Προς το περιεχόμενο

Tα 10 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα των 15 τελευταίων ετών


val007

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το carina II είναι αυτό; Το έχει ένας φίλος μου.Σκυλιά βγήκαν.

Το δικό μου έχει γράψει 401Κ μέχρι στιγμής και δεν έχω αλλάξει ακόμα δίσκο-πλατό

μαλλον επειδη δε το οδηγησε ποτε γυναικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το carina II είναι αυτό; Το έχει ένας φίλος μου.Σκυλιά βγήκαν.

Το δικό μου έχει γράψει 401Κ μέχρι στιγμής και δεν έχω αλλάξει ακόμα δίσκο-πλατό

ναι αυτο ειναι το καημενο ετρωγε πολυ φορτωμα μεχρι και off road πηγαινε και τα mitsubishi που εχουμε στην οικογενεια αποδειχτηκαν σκυλια δεν παθαινουν τιποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον επειδη δε το οδηγησε ποτε γυναικα.

Έχω ακούσει, χωρίς να γνωρίζω εαν ισχύει ή όχι οτι πλέον τα υλικά με τα οποία φτοιάχνονται τακάκια,δίσκοι, και γενικότερα επιφάνειες τριβής στα καινούρια αυτοκίνητα είναι από (υποτίθεται) οικολογικά υλικά τα οποία όμως φθείρονται πολύ πιο γρήγορα από τα πολύ παλιά αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ακούσει, χωρίς να γνωρίζω εαν ισχύει ή όχι οτι πλέον τα υλικά με τα οποία φτοιάχνονται τακάκια,δίσκοι, και γενικότερα επιφάνειες τριβής στα καινούρια αυτοκίνητα είναι από (υποτίθεται) οικολογικά υλικά τα οποία όμως φθείρονται πολύ πιο γρήγορα από τα πολύ παλιά αυτοκίνητα.

μπορει και να ισχυει τετοιο πραγμα και το ειχα δει σε crv ενος φιλου σε δυσκολα κομματια εκτος βρωμαει συνεχεια ο δισκος και τον αλλαξε στις 40κ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ακούσει, χωρίς να γνωρίζω εαν ισχύει ή όχι οτι πλέον τα υλικά με τα οποία φτοιάχνονται τακάκια,δίσκοι, και γενικότερα επιφάνειες τριβής στα καινούρια αυτοκίνητα είναι από (υποτίθεται) οικολογικά υλικά τα οποία όμως φθείρονται πολύ πιο γρήγορα από τα πολύ παλιά αυτοκίνητα.

Ισχύει εν μέρει, από το έτος 2000 περίπου απαγορεύτηκε η χρήση αμιάντου στα υλικά τριβής. Τα υλικά τριβής όμως βελτιώνονται συνεχώς, κάθε 3 χρόνια περίπου οι πάστες αλλάζουν, και σήμερα είναι μεγαλύτερης αντοχής από ότι ήταν παλιότερα με αμίαντο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ψαρώνετε με τα αρθράκια κάθε τυχάρπαστου site, γιατί είναι γνωστό τι παίζει (ακόμα και στα περιοδικά) χρόνια τώρα. Αν διαφημίζεσαι σαν εταιρεία, το περιοδικό/site σε αποθεώνει, αν δεν διαφημίζεσαι, σε θάβει.

 

Στην 4η θέση της κορυφαίας (και σούπερ αξιόπιστης) αυτής λίστας βρίσκεται το Aygo (Toyota και άρα κορυφή να τα λέμε αυτά), τα peugeot και τα citroen είναι φυσικά ΓΤΠ και εκτός λίστας.

Αν βέβαια ψάξει κάποιος για 2 λεπτά το internet, θα δει οτι το "κορυφαίο" κουβαδάκι της toyota κατασκευάζεται εδώ

http://en.tpca.cz/

μαζί με τα αδερφάκια του (C1 και 107), αλλά σύμφωνα με την λίστα, ενώ οι εργαζόμενοι της συναρμολόγησης (που είναι οι ίδιοι και για τα 3 αυτοκίνητα) βάζουν σωστά όλες τις βίδες του Aygo (γιατί είναι ιαπωνικό και άρα γαμεί) στο C1 και το 107 χρησιμοποιούν blue tag και τις υπόλοιπες βιδες τις βάζουν κλωτσημένες ή/και στραβο-βιδωμένες. Αυτο έχει ως αποτέλεσμα το aygo να είναι super-γαμάω-δεν χαλάω ποτέ, ενώ τα C1 και 107 είναι μονίμως κολυώμενα στα συνεργεία για επισκευές.

 

Για τα hyundai και την αξιοπιστία τους δεν θα σχολιάσω. Θα γελάσω με κάποιο άλλο ανέκδοτο...

 

 

Κοίτα, βίδες δεν λείπουν από κανένα αυτοκίνητο, όποιος και αν το έχει κατασκευάσει.

Από εκεί και πέρα, μπορεί κάποια να παράγονται από τα ίδια εργοστάσια, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι φτιαγμένα ούτε με τις ίδιες προδιαγραφές, ούτε με τις ίδιες ανοχές, ούτε καν με τα ίδια υλικά.

 

Παρ'όλα αυτά, αυτές οι συγκρίσεις δεν νομίζω πως έχουν όσο νόημα είχαν πριν 20 χρόνια, μιας και η τεχνογνωσία μαζί με την εξέλιξη της τεχνολογίας περιορίζουν τις σοβαρές ζημιές κυρίως σε κατασκευαστικά λάθη, και όχι στο πόσο "μερακλήδες" είναι οι Ιάπωνες και πόσο "τσαπατσούληδες" οι Ιταλοί.

 

 

 

Έχω ακούσει, χωρίς να γνωρίζω εαν ισχύει ή όχι οτι πλέον τα υλικά με τα οποία φτοιάχνονται τακάκια,δίσκοι, και γενικότερα επιφάνειες τριβής στα καινούρια αυτοκίνητα είναι από (υποτίθεται) οικολογικά υλικά τα οποία όμως φθείρονται πολύ πιο γρήγορα από τα πολύ παλιά αυτοκίνητα.

 

Αυτά βέβαια δεν είναι βλάβες, είναι φυσιολογικές φθορές, και όλα τα αμάξια τις έχουν, αναλόγως τον οδηγό και τα χιλιόμετρα που κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα, βίδες δεν λείπουν από κανένα αυτοκίνητο, όποιος και αν το έχει κατασκευάσει.

Από εκεί και πέρα, μπορεί κάποια να παράγονται από τα ίδια εργοστάσια, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι φτιαγμένα ούτε με τις ίδιες προδιαγραφές, ούτε με τις ίδιες ανοχές, ούτε καν με τα ίδια υλικά.

 

Παρ'όλα αυτά, αυτές οι συγκρίσεις δεν νομίζω πως έχουν όσο νόημα είχαν πριν 20 χρόνια, μιας και η τεχνογνωσία μαζί με την εξέλιξη της τεχνολογίας περιορίζουν τις σοβαρές ζημιές κυρίως σε κατασκευαστικά λάθη, και όχι στο πόσο "μερακλήδες" είναι οι Ιάπωνες και πόσο "τσαπατσούληδες" οι Ιταλοί.

 

Παρατήρησες φαντάζομαι, πως αναφέρομαι σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα και συγκεκριμένο εργοστάσιο παραγωγής. Δεν μίλησα για άλλου είδους συνέργειες απο άλλες εταιρείες, μίλησα για μία συγκεκριμένη.

Εκεί λοιπόν, κατασκευάζονται τα C1/107/Aygo σε αναλογία 50-50% (για PSA και Toyota). Το bill of materials είναι κοινό και για τα 3 αυτά αυτοκίνητα σε ποσοστό άνω του 99%. Η γραμμή παραγωγής και η κάθε βάρδια παράγει αυτοκίνητα και για τις 3 εταιρείες με ακριβώς την ίδια διαδικασία και ακριβώς τα ίδια υλικά.

Και επαναλαμβάνω για να γίνω σαφής ακόμη και σε αυτούς που δεν το έπιασαν την πρώτη φορά. Αν κάποιος βγει και πει οτι το C1 είναι περισσότερο αξιόπιστο απο ένα 107 ή Aygo (ή και το αντίστροφο) είναι άσχετος. Αν είναι ιδιώτης, καλά κάνει και το λέει, αφού δεν γνωρίζει - τόσα ξέρει, τόσα λέει-.Το να το πει όμως κάποιος δημοσιογράφος (ή ακόμη χειρότερα) κάποιος μηχανικός, τον κάνει περίγελο.

 

Παραθέτω και ένα link απο ADAC που τα έχει γκρουπαρισμένα στην ίδια κατηγορία

http://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/pannenstatistik_detailergebnisse_2009/pannenstatistik_kleinstwagen.aspx

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη σημερινή εποχή δύσκολο να βρεις καθαρά γιαπωνέζικο ή γαλλικό αυτοκίνητο.

Ακόμη και η nissan πλέον μετά από τη συνεργασία με τη renault έχει διαφοροποιηθεί αρκετά.

 

Το συγκεκριμένο άρθρο όμως αναφέρεται σε παλιότερα αυτοκίνητα. Το παράδειγμα με τα τρίδυμα aygo-c1-107 είναι νομίζω πιο πρόσφατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρατήρησες φαντάζομαι, πως αναφέρομαι σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα και συγκεκριμένο εργοστάσιο παραγωγής. Δεν μίλησα για άλλου είδους συνέργειες απο άλλες εταιρείες, μίλησα για μία συγκεκριμένη.

 

Τα συγκεκριμένα 3 είναι πράγματι πανομοιότυπα, οπότε όσον αφορά το άρθρο έχεις δίκιο, παπαριές γράφει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...