Προς το περιεχόμενο

Έλληνες προγραμματιστές.... γιατί;


The_Colonel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπαρχουν εληνικες εταιριες. Η aventurine που εβγαλε το darkfall ειναι μια απο αυτες, τουλαχιστον κατα το ημισυ.

 

Το κατα ποσο εβγαλε χρηματα βεβαια δεν ξερω

 

 

ναι το θέμα ειναι στην ομάδα παραγωγής... σαν απλοί υπάλληλοι (πχ προγραμματιστές Γ, κάποιος να συμμετείχε στην μουσική, στα λογιστικά, mod σε κάνα φόρουμ, customer support κτλ) λογικό ειναι να υπάρχουν έλληνες μιας και εδώ δουλειά δεν βρίσκουν άσε που πληθυσμιακά περίπου όσοι είμαστε μέσα στην ελλάδα είμαστε και έξω.... 

 

Το ποιος θα τους ταιζει τα χρονια που θα δουλευουν το εχουμε λυσει η θα ειναι ολοι εξαρτωμενοι απο τους γονεις τους?

 

Οχι οτι τα υπολοιπα γραφειοκρατικα ειναι απλα και ανεξοδα. Μονο και μονο να εχεις εταιρια και τιποτα να μην κανει κοστιζει. Η μηπως θα ειναι ολα μαυρα και ανεπισημα μεχρι να γραψουμε το σεναριο, τους κωδικες, να φτιαξουμε τα γραφικα και την τελευταια στιγμη λυνουμε τα υπολοιπα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 262
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτο με τους Ελληνες προγραμματιστες επιχειρηματιες στον κλαδο των games ηταν της μοδας φετος με τα.. Κλεμμενα ονειρα.

Ο Μαλτεζος, ιδιοκτητης της εταιριας, δημιουργησε ενα παιχνιδι που οι παικτες του, ηταν αδυνατο να κερδισουν. Καλη φαση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εστιάζετε σε λάθος προϊόντα. Ο μίσος πληθυσμός που ασχολείται με παιχνίδια ως μέσο διασκέδασης, θέλει να αναπτύξει και παιχνίδια. Με μια απλή αναγωγή κατανοούμε πόσος κόσμος έχει πάρει τα @@ του.

 

Βρείτε κάτι απλό και χρήςιμο να αναπτύξετε. Πια τα ηλεκτρονικά έχουν τιμές λιώμα, σκεφτείτε ενα προϊόν που συνδυάζει μικροεπεξεργαστές και προγραμματισμό και αυτην τη στιγμή ο τομέας κυριαρχείται από κάτι πανάκριβο. Εκεί είναι το χρήμα πια για μικρές απένταρες εταιρείες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν εληνικες εταιριες. Η aventurine που εβγαλε το darkfall ειναι μια απο αυτες, τουλαχιστον κατα το ημισυ.

 

Το κατα ποσο εβγαλε χρηματα βεβαια δεν ξερω

 

 

 

Το ποιος θα τους ταιζει τα χρονια που θα δουλευουν το εχουμε λυσει η θα ειναι ολοι εξαρτωμενοι απο τους γονεις τους?

 

Οχι οτι τα υπολοιπα γραφειοκρατικα ειναι απλα και ανεξοδα. Μονο και μονο να εχεις εταιρια και τιποτα να μην κανει κοστιζει. Η μηπως θα ειναι ολα μαυρα και ανεπισημα μεχρι να γραψουμε το σεναριο, τους κωδικες, να φτιαξουμε τα γραφικα και την τελευταια στιγμη λυνουμε τα υπολοιπα?

Ναι το θέμα ειναι όμως ότι δεν έχουν έτσι και αλλιώς κάτι να τους ταίζει κάποιοι... με part time μαμά και μπαμπά ζούνε οπότε 

Εστιάζετε σε λάθος προϊόντα. Ο μίσος πληθυσμός που ασχολείται με παιχνίδια ως μέσο διασκέδασης, θέλει να αναπτύξει και παιχνίδια. Με μια απλή αναγωγή κατανοούμε πόσος κόσμος έχει πάρει τα @@ του.

 

Βρείτε κάτι απλό και χρήςιμο να αναπτύξετε. Πια τα ηλεκτρονικά έχουν τιμές λιώμα, σκεφτείτε ενα προϊόν που συνδυάζει μικροεπεξεργαστές και προγραμματισμό και αυτην τη στιγμή ο τομέας κυριαρχείται από κάτι πανάκριβο. Εκεί είναι το χρήμα πια για μικρές απένταρες εταιρείες.

Απλά μιλάς για το "εύκολο χρήμα"  "free games"  και έτσι που πληρώνεις perks κτλ... το θέμα δεν ειναι πάντα ποσοτικό στο gaming αν κάνεις ενα καλό game οι gamers (και όχι ο φώτης που θέλει να κάνει κάτι με το Iphone του όταν ειναι στην τουαλέτα) θα το τιμήσουν.. Αν ειναι καλό βέβαια... και εννοείται πρέπει να έχει και online κομμάτι αλλιώς ναι θα πέσει πάρα πολύ πειρατεία... 

Η παρομοίωση με το Hollywood που έγινε νωρίτερα είναι πετυχημένη νομίζω. Θα φτιάξεις κάτι που θα είναι σαν ερασιτεχνικό βιντεάκι στο youtube και οι άλλοι θα έχουν φτιάξει χολιγουντιανή υπερπαραγωγή...και το βιντεάκι στο youtube μπορεί να είναι πετυχημένο και να αποφέρει κάποια χρήματα βέβαια, αλλά η διαφορά θα είναι περίπου τέτοιου επιπέδου...ακόμα κι αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο (να ξεχωρίσει ένα τέτοιο μικρό παιχνιδάκι μέσα σε στις χιλιάδες που κυκλοφορούν καθημερινά) αλλά το μαζευτούν 5-10 άνεργοι προγραμματιστές και να φτιάξουν ένα ΑΑΑ game που θα κοντράρει τις μεγάλες παραγωγές το θεωρώ εντελώς ουτοπικό...(υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα όπως τι θα γίνει αν οι προγραμματιστές δουλεύουν φουλ τάιμ σε αυτό το πρότζεκτ, πως θα ζουν μέχρι να τελειώσει? Άρα θα πρέπει να υπάρχει και οικονομική άνεση ή χρηματοδότης πρόθυμος να ρισκάρει)

 

Το παράδειγμα της blizzard είναι βέβαια ενθαρρυντικό, αλλά μιλάμε για εντελώς άλλη εποχή, άλλη χώρα και δεν ξέρουμε πόσες άλλες τέτοιες προσπάθειες τις έφαγε το μαύρο σκοτάδι

 

Παρόλα αυτά που είπα, σε καμιά περίπτωση δεν λέω κάποιος-οι να μην προσπαθήσουν, ειδικά αν πρόκειται για σοβαρή προσπάθεια και πρωτότυπο πρότζεκτ. Είμαι υπέρ του ρίσκου, απλά να υπάρχει και μια επαφή με την πραγματικότητα και τις συνθήκες που επικρατούν

 

Εγώ πάλι πιστεύω ότι το παράδειγμα με το hollywood ειναι αποτυχημένο...

 

Θα κάνεις βιντεάκι υποδεέστερο γιατι δεν θα έχεις τις κάμερες που κάνουν 100.000€ η μία δεν θα έχεις λεφτά να ταίσεις ενα σορό κάστ και να το μεταφέρεις σε εξωτικά σκηνηκά η σε καλά green room χρειάζεσαι εκατοντάδες προσωπικό εχμής απο κάμερα μαν μοντέρ ηχολήπτες, μεταφορείς κτλ

 

θές λεφτά για τοπ ηθοποιούς κασκαντέρ κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ...

 

με λίγα λόγια θές μεγάλα κεφάλαια η ανθρώπους που να σου έχουν μεγάλη πίστη για να σου τα δανείσουν και να περιμένουν να τα πάρουν μετά την προβολή της ταινίας..

 

Στο gaming χρειάζεσαι την ιδέα και άτομα με τεχνικές γνώσεις για να την υλοποιήσουν και μερικά PC..... δεν έχουν ειδικό εξοπλισμό κτλ οι μεγάλοι developers και αν έχουν δεν ειναι ότι κάνει την διαφορά στο ίδιο το game (στο πως θα δείχνει ή πως θα παίζεται) απλά κάνουν πιο εύκολη την δουλειά τους (πχ αντί να περιμένουν μια μέρα για το rendering περιμένουν 15 λεπτά... κτλ)

 

οπότε δεν ειναι συγκρίσιμα τα δυο παραδείγματα...

 

Τέλος δεν έχει αλλάξει κάτι απο την εποχή που η blizzard έβγαλε το warcaft I... τα καλύτερα γραφικά δεν σημαίνουν πιο πολύπλοκη δουλειά.. απλά εξελίχτηκε ο εξοπλισμός και το software (SDK) μάλλον άλλαξαν τα πράματα ειναι ακόμη πιο εύκολο να κάνεις ενα αξιοπρεπές game σήμερα με την πληθώρα τεχνολογιών που υπάρχουν αποτι ήταν τότε.. τότε δεν είχαν ούτε unreal engine ούτε τίποτα έπρεπε μόνοι τους να αναπτύξουν δικό τους custom SDK για το game κτλ έπρεπε μόνοι τους να κοιτάξουν για την συμβατότητα με τα εξαρτήματα γιατι υπήρχαν χίλια δύο διαφορετικά κυκλώματά γραφικών (όχι AMD και Nvidia μόνο) έπρεπε να κόψουν και να ράψουν το game για να το τρέχουν συστήματα πιο αδύναμα και απο το κομπιουτεράκι μου (ok ειναι texas instruments :P) ενώ τώρα μια απλή 650 και ένας φτωχός amd κάνουν παπάδες... 

 

 

Και όλοι μιλάτε συνέχεια για χρήμα... πραγματικά πόσο χρήμα χρειάζεται πιστεύετε; 

 

να το δούμε λίγο;

 

1000-3000 ευρώ για license απο κάποιο καλό SDK

χώρος (κάποια αποθήκη κάποιου μεσα απο την ομάδα παραγωγής) αλλιώς νοικιάζεις κάπου με πχ 500/μήνα

πρόσβαση στο ίντερνετ 40€ με πιθανή πρόσβαση VDSL και απεριόριστες κλήσεις 

PC (φέρνει ο καθένας το δικό του) και κάνα 4000 -8000 για να κάνουν και κάνα 2 τερατάκια PC για τις βαριές δουλειές. Αν δεν έχουν ήδη τερατάκια PC τα άτομα που συμμετέχουν

 

άντε και άλλα 6000 για να τους βάλουν και τοπ eizo ή κάτι αντίστοιχο σε οθόνες.

 

άντε και ένα 2000 για nas και online storage λύσεις κτλ

 

κανένα εταιρικό πρόγραμμα για κινητά 

 

και έναρξη εταιρίας (δεν ξέρω πόσο βγαίνει αυτό αλλά πάνω απο 3000 δεν το κόβω)

 

αντε και aircondition (εγώ με 400€ πήρα 2 φθηνά και αποδοτικότατα) 

 

τέλος μια συνεργασία με κάποιο λογιστικό γραφείο για τα τυπικά

 

αυτά ειναι τα έξοδα για να γίνει και επίσημη δουλειά όχι μαύρα πράματα και πατέντες.... δεν μπορούν 20 άτομα να βρούν 18000€ προκειμένω να στήσουν μια εταιρία και να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα;;

 

και αποτυχία να ειναι τα περισσότερα χρήματα τα παίρνεις πίσω (γιατι πήγαν στο hardware που ειδικά αν ειναι καλό άνετα το πουλάς... )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι επιπέδου παιχνίδι πιστεύεις ότι μπορούν να φτιάξουν αυτά τα 20 άτομα? Εννοείς να ανταγωνιστούν τις μεγάλες παραγωγές?(το "χόλιγουντ" ας πούμε). Εκεί μιλάμε για τελείως άλλα μεγέθη, πάρα πολλά άτομα διαφόρων ειδικοτήτων και εξόπλισμός εκατομμυρίων, θα έχεις δει τα credits σε τέτοια παιχνίδια, εκατοντάδες ονόματα! Και είναι και τα πρακτικά που λέγαμε, 20 άτομα να βάλουν 20 χιλιάρικα αλλά πρέπει να έχουν και μια καβάτζα για να ζουν όσο θα φτιάχνουν το παιχνίδι. Στην ουσία μιλάμε για ευκατάστατους χομπίστες που θα κάνουν το χόμπυ τους ελπίζοντας να βγάλουν και λεφτά!

 

Δεν ξέρω αλλά το βλέπω τρομερά δύσκολο το όλο εγχείρημα! Άσε που με το ρυθμό που τρέχουν οι εξελίξεις και ο ανταγωνισμός εύκολα μέχρι να τελειώσεις αυτό που ξεκίνησες μπορεί να είναι ήδη ξεπερασμένο! Την έχουν πατήσει και μεγάλες εταιρείες έτσι και ακυρώθηκαν σχεδόν έτοιμα παιχνίδια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω καλημέρα ή να πάρω το ρόπαλο, ειδικά τώρα που τελείωσε και ο καφές...;

 

1) άλλο developer και άλλο προγραμματιστες. Οι πρώτοι ειναι more desirable απο τους δεύτερους

2) αν είσαι προγραμματιστής ή αν είσαι ενα πράγμα τότε είσαι information worker και θα πληρωθείς ως ένας worker

3) η έννοια του bootstrapping δείχνει να σας ειναι άγνωστη. Πχ θα μπορούσες να δώσεις €10/μήνα για 1tb cloud αντί για 2000 σε nas.

4) το οτι μπορεις να πουλήσεις hardware το αφήνω ασχολίαστο μιας και οποίος θελει μπορει να μπει στο eBay και να δει πως διαμορφώνονται οι τιμες

5) στο Hollywood κυριαρχεί το αμερικανικό μοντέλο που λέει οτι ειναι καλύτερο να νοικιάσεις παρά να αγοράσεις. Επίσης, αν η ταινία ειναι project τότε οι ηθοποιοί θα πληρωθούν με ποσοστά και αν υπαρχουν λεφτα.

6) αυτο που πάντα με προβλημάτιζε σε αυτη την χωρα ειναι οτι λέει κάποιος 'I have an idea' και αντί να αρχίσει κατι μόνος (για να δείξει στον κόσμο) αρχίζει και ζηταει παρέα...

 

#u_just_dont_know_money

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι επιπέδου παιχνίδι πιστεύεις ότι μπορούν να φτιάξουν αυτά τα 20 άτομα? Εννοείς να ανταγωνιστούν τις μεγάλες παραγωγές?(το "χόλιγουντ" ας πούμε). Εκεί μιλάμε για τελείως άλλα μεγέθη, πάρα πολλά άτομα διαφόρων ειδικοτήτων και εξόπλισμός εκατομμυρίων, θα έχεις δει τα credits σε τέτοια παιχνίδια, εκατοντάδες ονόματα! Και είναι και τα πρακτικά που λέγαμε, 20 άτομα να βάλουν 20 χιλιάρικα αλλά πρέπει να έχουν και μια καβάτζα για να ζουν όσο θα φτιάχνουν το παιχνίδι. Στην ουσία μιλάμε για ευκατάστατους χομπίστες που θα κάνουν το χόμπυ τους ελπίζοντας να βγάλουν και λεφτά!

 

Δεν ξέρω αλλά το βλέπω τρομερά δύσκολο το όλο εγχείρημα! Άσε που με το ρυθμό που τρέχουν οι εξελίξεις και ο ανταγωνισμός εύκολα μέχρι να τελειώσεις αυτό που ξεκίνησες μπορεί να είναι ήδη ξεπερασμένο! Την έχουν πατήσει και μεγάλες εταιρείες έτσι και ακυρώθηκαν σχεδόν έτοιμα παιχνίδια!

Επαναλαμβανόμαστε τώρα.. δεν είναι το ίδιο πράμα το να κάνεις ταινία επιπέδου hollywood με το να κάνεις ενα game ούτε είναι το ίδιο με το να στείλεις ένα πύραυλο στο διάστημα... αυτά τα πράματα ναι ειναι budget heavy projects εξ ορισμού γιατι ο ανθρώπινος παράγοντας δεν φτάνει απο μόνος του πχ για να στείλεις ενα πύραυλο δεν φτάνει να ξέρεις τα μαθηματικά και την φυσική πρέπει να έχεις και τα ειδικά μέταλλα τα εργαστήρια για να τα σμιλεύσεις (καθώς και τουρ εργάτες που να χειρίζονται τα μηχανήματα αυτά)  καύσιμα και χώρο για δοκιμές κτλ κτλ κτλ

 

στο game developing όμως δεν ισχύει το ίδιο εκεί την μεγαλύτερη βαρύτητα την έχει ο ανθρώπινος παράγοντας (γιαυτό έκανα και το topic όπως είπα πολύ πιο πριν γιατι ειναι ένας τομέας που έχεις ελπίδες βασιζόμενος στις δεξιότητές σου κυρίως χωρίς να χρειάζεσαι πολλά επιπλέον πράματα)  Αν έχεις μια καλή ιδέα για game το μόνο που χρειάζεσαι ειναι εναν υπολογιστή και χρόνο για να το δημιουργήσεις...  ότι άλλο επιπλέον σε εξοπλισμό απλά συνεισφέρει στην μείωση του χρόνου ή στην άνεση της δουλειάς το αποτέλεσμα ειναι το ίδιο ποιοτικά!

 

Πχ πές έχεις 10 άτομα που έχουν ίδιες γνώσεις με τα 100 της 2k  ε η 2k θέλει ενα εξάμηνο για να κάνει αυτό το ίδιο game γιατι έχει άτομα και εξοπλισμό εσεις θέλετε 2 χρόνια... γιατι πολύ απλά απο την στιγμή που οι γνώσεις των ατόμων ειναι ίδιες ή ιδέα ειναι η ίδια το μόνο που αλλάζει ειναι ο εξοπλισμός που δεν κάνει πιο "όμορφα" τα games (αυτό το κάνουν οι άνθρωποι που είπαμε ειναι ίδιων δυνατοτήτων) απλά ειναι πιο γρήγορος πχ έχουν PC με τρελές κάρτες γραφικών και γρηγορότερους επεξεργαστές αρα θα περιμένουν λιγότερο για rendering ας πουμε... η ποιότητα του rendering ειναι ή ιδια όμως είτε έχεις μια GTX 780 είτε έχεις 4 TESLA δεν αλλάζει κάτι (πέρα από τον χρόνο... )

 

Το να έχεις όμως 3 κάμερες 100.000€ και φωτισμό 100.000€ αλλάζει δραματικά ας πούμε την ποιότητα της εικόνας και τις δυνατότητες επεξεργασίας της...  (που λέγαμε για το hollywood) το ίδιο το να γυρίσεις πχ το jurasic park σε ένα εξωτικό νησί ή σε ένα ιδικά φτιαγμένο στούντιο απο το να το γυρίσεις στις κουκουβάουνες επηρεάζει σημαντικά την ατμόσφαιρα της ταινίας και ας έχεις το ίδιο ταλαντούχους ηθοποιούς .... και πάει λέγοντας...

 

τελος μιλάμε για την πραγματικότητα της ελλάδας του 2014 ναι χαίρω πολύ πως πρέπει κάπως να τρέφονται αυτοί οι άνθρωποι αλλα δεν πιστεύω η συντριπτική πλειοψηφία ελλήνων προγραμματιστών και γραφιστών και σεναριογράφων να έχει δουλειά πάνω στον τομέα τους ή και γενικότερα να έχει δουλειά με part time ειναι και στιρίζονται απο το σπίτι ακόμη ε ναι αυτοί έχουν ενα κίνητρο παραπάνω να κυνηγήσουν κάτι τέτοιο... 

Να πω καλημέρα ή να πάρω το ρόπαλο, ειδικά τώρα που τελείωσε και ο καφές...;

 

1) άλλο developer και άλλο προγραμματιστες. Οι πρώτοι ειναι more desirable απο τους δεύτερους

2) αν είσαι προγραμματιστής ή αν είσαι ενα πράγμα τότε είσαι information worker και θα πληρωθείς ως ένας worker

3) η έννοια του bootstrapping δείχνει να σας ειναι άγνωστη. Πχ θα μπορούσες να δώσεις €10/μήνα για 1tb cloud αντί για 2000 σε nas.

4) το οτι μπορεις να πουλήσεις hardware το αφήνω ασχολίαστο μιας και οποίος θελει μπορει να μπει στο eBay και να δει πως διαμορφώνονται οι τιμες

5) στο Hollywood κυριαρχεί το αμερικανικό μοντέλο που λέει οτι ειναι καλύτερο να νοικιάσεις παρά να αγοράσεις. Επίσης, αν η ταινία ειναι project τότε οι ηθοποιοί θα πληρωθούν με ποσοστά και αν υπαρχουν λεφτα.

6) αυτο που πάντα με προβλημάτιζε σε αυτη την χωρα ειναι οτι λέει κάποιος 'I have an idea' και αντί να αρχίσει κατι μόνος (για να δείξει στον κόσμο) αρχίζει και ζηταει παρέα...

 

#u_just_dont_know_money

Κοίτα θα πρέπει όμως να σκέφτεσαι και εσύ γιατι λέω κάποια πράματα όπως κάνω και εγώ όταν διαβάζω τα δικά σου ποστ αν ειναι να τα απορείπτεις όλα ως βλακείες δεν μπορεί να γίνει έτσι διάλογος...

 

1) Όταν λές "προγραμματιστής" εσύ έχεις στο μυαλό σου ενα geek με γυαλιά και καρό άσπρο μπλε πουκάμισο με θήκη για στυλό στο τσεπάκι του μάλλον που απλά κοιτάει αν ειναι σωστή η σύνταξή των εντολών στον κώδικα που του δίνεται... εγώ όταν χρησιμοποιώ των όρο δεν εννοώ κάτι τέτοιο για developer μιλάω δηλαδή για κάποιον με μεράκι και όραμα που ξέρει γλώσσα-ες προγραμματισμού ή ξέρει απο 3d animation και γενικά να χρησιμοποιεί ενα SDK για να κάνει games... και έγω όπως είπα πιο πάνω έχω και καλό (σχετικό/υποκειμενικό αλλά όπου δείς την λέξη ¨"καλό" απλά χάριν παραδείγματος ας πουμε ότι ειναι έτσι ) σενάριο και καλή ιδέα και καλο gameplay στο μυαλό μου αλλά δεν μπορώ να τα φτιάξω ή για να τα φτιάξω θέλω 100 χρόνια....  αν είχα όμως τις ειδικές γνώσεις στον προγραμματισμό και την σχεδίαση θα το είχα κάνει γιατι στην τελική καλές οι ιδέες αλλά κάπως πρέπει να δομηθούν σε ένα τελικό executable... καλά τα σκίτσα και οι ζωγραφιές αλλά κάπως πρέπει να γίνουν textures με σκιές με φωτισμό κτλ.... ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ λοιπόν οι προγραμματιστές... 

 

 

2) δεν διαφωνώ απλά δεν κατάλαβα γιατι το ανέφερες αυτό... 

 

3) ακριβώς έχοντας στο μυαλό το bootstraping (without using them fancy words :P) το έβαλα στα έξοδα και το NAS γιατι αλλιώς θα χρειάζεσαι μισθωμένη γραμμή,,, γιατι με 1Mbit (ή κοντά στα 10 αν καλύπτεσαι απο 50άρι VDSL) για upload χαιρέτα μας το πλάτανο απο θέμα παραγωγικότητας τα δεδομένα πρέπει να ειναι σε θέσει να streamάρονται μεταξύ τερματικών ταχύτατα γιατι ο όγκους τους ειναι συνήθως μεγάλος (ειδικά αν μιλάμε για cinematics ή textures ή projects απο SDK) οπότε το NAS ειναι απαραίτητο το cloud και τις λοιπές online λύσεις τις έβαλα απλά για συγκεκριμένους λόγους back up και μεταφοράς της δουλειάς στο σπίτι.. (όχι ολόκληρων κομματιών αυτής... λόγω όγκου) 

 

4) Δεν σε πιάνω στο ebay ειδικά το PC hardware ειδικά το καλό δεν ειναι ΠΟΤΕ φθηνό  ποτέ μου δε βρήκα στο ebay.de /co.uk/fr κτλ πιο φθηνή 780 αποτι στα σκρουτζάδικα.. (καλά το ποτέ σε εισαγωγικά σημασία έχει ότι πωλούνται αρκετές σε υψηλές τιμές ειδικά τα μεταχειρισμένα συνήθως εχουν μικρή απόκλιση απο τα καινούργια εδώ DOA βλέπεις να πουλάνε απλά στην μισή τιμή καινούργιου σχεδόν! και όχι μόνο βλέπεις να υπάρχουν αλλά και ότι έχουν πουλήσει... )

 

5) ναι αυτό εννοώ όταν λέω για 100.000€ ή ενοικίαση πάει τόσο πχ δές τιμές στις RED κάμερες (που ειναι και <<<<φθηνές>>>>  κινηματογραφικές κάμερες επειδή ειναι ψηφιακές και ειναι καινούργιο margin στην αγορά ) 

 

6) γιατι καλώς η κακώς (αυτό το ξέρω απο πρώτο χέρι) δουλειά απο μόνος σου δεν κάνεις ή μάλλον τα κεφάλαια που χρειάζονται για να κάνεις δουλειά μόνος σου ειναι πολλαπλάσια απο αυτά με "παρέα" και αυτό γιατι ουσιαστικά θα πρέπει να πληρώσεις άλλους που επειδή δεν συμμετέχουν/έχουν συμφέρον στο poject/επιχείρηση θα σε χρεώσουν τον κούκο αηδόνι αν ειναι να κάνουν μια ειδική δουλειά... άσε που κανένας δεν σου εγγυάται ότι θα τα καταφέρουν εκτός αν πάρεις τους τοπ τοπ οι οποίοι για να ασχοληθούν μαζί σου θέλουν πενταψηφιους αριθμούς τουλάχιστον πχ είχα μια ιδέα για μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα που θα πρόσφερε κάποιες υπηρεσίες online την έκανα με εναν γνωστό μου webdesigner και έναν φίλο του προγραμματιστή και απλά μοιραζόμαστε τα κέρδη...

 

έψαξα να την κάνω μόνος μου μισθώνοντας webdesigner αλλά αν η δουλειά που θέλεις να κάνεις ξεφεύγει απο έτοιμα templates ή βασικά πράγματα (που μπορούσα να κάνω και μόνος μου αλλά δεν θα φτουρούσε έτσι το project) τότε άστα να πάνε ζητούσαν πεντοχίλιαρα σαν να ήταν πετσετάκια και ξεχωριστή χρέωση για την συντήρηση + οι εταιρίες που σου δίνουν δικό τους dedicated server ειναι πανάκριβες κτλ κτλ γιαυτό χρειάζεσαι άτομα.. 

 

και εδώ θα επαναλάβω την ιδέα για το game που σου έλεγα πιο πάνω... αν είναι να πληρώσω όλες τις ειδικότητες που χρειάζονται χαίρω πολύ μπορώ να το βγάλω σε 6 μήνες κιόλας... αλλά ειναι πολλά τα μηδενικά άρη για κάτι τέτοιο... ενω αν είχα 10-20 γνωστούς που να πίστευαν σε αυτό το project και εξ αυτού να θέλανε να το αναπτύξουμε συνεταιρικά θα ειναι πολύ πιο οικονομικό το όλο εγχείρημα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

B-but anon

 

Αν τα 100 άτομα χρειάζονται 1 εξάμηνο, τότε η μέθοδος των τριων με αντιστρόφως ανάλογα ποσα δεν βγάζει το αποτέλεσμα των τεσσάρων εξαμήνων (2 χρόνια)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

B-but anon

 

Αν τα 100 άτομα χρειάζονται 1 εξάμηνο, τότε η μέθοδος των τριων με αντιστρόφως ανάλογα ποσα δεν βγάζει το αποτέλεσμα των τεσσάρων εξαμήνων (2 χρόνια)...

1) ειναι τυχαίοι αριθμοί απλά για να δείξω το point οχι μετρημένο perfomance

2) δεν πάει αναλογικά όσα περισσότερα άτομα τόσο πιο γρήγορα απαραίτητα μάλιστα  αν ειναι πολλά υπάρχει και καθυστέρηση για να τα οργανώσεις κτλ και για τα τυχών σφάλματα που προκύπτουν απο κακή συνεννόηση δυο τμημάτων (ομάδων δηλαδή πχ 50 ανθρώπων)  αν ένας μπογιατζής βάφει ένα δωμάτιο 10 τμ μέτρων με επιφάνεια τοίχων για βάψιμο 50τμ σε 100 λεπτά δεν σημαίνει ότι 100 θα τα καταφέρουν σε 1 απλά ο καθένας θα κουραστεί λιγότερο... το βάψιμο τελικά παίζει να γίνει και σε περισσότερο χρόνο μέχρι να πάρει ο καθένας την θέση του και να στηθούν οι κουβάδες με τέτοιο τρόπο ώστε να μην λερώνονται οι υπόλοιποι κτλ.. ειναι τα λεγόμενα macroeconomics αυτά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε τι γραφικά έχουν τα παιχνίδια και δείτε σε ένα παιχνίδι ποσα άτομα χρειάστηκαν να γίνει αυτό και εσείς τώρα θέλετε να κοντράρεται τις εταιρίες με 20 άτομα... ξεχάστε τα game γιατί το πολύ πολύ θα κλαίτε τον κόπο σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) ειναι τυχαίοι αριθμοί απλά για να δείξω το point οχι μετρημένο perfomance

2) δεν πάει αναλογικά όσα περισσότερα άτομα τόσο πιο γρήγορα απαραίτητα μάλιστα  αν ειναι πολλά υπάρχει και καθυστέρηση για να τα οργανώσεις κτλ και για τα τυχόν σφάλματα που προκύπτουν απο κακή συνεννόηση δυο τμημάτων (ομάδων δηλαδή πχ 50 ανθρώπων)  αν ένας μπογιατζής βάφει ένα δωμάτιο 10 τμ μέτρων με επιφάνεια τοίχων για βάψιμο 50τμ σε 100 λεπτά δεν σημαίνει ότι 100 θα τα καταφέρουν σε 1 απλά ο καθένας θα κουραστεί λιγότερο... το βάψιμο τελικά παίζει να γίνει και σε περισσότερο χρόνο μέχρι να πάρει ο καθένας την θέση του και να στηθούν οι κουβάδες με τέτοιο τρόπο ώστε να μην λερώνονται οι υπόλοιποι κτλ.. ειναι τα λεγόμενα macroeconomics αυτά :P

Αγαπώ το μονομερες επιχείρημα.

 

1) multimillion companies έχουν σύστημα τα που εξαλείφουν το downtime και φροντίζουν το job segmentation να ειναι άμεσο και πραγματοποιησιμο.

2) το οτι θα δώσεις σε ενα άτομο να κανει δουλειά 10 ατόμων δεν σημαίνει οτι θα κανει 10 φορές παραπάνω χρόνο να το κανει. Ο λόγος ειναι οτι το fatigue θα φερει το άτυχες δούλο σε τέτοια σωματική και νοητική κατάσταση οπου (ο δούλος) θα γυρίσει πίσω ενα έργο που θα εχει στην καλύτερη λάθη που θα πρεπει να διορθώσουν οι υπόλοιποι μιας και ο κακόμοιρος ο δούλος θα βγει off και θα παραιτηθεί.

3) δεν υπαρχει κουβάς στο digital age με οτι αυτο συνεπάγεται...

 

 

#things_dont_go_as_planned

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπώ το μονομερες επιχείρημα.

 

1) multimillion companies έχουν σύστημα τα που εξαλείφουν το downtime και φροντίζουν το job segmentation να ειναι άμεσο και πραγματοποιησιμο.

2) το οτι θα δώσεις σε ενα άτομο να κανει δουλειά 10 ατόμων δεν σημαίνει οτι θα κανει 10 φορές παραπάνω χρόνο να το κανει. Ο λόγος ειναι οτι το fatigue θα φερει το άτυχες δούλο σε τέτοια σωματική και νοητική κατάσταση οπου (ο δούλος) θα γυρίσει πίσω ενα έργο που θα εχει στην καλύτερη λάθη που θα πρεπει να διορθώσουν οι υπόλοιποι μιας και ο κακόμοιρος ο δούλος θα βγει off και θα παραιτηθεί.

3) δεν υπαρχει κουβάς στο digital age με οτι αυτο συνεπάγεται...

 

 

#things_dont_go_as_planned

Εγώ πάλι γιατι έχω την αίσθηση ότι τα δικά σου επιχειρήματα ειναι μονομερή ; :P (μιας και σου λέω κάτι γενικό και αντιτάσσεις κατί πολύ συγκεκριμένο χρησιμοποιώντας το ως επιχείρημα :P )

 

εδώ να επαναλάβω πράματα που υπόθηκαν σε προηγούμενα ποστ

 

1) το ζητούμενο δεν ειναι να κάνει αυτή η Χ.Υ ομάδα το επόμενο halo.... απλά να κάνει ενα solid απο τεχνικής άποψης και ευχάριστο game έχοντας ένα όραμα όχι ψάχνοντας τι να κλονοποιήσει μπας και μαζέψει κάνα φράγκο

2) το ζητούμενο δεν ειναι αυτή η ομάδα να στήσει πολυεθνικό κολλοσό 

 

3) τα "100" άτομα πάλι ήταν τυχαίος αριθμός οι developers ενος παιχνιδιού (= τα άτομα που χρειάζεται για να γίνει το executable και να είναι πληρές game με τα γραφικά του κτλ ) ειναι πολύ λιγότερα απο τα 100 άτομα που βλέπεις στα credits.. px δες τα credits του uncharted http://uncharted.wikia.com/wiki/Uncharted:_Drake's_Fortune_credits 

 

5 - 10 άτομα ειναι αυτά που κάνανε την δουλειά του game development τα υπόλοιπα ειναι απλά οργανικές θέσεις της εταιρίας-πολυεθνικής που εξαιτίας του "1)" και "2)" δεν χρειάζεται η ύπαρξη τους...

 

είναι σαν να λες ότι θέλεις να ανοίξεις ενα e-shop για να μεταπουλάς αυτά που θα παίρνεις σε λιανικές ποσότητες απο τους αντιπροσώπους (όπως τα σκρουτζάδικα) και να κάνεις προϋπολογισμό για κόστος αποθήκης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αγορά μηχανημάτων ταξινόμησης πακέτων δημιουργία δικτύου αποστολής δικηγορικά γραφεία ασφαλιστικές και λογιστικά γραφεία δημιουργία customer support center δημιουργία τμήματος rma/human resources κτλ... λές και έγινες amazon... κατσε να πάει καλά το μαγαζί και μετά τα βλέπεις και αυτά.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι γιατι έχω την αίσθηση ότι τα δικά σου επιχειρήματα ειναι μονομερή ; :P (μιας και σου λέω κάτι γενικό και αντιτάσσεις κατί πολύ συγκεκριμένο χρησιμοποιώντας το ως επιχείρημα :P )

 

 

 

Η γενικολογιες δεν σε πανε πουθενά εκτός απο την ελλαδα. Επίσης δεν σου εξαςφαλιζουν δανειοδότηση.

 

Επίσης, ποιο ειναι το ζητούμενο;

Ετςι και πεις να κάνουμε κατι (επειδη βαρέθηκα να να κάθομαι) τότε the game is over για πολλούς λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...