Προς το περιεχόμενο

Μαθηματικά και Πληροφορική?


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάω πάσσο, μιας και η ανακάληψη του τροχού και φωτιάς, είναι βίτσιο που συναντώ σε αρκετούς φρέσκους προγραμματιστές πανεπηστιμίων (και Αγγλικών), αλλά και εδώ μέσα σε αυτό το φόρουμ. 

 

Αυτό που περιγράφεις εσύ παραπάνω, είναι η ανακάλυψη του τροχού και της φωτιάς χρησιμοποιώντας C και Fortran τον περασμένο αιώνα.

 

Τα ισοπέδωσες όλα. Ό,τι λέει ο migf1 στο προηγούμενο post του. Στον προγραμματισμό χρειάζονται και δεν

χρειάζονται μαθηματικά. Ο defacer ξέρει τι λέει και αναφέρεται σε συγκεκριμένες θέσεις. Αγορά εργασίας δεν

εννοούμε όμως μόνο ότι έχει να κάνει με web και desktop applications. Θέσεις εργασίας θα βρεις και σα systems

programmer και τα συναφή. Θα βρεις και στη MathWorks και σε άλλα συναφή. Εκεί όμως θέλουν C/C++, τα

απαρχαιωμένα που λες. Θέλουν μαθηματικά. Θέσεις προγραμματιστών δεν είναι;

 

ΟΠΟΤΕ, σταματήστε να αποπροσανατολίζετε τον OP που είναι πρωτοετής. ΠΡΕΠΕΙ να ασχοληθεί με τα μαθη-

ματικά της σχολής. Πρέπει να δει πως ανακλύπτεται ο τροχός για να μπορεί να κρίνει μόνος του μετά την κα-

τεύθυνση που επιθυμεί. Κάποιο λόγο έχουν που υπάρχουν τα μαθηματικά στις σχολές και αυτός δεν είναι για

να γεμίζουν απλά το πρόγραμμα σπουδών.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

...

ΟΠΟΤΕ, σταματήστε να αποπροσανατολίζετε τον OP που είναι πρωτοετής. ΠΡΕΠΕΙ να ασχοληθεί με τα μαθη-

ματικά της σχολής. Πρέπει να δει πως ανακλύπτεται ο τροχός για να μπορεί να κρίνει μόνος του μετά την κα-

τεύθυνση που επιθυμεί. Κάποιο λόγο έχουν που υπάρχουν τα μαθηματικά στις σχολές και αυτός δεν είναι για

να γεμίζουν απλά το πρόγραμμα σπουδών.

Το βασικότερο για μένα είναι πως και με τα μαθηματικά (βασικά κυρίως με τα μαθηματικά) εξοικειώνονται με χρήσιμους τρόπους προσέγγισης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων (problem solving). Αναπτύσσουν δηλαδή ένα αποδεδειγμένα χρήσιμο mindset, το οποίο έχει τη δυναμική να τους βοηθήσει γενικότερα στην μετέπειτα καριέρα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος μην ξεχνάς φιλε @κυρηλές ότι τα μαθηματικά είναι ένα εργαλείο που θα σε πάει σε ένα βήμα παραπάνω πχ μεταπτυχιακό. Ήδη βλέποντας το τι ζητάει το Παν/μιο του Τοκυο στης Εισαγωγικές εξετάσεις θα ευχόμουν να κάναμε περισσότερα μαθηματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μαθηματικά είναι ενα χρήσιμο εργαλείο οσον αφορά τον προγραμματισμό. Είναι μεγάλη γενικευση όμως να λέμε κατα πόσο είναι απαραίτητα τα μαθηματικά στον προγραμματισμό. Τι εννοώ με αυτό λοιπόν. Οι γνώσεις που χρειάζεται ο προγραμματιστής είναι ρηκτά συνδεδεμένες με τον τομέα εφαρμογής. Δηλαδή ανάλογα τον τομέα μορεί να χρειαστούν καθόλου , λίγο η περισσότερο μαθηματικά. 

 

Ας πάρουμε για παράδειγμα έναν integration architect που αναλαμβάνει μια ομάδα σε έναν οργανισμό και ο οποίος καλέιται να κάνει merge συστημάτων σε ένα νέο σύστημα , να αλλάξει τα Ιnterfaces και να το κανει με phases ώστε να γίνει σταδιακά η μετάβαση με παράλληλα interfaces. Ένα έργο τεράστιο απο ανάλυση μέχρι build , οι ευθύνες πολλές ,το χρονοδιάγραμμα μακρύ. Μαθηματικά μηδέν . Οι γνώσεις που χρειάζεται είναι διάφορες των μαθηματικων.

 

Ειναι τόσοι πολλοί οι τομείς εφαρμογής και ειδικά σε μια χώρα που το technofunctional μετράει.  Μπορεί αυτό που πρέπει να μάθει ο προγραμματιστής να είναι οικονομικά , φυσική , χημεία σε ένα άλφα επίπεδο ωστε να καταλαβαίνει τι του λέει κάποιος. Ποτέ όμως ενας technofunctional πχ ο προγραμματιστής σε ενα λογιστικό software δεν θα γίνει ο λογιστής με το μολύβι στο αυτί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως να εννοουσε για Ελλαδα. Για Ελλαδα πιστευω οτι οι διαθεσιμες θεσεις εργασιας ειναι πολυ λιγοτερες απο τους διαθεσιμους προγραμματιστες.

 

Μπορεί, αλλά αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα μαθηματικά. Από τη στιγμή που υπάρχει 25% ανεργία το πρόβλημα δεν είναι πως η αγορά είναι κορεσμένη όπως μπορεί να είναι π.χ. όταν η κουτσή Μαρία ανοίγει cafe-bar, και ο λόγος που κάποιος μπορεί να μη βρίσκει καλή δουλειά δεν είναι ότι δεν ξέρει μαθηματικά.

ΟΠΟΤΕ, σταματήστε να αποπροσανατολίζετε τον OP που είναι πρωτοετής. ΠΡΕΠΕΙ να ασχοληθεί με τα μαθηματικά της σχολής. Πρέπει να δει πως ανακλύπτεται ο τροχός για να μπορεί να κρίνει μόνος του μετά την κατεύθυνση που επιθυμεί. Κάποιο λόγο έχουν που υπάρχουν τα μαθηματικά στις σχολές και αυτός δεν είναι για να γεμίζουν απλά το πρόγραμμα σπουδών.

 

Για να μη δίνω πάντως λάθος εντύπωση, να ξεκαθαρίσω ότι μ' αυτό συμφωνώ. Από τη στιγμή που αποφάσισε κανείς να βγάλει τη σχολή θα ήταν τραγικό να μην πάρει αυτά που έχει η σχολή να προσφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα μαθηματικά είναι ενα χρήσιμο εργαλείο οσον αφορά τον προγραμματισμό. Είναι μεγάλη γενικευση όμως να λέμε κατα πόσο είναι απαραίτητα τα μαθηματικά στον προγραμματισμό. Τι εννοώ με αυτό λοιπόν. Οι γνώσεις που χρειάζεται ο προγραμματιστής είναι ρηκτά συνδεδεμένες με τον τομέα εφαρμογής. Δηλαδή ανάλογα τον τομέα μορεί να χρειαστούν καθόλου , λίγο η περισσότερο μαθηματικά. 

 

Ας πάρουμε για παράδειγμα έναν integration architect που αναλαμβάνει μια ομάδα σε έναν οργανισμό και ο οποίος καλέιται να κάνει merge συστημάτων σε ένα νέο σύστημα , να αλλάξει τα Ιnterfaces και να το κανει με phases ώστε να γίνει σταδιακά η μετάβαση με παράλληλα interfaces. Ένα έργο τεράστιο απο ανάλυση μέχρι build , οι ευθύνες πολλές ,το χρονοδιάγραμμα μακρύ. Μαθηματικά μηδέν . Οι γνώσεις που χρειάζεται είναι διάφορες των μαθηματικων.

 

Ειναι τόσοι πολλοί οι τομείς εφαρμογής και ειδικά σε μια χώρα που το technofunctional μετράει.  Μπορεί αυτό που πρέπει να μάθει ο προγραμματιστής να είναι οικονομικά , φυσική , χημεία σε ένα άλφα επίπεδο ωστε να καταλαβαίνει τι του λέει κάποιος. Ποτέ όμως ενας technofunctional πχ ο προγραμματιστής σε ενα λογιστικό software δεν θα γίνει ο λογιστής με το μολύβι στο αυτί.

Το θέμα είναι πως όταν ξεκινάς να μαθαίνεις δεν ξέρεις που θα καταλήξεις να δουλεύεις. Είναι μάλιστα πολύ πιθανό να εργαστείς σε περισσότερους του ενός τομείς κατά τη διάρκεια της καριέρας σου.

 

Ένα σοβαρό εκπαιδευτικό ίδρυμα οφείλει να σε εξοικειώσει/εφοδιάσει τουλάχιστον με έναν ελάχιστο κοινό παρανομαστή για όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς. Τα μαθηματικά, τόσο τα "συμβατικά" όσο και τα πιο εξειδικευμένα στον "προγραμματισμό" (π.χ. boolean algebra, set theory, graph theory) έχουν ευρύ φάσμα εφαρμογών στην γενικότερη έννοια "προγραμματισμός", για αυτό και διδάσκονται (αλλού περισσότερο αλλού λιγότερο) σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Η περαιτέρω εξειδίκευση είναι μεταγενέστερο στάδιο, αλλά αυτό δεν μπορεί να καταργήσει την εισαγωγική ανάγκη στο προγενέστερο στάδιο.

 

"Αυτοκρατορίες" όπως η google, η microsoft, η intel (και πάρα πολλές ακόμα, αλλά νομίζω you get my point) οφείλουν σε μεγάλο βαθμό στα μαθηματικά και στους αλγόριθμους τόσο την επιτυχία τους όσο και τη συντήρησή/εξέλιξη της.

 

Οπότε εφόσον το ερώτημα διατυπώθηκε εξαρχής ως γενικό, τόσο για τα μαθηματικά όσο και για τον προγραμματισμό, είναι ασφαλές κατά την άποψή μου να υποστηρίξουμε πως τα μαθηματικά χρειάζονται στον προγραμματισμό.

 

Το ότι σε κάποιους τομείς δεν χρειάζονται καθόλου ή σε κάποιους άλλους είναι απαραίτητα, αποτελεί τα δυο άκρα της γενικότερης διαπίστωσης (μέσου όρου) πως χρειάζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...