Προς το περιεχόμενο

Μπορώ να μη πληρώσω το κόστος διακοπής συμβολαίου;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπορεις να μην αρνηθεις και να πληρωνεις 1 ευρω το μηνα οποτε τα 250 ευρω θα τα παρουν σε 250 μηνες. Τι μπορουν να σου κανουν?

Βασικα το μονο που μπορουν να κανουν σε καποιον που δεν πληρωσει το τελος ειναι 2 πραγματα

1. να σε ζαλιζουν για κανα 4μηνο εισπρακτικες και μετα στα αζητητα

2. αν ποτε θεληση καποιος να επιστρεψει στο παροχο να του φορεσει το φεσι που χρωσταει, εκτος και αν το (διακανονηση).

 

Ειναι τοσα τα φεσια που εχουν πεσει στην αγορα και ειδικα στις τραπεζες με τα δανεια κλπ κλπ που πραγματικα αν ηταν να χρωσταω 250€ σε μια τηλεφωνικη εταιρεια απλα δεν θα τα επαιρναν ποτε.

Ναι ειναι λιγο φιλοσοφια ΕΛΛΗΝΑΡΑ αλλα οχι σε αννανεωση πχ συμβολαιου να σου ξαναζητουν τελος διακοπης 250€ τι ταριφα ειναι αυτη δλδ.

Και κατι αλλο για να γνωριζει ο κοσμος αν εχετε δεσμευτει απο ανανεωση συμβολαιου για αλλους 12-24 μηνες με τηλεφωνικη μονο προσφορα, Κλαην μαιν δεν εχετε υπογραψει τπτ και αμα σας πουν οτι η κληση καταγραφηκε πειτε οτι δεν εισασταν εσεις στο τηλεφωνο. Δεν κανουν τπτ.

 

Σορρυ για το μευεθος του ποστ αλλα ελεος πια με τις απατες και τρικσ το εταιρειων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για το πρώτο που αναφέρεις, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα στην σταθερή τηλεφωνία. Όμως στην κινητή έχουν αλλάξει με την υπηρεσία "Τηλέγνους",  που ουσιαστικά είναι ο αντίστοιχος "Τειρεσίας". Αν χρωστάς σε κάποιον, ο νέος δεν σε δέχεται και είτε πρώτα εξοφλείς το χρέος είτε σου ζητά ένα σεβαστό ποσό ως εγγύηση.

Σύντομα θα γίνει το ίδιο και στις σταθερές συνδέσεις, πράγμα (εγγύηση) που ήδη αναφέρεται στα συμβόλαια των περισσότερων.

 

Όσον αφορά το δεύτερο, απλά είσαι λάθος. Μια χαρά νομική ισχύ έχει η ηχογραφημένη συνομιλία και επιβεβαίωση σε περίπτωση ανανέωσης του συμβολαίου, αρκεί να έχει γίνει όπως ορίζει ο κανονισμός. Υπογραφή απαιτείται εκ του νόμου μόνο στην αρχική σύμβαση και όχι σε ανανεώσεις ή αλλαγές των υπηρεσιών της ενεργής σύνδεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το πρώτο που αναφέρεις, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα στην σταθερή τηλεφωνία. Όμως στην κινητή έχουν αλλάξει με την υπηρεσία "Τηλέγνους",  που ουσιαστικά είναι ο αντίστοιχος "Τειρεσίας". Αν χρωστάς σε κάποιον, ο νέος δεν σε δέχεται και είτε πρώτα εξοφλείς το χρέος είτε σου ζητά ένα σεβαστό ποσό ως εγγύηση.

Σύντομα θα γίνει το ίδιο και στις σταθερές συνδέσεις, πράγμα (εγγύηση) που ήδη αναφέρεται στα συμβόλαια των περισσότερων.

 

Όσον αφορά το δεύτερο, απλά είσαι λάθος. Μια χαρά νομική ισχύ έχει η ηχογραφημένη συνομιλία και επιβεβαίωση σε περίπτωση ανανέωσης του συμβολαίου, αρκεί να έχει γίνει όπως ορίζει ο κανονισμός. Υπογραφή απαιτείται εκ του νόμου μόνο στην αρχική σύμβαση και όχι σε ανανεώσεις ή αλλαγές των υπηρεσιών της ενεργής σύνδεσης.

 

Για το δευτερο που λες, αν την ανανεωση την εχει κανει αλλο μελος της οικογενειας ( μεσω τηλ) που δεν ειναι ομως το τηλεφωνο στο ονομα του, τι ισχυει? Το ρωταω γιατι με αφορα προσωπικα το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πρόκειται για γονείς, σύζυγο, γιο, κόρη έχει κανονική ισχύ δεδομένου ότι τα παιδιά δεν είναι ανήλικα. Γι αυτό υπάρχει και ο κανονισμός της υπαναχώρησης 14 ημερών. Αν μετά τις πρώτες 14 μέρες από την επικοινωνία και "συμφωνία" δεν υπήρξε κάποια επικοινωνία από τον κάτοχο της γραμμής θεωρούνται όλα καλώς και συνεχίζει σαν την έκανε ο ίδιος την συμφωνία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το δευτερο που λες, αν την ανανεωση την εχει κανει αλλο μελος της οικογενειας ( μεσω τηλ) που δεν ειναι ομως το τηλεφωνο στο ονομα του, τι ισχυει? Το ρωταω γιατι με αφορα προσωπικα το θεμα.

Έγραψα αν γίνει σωστά όπως προβλέπει ο κανονισμός. Σύμφωνα με αυτόν απαιτείται ταυτοποίηση με τον κάτοχο της γραμμής και γίνεται μέσω των προσωπικών στοιχείων που γνωρίζει η εταιρεία από την αρχική αίτηση σύνδεσης.

Αν όμως από την δική μας πλευρά δεν μιλά ο κάτοχος αλλά άλλο μέλος της οικογένειας, που δηλώνει κανονικά τα σωστά ζητούμενα στοιχεία, με ποιον μαγικό τρόπο θα το γνωρίζει η εταιρεία;

 

Πριν από 2 βδομάδες κάναμε ανανέωση στο χωριό την τηλεφωνική σύνδεση στη Vodafone. Η γραμμή ανήκει στην πεθερά μου (79 χρονών) και αφού συμφωνήσαμε σε όλα η επιβεβαίωση έγινε μιλώντας η ίδια με την εκπρόσωπο στο τηλέφωνο.

Θα μπορούσαμε να το κάνουμε μέσω της κόρης της, αφού γνωρίζουμε τα ζητούμενα στοιχεία επιβεβαίωσης, αλλά ακολουθήσαμε την ενδεδειγμένη διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το δευτερο που λες, αν την ανανεωση την εχει κανει αλλο μελος της οικογενειας ( μεσω τηλ) που δεν ειναι ομως το τηλεφωνο στο ονομα του, τι ισχυει? Το ρωταω γιατι με αφορα προσωπικα το θεμα.

 

Εάν την ανανέωση την έκανε μη κάτοχος της γραμμής τότε ισχύουν δύο πράγματα.

 

α) Ο κάτοχος της γραμμής μπορεί να την ακυρώσει διότι έγινε παράτυπα

 

αλλά και

 

β) ο πάροχος μπορεί τότε (αν θέλει) να κινηθεί εναντίον αυτού που παρουσιάστηκε να ταυτοποιείται σαν να είναι -και καλά- ο κάτοχος. πχ. δεν είπε ότι ήταν ο γιος του δηλαδή αλλά ότι ήταν ο κάτοχος, δηλαδή ο πατέρας του.

(το θέμα βέβαια είναι εξαιρετικά πολύπλοκο και δεν ξέρω αν θα ασχοληθεί όμως -λόγω δουλειάς- έχω δει να συμβαίνει και αυτό)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Γεια σας.

 

Τον Απρίλιο του 2015 είχα κάνει 2ετές συμβόλαιο με τη CYTA για internet.

Υπήρχε μια προσφορά σε εκείνο το συμβόλαιο..ότι αν έκανες 2ετές και όχι μονοετές συμβόλαιο γλίτωνες τα 65 ευρώ για την σύνδεση.

 

Τον Μαϊο του 2017 που έληξε το διετές, η εταιρεία δεν με πήρε καν τηλέφωνο για να με ρωτήσει αν ενδιαφέρομαι για ανανέωση.

Ο αντιπρόσωπος που πληρώνω τους λογαριασμούς μου είχε πει τον Μαϊο που τον ρώτησα ότι πρέπει να με πάρουν κανονικά τηλέφωνο.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω κάποιες φορές με την εταιρία αλλά δεν μπόρεσα.

Απλά συνεχίζω να είμαι στη CYTA χωρίς καν τηλεφωνική ανανέωση.

 

Αν αλλάξω πάροχο, ξέρετε αν θα χρεωθώ αυτό το τέλος?Και πως έγινε μονομερώς η συνέχιση του προγράμματος?

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγώ που έφυγα πριν τελειώσει το συμβόλαιο με την Forthnet με πήραν χθες τηλέφωνο από μία εταιρία Palatino και μου είπαν ότι τους έχει αναθέσει η Forthnet την είσπραξη του χρέους μου - τέλη διακοπής συμβολαίου 162 ευρώ. Δεν ξέρω τι να κάνω, να τους γράψω κανονικά ή να πληρώνω κανένα 30αρι το μήνα. Όχι τίποτε άλλο αλλά φοβάμαι μην με πάρουν μετά από κανένα χρόνο και μου πουν ότι με τους τόκους τώρα είναι 200 ή 300.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...