Προς το περιεχόμενο

Photos of your car


HALF EVIL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Τα κιβώτια αυτόματα ή χειροκίνητα θα εξαφανιστούν ούτως ή άλλως λόγω ηλεκτρικών.

 

End offtopic.sorry

Μεχρι να γινει αυτο και να υπαρχουν αποκλειστικα ηλεκτρικα αυτοκινητα στους δρομους, θα περασουν πολλες δεκαετιες....
 

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Μάγκες, Photos of your car είναι το όνομα του thread 😒

Επειδη εχεις απολυτο δικιο και για να επιστρεψω και να συνεισφερω και εγω στο θεμα, το νεο μου αποκτημα, προερχομενος απο BMW F30 330d RWD

BMW F30 335d xDrive M Sport

M Sport πακετο με ολα τα κλασσικα καλουδια, φουλ εξτρα με ηλιοροφη, θερμαινομενο τιμονι και ηλεκτρικα θερμαινομενα καθισματα, Harman Kardon ηχο, Blind spot monitoring, Adaptive headlights με High beam assist, καμερα οπισθοπορειας, λειτουργια αυτοματου παρκαρισματος, ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεφτες, Adaptive Suspension κλπ κλπ που αυτη την στιγμη μου διαφευγουν (το μονο που δεν εχει ειναι HUD, Adaptive cruise control και lane keep assist)

Το αμαξι ειναι 3.000 κυβικα πετρελαιο biturbo, αυτόματο σασμάν ZF 8ταχυτο και ειναι 1ο σταδιο στα 382 αλογα με 72kg ροπη.
Προς το παρον (καθοτι το εχω στην κατοχη μου λιγοτερο απο 2 βδομαδες) παρατηρω καταναλωση της ταξης του 5.8 με 6.2 l/100km σε σταθερη πορεια στην εθνικη και περιπου 7.6 με 8 λιτρα εντος πολης.

Σε συγκριση με το προηγουμενο 330d, σιγουρα λιγο αυξημενη καταναλωση (με το 330d ημουν στα 5.2 με 5.9 l/100km μαξιμουμ) καλυτερο πατημα στον δρομο λογω 4κινησης, πολυ πιο σβελτο αλλα αποδιδει πολυ γραμμικα την δυναμη του λογω των 2 τουρμπο, ενω το προηγουμενο οντας μονοτουρμπινο και με κινηση στους πισω τροχους εβγαζε την δυναμη πολυ αποτομα. 

Μερικες φωτογραφιες για να το δειτε

Inkedreceived_745546433705386.jpg

InkedSmartSelect_20230420_141349_Facebook.jpg

InkedInked20230408_134822.jpg

Επεξ/σία από merkon
  • Like 23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, merkon είπε

Oι πολλοι που, σε ποια χωρα;

Γιατι αν κοιτας την Ελλαδα μονο, σιγουρα.

Αλλα Αγγλια, Γερμανια κλπ χωρες, κυκλοφορουν απειρες Bmw, Audi, VW, Volvo, Range Rover, Jaguar κλπ. Πιο πολλα τετοια αυτοκινητα θα δεις παρα Toyota, Hyundai και ΚΙΑ.

Ολα αυτα τα αυτοκινητα εχουν σασμαν σαν αυτα που ανεφερα πιο πανω, καλο θα ειναι να μην θεωρουμε πως ολα οσα γινονται στην ελληνικη αγορα ισχυουν και στις υπολοιπες ευρωπαικες αγορες οι οποιες ειναι πιο ισχυρες απο την ελληνικη (μην ξεχναμε πως στην Ελλαδα το αυτοκινητο ακομα θεωρειται αγαθο πολυτελειας και ο μεσος Ελληνας αγοραζει αυτοκινητα 1 φορα καθε 15 με 20 χρονια ενω στις παραπανω προαναφερθεισες χωρες το αυτοκινητο συνηθως αλλαζει χερια καθε 2-4 χρονια μαξ)

Άσε εμάς τους πτωχούς να βολευόμαστε με τα χειροκίνητα κιβώτικα και να παίζουμε με τα αντίστοιχα χειρόφρενα στις στροφές.

Εσύ μπορείς να κάνεις λίγη υπομονή ακόμα για τα πλήρως αυτο-οδηγούμενα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@merkon πολύ ωραίο το f30 και φορτωμένο! Η 4κίνηση απαραίτητη νομίζω με τετοια νούμερα για να μην είσαι με τις πόρτες όλη μερα 😂(σε g20 330e που δεν είχε μεν τόση ροπή αλλά το ρεύμα τα δίνει ολα αμέσως, το antispin δούλευε υπερωρίες 2ες-3ες με 18αρες ζάντες και ps4 αν θυμάμαι σωστά) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, bill_viper είπε

Auto Hold έχουν μόνο τα αυτόματα κιβώτια, προσωπικά δεν έχω δει σε χειροκίνητο.

Το ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι τρομερό βόλεμα στην καθημερινότητα, σβήνεις κινητήρα και το βάζει αυτόματα. Βάζεις μπροστά, πατάς γκάζι και φεύγεις χωρίς να χρειάζεται να το βγάλεις πρώτα.

Τα αυτόματα είναι το μέλλον εδώ και μία πενταετία ήδη, δεν είναι τυχαίο που πλέον οι premium εταιρίες δε τα βγάζουν καθόλου πλέον.  Είναι πολύ γρήγορα, έχουν παραπάνω σχέσεις για overdrive στην Ε.Ο. και οικονομία καυσίμου, και αφήνω στην άκρη τα οφέλη της καθημερινότητας.

Σε λίγο καιρό από τώρα τα χειροκίνητα θα πρέπει να τα σκοτώσεις για να πουληθούν στην αγορά μεταχειρισμένων. 

Το golf (και αντίστοιχα τα Audi πχ) έχουν autohold και στις χειροκίνητες εκδόσεις, όπως το δικό μου.

Όπου κι αν σταματήσεις δε χρειάζεται φρένο να στο κρατήσει. Αν ανοίξεις την πόρτα του οδηγού επίσης μπαίνει μόνο του χειρόφρενο, το οποίο επίσης λύνεται αυτόματα με το γκάζι κλπ Τεράστια ευκολία

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, margaritagr είπε

Το golf (και αντίστοιχα τα Audi πχ) έχουν autohold και στις χειροκίνητες εκδόσεις, όπως το δικό μου.

Όπου κι αν σταματήσεις δε χρειάζεται φρένο να στο κρατήσει. Αν ανοίξεις την πόρτα του οδηγού επίσης μπαίνει μόνο του χειρόφρενο, το οποίο επίσης λύνεται αυτόματα με το γκάζι κλπ Τεράστια ευκολία

Μιλάμε για Auto Hold έτσι και όχι Hill Assist που μπέρδεψαν κάποιοι παραπάνω; Αν ναι, μια χαρά, είναι άκρως βολικό για κίνηση/φανάρια. Απλά όσα αυτοκίνητα είχα στην κατοχή μου ή έχω οδηγήσει ήταν όλα αυτόματα που είχαν Auto Hold.

Ναι, για αυτό έγραψα ότι πρόκειται για τεράστια ευκολία (και το Auto Hold και το ηλεκτρονικό χειρόφρενο). Αυτό με την πόρτα που αναφέρεις γίνεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Επίσης, για το φίλο που έγραψε ότι έμεινε από ηλεκτρονικό χειρόφρενο στη μέση του δρόμου με καινούριο XC60 είναι μία εξαίρεση που δε μπορούμε να την πάρουμε ως δεδομένο. Μπορώ να αναφέρω δεκάδες περιπτώσεις καινούριων αυτοκινήτων που δεν έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα με ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

Τέλος, για τον φίλο που ανέφερε ότι δεν υπάρχουν αξιόλογα αυτόματα έχει μείνει μία δεκαετία πίσω. Δε μιλάω για κάτι τραγικά - ακόμη και τώρα - αυτόματα CVT που φοράνε Toyota/Honda. Μία βόλτα με αυτόματο BMW/Mercedes/Audi/Volvo κτλ. τελευταίας 5ετίας θα σε πείσει. Και ναι, η αγορά των μεταχειρισμένων χειροκίνητων είναι φθίνουσα. Στο στενό μου κύκλο είμαστε 7-8 άτομα που αλλάζουμε αυτοκίνητα αρκετά συχνά (καινούρια επί το πλείστον ή μάξιμουμ 2ετίας) και κανένας μα κανένας δεν κοιτάζει για χειροκίνητο πλέον. Το ίδιο συναντώ και σε μεγαλύτερες ηλικίες που μου λένε "βρες μου τι αυτοκίνητο να πάρω π.χ. με 25-30k €", όλοι θέλουν αυτόματο. Και είναι απολύτως φυσιολογικό, όποιος έχει οδηγήσει καινούρια αυτόματα δε ξανά κοιτάζει πίσω.
Όποιος δε μπορεί να το καταλάβει απλά έχει μείνει προσκολλημένος στο παρελθόν.
Και όλα αυτά προέρχονται από κάποιον που επί χρόνια έτρεχε με στημένα χειροκίνητα στις πίστες και στα track days τις καλές εποχές επί GTCC.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1.3 88 άλογα;  

Σκυλί όντως. Το έχει συγγενικο πρόσωπο και το έχω οδηγήσει άπειρες φορές και πολλά χιλιόμετρα. 

 

Από κει εμπνεύστηκα και πήρα mk2 d4d 7/2011(τελευταίο mk2-επειτα βγήκε το mk3)  και δε νιώθει τίποτα. Δεν ανεβάζω φωτογραφια, ένα μανισιο μαύρο είναι με aftermarket 5μπρατση ζάντα (τίποτα το ιδιαίτερο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλορίζικος ο πύραυλος. Μιας και είμαι σε αναζήτηση F32 430 απο εξωτερικό μου έφτιαξες την μέρα 

23 ώρες πριν, merkon είπε

Μεχρι να γινει αυτο και να υπαρχουν αποκλειστικα ηλεκτρικα αυτοκινητα στους δρομους, θα περασουν πολλες δεκαετιες....
 

Επειδη εχεις απολυτο δικιο και για να επιστρεψω και να συνεισφερω και εγω στο θεμα, το νεο μου αποκτημα, προερχομενος απο BMW F30 330d RWD

BMW F30 335d xDrive M Sport

M Sport πακετο με ολα τα κλασσικα καλουδια, φουλ εξτρα με ηλιοροφη, θερμαινομενο τιμονι και ηλεκτρικα θερμαινομενα καθισματα, Harman Kardon ηχο, Blind spot monitoring, Adaptive headlights με High beam assist, καμερα οπισθοπορειας, λειτουργια αυτοματου παρκαρισματος, ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεφτες, Adaptive Suspension κλπ κλπ που αυτη την στιγμη μου διαφευγουν (το μονο που δεν εχει ειναι HUD, Adaptive cruise control και lane keep assist)

Το αμαξι ειναι 3.000 κυβικα πετρελαιο biturbo, αυτόματο σασμάν ZF 8ταχυτο και ειναι 1ο σταδιο στα 382 αλογα με 72kg ροπη.
Προς το παρον (καθοτι το εχω στην κατοχη μου λιγοτερο απο 2 βδομαδες) παρατηρω καταναλωση της ταξης του 5.8 με 6.2 l/100km σε σταθερη πορεια στην εθνικη και περιπου 7.6 με 8 λιτρα εντος πολης.

Σε συγκριση με το προηγουμενο 330d, σιγουρα λιγο αυξημενη καταναλωση (με το 330d ημουν στα 5.2 με 5.9 l/100km μαξιμουμ) καλυτερο πατημα στον δρομο λογω 4κινησης, πολυ πιο σβελτο αλλα αποδιδει πολυ γραμμικα την δυναμη του λογω των 2 τουρμπο, ενω το προηγουμενο οντας μονοτουρμπινο και με κινηση στους πισω τροχους εβγαζε την δυναμη πολυ αποτομα. 

Μερικες φωτογραφιες για να το δειτε

Inkedreceived_745546433705386.jpg

InkedSmartSelect_20230420_141349_Facebook.jpg

InkedInked20230408_134822.jpg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Extacy156 είπε

Καλορίζικος ο πύραυλος. Μιας και είμαι σε αναζήτηση F32 430 απο εξωτερικό μου έφτιαξες την μέρα 

 

Nα σαι καλα φιλε. Πολυ ευχαριστως να βοηθησω σε οτιδηποτε εαν εχεις καποια απορια κλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...