insomniaK Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Δεν αλλάζει το νόημα που ήθελα να δώσω, αλλά link? Έκανα ένα γρήγορο google πριν ποστάρω και είδα USS Ponce, summer 2014 for trials. Οπότε απο κει είμαι technically correct (the best kind of correct ). Γατάκι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Το να μιλάς με λογική και να σε λένε ξερόλα επειδή αρνείσαι να πιστέψεις ανυπόστατα φούμαρα με υπερβαίνει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
insomniaK Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Πολλά σε υπερβαίνουν. Σε κάθε περίπτωση, και χωρίς να πιστεύω ότι συνδέεται με το θέμα, τα συστηματα ειναι τοποθετημένα σε δύο πλοία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Πολλά σε υπερβαίνουν. Σε κάθε περίπτωση, και χωρίς να πιστεύω ότι συνδέεται με το θέμα, τα συστηματα ειναι τοποθετημένα σε δύο πλοία. Πρέπει να παρακαλέσω πολύ για το link? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Τα λέιζερ ήταν έτοιμα για επιχειρησιακή χρήση(από άποψη τεχνολογίας) από το πρόγραμμα Star Wars στα μέσα των '80s. Αλλά μέχρι τώρα δεν συνέφερε η χρήση τους λόγω των εγγενών περιορισμών. Κλασσικό παράδειγμα το YAL-1 που ακυρώθηκε την τελευταία στιγμή γιατί βρέθηκε ότι δεν μπορούσε να καταρρίψει ικανοποιητικά γρήγορα hardened ICBM's. Οι Ισραηλινοί έχουν σε μερική τακτική χρήση τα πρωτότυπα των THEL με αναφορές για χρήση επί του πεδίου(μάλλον για δοκιμές σε πραγματικές επιχειρήσεις) τουλάχιστον από τις αρχές των 00s με τον ορίζοντα πλήρης αξιοποίησης ακόμη να απέχει αρκετά. Τώρα υπάρχουν σχέδια για εξοπλισμό λέιζερ διαφόρων φορέων,αλλά πρέπει πρώτα να δοκιμαστεί η αποτελεσματικότητα τους έναντι στα (εξαιρετικά εξελιγμένα)συμβατικά συστήματα(πύραυλοι-βλήματα για hard-kill,διάφορα ηλεκτρονικά μέσα για soft-kill). Όσο για το μελλοντικό αντικαταστάτη του CIWS-RAM,από όσο ξέρω είναι για τα μέσα του 2014 σχεδιασμένες οι δοκιμές στην καλύτερη.Δεν είναι σε χρήση και δεν είναι ιδιαίτερης τεχνολογίας. Απλά ως λέιζερ είναι ακριβέστερο και αποτελεσματικότερο(με επιφυλάξεις στην hard-kill ικανότητα του) στην αντιμετώπιση χαμηλά ιπτάμενων υπερ ηχητικών αντι-πλοϊκών πυραύλων.Ως οπλικό σύστημα τερματικής άμυνας είναι το αντίστοιχο του THEL,σε πλοία. Δεν βλέπω πως,ακόμη και να ήταν σε δοκιμές-χρήση,θα είχε να κάνει τίποτα με το 777 και την εξαφάνιση του.Είναι εξαιρετικά περιορισμένης εμβέλειας. Btw:Το νέο "υπερόπλο"(ας το πούμε έτσι) του USN είναι τα σχεδιαζόμενα railguns. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
warlock9_0 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 δεν γίνεται αεροπλάνο να κλείνει τον transponder του και να μην σηκώνονται κατευθείαν μαχητικά δεν γίνεται να μην το έβλεπαν οι αμερικάνοι, καλά οι υπόλοιποι της περιοχής το έβλεπαν δεν το έβλεπαν δεν θα το πουν γιατί θα είναι σαν να παραδέχονται οτι η αεραμυνα μας είναι τρύπια δεν γίνεται να έπεσε στη στεριά και να μην το βρίσκουν, στον ωκεανό είναι πιο δύσκολα τα πράγματα αλλά και πάλι έχει πάνω της παναγιάς τα μάτια από elt's οπότε το βρίσκεις http://en.wikipedia.org/wiki/Distress_radiobeacon , ειδικά το 777 που είναι state of the art αεροπλάνο πιο πολύ για καλοσυμφωνημένο σχέδιο για οποιονδήποτε λόγο μυρίζει γι αυτό κάνουν ολοι τους κινέζους(sic) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
defacer Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 δεν γίνεται αεροπλάνο να κλείνει τον transponder του και να μην σηκώνονται κατευθείαν μαχητικά Να σηκωθούν να κάνουν τι ακριβώς; Αν διάβασες αυτά που λεγόταν νωρίτερα για primary radar και SSR, κλείνοντας τον transponder το μόνο που γίνεται είναι ότι χάνεις την πληροφορία του ύψους και το squawk code (το οποίο έτσι κι αλλιώς το βάζει ο πιλότος όπως του αρέσει). Αν σε βλέπει active radar (που σε βλέπει αν είσαι στην περιοχή ευθύνης του) δεν εξαφανίζεσαι ξαφνικά. Οπότε; δεν γίνεται να μην το έβλεπαν οι αμερικάνοι, καλά οι υπόλοιποι της περιοχής το έβλεπαν δεν το έβλεπαν δεν θα το πουν γιατί θα είναι σαν να παραδέχονται οτι η αεραμυνα μας είναι τρύπια Οι αμερικάνοι που θα το έβλεπαν, στην κρυστάλλινη σφαίρα; Αν έχεις την εντύπωση ότι δεν υπάρχει αεροπλάνο επάνω στον πλανήτη που οι αμερικάνοι να μην ξέρουν πού βρίσκεται... πραγματικά δεν ξέρω γιατί την έχεις. δεν γίνεται να έπεσε στη στεριά και να μην το βρίσκουν, στον ωκεανό είναι πιο δύσκολα τα πράγματα αλλά και πάλι έχει πάνω της παναγιάς τα μάτια από elt's οπότε το βρίσκεις http://en.wikipedia.org/wiki/Distress_radiobeacon , ειδικά το 777 που είναι state of the art αεροπλάνο πιο πολύ για καλοσυμφωνημένο σχέδιο για οποιονδήποτε λόγο μυρίζει γι αυτό κάνουν ολοι τους κινέζους(sic) Τη θεωρία με τη φωτιά τη διάβασες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
warlock9_0 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 ρε συ defacer τα ξέρω και τα διάβασα, όταν το κλείνεις είσαι πλέον άγνωστο αντικείμενο και αντιμετωπίζεσαι σαν εχθρός οι αμερικάνοι κοιτάνε την περιοχή προφανώς, δεν μίλησα για παντού, για εκεί μίλησα τη θεωρία με τη φωτιά τη διάβασα, και πάλι επικοινωνείς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2014 Να σηκωθούν να κάνουν τι ακριβώς; Σύμφωνα με τους rules of engagement των περισσότερων πολεμικών αεροποριών, εάν ένα αντικείμενο στον τομέα ευθύνης εθνικού radar θεωρηθεί άγνωστο (είτε επειδή δε δίνει σήμα ο transponder, είτε επειδή ο χειριστής καλείται από την αρμόδια υπηρεσία και δεν απαντά), είθισται να σηκώνονται μαχητικά για αναγνώριση/αναχαίτιση. Δε μιλάμε πάντως για Αμερικάνικα μαχητικά στην προκείμενη περίπτωση, αλλά -όπως σωστά αναφέρει ο warlock- για αεροσκάφη των γειτονικών κρατών. Βέβαια προϋπόθεση μιας τέτοιας κίνησης θα ήταν η είσοδος του "χαμένου" αεροσκάφους σε εναέριο χώρο ή FIR γειτονικού κράτους. Όπως και να 'χει, προσωπικά με πείθει σε μεγάλο βαθμό η θεωρία της φωτιάς. Αλλά από την άλλη εξακολουθώ να προβληματίζομαι, αναλογιζόμενος και περιστατικά του παρελθόντος. Από εκεί και πέρα, παίξτε ρε Alpha Protocol και θα καταλάβετε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redhotstef Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Χαιρομαι παντως που εγινε ενας παραγωγικος διαλογος! Με καλύψατε απο πολλες πλευρες! Ευχαριστω ολους σας!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
viper2005 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Παίζει να βρήκαν κομμάτια οι Aussies. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nahock Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Τα πάντα γνωρίζουν οι Αμερικάνοι για το χαμένο μπόινγκ Δείτε και την τοποθεσία της "κολοσσιαίας στρατιωτικής σημασίας αμερικανική αεροναυτική βάση" που αναφέρεται στο άρθρο. https://www.google.com/maps/@-7.3659776,72.4508228,38893m/data=!3m1!1e3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
defacer Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Σύμφωνα με τους rules of engagement των περισσότερων πολεμικών αεροποριών, εάν ένα αντικείμενο στον τομέα ευθύνης εθνικού radar θεωρηθεί άγνωστο (είτε επειδή δε δίνει σήμα ο transponder, είτε επειδή ο χειριστής καλείται από την αρμόδια υπηρεσία και δεν απαντά), είθισται να σηκώνονται μαχητικά για αναγνώριση/αναχαίτιση. Α να γειά σου. "Στον τομέα ευθύνης" = μέσα στην ADIZ (ζώνη αεράμυνας). Όμως δεν έχουν όλες οι χώρες. Ας πούμε η Μαλαισία απ' όσο ξέρω δεν έχει. Δεν ξέρω καν αν έχει η Ελλάδα. Τώρα, όσον αφορά τη θεωρία της φωτιάς, ορίστε κι ένας (αρκετά πολεμικός) αντίλογος. Που έχει λογική, οπότε προσωπικά αισθάνομαι ότι χωρίς να ψάξω ο ίδιος συγκεκριμένες πληροφορίες για τις "αμφισβητούμενες φάσεις" δε μπορώ να πιστεύω ούτε το ένα ούτε το άλλο. Επίσης, γιατί μπορεί ο πιλότος να κλείσει τον transponder; και γίνεται να εξαφανιστεί ένα αεροπλάνο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
N3k21 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2014 Α να γειά σου. "Στον τομέα ευθύνης" = μέσα στην ADIZ (ζώνη αεράμυνας). Όμως δεν έχουν όλες οι χώρες. Ας πούμε η Μαλαισία απ' όσο ξέρω δεν έχει. Δεν ξέρω καν αν έχει η Ελλάδα. Χμ, δεν πάει ακριβώς έτσι. Η ADIZ δεν ορίζεται νομικά ως κάτι συγκεκριμένο, όπως ορίζεται π.χ. το FIR, ο εθνικός εναέριος χώρος ή οι περιοχές SAR δικαιοδοσίας. Για την Μαλαισία συγκεκριμένα δεν ξέρω, η Ελλάδα όμως έχει κατά κάποιο τρόπο ADIZ. Αλλά όπως και να 'χει, καταλαβαίνω τι θες να πεις και συμφωνώ. Το ερώτημα είναι, αν κατάλαβα καλά τα γραφόμενα του warlock, πως στο καλό χάνεται από τα radar (τα κλασσικά ανακλαστικά, δε μιλάμε για GPS και transponders) ένα τόσο μεγάλο σκάφος, ειδικά όταν η περιοχή αναμένεται να παρακολουθείται όχι μόνο από τους Μαλαισιανούς, αλλά και από συστήματα γειτονικών κρατών; Αυτό βέβαια από μόνο του αρκεί για να ανατραπεί οποιαδήποτε διαστάσεων ταινίας James Bond θεωρία συνωμοσίας (σε φάση το αεροπλάνο την έκανε για Ιράν ή προσγειώθηκε σε κάποια έρημο του Αφγανιστάν). Δημιουργούνται όμως έτσι αναπόφευκτα άλλα συνωμοσιολογικής φύσης ερωτήματα, όπως π.χ. μήπως τα ραντάρ πράγματι "έβλεπαν" το αεροπλάνο, αλλά οι αρμόδιες υπηρεσίες σιώπησαν κατόπιν άνωθεν εντολής; Ή μήπως το αεροπλάνο καταρρίφθηκε έστω και κατά λάθος (έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό στο παρελθόν) και τώρα οι υπεύθυνοι τρέχουν να καλύψουν το μπάχαλο; Τώρα, όσον αφορά τη θεωρία της φωτιάς, ορίστε κι ένας (αρκετά πολεμικός) αντίλογος. Που έχει λογική, οπότε προσωπικά αισθάνομαι ότι χωρίς να ψάξω ο ίδιος συγκεκριμένες πληροφορίες για τις "αμφισβητούμενες φάσεις" δε μπορώ να πιστεύω ούτε το ένα ούτε το άλλο. Καλά εμείς είμαστε οι πλέον αναρμόδιοι για να κρίνουμε τη φάση. Ας ελπίσουμε πως τα συντρίμμια που βρέθηκαν, ίσως ρίξουν λίγο φως στην υπόθεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redhotstef Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2014 Δημιουργούνται όμως έτσι αναπόφευκτα άλλα συνωμοσιολογικής φύσης ερωτήματα, όπως π.χ. μήπως τα ραντάρ πράγματι "έβλεπαν" το αεροπλάνο, αλλά οι αρμόδιες υπηρεσίες σιώπησαν κατόπιν άνωθεν εντολής; Ή μήπως το αεροπλάνο καταρρίφθηκε έστω και κατά λάθος (έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό στο παρελθόν) και τώρα οι υπεύθυνοι τρέχουν να καλύψουν το μπάχαλο;. Εχει συμβει αληθεια? Αν ναι, Επιτέλους!!!! Σιγα σιγα ξεδιπλωθηκε το μυστυριο.. http://www.protothema.gr/world/article/363475/nees-ereunes-me-to-ximeroma-ston-n-indiko-gia-to-boeing/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις