Προς το περιεχόμενο

FIFA 15 [PC]


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Κάτι διάβασα θα επηρεάζεται η ψυχολογία (i.e. οι επιδόσεις) των παικτών σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις επιδόσεις τους στον αγώνα. Κάτι σαν το on fire του NBA Jam δηλαδή. Άρα αν κατάλαβα καλά: Το αποτέλεσμα ενεργειών το οποίο ούτως ή άλλως καθορίζεται αυτόματα από το παιχνίδι, θα καθορίζει αυτόματα τις επιδόσεις των ποδοσφαιριστών, περιορίζοντας ακόμη περισσότερο το input του ίδιου του παίκτη. Χμμ, σαν να βλέπω μπροστά μου τη διαφήμιση του FIFA 2020: "Γιατί να κουράζεστε κρατώντας βαριά χειριστήρια και εκτελώντας περίπλοκους συνδυασμούς και κινήσεις; Με το FIFA 2020 απλά ξαπλάρετε στον καναπέ σας και το παιχνίδι παίζει μόνο του με τον εαυτό του. Εσείς απλά χαλαρώστε και απολαύστε το next gen υπερθέαμα. ΕΑ Sports, it's in the game, but you sure aren't".

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι διάβασα θα επηρεάζεται η ψυχολογία (i.e. οι επιδόσεις) των παικτών σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις επιδόσεις τους στον αγώνα. Κάτι σαν το on fire του NBA Jam δηλαδή. Άρα αν κατάλαβα καλά: Το αποτέλεσμα ενεργειών το οποίο ούτως ή άλλως καθορίζεται αυτόματα από το παιχνίδι, θα καθορίζει αυτόματα τις επιδόσεις των ποδοσφαιριστών, περιορίζοντας ακόμη περισσότερο το input του ίδιου του παίκτη. Χμμ, σαν να βλέπω μπροστά μου τη διαφήμιση του FIFA 2020: "Γιατί να κουράζεστε κρατώντας βαριά χειριστήρια και εκτελώντας περίπλοκους συνδυασμούς και κινήσεις; Με το FIFA 2020 απλά ξαπλάρετε στον καναπέ σας και το παιχνίδι παίζει μόνο του με τον εαυτό του. Εσείς απλά χαλαρώστε και απολαύστε το next gen υπερθέαμα. ΕΑ Sports, it's in the game, but you sure aren't".

 

Να δούμε τι άλλη π@π@ρι@ θα σκεφτούν για να το κάνουν και καλά πιο ρεαλιστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελείως λάθος αυτό με την ψυχολογία ,γιατί στην πραγματικότητα οι ποδοσφαιριστές είναι επαγγελματίες και δεν επηρεάζεται η ψυχολογία τους


οπως εχουνε πει και αρκετοι του ποδοσφαίρου :"Οταν μπαίνεις μες στο γήπεδο και αρχίζει το ματς τα ξεχνάς όλα"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Που το διαβάσατε αυτό για την ψυχολογία; Δεν βρίσκω κάτι....

 

Εδώ το είδα.

 

Όσο για την τιμή, υποθέτω ότι όσοι το αγοράσουν στο PC λογικά θα το βρουν κει γύρω στα 30 ευρώ στα κλειδαράδικα (μου αρέσει πιο πολύ από το "κλειδάδικα" :Ρ). Μετά βέβαια η ΕΑ που όπως είπαμε και στο άλλο θέμα βγάζει κι από τη μύγα ξύγκι θα επιχειρήσει να μας κάνει πλύση εγκεφάλου με όλα τα παραπροϊόντα που πρέπει να αποκτήσουμε για να απολαύσουμε την παιχνιδάρα τους σε όλο της το μεγαλείο.

 

Όσον αφορά την ψυχολογία που ελέω εντυπωσιασμού (κλασική ΕΑ) τη βάφτισαν emotional intelligence, θα διαφωνήσω με τον Blue Panther (ο οποίος μάλλον τρολάρει αν κατάλαβα καλά). Αλλά όταν έχεις αποτύχει να εφαρμόσεις άλλα κι άλλα - πολύ απλούστερα - στοιχεία στο παιχνίδι, τότε όσο επιμένουν να φτιάξουν τον "απόλυτο εξομοιωτή ποδοσφαίρου" αντί απλά για ένα διασκεδαστικό "ποδοσφαιράκι", τόσο πιο αυτόματο και περιορισμένο θα γίνεται το gameplay (στην ουσία του, το ότι μπορώ να κάνω εφτά εκατομμύρια ντρίπλες δεν έχει νόημα αν αυτό δεν έχει αντίκρυσμα στο ουσιαστικό αποτέλεσμα). Από την άλλη βέβαια όσο ενισχύεται η ανταγωνιστική συνιστώσα (κάτι που κατάλαβε πρώτη και εκμεταλλεύεται εδώ και καιρό η Activision), τότε το πελατολόγιο και ο τζίρος θα συνεχίσουν να αυξάνονται και προφανώς αυτό είναι το βασικό για την ΕΑ (όπως και για οποιαδήποτε άλλη εταιρεία). Προσωπικά πιστεύω ότι αν όχι στο 15, τότε στο 16 θα ακυρώσουν και το φίλτρο "opponent quit percentage < τάδε τοις εκατό" αφού ήδη αν προσπαθούσα να βρω αντίπαλο με αυτό ενεργοποιημένο θα περίμενα εβδομάδες. Κανένας δεν ενδιαφέρεται πλέον για το παιχνίδι. Πιο πολύ πανηγυρίζουμε αν χάνουμε και φάει κάνα disconnect ο αντίπαλος οπότε το πάρουμε στα χαρτιά παρά αν κάνουμε τη σούπερ εμφάνιση και πετύχουμε σαρωτική νίκη (άσε που ούτε αυτές υπάρχουν αφού με τη διαφορά στο +3 κατά 90% ο άλλος φεύγει). Τώρα που το σκέφτομαι αυτό είναι άλλο ένα χτύπημα που κατάφερε η ΕΑ στην gaming ηθική, αφού το quit που θεωρούταν κατάπτυστο μέχρι προσφάτως - κυρίως σε ποδοσφαιράκια - πλέον είναι η νόρμα and noone bats an eye.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το multi έχει γίνει χειρότερο και από πανηγύρι στο Κάτω Παρτάλι. Είναι όπως το λες. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να διασκεδάσει παρά μόνο να κερδίσει με οποιονδήποτε τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ το είδα.

 

 

Αυτό - όπως λες και παρακάτω - είναι το emotional intelligence αλλά δεν βλέπω αναφορά ότι θα επηρεάζει και σε στατιστική απόδοση τους παίκτες. Ας περιμένουμε όμως για να δούμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

η EA τονίζει ότι για πρώτη φορά οι ποδοσφαιριστές θα επηρεάζονται ψυχικά ανάλογα με τη ροή του αγώνα (π.χ. χαμένη ευκαιρία, πίεση από τον αντίπαλο, γκολ υπερ-κατά κλπ.)!

 

Τι άλλο μπορεί να σημαίνει η από πάνω φράση; Άλλωστε έως ένα βαθμό ήδη ισχύει αυτό, όπως θα έχεις σίγουρα παρατηρήσει αν κερδίζεις ή χάνεις με τρία ή και παραπάνω γκολ διαφορά.

 

Το βασικό μου πρόβλημα με το φετινό FIFA είναι η σαφής εύνοια υπέρ της μίας ή της άλλης ομάδας, μέχρι σημείου που να μιλάμε για προκαθορισμένο αποτέλεσμα. Αν καταφέρουν να εισάγουν ρεαλιστικά στοιχεία στο gameplay χωρίς να μου στερούν τον έλεγχο και αφήνοντας το αποτέλεσμα του αγώνα να κρίνεται - αν όχι εξ ολοκλήρου - σε μεγάλο ποσοστό από την ικανότητα του παίκτη, τότε δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει νομιζω τα παραλες λιγο εγω δεν εχω παρατηρησει να χανεις τον ελεγχο του παικτη πολλες φορες και σε βαθμο που να κατανταει γραφικο. Και ειναι απολυτα λογικο οπως και στην πραγματικοτητα να επηρεαζονται οι ποδοσφαιριστες κατα την διαρκεια του αγωνα και να χανουν κοντρολ, να σουταρουν στα περιστερια να μην μπορουν να κανουν μια πασα στο μισο μετρο ρε αδελφε, ετσι ειναι το ποδοσφαιρο. Το καλυτερο που θα μπορουσε να κανει βεβαια η EAsports ειναι να το εβαζε σαν επιλογη να το βγαλει ο καθενας που δεν το θελει. Εμενα παντως δεν με ενοχλει καθολου και δεν ειναι αυτα τα προβληματα μου στο παιχνιδι. Αυτα που θελω να δω καλυτερα φετος ειναι τα μαρκαρισματα εντος περιοχης που ειναι λιγο αστεια (φοβασαι να μαρκαρεις αντιπαλο μην κανεις πεναλτυ), η καλυτερη εκτελεση φαουλ/πεναλτυ (θεωρω αποτυχημενο αυτο τον τροπο εκτελεσης δεν μου αρεσει καθολου) καθως και περισσοτερες επιλογες στην αναπτυξη του παιχνιδιου αμυντικα και επιθετικα (on the fly).

Για το mp κομματι συμφωνω και επαυξανω και ειναι κριμα για ενα τοσο ωραιο παιχνιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι άλλο μπορεί να σημαίνει η από πάνω φράση; Άλλωστε έως ένα βαθμό ήδη ισχύει αυτό, όπως θα έχεις σίγουρα παρατηρήσει αν κερδίζεις ή χάνεις με τρία ή και παραπάνω γκολ διαφορά.

 

Το βασικό μου πρόβλημα με το φετινό FIFA είναι η σαφής εύνοια υπέρ της μίας ή της άλλης ομάδας, μέχρι σημείου που να μιλάμε για προκαθορισμένο αποτέλεσμα. Αν καταφέρουν να εισάγουν ρεαλιστικά στοιχεία στο gameplay χωρίς να μου στερούν τον έλεγχο και αφήνοντας το αποτέλεσμα του αγώνα να κρίνεται - αν όχι εξ ολοκλήρου - σε μεγάλο ποσοστό από την ικανότητα του παίκτη, τότε δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

 

Νομίζω εννοεί  ψυχολογικές αντιδράσεις που αφορούν διαμαρτυρίες, φωνές, χαρά ή λύπη ανάλογα με την εξέλιξη του αγώνα.

 

 

Το βασικό μου πρόβλημα με το φετινό FIFA είναι η σαφής εύνοια υπέρ της μίας ή της άλλης ομάδας, μέχρι σημείου που να μιλάμε για προκαθορισμένο αποτέλεσμα. Αν καταφέρουν να εισάγουν ρεαλιστικά στοιχεία στο gameplay χωρίς να μου στερούν τον έλεγχο και αφήνοντας το αποτέλεσμα του αγώνα να κρίνεται - αν όχι εξ ολοκλήρου - σε μεγάλο ποσοστό από την ικανότητα του παίκτη, τότε δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

 

Σε αυτό θα συμφωνήσω αλλά δεν γίνεται σε όλους τους αγώνες. Θα επιθυμούσα να μειωθεί αυτό το χαρακτηριστικό, που από ότι καταλαβαίνω "μπήκε" για να ανεβοκαταβαίνουν οι παίκτες κατηγορία και να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Θέλοντας να αναλύσω τους φετινούς μου αγώνες (95% στο Ultimate team) θα έλεγα πως οι ήττες μου ήταν 15% από χειρότερους παίκτες, 45% από ισοδύναμους και 40% από καλύτερους. Απλά μερικές φορές λόγω εκνευρισμού μπορεί να βάλω τους ισοδύναμους στους  χειρότερους και να νομίζω ότι το παιχνίδι με αδικεί. 

 

Προσωπικά θα ήθελα στο 15:

- Μείωση της ταχύτητας των παικτών 

- Μείωση της αντοχής των παικτών σε συνεχές τρέξιμο ή πίεση σε όλο το γήπεδο. Δεν μπορείς να τρέχεις επί 90 λεπτά και αυτό να μην  έχει καμιά επίπτωση πέρα από μικροτραυματισμούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι όπως το λες δεν με πειράζει. Ας βάλουν όσα gimmicks θέλουν (μέχρι ενός ορίου βέβαια, π.χ. δεν θα ήθελα να ξαναδώ τη flame streak που άφηνε η μπάλα μετά από δυνατό σουτ στο FIFA World Cup 2002! Μου φτάνουν οι πανηγυρισμοί που προσωπικά δεν έχω δει ποτέ σε ποδοσφαιρικό αγώνα).

 

Συμφωνώ με αυτά που λες, αυτό το αφύσικο pressure pace έχει συζητηθεί πολύ. Επιπλέον θα πρόσθετα δραματική βελτίωση της ΑΙ. Είναι προφανές από τις επιλογές της - είτε μιλάμε για τις κινήσεις των παικτών που ελέγχει στο χώρο είτε για τις αυτοματοποιημένες ενέργειες του παίκτη που ελέγχουμε (πάσες σε παίκτες, πάσες στον κενό χώρο, σέντρες κλπ), ότι πολλές φορές δεν έχει αντίληψη της θέσης των παικτών και της μπάλας. Πόσες φορές σου έχει τύχει να θες να κάνεις μια ορθολογιστική/συντηρητική ανάπτυξη και να αποφασίζει η ΕΑ να παρακάμψει τα χαφ και να στείλει πάσα κατευθείαν στο σέντερ φορ (ο οποίος μάλιστα πολύ συχνά είναι offside). Κάτι είχα διαβάσει ότι με την ignite βελτιωνόταν αυτό, αλλά με δύο παιχνίδια που έτυχε να παίξω σε XBOX ONE δεν κατάφερα να το διαπιστώσω ιδίοις όμμασι.

 

Σε κάθε περίπτωση είμαι κάθετα ενάντιος στην προσέγγιση "ρεαλιστικού ποδοσφαίρου" της ΕΑ με βασικό μου επιχείρημα να είναι ότι δεν μπορείς να "στριμώξεις" τόσο ρεαλισμό σε 12 λεπτά παιχνιδιού χωρίς να επέμβεις υπέρ του δέοντος στο gameplay. Και στο COD δεν είναι φυσιολογικό να αδειάζω δύο γεμιστήρες στον αντίπαλο και να μην νιώθει κι εγώ να πεθαίνω επειδή με... αγριοκοίταξε. Η διαφορά επιπέδου και ο καλύτερος εξοπλισμός του δεν το δικαιολογούν αυτό - αν το εξετάσουμε υπό τη ρεαλιστική σκοπιά. Το συγκεκριμένο σύστημα, όμως, ευνοεί τις ανάγκες του gameplay, οπότε απλά it works. H EA είναι σαν να προσπαθεί να εφαρμόσει τους μηχανισμούς του gameplay του ARMA στο CoD! Αλλά παίζει χωρίς αντίπαλο και 'νταξ, για να μην υπερβάλλουμε κιόλας, το παιχνίδι έχει ακόμη θετικό πρόσημο. Μην νομίζεις δηλαδή ότι επειδή επιλέγω να αναφερθώ στα ελαττώματά του δεν εκτιμώ το παιχνίδι. Αλλιώς δεν θα είχα κοντά 700 παιχνίδια online με 8 πρωταθλήματα στην div 1 :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...