Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Wound system, gore, no jump, weapon jam..Τα κωλό-BF τόσα χρόνια θα μπορούσαν να τα έχουν αυτά αλλά τα έφαγε η CoDoποίηση..

Ας ξεκινήσουν από το να μην εξαφανίζονται τα πτώματα σε 5 δευτερα και είμαστε ok για αρχή. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, {TDi}Dj2k..infc είπε

Ας ξεκινήσουν από το να μην εξαφανίζονται τα πτώματα σε 5 δευτερα και είμαστε ok για αρχή. :P

Παλιά υπήρχε επιλογή στα settings να μην συμβαίνει αυτό, μετά το αφαίρεσαν..Particles, dead bodies και destroyed vehicles πρέπει να μένουν μέχρι να τελειώσει το round.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Παλιά υπήρχε επιλογή στα settings να μην συμβαίνει αυτό, μετά το αφαίρεσαν..Particles, dead bodies και destroyed vehicles πρέπει να μένουν μέχρι να τελειώσει το round.

Το setting αυτό υπήρχε από εποχές προτού COD/MOH. Στο τελευταίο game που το είδα είναι στο Chivarly 2, στο οποιο διετήρει και το ragdoll. Από εκεί και πέρα default μονο σε κάτι Fallout/TES το βρίσκεις και αυτό επειδή είναι lootable.

Γενικά καταλαβαίνω το όριο λόγο μνήμης, που βασικά είναι λίγο αστείο σήμερα με τόση μνήμη που έχουμε, αλλα όταν τελειώνει η μάχη και έχεις σκοτώσει δεκάδες και στο τέλος βλέπεις 4-5 πτώματα χάνεται όλο το thrill.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκοψαν από 'κει και έδωσαν το βάρος αλλού..Τώρα που οι νέες κονσόλες έχουν 8c/16t ZEN 2 δεν υπάρχουν δικαιολογίες να λείπουν αυτά..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Wound system, gore, no jump, weapon jam..Τα κωλό-BF τόσα χρόνια θα μπορούσαν να τα έχουν αυτά αλλά τα έφαγε η CoDoποίηση..

Τα έφαγε και τα τρώει όλα η sjwοποιηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Ubisoft γινεται 35 χρονών! 🎆

Δωρεάν παιχνίδια από τη Ubisoft για να γιορτάσει τα 35 χρόνια της

H εταιρία σκοπεύει να δώσει δωρεάν παιχνίδια σε όλους.

https://unboxholics.com/news/gaming/88109-dorean-paichnidia-apo-ti-ubisoft-gia-na-giortasei-ta-35-chronia-tis

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κόσμος από τα σχόλια που διαβάζω στην παραπάνω είδηση δεν έχει καταλάβει ότι το RT έχει πολύ δρόμο ακόμα απ' την άποψη ότι όσο πιο δυνατές θα γίνονται οι GPUs, τόσο περισσότερα RT effects θα προσθέτουν οι developers.

Πολλοί νομίζουν ότι το RT θα έχει τις σημερινές minimal διαφορές και σε 2-3 γενιές καρτών θα τρέχει άνετα..Κοινώς έχουν χάσει τα αβγά και τα πασχάλια, το RT δεν είναι tessellation, ούτε soft-shadows. Το μέγιστο RT είναι το Quake 2 RTX, μέχρι να φτάσουμε να έχουμε full path-tracing με σύγχρονα γραφικά θα πάρει πολλά χρόνια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Ο κόσμος από τα σχόλια που διαβάζω στην παραπάνω είδηση δεν έχει καταλάβει ότι το RT έχει πολύ δρόμο ακόμα απ' την άποψη ότι όσο πιο δυνατές θα γίνονται οι GPUs, τόσο περισσότερα RT effects θα προσθέτουν οι developers.

Πολλοί νομίζουν ότι το RT θα έχει τις σημερινές minimal διαφορές και σε 2-3 γενιές καρτών θα τρέχει άνετα..Κοινώς έχουν χάσει τα αβγά και τα πασχάλια, το RT δεν είναι tessellation, ούτε soft-shadows. Το μέγιστο RT είναι το Quake 2 RTX, μέχρι να φτάσουμε να έχουμε full path-tracing με σύγχρονα γραφικά θα πάρει πολλά χρόνια.

Η RTX 3090 με λίγο έξυπνες τεχνικές(π.χ. hybrid reflections, hybrid AO και light caching) φτάνει από σήμερα φωτορεαλισμό σε 1440p. Το metro exodus enhanced τρέχει τόσο καλά, χωρίς DLSS και με ανώτερο RT από το CP2077 γι αυτό τον λόγο. Επίσης, βγάζει όλα τα εφέ από ένα ray per pixel per frame γιατί σχεδιάστηκε εξ αρχής για RT.

Η UE5 υποστηρίζει hybrid προσέγγιση. Κλείνεις όποτε θες το lumen(software RT με light caching) και τo αντικαθιστάς με hw acceleration. Οι κονσόλες προφανώς θα μείνουν στο μετριότερο lumen και θα τρέξουν καθαρόαιμο RT μόνο για κάποια low res reflections.

Ο αρθρογράφος αξιολογεί το RT μέσα από cross-gen σκουπίδια και το-σκόπιμα-σάπιο software των pc. Τα ίδια έλεγαν κάποτε και για radeon 7950 κόντρα στην 7870 του ps4. Τελικά το ps4 έδωσε γραφικά που σε 7950 δεν βγάζεις ούτε με 15 καρέ. Αυτά είναι μόνο για να τροφοδοτούν το μίσος για τις κονσόλες και να κρύβουν τα χάλια του pc.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ο αρθρογράφος αξιολογεί το RT μέσα από cross-gen σκουπίδια και το-σκόπιμα-σάπιο software των pc. Τα ίδια έλεγαν κάποτε και για radeon 7950 κόντρα στην 7870 του ps4. Τελικά το ps4 έδωσε γραφικά που σε 7950 δεν βγάζεις ούτε με 15 καρέ. Αυτά είναι μόνο για να τροφοδοτούν το μίσος για τις κονσόλες και να κρύβουν τα χάλια του pc.

Μακάρι να ήταν desktop 7870 η ps4 apu.😁 Κάπου inbetween στα 2 pitcairn ήταν (7850 και 7870). Λογικά 7870 based αλλά με κομμένα CU's για να έχουν περιθώρια για καλύτερα yields στην παραγωγή και χαμηλότερα ρολόγια.

Κατά τα άλλα τι συγκρίνουμε ps4 coded to the metal games με pc ports. Καταρχάς οτιδήποτε μπορεί να συμβεί στη διαδικασία αν είναι άμπαλο το porting studio ή μπορεί να υπάρχει overhead στη cpu λόγω DX11-12 api ή μπορεί να  μην υπάρχουν ακριβώς τα ίδια settings με τις κονσόλες για να γίνει 1:1 σύγκριση. Και η 7950 κάπως την κουτσοπάλευε με τα ps4 ports σε 1080p/sub 1080p αναλύσεις για το 30ρι tbh. Το γλέντι θα το έβλεπες αν προσπαθούσες να παίξεις με amd AM1 5xxx jaguar apu.😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...