κατάλληλες υποδομές ( στο κάτω κάτω ποια σχολή έχει? ). Ακόμη το φαινόμενο των κομμάτων δεν είναι καθόλου έντονο στο δικό μας τμήμα. Αυτά από μένα καλή συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και εγώ την γνώμη μου για την Πληροφορική ΑΠΘ γιατί εδώ σπουδάζω δεύτερο έτος φέτος με το καλό. Δεν ξέρω γιατί επικρατεί τέτοια κακία απέναντι σε αυτό το τμήμα ( ίσως και επειδή δεν έχω μέτρο σύγκρισης ) αλλά μπορώ να σου πω οτι από τους καθηγητές μου τουλάχιστον έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος. Μεγάλο μειονέκτημα οτι δεν έχουμε τις κατάλληλες υποδομές ( στο κάτω κάτω ποια σχολή έχει? ). Ακόμη το φαινόμενο των κομμάτων δεν είναι καθόλου έντονο στο δικό μας τμήμα. Αυτά από μένα καλή συνέχεια.

Σε ευχαριστώ φίλε μου!!! Κοίτα είδα το ΑΠΘ μπήκα στις σχολές του Φυσικομαθηματικου και τρομαξα :fear: !! Εβλεπες μονο ΔΑΠ ΚΝΕ κτλ!! Αν ειναι να μην δω διαφορές τότε αν ειναι να δηλώσω πρώτα ΑΠΘ να μην μπαίνουμε και σε τσάμπα έξοδα!! :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω πολυτεχνειο. Μεγαλυτερο κυρος και πιο ευρυ το αντικειμενο που δυνητικα μπορεις να ασχοληθεις στο μελλον. Εχει και αρκετα μαθηματα και κατευθυνσεις για να ικανοποιησει τον πιο απαιτητικο πληροφορικαριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα ποστ για μελοντικό χακερ? (το λέω με την καλή έννοια, όλοι κάποτε υπήρξαμε σε αυτή την θέση και δεν είναι κακό)

 

@ts δεν έχω να σου πω πολλά για την επιλογή σχολής και το τι σχολή-τμήμα να επιλέξεις για να γίνεις προγραμματιστής, τα είπαν οι άλλοι και δεν χρειάζεται να γίνω κουραστικός.

 

Απλά να τονίσω αυτό που λένε "αν δεν ασχοληθείς μόνος σου @ θα μάθεις", επίσης να τονίσω ότι η σχολή θα σου δώσει κάποιες βάσεις, θα σου μάθει αλγοριθμική σκέψη (πολύ σημαντικό).

 

Όσοι λένε ότι "έλα μωρε, με το google μπορείς να μάθεις" απλά έχω να πω ότι λένε μλκιες, το να μάθεις να γράφεις κώδικα είναι το λιγότερο, το να σκέφτεσαι και να γράφεις σωστό κώδικα είναι κάτι δύσκολο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα ποστ για μελοντικό χακερ? (το λέω με την καλή έννοια, όλοι κάποτε υπήρξαμε σε αυτή την θέση και δεν είναι κακό)

 

@ts δεν έχω να σου πω πολλά για την επιλογή σχολής και το τι σχολή-τμήμα να επιλέξεις για να γίνεις προγραμματιστής, τα είπαν οι άλλοι και δεν χρειάζεται να γίνω κουραστικός.

 

Απλά να τονίσω αυτό που λένε "αν δεν ασχοληθείς μόνος σου @ θα μάθεις", επίσης να τονίσω ότι η σχολή θα σου δώσει κάποιες βάσεις, θα σου μάθει αλγοριθμική σκέψη (πολύ σημαντικό).

 

Όσοι λένε ότι "έλα μωρε, με το google μπορείς να μάθεις" απλά έχω να πω ότι λένε μλκιες, το να μάθεις να γράφεις κώδικα είναι το λιγότερο, το να σκέφτεσαι και να γράφεις σωστό κώδικα είναι κάτι δύσκολο.

Συμφωνώ μαζί σου όπως και με τους υπόλοιπους.. δε πίστευα ποτέ ότι η σχολή θα με κάνει καλό στο επάγγελμα μου απλα ήθελα να δω αν εχει να προσφέρει κάτι παραπάνω μία σχολή ώστε να πάω σε αυτήν :-) !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω πολυτεχνειο. Μεγαλυτερο κυρος και πιο ευρυ το αντικειμενο που δυνητικα μπορεις να ασχοληθεις στο μελλον. Εχει και αρκετα μαθηματα και κατευθυνσεις για να ικανοποιησει τον πιο απαιτητικο πληροφορικαριο.

 

Θα διαφωνήσω.

 

Κύρος; Ανάλογα πώς το βλέπει κανείς. Για μένα κύρος δίνει το να βγάλεις το MIT, όχι π.χ. το ΑΠΘ (ανεξαρτήτως σχολής). Δε θέλω να μειώσω το επίπεδο του (κάθε) ΑΠΘ, απλά προσωπικά βάζω τον πήχη παραπάνω.

 

Πιο ευρύ αντικείμενο; Αν το έχεις σίγουρο ότι θα ασχοληθείς με software (με την πολύ γενική έννοια) δε νομίζω πως θα σου δώσει τίποτα χειροπιαστό το πολυτεχνείο. Πώς το εννοείς εσύ;

 

For what it's worth, είμαι πτυχιούχος πολυτεχνείου (ΗΜΜΥ) με master. Ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα πτυχία μου εκτός από μια περίπτωση όπου τα τυπικά προσόντα καθόριζαν το ύψος της αμοιβής. Δε μετανιώνω που έβγαλα πολυτεχνείο -- αδιαμφισβήτητα έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή μου -- αλλά επίσης δε νομίζω πως αν είχα βγάλει κάτι άλλο αντί πολυτεχνείου θα άλλαζε τίποτα στη ζωή μου.

 

Όσοι λένε ότι "έλα μωρε, με το google μπορείς να μάθεις" απλά έχω να πω ότι λένε μλκιες, το να μάθεις να γράφεις κώδικα είναι το λιγότερο, το να σκέφτεσαι και να γράφεις σωστό κώδικα είναι κάτι δύσκολο.

 

Εξαρτάται τι κάνεις στο google. Αν περιοριστείς σε copy paste κώδικα από blogs που δεν καταλαβαίνεις πως δουλεύει τότε ναι, δε θα μάθεις. Αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν online πηγές από όπου μαθαίνεις. Ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη πως ο #1 τρόπος να βελτιωθείς σε οτιδήποτε είναι να μελετήσεις πώς το κάνουν οι μάστορες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.....

 

 

Εξαρτάται τι κάνεις στο google. Αν περιοριστείς σε copy paste κώδικα από blogs που δεν καταλαβαίνεις πως δουλεύει τότε ναι, δε θα μάθεις. Αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν online πηγές από όπου μαθαίνεις. Ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη πως ο #1 τρόπος να βελτιωθείς σε οτιδήποτε είναι να μελετήσεις πώς το κάνουν οι μάστορες.

 

Κοίτα! αν το έχει κάποιος, και να μην πάει σε κάποια σχολή κάτι θα κάνει απλά πηγαίνοντας σε κάποια σχολή θα καταφέρει περισσότερα.

 

Όπως λέμε, πηγαίνουμε για να πάρουμε κάποιες βάσεις, να μάθουμε να σκεφτόμαστε και να ψάχνουμε.

 

Οπότε κάποιος που δεν έχει πάει σε κάποια σχολή θα έχει πρόβλημα για μεγάλο χρονικό διάστημα στο πως να σκέφτεται και πως να ψάξει, πολλές φορές μάλιστα θα διαβάσει-εισπράξει και πολλά λάθος πράγματα επειδή δεν μπορεί να τα φιλτράρει εύκολα.

 

Δεν μιλάω για copy-paste, ε όχι και τόσο χαμηλά :P

Συμφωνώ μαζί σου όπως και με τους υπόλοιπους.. δε πίστευα ποτέ ότι η σχολή θα με κάνει καλό στο επάγγελμα μου απλα ήθελα να δω αν εχει να προσφέρει κάτι παραπάνω μία σχολή ώστε να πάω σε αυτήν :-) !!!!

 

:blink: τι διαβάζω? anyway... είδα ένα σχόλιο στην 1η σελίδα "το ΑΠΘ σου φάνηκε ζούγκλα...", βασικά φίλε μου κοίτα να επιλέξεις κάτι με βάση ΚΑΙ το όνομα, δεν μπορείς πχ να επιλέξεις το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων επειδή στο ΑΠΘ κάνουν απεργίες.

 

Παράδειγμα έφερα τώρα, δεν ξέρω τι παίζει με το πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, μπορεί να είναι καλύτερο από το ΑΠΘ (όπως το βλέπει και το τι θέλει κανείς φυσικά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

:blink: τι διαβάζω?

Τώρα που το ξαναδιαβάζω μπορεί να ακούστηκε κάπως αλλιώς :P !! Ήθελα να πω οτι χωρίς ατομική προσπάθεια όπου και να πας δε θα γινεις καλός στο επάγγελμα σου!! :-) (για να μην έχουμε παρεξηγήσεις)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η επιστήμη της πληροφορικής είναι ένας ωκεανός έχεις 1.000.727 πράγματα και τομείς να ασχοληθείς. Μια σχολή θα αποτελέσει το το χάρτη γι αυτά. Αλλά δεν πρέπει να περιοριστείς σε αυτά πρέπει να ανοίξεις τα πανιά σου και να περιπλανευτείς λίγο. Και μετράει πολύ το τι project έχεις κάνει στην αγορά εργασίας.

 

Η σχολή αποτελεί μόνο το ορεκτικό. Προσωπικά σου προτείνω να πας σε ΤΕΙ και να το ψάξεις μόνος σου σε ένα μεταπτυχιακό, σε περίπτωση του πας καλά στις Πανελλήνιες τότε δοκίμασε και σε κάνα ΑΕΙ - Πολυτεχνείο. Αυτό σου το λέω, λόγο ότι τα Τει έχουν χαμηλότερα μόρια ειδικά τα επαρχιακά σε σχέση με τις Πανεπιστημιακές σχολές και δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από άποψη σπουδών από τα ΤΕΙ της Πρωτεύουσας και Συμπρωτεύουσας.

 

Ακόμα πόλεις όπως Λαμία και ποιο συγκεκριμένα η Λαμία λόγο ότι είναι μικρές σχετικά βολεύει πολύ και στην συγκοινωνία λόγο ότι μπορείς να την γυρίσεις με τα πόδια και οι αποστάσεις είναι σχετικά μικρές (Max 2-3km), αν και τα λεωφορεία είναι σχετικά ακριβά (0,60€ φοιτητικό εισιτήριο μιας διαδρομής με το αστικό κτελ) αλλά τα ταξί έχουν χαμηλές ταρίφες και πολλές φορές συμφέρει. Αν έχεις κάποιο παρά στην άκρη δοκίμασε και σε ένα "επαρχιωτικό" ΤΕΙ. (Για Λαμία επέλεξε Τει Στερεάς Ελλάδας τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ)

 

Ακόμη το να παρακολουθείς και τις θεωρίες βολεύει πολύ στο διάβασμα ειδικά σε μαθήματα στον προγραμματισμό που τα εργαστήρια λειτουργούν συμπληρωματικά της θεωρία και το αντίστροφο.

 

Παράλληλα με τις σπουδές σου δοκίμασε να πας σε κάνα Google Summer of code (που σου δίνει  και $5000 αν τα βγάλεις εις πέρας) και να κάνεις και δικά σου project ειδικά ελευθέρου λογισμικού (μετράει περισσότερο), λόγο ότι πολύ ζητάνε τι project έχεις κάνει. Συν ότι θα μάθεις και 2-3 πράγματα.

 

Τέλος στην επιλογή της σχολής σου καλό είναι να δεις και λίγο το πρόγραμμα σπουδών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...