Προς το περιεχόμενο

Η Google θα φτιάξει αυτοκίνητα, χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα


billxl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Αλλά δεν χρειάζεται να πιπιλάνε την καραμέλα του ατυχήματος απο την στιγμή που δεν έχει αποδειχτεί στην πράξη το πόσο ασφαλές είναι.

Δεν ξερω εαν ειναι καραμελα ή οχι, οπως επισης δεν υποστηριξε κανεις πως τα ατυχηματα θα πανε στο 0. Δεν παιζει κατι τετοιο.

Τα ατυχηματα που οφειλονται στο αλκοολ, στην κουραση, ναι, θα πεσουν στο 0. Αυτα που οφειλονται στην υπερβολικη ταχυτητα, επισης θα πεσουν σε πολυ χαμηλοτερα επιπεδα, μια και θα ανηκουν στην κατηγορια των μηχανικων βλαβων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 158
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν ξερω εαν ειναι καραμελα ή οχι, οπως επισης δεν υποστηριξε κανεις πως τα ατυχηματα θα πανε στο 0. Δεν παιζει κατι τετοιο.

Τα ατυχηματα που οφειλονται στο αλκοολ, στην κουραση, ναι, θα πεσουν στο 0. Αυτα που οφειλονται στην υπερβολικη ταχυτητα, επισης θα πεσουν σε πολυ χαμηλοτερα επιπεδα, μια και θα ανηκουν στην κατηγορια των μηχανικων βλαβων.

Κανένας σοβαρός οδηγός δεν οδηγάει. υπό την επήρεια αλκοόλ ή κουρασμενος. Κάποιος που τα κάνει αυτά είναι επικίνδυνος είτε είναι οδηγός είτε όχι. Τα άτομα αυτά ακόμα και χωρίς αυτοκίνητο είναι επικίνδυνα. Αν βρισκόντουσαν στην Αμερική όπου εκεί η οπλοχρησία είναι περισσότερη, θα είχαμε έκρηξη σε θανάτους απο όπλα.

Με την αφαίρεση των μαχαίριων απο την φυλακή δεν παύει ο ψυχοπαθής δολοφόνος να είναι ψυχοπαθής,αλλά παύει να είναι δολοφόνος....

Αν είναι να ζούμε σε κελιά για να προφυλαχτούμε απο τον ευατο μας υπάρχουν τρόποι και χώροι , έξω στο διάστημα μέσα σε ένα διαστημόπλοιο. Η γη δεν χρειάζεται να γίνει κελί....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτα θα υπαρξουν για τιποτα παπουδες και τιποτα ανθρωπους με κινητικα προβληματα.

Θα μεταφερονται απο το ενα σημειο στο αλλο λογικα ασφαλοι.

Για ολους τους υπολοιπους θα εχουμε κανονικα τα αμαξια μας.

οχι θα πεσει η παγκοσμοια αγορα της αυτοκινητομηχανιας νομιζετε...(;)

 

Οποτε τι τσακώνεστε εδω με αντιπαραθεσεις σεντονια...;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κανένας σοβαρός οδηγός δεν οδηγάει. υπό την επήρεια αλκοόλ ή κουρασμενος.

Συμφωνουμε απολυτα. Ελα ομως που οι 30 χιλιαδες παραβασεις που σχετιζονται με το αλκοοκ περυσι και οι αλλες 30 χιλιαδες το 2012 υφιστανται, οτι και να λεμε εμεις. Για να μην ασχοληθουμε με αυτες της ταχυτητας που πλησιαζουν τις 200.000 ανα ετος, αυτες της παραβιασης του κοκκινου σηματοδοτη που ειναι στις 12.000 ανα ετος και παει λεγοντας.

Κάποιος που τα κάνει αυτά είναι επικίνδυνος είτε είναι οδηγός είτε όχι. Τα άτομα αυτά ακόμα και χωρίς αυτοκίνητο είναι επικίνδυνα. Αν βρισκόντουσαν στην Αμερική όπου εκεί η οπλοχρησία είναι περισσότερη, θα είχαμε έκρηξη σε θανάτους απο όπλα. Με την αφαίρεση των μαχαίριων απο την φυλακή δεν παύει ο ψυχοπαθής

δολοφόνος να είναι ψυχοπαθής,αλλά παύει να είναι δολοφόνος....

Οποτε δεν υπαρχει λογος να προσπαθησουμε να αφαιρεσουμε εναν απο τους τροπους που μπορει να εκφρασει την ηλιθιοτητα του αυτο το επικινδυνο ατομο? Και γω θα ηθελα να εχουμε αριστη παιδεια και να μπορεσουμε να προλαβουμε τον ηλιθιο πριν δημιουργηθει ωστε να μην χρειαζονται ολα αυτα, αλλα μου φαινεται λιγο πιο δυσκολο να επιτευχθει. Δυστυχως.

 

Αν είναι να ζούμε σε κελιά για να προφυλαχτούμε απο τον ευατο μας υπάρχουν τρόποι και χώροι , έξω στο διάστημα μέσα σε ένα διαστημόπλοιο. Η γη δεν χρειάζεται να γίνει κελί....

Το ακριβως αντιθετο προσπαθουμε να κανουμε, να μην χρειαστει να ζουμε σε κελι και να κυκλοφορουμε χωρις το φοβο οτι ο ηλιθιος της υποθεσης καραδοκει εκει που δεν τον περιμενεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω κατά πόσο θα ένιωθα άνετα μέσα σε ένα τέτοιο, ίσως είναι θέμα συνήθειας.

Εξ' άλλου, τα αυτοκίνητα που χρησιμοποίησαν για το google maps μια χαρά πήγαιναν.

Επίσης, μου αρέσουν σαν ιδέες το αφρώδες υλικό στο μπροστινό μέρος αλλά και το εύκαμπτο παρμπρίζ, καλά δεν το είχε σκεφτεί καμιά αυτοκινητοβιομηχανία ως τώρα? Έστω για τα αυτοκίνητα πόλης... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω κατά πόσο θα ένιωθα άνετα μέσα σε ένα τέτοιο, ίσως είναι θέμα συνήθειας.

Εξ' άλλου, τα αυτοκίνητα που χρησιμοποίησαν για το google maps μια χαρά πήγαιναν.

Επίσης, μου αρέσουν σαν ιδέες το αφρώδες υλικό στο μπροστινό μέρος αλλά και το εύκαμπτο παρμπρίζ, καλά δεν το είχε σκεφτεί καμιά αυτοκινητοβιομηχανία ως τώρα? Έστω για τα αυτοκίνητα πόλης... 

 

Ίσως επειδή έχουνε λίγη έως μηδενική εφαρμογή σε ΙΧ που ανατπύσουν ταχύτητες. Δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις οδηγο , χωρις τιμονι , χωρις φρενα χωρις ροδες , χωρις εγκεφαλο , χωρις μπαταρια , χωρις wifi χωρις τιποτα  ,

μια χαρα ασφαλες του-του θα ειναι , φτανει μόνο αυτα τα δύο πλήκτρα ενεργοποίησης απενεργοποίησης (go-stop) να μη τα κουμανταρει γυναικα :-)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αυτο ειναι το φλεγον σημειο για το οποιο υποστηριζω το εν λογω εγχειρημα: Δεν εχουν ολοι τετοια συμπεριφορα οταν οδηγουν, μακαρι να ειχαν. Και το τιμημα ειναι τραγικο.

 

Δεν είναι θέμα συμπεριφοράς όμως. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει υψηλό επίπεδο σφάλματος. Ο υπολογιστής σχεδόν μηδενικό. Και η πιο μεγάλη οδηγάρα να είναι κάποιος, ο νόμος των πιθανοτήτων λέει ότι θα συμβεί κάτι αναπόφευκτο κάποια στιγμή.

 

 

Αυτα θα υπαρξουν για τιποτα παπουδες και τιποτα ανθρωπους με κινητικα προβληματα.

Θα μεταφερονται απο το ενα σημειο στο αλλο λογικα ασφαλοι.

Για ολους τους υπολοιπους θα εχουμε κανονικα τα αμαξια μας.

οχι θα πεσει η παγκοσμοια αγορα της αυτοκινητομηχανιας νομιζετε...( ;)

 

Οποτε τι τσακώνεστε εδω με αντιπαραθεσεις σεντονια...;

 

 

Η αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας θα τον πιει από την google, όπως τον ήπιαν τα ΜΜΕ και μιλάνε για παγκόσμια αυτοκρατορία ελέγχου των ειδήσεων από την google lol :P

 

Ένα από τα ελάχιστα καλά του καπιταλισμού είναι ότι ευνοεί τον καλύτερο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνουμε απολυτα. Ελα ομως που οι 30 χιλιαδες παραβασεις που σχετιζονται με το αλκοοκ περυσι και οι αλλες 30 χιλιαδες το 2012 υφιστανται, οτι και να λεμε εμεις. Για να μην ασχοληθουμε με αυτες της ταχυτητας που πλησιαζουν τις 200.000 ανα ετος, αυτες της παραβιασης του κοκκινου σηματοδοτη που ειναι στις 12.000 ανα ετος και παει λεγοντας.

 

Οποτε δεν υπαρχει λογος να προσπαθησουμε να αφαιρεσουμε εναν απο τους τροπους που μπορει να εκφρασει την ηλιθιοτητα του αυτο το επικινδυνο ατομο? Και γω θα ηθελα να εχουμε αριστη παιδεια και να μπορεσουμε να προλαβουμε τον ηλιθιο πριν δημιουργηθει ωστε να μην χρειαζονται ολα αυτα, αλλα μου φαινεται λιγο πιο δυσκολο να επιτευχθει. Δυστυχως.

 

 

Το ακριβως αντιθετο προσπαθουμε να κανουμε, να μην χρειαστει να ζουμε σε κελι και να κυκλοφορουμε χωρις το φοβο οτι ο ηλιθιος της υποθεσης καραδοκει εκει που δεν τον περιμενεις.

Επαναλαμβάνω,αν είναι να δημιουργήσουμε ένα κόσμο χωρίς κινδύνους τότε θα πρέπει να αλλάξουμε πλανήτη. Αυτός ο πλανήτης διακρίνεται απο φυσικούς νομούς και φυσικά φαινόμενα. Αν ήταν δυνατόν να τα ελέγξουμε ή να τα απομονώσουμε όλα αυτά , ο πλανήτης θα είχε καταστραφεί.( νομίζω έχουμε ξεκινήσει να το κάνουμε...)

Οι παράμετροι του φυσικού περιβάλλοντος που θα πρέπει να διαχειριστεί ένα τέτοιο αυτοματοποιημένο σύστημα είναι παρά πολλοί. Τα σύστηματα αυτομάτου ελέγχου θα πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζονται στις έκαστοτε συνθήκες και αλλαγές του περιβάλλοντος. Θα πρέπει να είναι απόλυτα συνδεδεμένο με σταθμούς μετρήσεων του περιβάλλοντος και συστημάτων παρακολούθησης. Αν είναι να δημιουργήσουμε τεχνητή νοημοσύνη για να αντικαταστήσει την ανθρώπινη βλακεία, αυτή θα πρέπει να γίνει καλύτερα σε πλήρως ελεγχόμενο περιβάλλον. Βέβαια όπως συνηθίσαμε να έχουμε αυτοκίνητα ανάμεσα μας, μπορούμε να συνηθίσουμε να έχουμε και ρομπότ. Σε λίγο θα συνιθησουμε πολλά πράγματα εκτός απο τον πλανήτη Γη. Θα καταλήξουμε σαν τους πρωτογονους που για κάτι κακό που συνέβαινε στο περιβαλλον το ρίχνανε στο θεό, στην προκειμένη περίπτωση στο σύστημα αυτομάτου ελέγχου.

Δεν ξέρω κατα πόσο μπορούμε να εξαλείψουμε το κίνδυνο ατυχήματος απο την ζωή, ενώ είμαστε έν ζωή. Αν όλα τα αυτόματα οχήματα στηρίζονται στην ίδια αρχή λειτουργίας και έχουν την ίδια τεχνητή νοημοσύνη , ένα σφάλμα στο σύστημα θα είναι μοιραίο για μεγάλο αριθμό οχημάτων, δηλαδή δεν θα έχουμε 30000 παραβάσεις σε ένα χρόνο, αλλά σε ένα λεπτό.....

Δεν θα πρέπει να χαθεί η δυνατότητα των οδηγών να έχουν τον έλεγχο έστω και μερικό. Δεν έχουμε όλοι την δυνατότητα να καβαλησουμε ένα άλογο ή να το ελέγξουμε αλλά κάποιοι μπορούνε. Τουλάχιστον σε αυτούς να δοθεί το δικαίωμα να το κάνουνε. Ο συνδυασμός δηλαδή της τεχνητής νοημοσύνης με την σωστή ανθρώπινη νοημοσύνη πιστεύω ότι είναι το ιδανικό. Ένα απλό κουμπί για τους άσχετους και επικίνδυνους αλλά περισσότερο έλεγχο σε σχετικούς και συνειδοτοποιημενους.

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαναλαμβάνω,αν είναι να δημιουργήσουμε ένα κόσμο χωρίς κινδύνους τότε θα πρέπει να αλλάξουμε πλανήτη. Αυτός ο πλανήτης διακρίνεται απο φυσικούς νομούς και φυσικά φαινόμενα. Αν ήταν δυνατόν να τα ελέγξουμε ή να τα απομονώσουμε όλα αυτά , ο πλανήτης θα είχε καταστραφεί.( νομίζω έχουμε ξεκινήσει να το κάνουμε...)

Οι παράμετροι του φυσικού περιβάλλοντος που θα πρέπει να διαχειριστεί ένα τέτοιο αυτοματοποιημένο σύστημα είναι παρά πολλοί. Τα σύστηματα αυτομάτου ελέγχου θα πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζονται στις έκαστοτε συνθήκες και αλλαγές του περιβάλλοντος. Θα πρέπει να είναι απόλυτα συνδεδεμένο με σταθμούς μετρήσεων του περιβάλλοντος και συστημάτων παρακολούθησης. Αν είναι να δημιουργήσουμε τεχνητή νοημοσύνη για να αντικατάσταση την ανθρώπινη βλακεία, αυτή θα πρέπει να γίνει καλύτερα σε πλήρως ελεγχόμενο περιβάλλον. Βέβαια όπως συνηθίσαμε να έχουμε αυτοκίνητα ανάμεσα μας, μπορούμε να συνηθίσουμε να έχουμε και ρομπότ. Σε λίγο θα συνιθησουμε πολλά πράγματα εκτός απο τον πλανήτη Γη. Θα καταλήξουμε σαν τους πρωτογονους που για κάτι κακό που συνέβαινε στο περιβαλλον το ρίχνανε στο θεό, στην προκειμένη περίπτωση στο σύστημα αυτομάτου ελέγχου.

Δεν ξέρω κατα πόσο μπορούμε να εξαλείψουμε το κίνδυνο ατυχήματος απο την ζωή, ενώ είμαστε έν ζωή. Αν όλα τα αυτόματα οχήματα στηρίζονται στην ίδια αρχή λειτουργίας και έχουν την ίδια τεχνητή νοημοσύνη , ένα σφάλμα στο σύστημα θα είναι μοιραίο για μεγάλο αριθμό οχημάτων, δηλαδή δεν θα έχουμε 30000 παραβάσεις σε ένα χρόνο, αλλά σε ένα λεπτό.....

Δεν θα πρέπει να χαθεί η δυνατότητα των οδηγών να έχουν τον έλεγχο έστω και μερικό. Δεν έχουμε όλοι την δυνατότητα να καβαλησουμε ένα άλογο ή να το ελέγξουμε αλλά κάποιοι μπορούνε. Τουλάχιστον σε αυτούς να δοθεί το δικαίωμα να το κάνουνε. Ο συνδυασμός δηλαδή της τεχνητής νοημοσύνης με την σωστή ανθρώπινη νοημοσύνη πιστεύω ότι είναι το ιδανικό. Ένα απλό κουμπί για τους άσχετους και επικίνδυνους αλλά περισσότερο έλεγχο σε σχετικούς και συνειδοτοποιημενους.

 

Δεν έχει σημασία αν το πιστεύεις, σημασία έχει τι ισχύει :P 

 

Δεν μιλάμε για εξαφάνιση των κινδύνων αλλά για την ελαχιστοποίηση τους. Το κάθε αυτοκίνητο θα έχει πάνω του αισθητήρες δεν θα είναι απαραίτητη η εξωτερική πληροφορία, αλλά είναι προφανώς καλοδεχούμενη σαν πρόσθετο.

 

Όταν το σύστημα τελειοποιηθεί, οι καλύτεροι οδηγοί της formula 1 δεν θα πιάνουν μία μπροστά στον υπολογιστή. Βλέπω σύντομα να γίνεται αγώνας αντίστοιχος με τον Deep Blue και τον Kasparov όσον αφορά τα αυτοκίνητα μπας και αρχίσει να πείθεται ο κόσμος.

 

Καταλαβαίνω ότι ακούγεται περίεργο να οδηγεί μόνη της μια μηχανή, όμως θα είναι δεκάδες με εκατοντάδες φορές πιο ασφαλές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει σημασία αν το πιστεύεις, σημασία έχει τι ισχύει :P 

 

Δεν μιλάμε για εξαφάνιση των κινδύνων αλλά για την ελαχιστοποίηση τους. Το κάθε αυτοκίνητο θα έχει πάνω του αισθητήρες δεν θα είναι απαραίτητη η εξωτερική πληροφορία, αλλά είναι προφανώς καλοδεχούμενη σαν πρόσθετο.

 

Όταν το σύστημα τελειοποιηθεί, οι καλύτεροι οδηγοί της formula 1 δεν θα πιάνουν μία μπροστά στον υπολογιστή. Βλέπω σύντομα να γίνεται αγώνας αντίστοιχος με τον Deep Blue και τον Kasparov όσον αφορά τα αυτοκίνητα μπας και αρχίσει να πείθεται ο κόσμος.

 

Καταλαβαίνω ότι ακούγεται περίεργο να οδηγεί μόνη της μια μηχανή, όμως θα είναι δεκάδες με εκατοντάδες φορές πιο ασφαλές.

Ξεχνάς ότι δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με ένα τεχνητό περιβάλλον σαν αυτό του deep blue. Η άγνοια κινδύνου είναι χειρότερη απο τον ίδιο το κίνδυνο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος, σκεπτόμενος ότι αν και όταν καθιερωθούν - ή έστω διαδοθούν ευρέως - αυτά τα καραγκιοζιλίκια, δε θα ζωντανός, ή έστω, ηλικιακά σε θέση να οδηγήσω. Έμαθα να οδηγώ από μικρός, έχω δίπλωμα εδώ και 27-28 χρόνια, έχω οδηγήσει επί χιλιάδες ώρες και για χιλιάδες χιλιόμετρα, χωρίς να υπάρξω ποτέ υπαίτιος ακόμα και τού ελαφρύτερου ατυχήματος.

 

Ούτε στο χειρότερο εφιάλτη μου δε μ' έχω δει μέσα σ' ένα ...αυτόβουλο Ι.Χ. play-mobil, περιτριγυρισμένο από κάμποσα ακόμα ίδια, λες και γεννήθηκα στη ...Disneyland.

 

Στα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβατών, από τραίνα μέχρι αεροπλάνα, το καταλαβαίνω απολύτως, το παραδέχομαι και το προτιμώ όλο αυτό το σκηνικό. Στα Ι.Χ. όμως, το θεωρώ ως την επιτομή τής γελοιότητας. 

 

Μέλλον στο οποίο, ενώ είμαι ικανός, δε θα μπορώ να οδηγήσω, με την αιτιολογία ότι οι άλλοι είναι ανίκανοι και επικίνδυνοι - ή, ακόμα χειρότερα, ότι είμαι κι εγώ ανίκανος και επικίνδυνος, επειδή ...έτσι λέει η κάθε Google - να το χαίρονται όσοι το γουστάρουν. Άντε και με τις ευχές μου για την καθιέρωση και τής αυτογονιμοποίησης, να μην αγχωνόμαστε κιόλας... 

 

μουαααα μουαααα μαμαααα η τεχνολογία προχωράει μουαααα τι θα κάνω μαμάααα μουααα φοβάμαι μανούλα. Γιατί να μην είμαστε ακόμα με άλογα και να παίζουμε πεντόβολα. 

 

Αν υποθέσουμε πως πήρες δίπλωμα στα 18 συν τα 28 χρόνια που οδηγείς είσαι 46. Θλίβομαι πραγματικα για να μην πω ντρέπομαι, να βλέπω νέους ανθρώπους να σκέφτονται έτσι. Αν δεν σ΄αρέσει η πρόοδος της τεχνολογίας, φύγε απο την πόλη, τράβα στον Ολυμπο σε μια σπηλιά και ζήσε με κυνήγι! Άντε με όλους τους τεχνοφοβικούς. Έχου καταντήσει κάθε φορά που ανακοινώνεται κάτι να μην ασχολούμαστε με αυτό αλλά με το κατά πόσο "παλαιότερα ήταν καλύτερα και πιο αθώα" και "αυτά είναι ύποπτα και επικύνδινα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]Θα μπορεί να δεχτεί δύο ανθρωππους (οδηγό και συνοδηγό)[...]

 

Τίτλος: Η Google θα φτιάξει αυτοκίνητο χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα.

 

Σε αυτή την περίπτωση και οι 2 άνθρωποι δεν θα είναι συνοδηγοί;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι που διαφεύγει σε όλους σας, και πιθανολογώ ότι ο σχεδόν συνομήλικός μου deesnider σκέφτηκε, είναι ότι n οδήγηση (όπως και η ιππασία, όπως ανέφερε κάποιος άλλος) είναι ίσως από τα τελευταία "καταφύγια" προσωπικής ελευθερίας, κάτι δηλαδή που το ελέγχεις εσύ, και επιλέγεις τον τρόπο και τον προορισμό μόνο εσύ και κανένας άλλος. Προφανώς στα πλαίσια μιας λογικής συμπεριφοράς και εντός πλαισίου κανόνων, αλλά παραμένει κάτι εντελώς προσωπικό και ελεύθερο.

 

Η πιθανότητα να κατασκευαστεί τέτοιο όχημα -πόσο μάλιστα αν επικρατήσει- που δεν θα δίνει καν την δυνατότητα παρέμβασης του ανθρώπου δεν διαφέρει και πολύ από το "όραμα" του "1984". Υπερβάλλω ίσως, αλλά έτσι το αντιλαμβάνομαι προσωπικά.

 

Και στο κάτω-κάτω, έχουμε δει τόσες εκατοντάδες ταινίες επιστημονικής φαντασίας και σε ΟΛΕΣ υπάρχουν τέτοια οχήματα, αλλά σε ΟΛΕΣ υπάρχουν χειριστήρια για ανθρώπινη παρέμβαση. Δεν είμαι ενάντια στην τεχνολογία (Μηχανικός Η/Υ είμαι) ούτε στις ευκολίες που σου παρέχει, αλλά είμαι ενάντια σε κάθε τι που μου αφαιρεί δυνατότητες, ελευθερίες και επιλογές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...