Προς το περιεχόμενο

ηλεκτρολογικό πρόβλημα σε smart...


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναβοσβήνουν οι κουκκίδες ένδειξης θερμοκρασίας Αναβοσβήνουν πέντε οριζόντιες γραμμές στην ένδειξη ταχύτητας σαν μπάρα και δεν βάζει 6η το αυτόματο ή σειριακό κιβώτιο. Δεν έχει κάτι άλλο και οδηγείται κανονικά. Έλεγξα ασφάλειες και δεν είχαν πρόβλημα. Καμία ιδέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτες οι γραμμές σαν Ξ ειναι πρόβλημα στο αυτόματο κιβώτιο ΑΛΛΑ μήπως αλλαξες προσφατα καμία λαμπα ή άλλο ηλεκτρικο με μη γνησιο MB??

 

Αν θες βαλε μια φωτο/βιντεακι

 

ποιο μοντέλο ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το fortwo passion 699+turbo του 2005. Θα τραβήξω βίντεο ναι. 

Όχι άλλαξε η μπαταρία μόνο. Οι λάμπες παλαιότερα χωρίς πρόβλημα. Γενικά καίει λάμπες πάντως η μ@λακία.

 

Η γραμμή είναι μια στην μέση όχι σαν Ξ (ξέρω ποιο λες, φαντάσου είναι μια στη μέση). 


Και βασικά το πρόβλημα εμφανίστηκε ως εξής. Μια μέρα το πρωί το βρήκαμε πεθαμένο. Είδαμε ότι δεν είχε μπαταρία, ενώ όλα ήταν κλειστά, τη βγάλαμε, τη φορτίσαμε, τη ξαναβάλαμε, όλα οκ μια μέρα μετά ξανά πεθαμένο. Βλέπουμε το δυναμό οκ, αλλάζουμε την μπαταρία με καινούρια bosch και παίρνει μπρος οκ, αλλά εμφανίζει αυτό το πρόβλημα. Βγάζουμε την μπαταρία, το αφήνουμε μια μέρα και ξαναβάζουμε την μπαταρία. Και πάλι το ίδιο πρόβλημα. Παίρνει μπρος όλα λειτουργούν τέλεια, δεν βάζει την 6 στο αυτόματο (και έχουν αλλάξει οι σχέσεις πιστεύω), δείχνει θερμοκρασία εξωτερικού χώρου σε φαρενάιτ και αναβοσβήνουν οι πέντε κουκκίδες για το λάδι και μια μπάρα με πέντε γραμμούλες στην μέση από την ένδειξη της ταχύτητας. Το αυτοκίνητο, μιας και δεν είχε άλλο εμφανές πρόβλημα σε έλεγχο από τον τύπο που μας το κάνει service οδηγείται κανονικά έκτοτε (εδώ και κάτι μήνες) αλλά τώρα θέλω να το λύσω όλο αυτό.

Φοβάμαι ότι αν το πάω σε ηλεκτρολόγο στη Θεσσαλονίκη με πλήρη άγνοια του τι συμβαίνει θα με σκίσει. Δεν θέλω κάποιον που να μου πει έχει πρόβλημα το ECU --> άλλαγμα = 400Ε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει χάσει για κάποιο λόγο (πιθανώς λόγω μπαταρίας) τις ρυθμίσεις του απο τον εγκέφαλο.

 

Μία λύση που θα σου πρότεινα θα ήταν να βγαλεις τελείως τη μπαταρία και να το αφήσεις να αδειάσει (κανει κατι σαν επαναφορά).

 

Εναλλακτικά ίσως χρειαστεί επαναπρογραμματισμό (εάν δεν εχεις πρόβλημα στο κιβώτιο/συμπλέκτη).

 

Εχεις να δοκιμάσεις άλλη μπαταρία;;

 

Ριξε μια ματια και εδω αν και λιγο που ειδα δεν εχει κάτι για 5 γραμμες στην οθονη http://www.evilution.co.uk/index.php

 

Αντιστοιχο θέμα εδώ.. http://www.smartz.co.uk/showthread.php?14533-help!!-smart-fortwo-o5-plate-3-lines-of-death-gearbox-cluch-fault-!!!-help!!

 

Καλο και τίμιο τεχνικό ειχε στην ΤΑΣΤΑ καποτε (ειχα παει και εγώ) αλλα δε ξερω αν ειναι πλέον.. Νομίζω αντώνης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σκέφτηκα ότι ίσως έχασε τον προγραμματισμό και είναι η πιο λογική λύση. Άλλη μπαταρία δεν είδα αλλά η μπαταρία ήταν σωστή 1000% (επίσης, δεν γίνεται να την έβαλα λάθος ή να το βραχυκύκλωσα γιατί έτσι κι αλλιώς δεν μπαίνει ανάποδα). Ο επαναπρογραμματισμός πόσο κοστίζει συνήθως; Συμπλέκτης και κιβώτιο δουλεύουν κανονικά και το αμάξι αν και με διαφορετικές σχέσεις για να καλύπτεται το 5τάχυτο πλέον είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση (τόσο που δεν θα το άλλαζα σε 6τάχυτο ξανά αν είχα την επιλογή). Να πω ότι το οδηγώ χρόνια και θα καταλάβαινα τυχόν δυσλειτουργία σε τέτοιο θέμα προφανώς. 


Στο evilution μιλάει για καμμένες ασφάλειες κλπ και για αμάξι που δεν παίρνει μπρος σε ένα δεύτερο ποστ. Τα έλεγξα δεν έχω καμμένες ασφάλειες. Μια μια τις έβγαλα, κάποιες που είχαν έστω αποχρωματισμό (ήπιο) τις άλλαξα. 

 

Το άφησα ένα βράδυ χωρίς μπαταρία, λες να το αφήσω κι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω ποσο πάει στην ΜΒ αλλα στο BMW που έκανα ηταν 60+φπα (καπου 80 συνολο νομιζω) και 3 ωρες στον εγκέφαλο...

 

κάτι μου λεει οτι εχει φάει σκαλωμα το κιβώτιο και όχι ο εγκέφαλος... Οταν πας να βάλεις 6η σου βγαζει καμια ενδειξη; Τι κανει;

 

οχι αν το αφησες ώρες δε χρειάζεται, μια ώρα θέλει για να αδειάσει πλήρως κανονικα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από 5 σε υποτιθέμενη έκτη κάνει ότι κάνει όταν έχεις πρώτη και πας να κατεβάσεις. Τίποτα, δεν κάνει απολύτως τίποτα. Το κιβώτιο γιατί να έφαγε σκάλωμα την στιγμή της αλλαγής της μπαταρίας; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτιμώ οτι έχασε την "Αρχικοποίηση" του... Γενικά ειναι λιγο περίεργο (αλλα απιστευτα βολικό, πραγματικά μου λείπει τώρα που εχω χειροκίνητο)... Εγω ειχα βάλει σε βενζινάδικο λαμπα που ειχε καψει και μου πέταγε Ξ κοινώς νεκρο κιβώτιο, την εβγαζα και δούλευε κανονικά...

 

Αλλαξες μήπως και κανένα καλώδιο πουθενά; Εχει τύχει να μου βάλει τσακαλι-μαστορας απλό καλώδιο σε μερος του συναγερμού και ειχα θέματα (θέλει καλώδια μηδενικής αντίστασης)...

 

Το εβαλες σε εγκέφαλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι βολικό, εγώ το προτιμώ σε σειριακό για να μην ξεφουσκώνει κατά περιόδους και το λάτρεψα σε 5τάχυτο που είναι τώρα από σπόντα αλλά έχει ξεσκιστεί σε βλάβες. Έχει γίνει ρεκτιφιέ, τώρα δεν χάνει λάδια βέβαια, έχει κάψει τα μισά ηλεκτρολογικά του (μέχρι και το ρολόι) και τώρα αυτό. 

Η κατανάλωση υπόψιν τώρα είναι 4/5 της αρχικής. Ειλικρινά αν δεν μου βγάλει πρόβλημα και χρειάζεται 200-300 για να το φτιάξουν το παρατάω έτσι. 

 

Σε εγκέφαλο το έβαλε ο μηχανικός, δεν είχε σφάλμα. Μου είπε ότι για να το προγραμματίσω θέλει να το πάω σε άτομο με star. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι να πω, εμενα μονο 2-3 λαμπες ειχε κάψει στα 5 χρόνια και ζόρια τράβηξε με την κουκούλα απο ψιλοχτύπημα (καγκελόπορτα που δε λειτουργησε το φωτοκύτταρο και την εφαγα) και με παίδεψαν (αυτά βγήκαν ενα 500άρι-βια 600). Απο λάδι τσιμπαγε στις 7000-8000 χλμ λιγότερο απο λίτρο (με 10-40) όταν το έδωσα (με 98000 χλμ). Απο οτι έμαθα ωστόσο το ξεπάτωσε αυτός/αυτή που το πηρε και 7-8 μήνες μετά (στις 109000) το έκανε επισκευή...

 

Αν δε βλεπει αυτός κάτι δε θα δούμε ουτε με το δικό μου διαγνωστικό (θα μπορούσαμε να το δούμε). Καλύτερα λοιπόν να πας για μια διαγνωση σε star (MB), ρώτα αν ειναι ακόμα εκει το παλικάρι που σου ειπα, ειναι αστερι και αρκετά τίμιος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε πρώτη φάση ήλεγξε τους πόλους τις μπαταρίας. εφόσον είναι εντάξει το δεύτερο βήμα είναι να κοιτάξεις τις γειώσεις.Εάν μπορείς κάνε μια ενισχυση τις γειώσεις που ευθύνονται σχεδόν για το 80% των ηλεκτρολογικών προβλημάτων. επίσης δες αν κατά την αλλαγή της μπαταρίας κανένα καλώδιο μπλέκεται με κάποιο άλλο και βραχυκυκλώνουν. συνήθως από φθαρμένο καλώδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπαταρία στα σμαρτ είναι αδύνατο να μπει ανάποδα λόγω θέσης. Τα καλώδια τα είδα. Τις γειωσεις πώς τις ελέγχω-ενισχύω;

τι να πω, εμενα μονο 2-3 λαμπες ειχε κάψει στα 5 χρόνια και ζόρια τράβηξε με την κουκούλα απο ψιλοχτύπημα (καγκελόπορτα που δε λειτουργησε το φωτοκύτταρο και την εφαγα) και με παίδεψαν (αυτά βγήκαν ενα 500άρι-βια 600). Απο λάδι τσιμπαγε στις 7000-8000 χλμ λιγότερο απο λίτρο (με 10-40) όταν το έδωσα (με 98000 χλμ). Απο οτι έμαθα ωστόσο το ξεπάτωσε αυτός/αυτή που το πηρε και 7-8 μήνες μετά (στις 109000) το έκανε επισκευή...

 

Αν δε βλεπει αυτός κάτι δε θα δούμε ουτε με το δικό μου διαγνωστικό (θα μπορούσαμε να το δούμε). Καλύτερα λοιπόν να πας για μια διαγνωση σε star (MB), ρώτα αν ειναι ακόμα εκει το παλικάρι που σου ειπα, ειναι αστερι και αρκετά τίμιος...

 

έκανα ρεκτιφιέ στα 70.000 χλμ σε καλό τεχνίτη και βγήκε μια χαρά. Έκτοτε έχει κάψει λάμπες και είχε άλλο ένα ηλεκτρολογικό πρόβλημα. 

Ο τύπος που το είδε το είδε με ένα λαπτοπάκι, φίλος φίλου και δεν έχω ιδέα αν ήξερε τι του γίνεται. Ο μηχανικός επίσης, στο χωρίο το είδε στο δικό του εγκέφαλο, έσβησε ένα σφάλμα αισθητήρα θερμοκρασίας στον καταλύτη και τίποτα άλλο (μετά μ@λακίστηκε για να ξεκολλήσει και καλά το κιβώτιο που δεν είχε πρόβλημα ανεβάζοντας το σμαρτ σε νεκρά στο κόκκινο καμιά δεκαριά φορές, μου λέει "αφού δε παίρνει μπρος ρε το κιβώτιο είναι", αφού του το είχα πάει οδηγώντας 40χλμ κανονικά και με είδε να μπαίνω μέσα...). Δεν μου είπες σε ποιόν να το πάω, δεν έχω θέμα αν είναι δοκιμασμένος και μπορεί να μου πει πόσο θα κοστίσει περίπου από πριν για να βγάλω τα λεφτά στην άκρη και να του το αφήσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Καλο και τίμιο τεχνικό ειχε στην ΤΑΣΤΑ καποτε (ειχα παει και εγώ) αλλα δε ξερω αν ειναι πλέον.. Νομίζω αντώνης..

 

τσεκαρε αν ειναι ακόμα. Ειναι στη διαστ. Αεροδρομίου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει με πολύμετρο το σασι ,τη μηχανή , τον εγκέφαλο και το δυναμό να δείς έάν σε κάποιο από αυτά υπάρχει ΄ταση. εάν υπάρχει πρέπει να γειώσεις το σημείο που θα εμφανίσει τάση φυσικά καταλήγοντας στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας. εκτός και αν έχεις εσύ ο ίδιος κανένα πολύμετρο  προκειμένου να το μετρήσεις μόνος σου. επίσης να δεις του πόλους της μπαταρίας μήπως είναι φθαρμένοι και θέλουν αντικατάσταση με άλλους ποιοτικότερους πόλους.να ξέρεις πως οι πόλοι σε μία μπαταρία αλλάζουν και δεν είναι μασίφ με τη μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...