Προς το περιεχόμενο

To thread των LGBT (ΛΟΑΤ) δικαιωμάτων


Τοξοβόλος_U_K

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και έλεγα πότε θα αρχίσουν οι χαριτωμένοι συσχετισμοί.


Δεν ξέρω. Αλλά σίγουρα όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ ομοφυλοφυλίας και κτηνοβασίας, μεταξύ συναίνεσης και κακοποίησης δηλαδή, μάλλον θα πρέπει να ανοίξει ένα λεξικό. Ναι; Να βάλουμε και την παιδεραστία μέσα μιας και είναι της μόδας σε τέτοιες συζητήσεις;<br />

<br />

Εχεις δει πολλους σκυλους να κακοποιουνται εαν τους κατσει μια γκομενα στα 4;;;<br />

Δεν μιλησα ποτε για κτηνοβασια πυτε για παιδεραστια...<br />

Καλημερα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

«Καί ….έβρεξεν επί Σόδομα καί Γόμορρα θείον καί πυρ παρά Κυρίου εξ ουρανού και κατέστρεψε τας πόλεις ταύτας και πάσαν την περίχωρον καί πάντας τους κατοικούντας εν ταις πόλεσι και τα ανατέλλοντα εκ της γης…» (Γένεσις, κεφ. 19, στ.24-25)

 

Well, όχι ακριβώς ;)

 

<br />

Εχεις δει πολλους σκυλους να κακοποιουνται εαν τους κατσει μια γκομενα στα 4;;;<br />

Δεν μιλησα ποτε για κτηνοβασια πυτε για παιδεραστια...<br />

Καλημερα!

 

Δεν έχω «δει» σκύλους να κάνουν doggie με γκόμενες. Aλλά έχω διαβάσει αρκετούς παρόμοιους συσχετισμούς σε τέτοιου είδους συζητήσεις. Βλέπεις, ο άνθρωπος προκειμένου να δαιμονοποιήσει οτιδήποτε δεν του αρέσει δεν έχει κανένα πρόβλημα να μειώσει τον συνάνθρωπο του εξισώνοντας τον με τους χειρότερους εγκληματίες. Πάσο αν δεν ήθελες να γράψεις κάτι τέτοιο, αλλά όπως καταλαβαίνεις η καραμέλα χρησιμοποιείται συνέχεια. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δε διακρίνεις τη διαφορά μεταξύ τού «διαφορετικός» και τού «προσβλητικός», είναι δικό σου θέμα. Εδώ έχουμε να κάνουμε με προσβλητικούς.

 

Το πρόβλημα με αυτή την αντίληψη είναι ότι, διαχρονικά, η κάθε πλευρά μπορεί να παίξει το "υπερατού-προσβλητικός"

 

Είμαι Ισλαμιστής και με προσβάλουν οι απεικονίσεις του Μωάμεθ.

Είμαι λευκός και με προσβάλλουν οι μαύροι στις "δικές μας" τουαλέτες.

κ.ο.κ.

 

και να ελπίζει ότι δικαιούται να σταματήσει η κουβέντα εκεί.

 

Εεε στην Δύση, από τον διαφωτισμό και δώθε, έχουμε εδραιώσει με κόπο, ότι μέσα από την "προσβολή" των (συχνά) πλειοψηφικών αντιλήψεων, προκύπτουν οι συνθήκες για τις αλλαγές. Και είτε συμφωνείς με τις αλλαγές, είτε διαφωνείς με τις αλλαγές, πρέπει πάγια να υπερασπίζεσαι τις λειτουργίες που συντελούν στις αλλαγές. Εκτός αν δεν βρίσκεις περιθώρια βελτίωσης στον σημερινό μας κόσμο :)

 

Κοντολογίς, δεν σου λέω "Συμπάθησε τους με το ζόρι!" ή "Υποστήριξε τους". Θα ήταν τέρμα καταχρηστικό από την πλευρά μου και φαιδρό. Αλλά το επιχείρημα "Με προσλάβεις, σταμάτα!" δεν μπορεί να είναι το επιχείρημα που διαλέγεις εναντίων τους.

 

Γιατί αν αυτό το επιχείρημα δυναμώσει, κάπου παρακάτω θα το βρούμε απέναντί μας και οι δύο: και εγώ που δεν έχω πρόβλημα με τις τρελές, ούτε εσύ που έχεις. Lose lose προοπτική.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά το επιχείρημα "Με προσλάβεις, σταμάτα!" δεν μπορεί να είναι το επιχείρημα που διαλέγεις εναντίων τους.

 

Η θέση μου δεν είναι «με προσβάλεις, σταμάτα!» - ας μη σταματήσεις ποτέ... - αλλά: «από τη στιγμή που με προσβάλεις, δεν κερδίζεις την υποστήριξή μου στις όποιες διεκδικήσεις σου.»

 

Δεν πρόκειται περί επιχειρήματος εναντίον τους. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τους gay, ούτε λόγο να στέκομαι εναντίον τους, ώστε να ψάχνω επιχειρήματα για να στηρίξω τη στάση μου. Ούτε μ' ενοχλούν πουθενά, ούτε μ' έχουν πειράξει. Πρόβλημα έχω με όλους όσους επιλέγουν δημόσια συμπεριφορά που θεωρώ απρεπή και, εν προκειμένω, είτε το ανακόντα του ανεμίζει ο τύπος στη μέση τού δρόμου, είτε το γατάκι της μοστράρει η τύπισσα, το βρίσκω ιδιαιτέρως ενοχλητικό και άκρως απρεπές.

 

Με το βάδισμα χεράκι-χεράκι, ή το φιλί, δημοσίως, δεν έχω κανένα θέμα, είτε συμβαίνει μεταξύ ατόμων διαφορετικού, είτε ίδιου φύλου. Με τα καλαμπαλίκια τού τάδε ή το πράμα τής δείνα όμως σε κοινή θέα, έχω και μάλιστα χοντρό. Η αντίδρασή μου δε, δεν είναι να καλέσω αστυνομία, όπως ίσως θα φανταζόταν κάποιος. Γυρίζω την πλάτη μου σε όσους το κάνουν και, όχι απλώς δε με απασχολούν οι όποιες διεκδικήσεις τους, αλλά διαγράφω απ' το μυαλό μου ακόμα και την ύπαρξή τους.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρχισαν τα πανηγυράκια με την εκκλησία για το σύμφωνο συμβίωσης.

 

Απάντηση της πολιτείας στην ανακοίνωση του Ιερώνυμου κατά του συμφώνου συμβίωσης

Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/283751/apadisi-tis-politeias-stin-anakoinosi-tou-ieronumou-kata-tou-sumfonou-sumviosis/#ixzz3dVNmMCHP 

 

C2C01CD11B4222C747EE396CFCBF0864.jpg

 

 

Απαντώντας στη δήλωση του αρχιεπίσκοπου περί «επιστροφής στην ρωμαϊκή εποχή και στον ομόλογο θεσμό της ‘παλλακείας’», ο υπουργός Δικαιοσύνης Νίκος Παρασκευόπουλος τόνισε σε επιστολή του ότι η πολιτεία οφείλει να σέβεται την επιλογή των ανθρώπων, πιστών ή όχι, να διαμορφώνουν και άλλες μορφές σχέσεων αγάπης και συνύπαρξης, πέραν του γάμου.
Παρασκευόπουλος αντιπαρήλθε τα περί «επιστροφής στην ρωμαϊκή εποχή και στον ομόλογο θεσμό της ‘παλλακείας’», τονίζοντας ότι η πολιτεία οφείλει να σέβεται την επιλογή των ανθρώπων, πιστών ή όχι, να διαμορφώνουν και άλλες μορφές σχέσεων αγάπης και συνύπαρξης, πέραν του γάμου, παρέχοντας ένα πλαίσιο νομικών εγγυήσεων που θα διασφαλίζει την προστασία των ευάλωτων μερών και θα συμβάλλει σε μια αρμονική κοινωνική συμβίωση.

Σύμφωνα με τον υπουργό Δικαιοσύνης, η πολιτεία οφείλει εξάλλου να ανταποκριθεί στη νομική και αξιακή της δέσμευση για το σεβασμό της ετερότητας κάθε προσώπου και για τη σταδιακή άρση των διακρίσεων λόγω φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού. 

Η επιστολή-απάντηση του κ. Παρασκευόπουλου προς τον κ. Ιερώνυμο ήρθε μετά την προχθεσινή επιστολή του Αρχιεπισκόπου στην οποία ενημέρωνε για την επίσημη θέση της Εκκλησίας στο θέμα αυτό, θέτοντας ταυτόχρονα σειρά προβληματισμών γενικότερα για το θεσμό του συμφώνου αλλά και την προτεινόμενη επέκτασή του στα ομόφυλα ζευγάρια.

«Αντιλαμβάνομαι ότι για την Εκκλησία η επαφή των ομοφύλων συνιστά αμαρτία, γνωρίζω όμως επίσης καλά ότι για την έννομη και δη τη συνταγματική τάξη συνιστά δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό και στη διαφορά», τόνισε ο υπουργός υπενθυμίζοντας και τις σχετικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. 

Αναφορικά με τη θέσπιση της δυνατότητας σύναψης γάμου ανεξαρτήτως φύλου και μιας μεταρρύθμισης του θεσμού της υιοθεσίας, ο υπουργός υπογράμμισε ότι η σοβαρότητα αυτών των ζητημάτων επιβάλλει να μην υπάρξει βιασύνη και ότι αυτά θα αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης στο πλαίσιο μιας συνολικής επανεξέτασης του οικογενειακού δικαίου. 


Ολόκληρη η επιστολή του υπουργού της Δικαιοσύνης:

Mακαριώτατε.

Σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές για καλή ευόδωση της θητείας μου και για τους προβληματισμούς τους οποίους θέτετε υπόψη μου με την από 12/6/2015 επιστολή Σας. Στους κρίσιμους αυτούς καιρούς η επικοινωνία των πολιτικών λειτουργών με την Εκκλησία της Ελλάδας, με την οποία η ελληνική Πολιτεία συνδέεται ιστορικά και θεσμικά, είναι ιδιαίτερα σημαντική. Τιμώντας τον μακρόχρονο αυτό δεσμό, αλλά και τους πολίτες εκείνους που με το λόγο σας εκπροσωπείτε ως πιστούς, επιθυμώ με τη σειρά μου να Σας απαντήσω, με ειλικρινές πάντοτε πνεύμα διαλόγου. 

Επιτρέψτε μου καταρχάς να Σας βεβαιώσω ότι η Πολιτεία σέβεται τη διαχρονική πρόταση ζωής που έχει η Εκκλησία για τον άνθρωπο και την προάσπιση εκ μέρους της μόνο του χριστιανικού γάμου. Η νομοθετική πρωτοβουλία της Πολιτείας για την επέκταση του ισχύοντος συμφώνου συμβίωσης με κανένα τρόπο δεν συνιστά εύνοια ή πολύ περισσότερο προτίμηση ενός άλλου τύπου γάμου ή υποτίμηση της οικογένειας. Ο γάμος και η οικογένεια αποτελούν πάντοτε βασικά κύτταρα της ιστορίας του τόπου μας και διαχρονικά ρυθμίζονται και προστατεύονται θεσμικά. Μια ένσταση περί προώθησης με το συγκεκριμένο θεσμό της πολυγαμίας ή της παλλακείας θα μπορούσε άλλωστε να διατυπωθεί και για την ίδια τη δυνατότητα διάλυσης του γάμου. Η δυνατότητα αυτή ωστόσο δεν αναγνωρίζεται μόνο από την Πολιτεία αλλά και από την ίδια την Εκκλησία, προκειμένου να μη συνεχίζονται δεσμοί που δεν ανταποκρίνονται πλέον στα αισθήματα των εμπλεκόμενων προσώπων. Η Πολιτεία οφείλει να σέβεται την επιλογή των ανθρώπων, πιστών ή όχι, να διαμορφώνουν και άλλες μορφές σχέσεων αγάπης και συνύπαρξης, πέραν του γάμου, παρέχοντας ένα πλαίσιο νομικών εγγυήσεων που θα διασφαλίζει την προστασία των ευάλωτων μερών και θα συμβάλλει σε μια αρμονική κοινωνική συμβίωση. 

Συμμερίζομαι επίσης την ανησυχία της Εκκλησίας για τον ατομικισμό που χαρακτηρίζει τις σύγχρονες κοινωνίες και που μπορεί να ευθύνεται για την ψυχική και κοινωνική απομάκρυνση των προσώπων από την κοινοτική και οικογενειακή συνύπαρξη και αλληλεγγύη. Ωστόσο, η θεσμοθέτηση του συμφώνου συμβίωσης, δηλαδή η θεσμική κατοχύρωση μιας πιο «χαλαρής» από το γάμο μορφής συμβίωσης δεν προωθεί τον ατομικισμό, αλλά την αυτονομία, δηλαδή την εντός πλαισίων ελεύθερη διαμόρφωση των σχέσεων και την ανάληψη της σχετικής διαπροσωπικής ευθύνης. Υπό την έννοια αυτή, συμβάλλει στη διαμόρφωση πολλών και διαφορετικών «εμείς», συνειδητών, ελεύθερων και συνάμα υπεύθυνων. Η αντίληψη που διαπνέει τη σχεδιαζόμενη μεταρρύθμιση του συμφώνου συμβίωσης είναι η εξής : η πρόταξη του παραδοσιακού τύπου γάμου και οικογένειας δεν επιτρέπεται να οδηγεί σε επιβολή. Επιβολή όμως θα συνιστούσε η αποστέρηση οποιουδήποτε ρυθμιστικού πλαισίου για τις προσωπικές και περιουσιακές σχέσεις εκείνων που συμβιώνουν με άλλους τρόπους και δεσμούς. Η πλήρης απουσία ρύθμισης θα ήταν επικίνδυνη για όλους, για την κοινωνική πραγματικότητα και τις ανάγκες της και ιδίως για το κράτος δικαίου: θα ανέκυπταν διαρκώς δυσκολίες στις επαφές με τις δημόσιες αρχές, στην εκπαίδευση, στην κοινωνική ασφάλιση, στην εργασία και γενικά αδικίες και ταλαιπωρίες που δεν θα μπορούσαν να γίνονται ανεκτές ουδέτερα ή τιμωρητικά από την οργανωμένη κοινωνία.

Με δυο λόγια, η έμμεση κρατική πίεση προς τους πολίτες να επιλέξουν ένα συγκεκριμένο τύπο για τη συμβίωσή τους δεν θα ταίριαζε ούτε με τα θεσμικά προτάγματα της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου, ούτε, τολμώ να πω, με τη χριστιανική φιλαλληλία και την αρχή ότι το πρόσωπο επιτυγχάνει τη σωτηρία του μέσα από επιλογές που πραγματώνει με ελεύθερη βούληση. 

Η Πολιτεία οφείλει εξάλλου να ανταποκριθεί στη νομική και αξιακή της δέσμευση για το σεβασμό της ετερότητας κάθε προσώπου και για τη σταδιακή άρση των διακρίσεων λόγω φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού. Αναφορικά δε με τη θέσπιση της δυνατότητας σύναψης γάμου ανεξαρτήτως φύλου και μιας μεταρρύθμισης του θεσμού της υιοθεσίας, η σοβαρότητα αυτών των ζητημάτων επιβάλλει να μην υπάρξει βιασύνη. Προφανώς θα αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης στο πλαίσιο μιας συνολικής επανεξέτασης του οικογενειακού δικαίου, όπου η Εκκλησία και όλοι οι εμπλεκόμενοι κοινωνικοί φορείς θα μπορέσουν να εκθέσουν αναλυτικά τις απόψεις τους. Αντιλαμβάνομαι ότι για την Εκκλησία η επαφή των ομοφύλων συνιστά αμαρτία, γνωρίζω όμως επίσης καλά ότι για την έννομη και δη τη συνταγματική τάξη συνιστά δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό και στη διαφορά. Άλλωστε, η χώρα μας σέβεται τους θεσμούς της Ευρώπης και μάλιστα τις σχετικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. Δεν είναι καθόλου αμελητέο ζήτημα μάλιστα το γεγονός ότι η διεθνής κοινότητα, ιδίως τα περισσότερα κράτη της Ευρώπης, έχουν αναγνωρίσει ανάλογο θεσμό και καλούν τη χώρα μας να πράξει το ίδιο. 

Θα ήθελα τέλος να υπογραμμίσω ότι η ανάρτηση μιας σχετικής ρύθμισης στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Δικαιοσύνης δεν συνιστά τη θεσμικά προβλεπόμενη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης, η οποία θα ακολουθήσει. Αποτελεί όμως ένα πιο έγκαιρο βήμα δημόσιου διαλόγου για τη μεταρρύθμιση του ήδη ισχύοντος από το 2008 συμφώνου συμβίωσης. 

Κλείνοντας, θα ήθελα να Σας ευχαριστήσω ξανά για τους προβληματισμούς που μου κάνατε την τιμή να εκθέσετε και να εκφράσω την ελπίδα η δημόσια επικοινωνία να αποτελεί πάντοτε τη βάση των αρμονικών σχέσεων της Πολιτείας με την Εκκλησία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαγκιά τους. Επίσης είναι πολλοί αυτοί που πάνε και δεν ξεβρακώνονται. Πολλοί περισσότεροι δε, αυτοί που δεν πάνε και ξεβρακώνονται. Βγαίνει κάποιο συμπέρασμα από όλο αυτό;

 

Οκ απλα πρεπει τα σοβαρα ατομα τις γκει κοινοτητας να τους μαζεψουν, αν γινει αυτο και εγω θα κατεβαινω για υποστήριξη μετα χαρας.

 

Ασχετο, ρε φιλε βλεπω τωρα τον 2ο κυκλο απο το κατω παρταλι αλλα και συνεντευξεις που εχει δωσει και λεω τι γαματο ατομο πρεπει να ειναι ο μινως θεοχαρης θα γουσταρα να τον εχω φιλο, με τετοιος ανθρωπους κερδιζει τον σεβασμο η γκει κοινοτητα και οχι με τυπους στιλ γαβαλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάστε κι εδώ μια επιστολή 2 ομάδων που εστάλη με αφορμή τις θέσεις του Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας πάνω στο θέμα αυτό με το νόμο που ετοιμάζει η Κυβέρνηση και δείτε τα επιχειρήματα που χρησιμοποιεί http://kalamatanews.blogspot.gr/2015/06/blog-post_300.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλή απορία: τι τρέλα έχουν όλοι οι λοατ με τον γάμο; εδώ όλο και περισσότεροι straight απλά δεν θέλουν να παντρευτούν... επειδή ειναι το παιχνίδι που δεν μπορούν να έχουν; Το να ζούν απλά μαζί σε ενα σπιτι δεν τους φτάνει πρέπει να ντυθούν και νύφες μπροστά σε κόσμο και να τους πετάμε ρύζια και όλες τις καρικατούρες που εγω ως straight αν και θα μπορούσα να τα κάνω τα συχαίνομαι και δεν θα ήθελα ποτε να μπω σε αυτή την θέση; 

Κατα τα άλλα αν θέλουν τόσο πολύ ας τους επιτραπεί δεν με ενδιαφέρει ας κάνουν ό,τι τελετή τους αρέσει και ας δημιουργήσουν και δικά τους έθιμα.

 

Το μόνο που δεν νομίζω πως θα έπρεπε να έχουν ειναι τις φοροαπαλλαγές απο το κράτος και την αύξηση μισθού που έχουν τα κανονικά (ή λεξη βγαίνει απο την λέξη κανόνας και ναι ειναι κανόνας)ζευγάρια.

Γιατι; γιατι πολύ απλά δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν.

Επίσης δεν θα έπρεπε και να υιοθετήσουν.

Απο εκει και πέρα και gayparade gaybar gay talkshow και συμβιώσεις και τελετές και να δηλώνουν τον γάμο τους σε εφημερίδα και ό,τι άλλο θέλουν δικό τους θέμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια σχέση αναγνωρισμένη από το κράτος προσφέρει πολύ περισσότερα από το «αχ καλέ κοίτα τι ωραία βέρα». Και δεν νομίζω να θέλουν και θρησκευτικό με εκκλησίες και πανηγύρια, αν τυχόν τους κατοχύρωνε νομικά και με το σύμφωνο συμβίωσης θα ήταν καλυμμένοι. Αλλά δεν.

 

Φοροαπαλλαγές γιατί να μην έχουν, εάν και εφόσον η σχέση τους αναγνωριστεί; Επειδή δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν; Με ποιό σκεπτικό; Αν είναι να μην έχουν ούτε και τα ετερόφυλα ζευγάρια που δεν έχουν παιδιά. Άσε που δεν το έχω ψάξει αλλά (με τα σημερινά δεδομένα και την κατάσταση της χώρας) αμφιβάλλω αν υπάρχει φοροαπαλλαγή στο γάμο πέραν από αυτή της πρώτης κατοικίας.

 

Δεν είναι μόνο οι φοροαπαλλαγές πάντως. Πληρεξούσιο, περιουσιακά, κοινή φορολογία και ασφάλιση, κληρονομικά καθώς και η αναγνώριση της σχέσης με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

 

Για την υιοθεσία μαζί σου, αλλά προφανώς για εντελώς διαφορετικούς λόγους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως έχω αναφερθεί σε αυτό πολλές φορές.Δεν είναι μόνο ζήτημα νομικής αναγνώρισης.Λέμε ένα ισχυρό σύμφωνο συμβίωσης το νομικό ζήτημα θα το έλυνε.Είναι θέμα ουσιαστικής ισότητας με έμεσες προεκτάσεις αναφορικά με την αντιμετώπιση της ομοφοβίας σε βάθος χρόνου.Το παλιοκενωνία διαχρονικά έχει δώσει μια σαφή νοηματοδότηση για το τι εστί γάμος.Πρόκειται αναμφισβήτητα για τον πιο κοινωνικά αναγνωρισμένο θεσμό επισημοποίησης μια σχέσης.Δεν φτάνει πιο πάνω από τον γάμο λέμε.Όταν παγκοσμίως έχουμε ένα γκρουπ ανθρώπων που για συγκεκριμένους κοινωνικούς,πολιτικούς,θρησκευτικούς ή γουατέβα λόγους αποκλείεται από τον θεσμό ενώ ταυτόχρονα έχουμε ένα άλλο το οποίο θεωρείται το μόνο άξιο για να τον μονοπολεί τότε η διάκριση γίνεται εύκολα αντιληπτή ακόμα κ από μπαζόνια μεγατόνων.


Οκ απλα πρεπει τα σοβαρα ατομα τις γκει κοινοτητας να τους μαζεψουν, αν γινει αυτο και εγω θα κατεβαινω για υποστήριξη μετα χαρας.

 

Ασχετο, ρε φιλε βλεπω τωρα τον 2ο κυκλο απο το κατω παρταλι αλλα και συνεντευξεις που εχει δωσει και λεω τι γαματο ατομο πρεπει να ειναι ο μινως θεοχαρης θα γουσταρα να τον εχω φιλο, με τετοιος ανθρωπους κερδιζει τον σεβασμο η γκει κοινοτητα και οχι με τυπους στιλ γαβαλα.

 

 

Βασικά καλύφτηκε αυτό,σιγά μην παίζεις τον μπάτσο προκειμένου να ελέγξεις τον καθένα.Δεν έχει νόημα.Ειδικά φέτος που σκάσαν 32 χιλιάρικα στο κέντρο της Αθήνας άντε βγάλε άκρη.Είναι τόσο ετερογενές το γκρούπ αλλά και οι υποστηρικτές του που κάπου χάνεται το νόημα να πρέπει να γίνεται policing για το τι ενδέχεται να προσβάλει κάποιον.

 

Βασικά το a priori στράβωμα εμένα από την άλλη με ενοχλεί.Με την έννοια της αφ΄υψηλού κριτικής από τον καναπέ τύπου ''ότι του φανεί του λολοστεφανή''. Πήγαινε ρε μάγκα μου σε ένα pride,δες το πρώτα από κοντά κ μετά αν συνεχίσεις να νιώθεις πως κατακλύζεσαι από αυτό το ανίκητο αίσθημα της προσβολής το συζητάμε.Το να χουμε το ξεκατίνιασμα a priori λες κ έχεις βγάλει πλήρη εικόνα χωρίς να ξέρεις τι στο διάλο γίνεται σε ένα pride για κουλαμάρα μου κάνει προσωπικά.

 

Εξάλλου αυτό το άκυρο σενσεσιοναλ από τον Τύπο δεν είναι κ ο καλύτερος σύμβουλος προκειμένου να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για το τι γίνεται πραγματικά σε ένα pride.Τσιμπάνε εκεί όλες τις άκυρες φωτό από τα άρματα με τους πληρωμένους χορευτές των χορηγών (ή από διάφορους άλλους άσχετους) κ κολάνε δίχως αύριο στην κριτική πάνω σε τέτοια στιγμυότυπα.Πχ το 2013 είχα σκάσει στο pride της Αθήνας κ γυρνώντας σπίτι βλέπω κάτι φώτο που μου φυγε το μάτι.Λέω ρε πούστη μου που γίνονταν αυτά κ τα χασα?Κοιτώντας καλύτερα είδα πως είχαν απομονώσει τις φώτο από τους χορευτές στα άρματα κ ξεκατινιάζονταν  στην κριτική πάνω σε αυτά.

 

Τώρα σε μια διοργάνωση η οποία συνεχώς αρχίζει να κερδίζει momentum αυτά είναι αναμενόμενα.Από τη δεκαετία του 80 που στην Ελλάδα υπήρχαν 10-15 άτομα με πλακάτ σε κλειστούς χώρους μέχρι φέτος που το pride της Αθήνας έπιασε 32 χιλιάρικα κ είχαμε κ μέχρι την Πρόεδρο της Βουλής να σκάει μύτη είναι φυσικό πως η διοργάνωση θα εξελίσεται συνεχώς.Από την πολιτική ή κομματική εκμετάλα που θα της γίνεται αναπόφευκτα καθώς δυναμώνει ως θεσμός μέχρι εσωτερικές διαμάχες στους κόλπους των διοργανωτών.

 

Φέτος πχ διάβασα πως είχαμε ένα τραγικό rift μεταξύ της τρανς κοινότητας με τους διοργανωτές του Athens Pride.Είναι η πρώτη που θυμάμαι να διασαλεύει την ενότητα της LGBT+ κοινότητας στην Ελλάδα σε τέτοιο βαθμό.To αποτέλεσμα?Η Athens Pride ανακοίνωσε πως διαλύεται και θα ξανασυστάσει το καταστατικό της ώστε να υπάρχουν δικλείδες για τα τρανς άτομα.Θέλω να πω οτι ειδικά σε χώρες τύπου Ελλάδα όπου πρακτικά μόλις τα τελευταία 2-3 χρόνια η έννοια του pride άρχισε να κερδίζει (επιτέλους) momentum κ σε ευρύτερες ομάδες ανθρώπων εκτός της αυστηρά LGBT κοινότητας είναι επόμενο η διοργάνωση να προσπαθεί να βρει τον βηματισμό της.

 

Πάντως από φιλαράκια που πήγαν φέτος στο pride της Αθήνας κ είδα φωτό κ βιντεάκια αυτό που εισέπραξα ήταν απίστευτα συγκινητικό.Μέχρι κ αυτοοργανωμένοι γκέι μετανάστες έσκασαν μύτη με τις σημαίες των χωρών τους.Σοβαρές οργανώσεις από όλο τον κόσμο παρέλαζαν κοκ.Μια πολύχρωμη πανδεσία χρωμάτων,καλής διάθεσης κ μια αίσθηση γιορτινή κ συμφυλίωσης από διάφορες φυλές,εθνικότητες κ σεξουαλικές ταυτότητες.Αυτά τα δείχνουν στα Ελληνικά media αναρωτιέμαι?Άντε 1-2 το πολύ gay friendly site να προσπάθησαν να προσδώσουν πιο αντικειμενικά τον χαρακτήρα της γιορτής.

 

Γι αυτό σου λέω,σκάσε μύτη πρώτα,δες τα εσύ πρώτος από κοντά κ μετά να δούμε αν θα μπορέσεις με την ίδια ευκολία να χύσεις το δηλητήριο σου (γενική αναφορά προς τους καναπεδάτους κριτικούς).

 

Α κ happy pride σήμερα στη Σαλόνικα λέμεεεεε!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά το a priori στράβωμα εμένα από την άλλη με ενοχλεί.Με την έννοια της αφ΄υψηλού κριτικής από τον καναπέ τύπου ''ότι του φανεί του λολοστεφανή''. Πήγαινε ρε μάγκα μου σε ένα pride,δες το πρώτα από κοντά κ μετά αν συνεχίσεις να νιώθεις πως κατακλύζεσαι από αυτό το ανίκητο αίσθημα της προσβολής το συζητάμε.Το να χουμε το ξεκατίνιασμα a priori λες κ έχεις βγάλει πλήρη εικόνα χωρίς να ξέρεις τι στο διάλο γίνεται σε ένα pride για κουλαμάρα μου κάνει προσωπικά.

 

ρε φιλαρακι πως θα παω αφου δεν το νιωθω και αν βρεθω σε κανα τρελο σκηνικο τι θα κανω ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Αλλο ένα ρεπορτάζ για το φετινό pride της Αθήνας.

 

11ο Athens Pride: το πιο μαζικό σε συμμετοχή αλλά και πιο θεσμικά «αναβαθμισμένο» Φεστιβάλ Περηφάνιας μέχρι σήμερα 

 

http://www.lifo.gr/team/gayandlesbian/58448

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 μήνες φυλακή σε 2 γκέι μαροκινούς επειδή...φιλήθηκαν δημόσια 

 

Moroccan men 'jailed for four months for kissing in public'

 

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/africaandindianocean/morocco/11687830/Moroccan-men-jailed-for-four-months-for-kissing-in-public.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...