Προς το περιεχόμενο

Iphone 5 χωρις αποδειξη


ts13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό με την 2ετή εγγύηση πάντως, εύκολα το λες, δύσκολα το παίρνεις... :-)  οπότε για το φίλο που ρωτάει, καλύτερα να ψάξει να το πάει αυτές τις μέρες που είναι ακόμα στην σίγουρη εγγύηση τους ενός χρόνου! (αν και καμιά φορά βγάζουν συσκευές εκτός εγγύησης για αστείους λόγους)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτό με την 2ετή εγγύηση πάντως, εύκολα το λες, δύσκολα το παίρνεις... :-)  οπότε για το φίλο που ρωτάει, καλύτερα να ψάξει να το πάει αυτές τις μέρες που είναι ακόμα στην σίγουρη εγγύηση τους ενός χρόνου! (αν και καμιά φορά βγάζουν συσκευές εκτός εγγύησης για αστείους λόγους)

 Ο νομος ειναι ξεκαθαρος.  Διαθεση θελει και οχι ωχαδερφισμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω το link σχετικα με την εγγυηση 2 ετων

 

http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html

 

Το τυπώνεις και το πας στο κατάστημα (η σε κατάστημα της ίδια αλυσίδας) που αγοράστηκε το τηλέφωνο, ακόμα και χωρίς απόδειξη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ο νομος ειναι ξεκαθαρος.  Διαθεση θελει και οχι ωχαδερφισμο.

Δυστυχως δεν υπαρχει κανενας ΝΟΜΟΣ που να λεει για υποχρεωτικη 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

Εδω το link σχετικα με την εγγυηση 2 ετων

 

http://www.apple.com/legal/warranty/products/iphone-greek.html

 

Το τυπώνεις και το πας στο κατάστημα (η σε κατάστημα της ίδια αλυσίδας) που αγοράστηκε το τηλέφωνο, ακόμα και χωρίς απόδειξη

 

Δεν μιλαει για ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ετων οπως αναφερεις, αλλα για τα δικαιωματα του καταναλωτη "που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης".

Ειναι τελειως διαφορετικες εννοιες.

 

 

--------------------------------

 

Ενα ενδιαφερον λινκ που εξηγει την διαφορα της ΕΓΓΥΗΣΗΣ με τα δικαιωματα του καταναλωτή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας.

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

 

 

Άλλο η εγγύηση, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή κι άλλη η απαίτηση του καταναλωτή να παραλάβει ένα προϊόν χωρίς ελαττώματα και με ό,τι διαφημίζεται ότι έχει.

Απλό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε τη διαφορά: Αγοράζω την Χ κάρτα γραφικών σήμερα. Έχω δύο ειδών προστασίας: την εγγύηση που παρέχεται απευθείας από τον κατασκευαστή και την ευθύνη του πωλητή να μην είναι ελαττωματική η κάρτα και να έχει όλες τις ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (πχ έξοδο HDMI και να σηκώνει ανάλυση 3280×2048).

 

Αν η κάρτα χαλάσει, με καλύπτει η εγγύηση για όσο καιρό αυτή παρέχεται. Από τον κατασκευαστή. Συνήθως ένα έτος αν και για προϊόντα τεχνολογίας μπορεί να είναι λιγότερο. Πάντως δεν αναφέρεται στο νόμο.

 

Αν η κάρτα είναι ελαττωματική και δεν δουλεύει όπως πρέπει (πχ υπερθερμαίνεται και βγάζει καπνό μετά από λίγη ώρα) ή εάν φτάσω στο σπίτι και ανακαλύψω ότι τελικά δεν σηκώνει την ανάλυση 3280×2048 που ήθελα, την επιστρέφω πίσω στο κατάστημα που την αγόρασα. Αυτό το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή λόγω έλλειψης ιδιότητας μπορώ να το ασκήσω εντός δύο ετών.

 

Μπορεί η διαφορά να είναι λεπτή αλλά υφίσταται. Δεν είναι το ίδιο η εγγύηση για βλάβη και το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας. Αν μου χαλάσει κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι ελαττωματικό, σημαίνει ότι χάλασε. Αν είναι ελαττωματικό, αυτό το ελάττωμα συνήθως ενυπάρχει εξ αρχής. Αν λείπει μια ιδιότητα, αυτή λείπει εξ αρχής - ο νόμος μου δίνει δύο χρόνια για να επιστρέψω το προϊόν.

 

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

 

Και εδω αλλο ενα:

http://www.insomnia.gr/topic/431291-%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF-900-%CF%87%CE%B9%CE%BB-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-apple/page-3?do=findComment&comment=4472845

 

 

Και εδω μια επεξηγηση απο την ιδια την apple για την διαφορα μεταξυ ΕΓΓΥΗΣΗΣ και δικαιωματων του καταναλωτη για ελλατωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

"2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως προς την παράθεση με πρόλαβε ο Vassel. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει  κανένας λόγος να γυρίζουμε στα ίδια και να παίζουμε με τις λέξεις. Αν θεωρείς πως έχεις 1 χρόνο εγγύηση, είναι δικαίωμά σου να πηγαίνεις και να πληρώνεις ότι σου παρουσιαστεί στον 2ο χρόνο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως προς την παράθεση με πρόλαβε ο Vassel. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει  κανένας λόγος να γυρίζουμε στα ίδια και να παίζουμε με τις λέξεις. Αν θεωρείς πως έχεις 1 χρόνο εγγύηση, είναι δικαίωμά σου να πηγαίνεις και να πληρώνεις ότι σου παρουσιαστεί στον 2ο χρόνο. 

Λες που λες ανακριβειες για ΝΟΜΟ και 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, επιμενεις κιολας..

 

 Ο νομος ειναι ξεκαθαρος.  Διαθεση θελει και οχι ωχαδερφισμο.

Αν θελεις, παρεθεσε το ΝΟΜΟ (με τον αριθμο του) που μιλαει για υποχρεωτικη 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ. Θα ειναι ευκολο, μιας και ειναι ξεκαθαρος!  :whistle:

 

(Φυσικα δεν θα τον παραθεσεις, γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει και θα συνεχισεις να λες αστηριχτες ανακριβειες.)

 

-------------------------------------------------

 

Εδω τι γραφει και η ιδια η apple για αυτο που θεωρεις λανθασμενα ως 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

"2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην με τα απανωτα edit που κανεις, δε γινεται να περιμενεις να σου απαντησει καποιος οταν καθε λιγο συμπληρωνεις κι απο κατι . Βαλε τις σκεψεις σου σε μια σειρα, παρε μια βαθια ανασα και γραψε οτι εχεις να πεις.

 

Επειδη δε συνηθιζω να τσακωνομαι πισω απο οθονες, σου ξαναλεω, οτι αν θεωρεις πως για οποιαδηποτε βλαβη παρουσιαστει στο 2ο ετος δεν καλυπτεσαι, ειναι δικαιωμα σου να πληρωσεις. Εμεις οι ψευτες θα απαιτησουμε την αποκατασταση της βλαβης δωρεαν. 

 

Δεν προτιθεμαι να συνεχισω.

 

Να εισαι καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην με τα απανωτα edit που κανεις, δε γινεται να περιμενεις να σου απαντησει καποιος οταν καθε λιγο συμπληρωνεις κι απο κατι . Βαλε τις σκεψεις σου σε μια σειρα, παρε μια βαθια ανασα και γραψε οτι εχεις να πεις.

Οπως αναμενοταν, δεν παρεθεσες τον ΝΟΜΟ που μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ και συνεχιζεις να παραπληροφορεις χωρις φυσικα να προσφερεις αποδειξεις(που φυσικα ειναι αδυνατο να τις βρεις, μιας και δεν υπαρχει τετοιος ΝΟΜΟΣ, αλλα παρολα αυτα τον επικαλεισαι!!). 

 

 Ο νομος ειναι ξεκαθαρος.  Διαθεση θελει και οχι ωχαδερφισμο.

Αν θελεις, παρεθεσε το ΝΟΜΟ (με τον αριθμο του) που μιλαει για υποχρεωτικη 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ. Θα ειναι ευκολο, μιας και ειναι ξεκαθαρος!   :whistle:

 

(Φυσικα δεν θα τον παραθεσεις, γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει και θα συνεχισεις να λες αστηριχτες ανακριβειες.)

 

------------------

 

Επειδη δε συνηθιζω να τσακωνομαι πισω απο οθονες, σου ξαναλεω, οτι αν θεωρεις πως για οποιαδηποτε βλαβη παρουσιαστει στο 2ο ετος δεν καλυπτεσαι, ειναι δικαιωμα σου να πληρωσεις. Εμεις οι ψευτες θα απαιτησουμε την αποκατασταση της βλαβης δωρεαν. 

Που τον ειδες τον τσακωμο; Συζητηση κανουμε και παραθετουμε αποδειξεις για να μην παραπληροφορουμε τον κοσμο. (ισως επειδη λες ανακριβειες που δεν μπορεις να στηριξεις, εσυ νιωθεις οτι τσακωνεσαι)

 

 

Και φυσικα δεν θα καταφερεις να αποκαταστησεις την βλαβη δωρεαν (πλην ελαχιστων περιπτωσεων που η εταιρια δεν θελει να αφησει κακο ονομα), μιας και δεν υπαρχει ΝΟΜΟΣ που να υποχρεωνει τις εταιριες για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ και ακομα και η ιδια η apple το γραφει ξεκαθαρα στο site της οτι δεν ειναι 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα αφορα ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση του προιοντος:

 

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

"2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς για όλους εμάς τους καταναλωτές, νομίζω ότι ο haHa έχει δίκιο...τώρα αν κάποιες φορές η εταιρεία διαλέγει να εξυπηρετήσει τον πελάτη για δικούς της λόγους ή για να γλιτώσει τον τσακωμό και την γκρίνια αυτό είναι άλλο θέμα και δεν είναι ο κανόνας.

 

JohnyQ, το θέμα δεν είναι αν κάποιος έχει την όρεξη ή την διάθεση να το κυνηγήσει και ίσως να δικαιωθεί τελικά. Το θέμα είναι ότι αφού δεν θεωρείται αυτονόητο και η πρώτη αντίδραση της εταιρείας είναι ότι το προϊόν είναι εκτός εγγύησης τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για κάτι δεδομένο. Κάποιοι το πετυχαίνουν και κάποιοι όχι, ανάλογα την όρεξη του καθενός να τρέξει και ανάλογα την "διαπραγματευτική του ικανότητα" ας πούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως αναμενοταν, δεν παρεθεσες τον ΝΟΜΟ που μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ και συνεχιζεις να παραπληροφορεις χωρις φυσικα να προσφερεις αποδειξεις(που φυσικα ειναι αδυνατο να τις βρεις, μιας και δεν υπαρχει τετοιος ΝΟΜΟΣ, αλλα παρολα αυτα τον επικαλεισαι!!). 

 

------------------

 

Που τον ειδες τον τσακωμο; Συζητηση κανουμε και παραθετουμε αποδειξεις για να μην παραπληροφορουμε τον κοσμο. (ισως επειδη λες ανακριβειες που δεν μπορεις να στηριξεις, εσυ νιωθεις οτι τσακωνεσαι)

 

 

Και φυσικα δεν θα καταφερεις να αποκαταστησεις την βλαβη δωρεαν (πλην ελαχιστων περιπτωσεων που η εταιρια δεν θελει να αφησει κακο ονομα), μιας και δεν υπαρχει ΝΟΜΟΣ που να υποχρεωνει τις εταιριες για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ και ακομα και η ιδια η apple το γραφει ξεκαθαρα στο site της οτι δεν ειναι 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα αφορα ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση του προιοντος:

 

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

Μπορεις να παραθεσεις μηπως εσυ εναν Ελληνικο ΝΟΜΟ οπως λες που να μιλαει για 1 χρονο ΕΓΓΥΗΣΗ τοτε?...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.Γενικα ο Ελληνας νομοθετης αποφευγει την λεξη εγγυηση και μιλαει απλα για αντικατασταση,επιστροφη χρηματων κτλ στον νομο 3043/2002 αν θυμαμαι καλα και λεω τον σωστο.Γενικα χρησιμοποιει τον ορο εγερση απαιτησεων -αντι εγγυησης που βγαινει το συμπερασμα απο τα υπολοιπα και αναφερει για 2 χρονια στα κινητα και 5 στα ακινητα.βρες λοιπον τον νομο που λες εσυ οτι ειναι ενα χρονο κτλ να δουμε ποιος λεει αληθεια και ποιος παραπληροφορει.

Εννοειται φυσικα ολα αυτα τα 4s που εχουν αλλαξει ο γερμανος κτλ μετα τους 12 μηνες που εβγαζαν προβλημα στο wifi το εκαναν για την ψυχη της μανας τους και οχι γιατι ειχαν πεσει καταγγελιες στην προστασια του καταναλωτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...