Προς το περιεχόμενο

Iphone 5 χωρις αποδειξη


ts13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 169
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

MmZuWNM.png

 

 

Στο screenshot που ο ιδιος παρεθεσες απο το site της apple, εχει μια υποσημειωση(και τον αριθμο 1) εκει που λεει "2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

Παρακατω στην ιδια σελιδα εξηγει με την υποσημειωση 1 ακριβως τι ειναι τα δικαιωματα που εχει ο καταναλωτης για 2 χρονια:

 

Image%202014-03-17%20at%206.04.10%20PM.p

 

 

Το εγραψα και προηγουμενως οτι αυτο γραφει η ιδια η apple:

"2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

 

Προφανως δεν διαβαζεις ουτε καν αυτα που παραθετεις στην προσπαθεια σου να παραπληροφορησεις...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Μπορεις να παραθεσεις μηπως εσυ εναν Ελληνικο ΝΟΜΟ οπως λες που να μιλαει για 1 χρονο ΕΓΓΥΗΣΗ τοτε?...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.Γενικα ο Ελληνας νομοθετης αποφευγει την λεξη εγγυηση ...

Ο Ελληνας νομοθετης χρησιμοποιει την λεξη ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

Δεν υφίσταται, εκ του νόμου, ελάχιστη διάρκεια εγγύησης.

Ειδικά στα τεχνολογικά προϊόντα, ο νομος γραφει οτι:

"η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη" (άρθρο 5 παρ. 4 του Νόμου 2251/94). 

 

Εδω και ο ΝΟΜΟΣ(γιατι καποιοι μιλανε με αποδειξεις και καποιοι απλα παραπληροφορουν):

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf

 

Οποτε, δυστυχως σαν καταναλωτες δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα, μιας και δεν οριζεται ελαχιστη διαρκεια εγγυησης.

 

Το μονο που εχουμε για 2 χρονια ειναι το δικαιωμα για υπαναχωρηση απο την συμβαση για προβληματα που υπηρχαν κατα την παραδοση..

 

 

--------------------------

 

Ακομα περιμενω το ΝΟΜΟ που μιλαει για 2 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ....

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο screenshot που ο ιδιος παρεθεσες απο το site της apple, εχει μια υποσημειωση(και τον αριθμο 1) εκει που λεει "2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

Παρακατω στην ιδια σελιδα εξηγει με την υποσημειωση 1 ακριβως τι ειναι τα δικαιωματα που εχει ο καταναλωτης για 2 χρονια:

 

Image%202014-03-17%20at%206.04.10%20PM.p

 

 

Το εγραψα και προηγουμενως οτι αυτο γραφει η ιδια η apple:

 

Προφανως δεν διαβαζεις ουτε καν αυτα που παραθετεις στην προσπαθεια σου να παραπληροφορησεις...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ο Ελληνας νομοθετης χρησιμοποιει την λεξη ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

Δεν υφίσταται, εκ του νόμου, ελάχιστη διάρκεια εγγύησης.

Ειδικά στα τεχνολογικά προϊόντα, "η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη" (άρθρο 5 παρ. 4 του Νόμου 2251/94). 

 

Εδω και ο ΝΟΜΟΣ(γιατι καποιοι μιλανε με αποδειξεις και καποιοι απλα παραπληροφορουν):

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf

 

Οποτε, δυστυχως σαν καταναλωτες δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα, μιας και δεν οριζεται ελαχιστη διαρκεια εγγυησης.

 

Το μονο που εχουμε για 2 χρονια ειναι το δικαιωμα για υπαναχωρηση απο την συμβαση για προβληματα που υπηρχαν κατα την παραδοση..

 

 

--------------------------

 

Ακομα περιμενω το ΝΟΜΟ που μιλαει για 2 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ....

Ευρωπαικη οδηγια 1999/44/ΕΚ

 

Άρθρο 5

 

Προθεσµίες
1. Ο πωλητής ευθύνεται δυνάµει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη
συµµόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του
αγαθού. Εάν, δυνάµει της εθνικής νοµοθεσίας, τα δικαιώµατα που
προβλέπονται στο άρθρο 3 παράγραφος 2 υπόκεινται σε παρα-
γραφή, η παραγραφή αυτή δεν συµπληρώνεται προ της παρόδου
δύο ετών από την παράδοση.
2. Τα κράτη µέλη µπορούν να προβλέψουν ότι ο καταναλωτής,
προκειµένου να απολαύσει των δικαιωµάτων του, οφείλει να ενη-
µερώσει τον πωλητή για την έλλειψη συµµόρφωσης, εντός προθε-
σµίας δύο µηνών από την ηµεροµηνία κατά την οποία διαπίστωσε
την έλλειψη συµµόρφωσης.

 

 

 

 

 

Αρθρο 3

Δικαιωματα καταναλωτη

2. Όταν υπάρχει έλλειψη συµµόρφωσης, ο καταναλωτής έχει

δικαίωµα είτε σε δωρεάν αποκατάσταση της συµµόρφωσης του
αγαθού µε επισκευή ή αντικατάσταση, σύµφωνα µε την παράγραφο
3, είτε σε προσήκουσα µείωση του τιµήµατος, είτε σε υπαναχώρηση
από τη σύµβαση όσον αφορά το αγαθό αυτό, σύµφωνα µε τις
παραγράφους 5 και 6.
 
 
ΝΟΜΟΣ Ν 3043 ΦΕΚ Α192

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 21/08/2002 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α`

ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

 
Άρθρο 4

Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγΙας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 “σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".

 

 

 

 

ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΝΟΜΟ.

Καληνυχτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατι συνεχιζεις τις ανακριβειες και δεν ποσταρεις ολο το  ΝΟΜΟ Ν 3043 ΦΕΚ Α192;;

Εδω ο νομος που εσυ παρεθεσες:

http://nomoi.info/%CE%A6%CE%95%CE%9A-%CE%91-192-2002-%CF%83%CE%B5%CE%BB-1.html

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=51

 

Φυσικα αυτος ο ΝΟΜΟΣ δεν μιλαει για ΕΓΓΥΗΣΗ αλλα για "ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΠΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ" οπως εγραψες και εσυ.

 

Παρακατω στο ΝΟΜΟ εξηγει τα περι ευθυνης κλπ και το ποτε ισχυει:

Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

 

Θεσπίζεται η υποχρέωση του πωλητή για παράδοση του πράγματος με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα

 

Άρθρο 535

Προσδιορίζονται τα κριτήρια έλλειψης ανταπόκρισης στη σύμβαση. Ο πωλητής έχει την υποχρέωση παράδοσης του πράγματος με τις συμφωνηθείσες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Ο αγοραστής αρκεί να επιδείξει την έλλειψη ενός από τα τέσσερα κριτήρια για να αποδείξει τη μη ανταπόκριση στη σύμβαση. Το άρθρο αυτό παραθέτει τις προϋποθέσεις που χρειάζονται για να είναι τα αγαθά σύμφωνα με το συμβόλαιο.

 

Προφανως δεν διαβαζεις ουτε καν αυτα που παραθετεις στην προσπαθεια σου να παραπληροφορησεις..

 

---------------------------------------

Ακομα περιμενω το ΝΟΜΟ που μιλαει για 2 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ....

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συζητάμε για δύο διαφορετικά πράγματα:
 
Η εγγύηση παρέχεται από τον κατασκευαστή στο προϊόν, έχει μια διάρκεια Α και καλύπτεται με συγκεκριμένο τρόπο.

Στην περίπτωσή μας η Apple εγγυάται ότι το iPhone δεν θα πάθει τίποτα για διάστημα ενός έτους από την αγορά του, και αν πάθει, είτε επειδή είχε κάποιο θέμα εξαρχής είτε το απόκτησε μετά, ο κάτοχος μπορεί να απευθυνθεί για την επισκευή στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας ή την infoquest, ανάλογα με το ποιος διακίνησε το τηλέφωνο.
 
Ο νόμος 3043 παρέχει δικαιώματα βάσει της σύμβασης πώλησης, έχει μια διάρκεια Β και καλύπτεται με διαφορετικό τρόπο, καθώς αυτός που έχει υποχρέωση να τα καλύψει δεν είναι ο κατασκευαστής αλλά ο πωλητής, και τα δικαιώματα αυτά αφορούν καταναλωτές δηλαδή φυσικά πρόσωπα που δεν χρησιμοποιούν το προϊόν για επαγγελματική χρήση. Αυτό που δεν ξέρω είναι το αν τα δικαιώματα αυτά ακολουθούν το προϊόν, ή αφορούν αποκλειστικά τον αρχικό αγοραστή με τον οποίο γίνεται η σύμβαση, οπότε σε μια μεταπώληση παύουν να ισχύουν για τον δεύτερο ιδιοκτήτη.

 

Στην περίπτωση μας, η κάλυψη είναι διετής, αφορά σε προβλήματα που υπήρχαν κατά την παράδοση, αλλά υποχρεωμένο να την καλύψει είναι το κατάστημα αγοράς του iPhone με βάση το αποδεικτικό της πώλησης και όχι η Apple και οι πάροχοι. Το τι θα κάνει μετά το κατάστημα για να τον καλύψει δεν πρέπει να ενδιαφέρει τον τελικό πελάτη. Αν δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς δεν μπορείς να ξέρεις από που αγοράστηκε το iPhone, όποτε και που πρέπει να πας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συζητάμε για δύο διαφορετικά πράγματα:

 

Η εγγύηση παρέχεται από τον κατασκευαστή στο προϊόν...

...

Ο νόμος 3043 παρέχει δικαιώματα βάσει της σύμβασης πώλησης...

Ετσι ακριβως, αυτο που ειχε ειπωθει απο την αρχη:

 

Δεν μιλαει για ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ετων οπως αναφερεις, αλλα για τα δικαιωματα του καταναλωτη "που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης".

Ειναι τελειως διαφορετικες εννοιες.

 

--------------------------------------------

 

Η εγγύηση παρέχεται από τον κατασκευαστή στο προϊόν, έχει μια διάρκεια Α και καλύπτεται με συγκεκριμένο τρόπο.

Στην περίπτωσή μας η Apple εγγυάται ότι το iPhone δεν θα πάθει τίποτα για διάστημα ενός έτους από την αγορά του, και αν πάθει, είτε επειδή είχε κάποιο θέμα εξαρχής είτε το απόκτησε μετά, ο κάτοχος μπορεί να απευθυνθεί για την επισκευή στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας ή την infoquest, ανάλογα με το ποιος διακίνησε το τηλέφωνο.

 

Ο νόμος 3043 παρέχει δικαιώματα βάσει της σύμβασης πώλησης, έχει μια διάρκεια Β και καλύπτεται με διαφορετικό τρόπο, καθώς αυτός που έχει υποχρέωση να τα καλύψει δεν είναι ο κατασκευαστής αλλά ο πωλητής, και τα δικαιώματα αυτά αφορούν καταναλωτές δηλαδή φυσικά πρόσωπα που δεν χρησιμοποιούν το προϊόν για επαγγελματική χρήση. Αυτό που δεν ξέρω είναι το αν τα δικαιώματα αυτά ακολουθούν το προϊόν, ή αφορούν αποκλειστικά τον αρχικό αγοραστή με τον οποίο γίνεται η σύμβαση, οπότε σε μια μεταπώληση παύουν να ισχύουν για τον δεύτερο ιδιοκτήτη.

 

Στην περίπτωση μας, η κάλυψη είναι διετής, αφορά σε προβλήματα που υπήρχαν κατά την παράδοση, αλλά υποχρεωμένο να την καλύψει είναι το κατάστημα αγοράς του iPhone με βάση το αποδεικτικό της πώλησης και όχι η Apple και οι πάροχοι. Το τι θα κάνει μετά το κατάστημα για να τον καλύψει δεν πρέπει να ενδιαφέρει τον τελικό πελάτη. Αν δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς δεν μπορείς να ξέρεις από που αγοράστηκε το iPhone, όποτε και που πρέπει να πας.

Ακριβως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον σημερα βρηκα την αποδειξη του κινητου (μη με ρωτησει κανεις πως την βρηκα) αλλα δημιουργηθηκε καινουριο προβλημα,επειδη το κινητο αγοραστηκε τον Φεβρουαριο του 2013 μου λενε τωρα οτι το κινητο ειναι εκτος εγγυησης.....αλλα στο site της apple λεει μεχρι τις 21/3/14 δηλαδη αυτοι μου λενε οτι η εγγυηση του κινητου δεν αρχιζει απο τοτε που το ενεργοποιεις αλλα απο τοτε που το αγοραζεις.....ξερει κανεις τι πρεπει να κανω για να τους αποδειξω οτι η εγγυηση στα iphone αρχιζει απο τοτε που τα ενεργοποιεις για πρωτη φορα??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εγγυηση ωστε να το γυρισεις στο καταστημα γορας ειναι απο την ημερα απου αγοραστηκε, δεν εχει σχεση ποτε ενεργοποιηθηκε.

 

Το μονο που μενει ειναι να επικοινωνησεις με την apple και να ελπισεις οτι θα σε βοηθησει/εξυπηρετησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αν δεν υπάρχει απόδειξη αγοράς δεν μπορείς να ξέρεις από που αγοράστηκε το iPhone, όποτε και που πρέπει να πας.

Αυτό το βρίσκεις κι απ το ΙΜΕΙ δεν είναι πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα μιλησα με την apple και μου ειπαν οτι τελικα η εγγυηση του ενος χρονου αρχιζει απο τη στιγμη που αγοραζεις το κινητο....αρα τελικα τι πρεπει να κανω ετσι ωστε να κινηθω συμφωνα με τα δικαιωματα του καταναλωτη και της 2ετης εγγυησης εντος Ε.Ε.???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα μιλησα με την apple και μου ειπαν οτι τελικα η εγγυηση του ενος χρονου αρχιζει απο τη στιγμη που αγοραζεις το κινητο....αρα τελικα τι πρεπει να κανω ετσι ωστε να κινηθω συμφωνα με τα δικαιωματα του καταναλωτη και της 2ετης εγγυησης εντος Ε.Ε.???

εκτύπωσε αυτά που παραθέσανε τα παιδιά πιο πάνω, όπου αναφέρεται 2 χρόνια "εγγύηση" και κάνε μια προσπάθεια. Αν δε γίνει τίποτα μπορείς να προσπαθήσεις με ΙΝΚΑ, συνήγορο του πολίτη κλπ, κάποιοι έχουν δικαιωθεί. Η υπομονή είναι το βασικό πάντως, θα σου χρειαστεί! :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες τους αν δεν το καλύψουν θα κανείς καταγγελία στον Ίν.Κα και θα κανείς αγωγή στο μαγαζί.

 

Και γραψε μας την καταληξη. Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες τους αν δεν το καλύψουν θα κανείς καταγγελία στον Ίν.Κα και θα κανείς αγωγή στο μαγαζί.

 

Και γραψε μας την καταληξη. Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω.

Δεν ξέρω πάντως ποια τακτική είναι καλύτερη, να τους πάρεις με το καλό ή με το άσχημο? Γιατί πάντα αυτοί έχουν τον τελευταίο λόγο, ακόμα και αν περάσει στη διετία βρίσκουν έναν αισθητήρα να έχει πάρει υγρασία ή ένα χτύπημα και στο βγάζουν εκτός...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα μιλησα με την apple και μου ειπαν οτι τελικα η εγγυηση του ενος χρονου αρχιζει απο τη στιγμη που αγοραζεις το κινητο....αρα τελικα τι πρεπει να κανω ετσι ωστε να κινηθω συμφωνα με τα δικαιωματα του καταναλωτη και της 2ετης εγγυησης εντος Ε.Ε.???

Η ιδια η apple στο site της γραφει οτι προσφερει 1 ετος εγγυηση, όχι 2.

 

2 χρονια γραφει για τα δικαιώματα που εχεις για υπαναχωρηση απο τη συμβαση λογω ελαττωματων που υπηρχαν κατα την παραδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...